SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vuigaard dat je bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Simpelequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef MeneerLogica het volgende:
4e achter elkaar geopend. Record!![]()
Jij hebt niks met vrouwen tochquote:VVquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ik
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor![]()
![]()
Je kent mij slechter dan ik dachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt niks met vrouwen toch
[..]
VV
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
VVquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VV
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor
VVV
VVM![]()
![]()
Ik weet het soms allemaal niet meer hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kent mij slechter dan ik dacht
Maar wat vrouwen betreft ben ik nogal kieskeurig geloof ik![]()
Die trekt me nou echt helemaal niet hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het soms allemaal niet meer hoor
Maar wat vrouwen betreft ben ik nogal kieskeurig geloof ik
Niks mis met kieskeurig zijn toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Uitwerpselen etc?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Nixx- het volgende:
Vanavond zeker weten seks, maar ook zeker een stapje heftiger dan dat.![]()
![]()
goh, mij ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trekt me nou echt helemaal niet he![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik denk soms dat het wel bloeit tussen ons, en dan stamp je me genadeloos kapot![]()
![]()
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trekt me nou echt helemaal niet he![]()
![]()
@foto: uhm 160.
Ze heeft net ontdekt hoe ze moet pijpen en nu staat zn moeder voor de slaapkamerdeur![]()
Ik moest stiekem best hard lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mam staat zo vaak voor de deur als ik bezig benquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze heeft net ontdekt hoe ze moet pijpen en nu staat zn moeder voor de slaapkamerdeur![]()
Ik moest stiekem best hard lachen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijne gelukkig niet!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mam staat zo vaak voor de deur als ik bezig benIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwa.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En nee, geen avond vol seks, een avond vol wijn!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter![]()
![]()
![]()
Wat, je loopt je zoon te cockblocken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest stiekem best hard lachenMet 2 mannen lijkt mij eigenlijk leuker dan met 2 vrouwen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trekt me niet zo, eerlijk gezegd. Ik vind vrouwen wel geil om eens seks mee te hebben of zo. Maar verder heb ik toch liever gewoon een man.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat hoor ik nou nooit van een ventquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 2 mannen lijkt mij eigenlijk leuker dan met 2 vrouwen.![]()
![]()
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakkenquote:![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Justanotherday het volgende:
Nog even en mijn vriendin heeft een spiraaltje! Optyfen met die vreselijke condooms.hopelijk is ze niet gevoelig voor hormonen..
![]()
![]()
I'm special.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou nooit van een ventEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk dat ze het over het boek heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, je loopt je zoon te cockblocken?
[..]
Met 2 mannen lijkt mij eigenlijk leuker dan met 2 vrouwen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakken.
Ow god ja, nu lees ik het goed. Vond het al raar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat ze het over het boek heeftEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je kunt zelfs het touwtje voelen als je goed 'zoekt'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Een spiraaltje kan je raken toch?Maar wel heerlijk klaarkomen zonder zorgen..
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijne ook niet... maar wel in eens een 8 jarige die in de douche binnen komt lopen en een glas water komt pakken
Mja, ik zit er niet zo mee, zo land ze maar niet blijft luisteren.
We hebben allemaal seks dusja![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan de volgende dag nog ff vragen waarom ik zo aan het hijgen was![]()
![]()
![]()
Omdat de douche te heet stondquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeggen dat het heet wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.
Tja, dat wel, maar het kan ook pijn doen hoorde ik. Bij de man dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Justanotherday het volgende:
[..]
Je kunt zelfs het touwtje voelen als je goed 'zoekt'.Maar wel heerlijk klaarkomen zonder zorgen..
![]()
![]()
Wacht, wat. Blijven luisteren als iemand seks heeft? Whyquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha
Mja, ik zit er niet zo mee, zo land ze maar niet blijft luisteren.
We hebben allemaal seks dusja?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat de douche te heet stondGreat minds think alikequote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |