Jij komt ook uit Haarlem?quote:
Een vriend van me heeft een keer z'n Canon compact camera met tie-raps op z'n helm vast gemaakt. Ging prima, filmpje was best OK.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:25 schreef Klonk het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met een camera die je ergens aan je fiets/helm vast kunt maken, lijkt me ook wel eens grappig maar om voor ¨ook wel eens grappig¨ gelijk een go-pro te kopen vind ik net een tikkie te
http://dx.com/p/bicycle-b(...)or-camera-blue-92151quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef FHR het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een keer z'n Canon compact camera met tie-raps op z'n helm vast gemaakt. Ging prima, filmpje was best OK.
Dit inderdaad.. Maar goed, wel voor het eerst dit jaar in korte broek kunnen fietsen!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef Klonk het volgende:
Omslag was idd hard. Afgelopen week nog in korte broek en jasje gefietst en vandaag weer in volle winterkledij...
had van decathlon een setje met zeep enzo in een spuitbusje. Die is nu wel leeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:29 schreef poiuytr het volgende:
Ben nieuw hier maar had een vraag, hoe maken jullie je mountainbike altijd schoon als je bent wezen mountainbiken?
Ergste er met de tuinslang afspuiten, daarna met sopje en spons erover, alles afspoelen en droog maken met een doek. Daarna de ketting ontvetten en opnieuw insmeren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:29 schreef poiuytr het volgende:
Ben nieuw hier maar had een vraag, hoe maken jullie je mountainbike altijd schoon als je bent wezen mountainbiken?
Gebruik absoluut geen hogedruk spuit. Hiermee loop je het risico om vuil in de lagers te spuiten. Zelfs met een tuinslang kan dit gebeuren!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:29 schreef poiuytr het volgende:
Bedankt voor je reactie en de link. Combipedalen had ze geen zin in en het is ook maar voor af en toe, dus gezien de prijs van die dingen is het waarschijnlijk wel een optie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef cafca het volgende:
Ja, die bestaan, maar dat zijn plastic plaatjes die heel snel schijnen te slijten/doorbreken. Zelf geen ervaring mee overigens. Ik zou gewoon voor combipedalen gaan.
Edit: deze dus http://www.cheapbikeparts(...)m-and-reflector-set/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |