Het is natuurlijk ook een mogelijkheid om gewoon even pedalen te wisselen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Fyodor het volgende:
Even een vraagje namens mijn vriendin.
Mijn vriendin heeft een mountainbike met klikpedalen, maar wil graag op momenten dat zij zonder klikpedalen wil fietsen (of als ik eens een rondje wil rijden op haar mountainbike) ook met gewone schoenen kunnen fietsen. Nu zoekt ze eigenlijk een soort van opklik plaatje die je al op de bestaande klikpedalen (M520) kunt zetten, zodat er aan een kant van de pedaal met gewone schoenen gefietst kan worden. Op internet kan ze dit niet zo snel vinden, zonder direct nieuwe combi platform/klikpedalen te moeten kopen. Weten jullie of zoiets bestaat?
Niet alle honden zijn zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, weer zo´n srmerige loslopende kuthond, kutbeest heeft mijn regenhoesje over de schoen kapot gebeten. mormel had een schop voor de kop nodig voor ie los liet
zo af en toe vraag ik me toch af waarom ik fietsen zo leuk vind
dat snap ik ook, maar de paar die mij moesten hebben welquote:
Okquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat snap ik ook, maar de paar die mij moesten hebben wel
ben nu ff boos en daarom moeten alle loslopende kuthonden ff kapot, straks zijn ze weer lief
Schade verhalen op de eigenaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, weer zo´n srmerige loslopende kuthond, kutbeest heeft mijn regenhoesje over de schoen kapot gebeten. mormel had een schop voor de kop nodig voor ie los liet
Baas verrot schelden en geld eisen de volgende keer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Klonk het volgende:
Reken er maar op dat het niet door gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef Crazy-M het volgende:
Kreeg mail van Fiets-Fit, gaat niet door, te weinig inschrijvingen
of er moeten 2 personen om naar MTB training. Dus nog even afwachten, maar vermoed niet door gaat
idd, wel balen, zag het als mooie training opbouw voor de 55 op 5 meiquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het niet door gaat.
klopt, heb het zelf vorig jaar gedaan, maar toen was het lekker druk(en goed meer)quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef cafca het volgende:
Komt ook door het huidige weer volgens mij, dat er nu zo weinig animo voor is.
ik denk het ok. Dan maar eind september inschrijvenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef cafca het volgende:
Komt ook door het huidige weer volgens mij, dat er nu zo weinig animo voor is.
Nicequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:43 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa! Nu is alles XT![]()
Montage over 2 weken en dan denk ik ook meteen overstappen op SPD.
Knap shirtje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
NiceEn dat SPD daar ben je echt in no-time aan gewend.
Zelf heb ik zojuist het volgende gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een zwarte korte koersbroek met zeem en bretels van Biemme.
Ik heb een Blackline Freeride shirt, een ActionTeam Freeride shirt en een Teamline multi-jacket.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
Shirtje past goed bij mijn fiets qua kleurstelling. De Teamline shirtjes zijn mij te wit en te druk: ik ga geen 6 tientjes neerleggen om reclame te maken voor nog eens tig andere merken.
Waar heb je dat shirt gekocht?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
NiceEn dat SPD daar ben je echt in no-time aan gewend.
Zelf heb ik zojuist het volgende gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een zwarte korte koersbroek met zeem en bretels van Biemme.
Hans Lemmens in Cuijk (bij Nijmegen), maar het zou in principe bij elke Cube dealer te koop moeten zijn. 6 Tientjesquote:
je gaat vooral het voordeel merken bij klimmetjes die nu zwaar gingen, met SPD trek je je als het ware omhoog. Dat was (naast het vallen wat je 100% zeker gaat doen in het begin bij stilstand) het eerste wat ik mertkequote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Knap shirtje!
En ja, ik heb nu echt ook wel het gevoel dat ik gewoon moet overstappen op SPD, dat hoort gewoon bij de fiets.. het scheelt in gewicht en alles is top aan dat ding en dan zitten er van die goedkope platformpedalen op, dat gaat niet samen. En natuurlijk het voordeel dat je beter kan fietsen met SPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |