SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ff doesjen lijkt me wel zo frips....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Komt wel als je je vriend weer ziet lijkt me.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, niet dat ik er nu zin in heb ofzo![]()
Zo spannend ziet het er allemaal niet uit hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ff doesjen lijkt me wel zo frips....![]()
![]()
Ik heb echt niet altijd zin in seks als ik hem ziequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt wel als je je vriend weer ziet lijkt me.![]()
![]()
Na 2 weken niet lijkt me dat het wel begint te brandenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb echt niet altijd zin in seks als ik hem zie![]()
Dat weet jij nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
@Logica: alsof jij helemaal naar Venlo gaat rijden![]()
![]()
1 (!) week geen seks gehad. En dat komt omdat ik ziek ben/was.. daarom ook nu nog niet echt zin ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Na 2 weken niet lijkt me dat het wel begint te branden![]()
![]()
Oh ik dacht dat je al langer ziek was. Nee oke, eerst maar is helemaal beter dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
1 (!) week geen seks gehad. En dat komt omdat ik ziek ben/was.. daarom ook nu nog niet echt zin ofzo![]()
Zonder twijfel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders gesteld: zou je me doen?![]()
Is maar 230 KM hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik verklaar je voor gek als je het wel doet.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou hem best wat te drinken aanbieden dan hoor.![]()
![]()
Ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar ooit weer weggaEn dan wordt de reis ineens korter?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou hem best wat te drinken aanbieden dan hoor.![]()
![]()
heb er weleens verder voor gereisd...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is maar net hoe wanhopig je bent, of hoeveel liefde er in het spel is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
heb er weleens verder voor gereisd...![]()
Nee, maar zo op en neer rijden zonder tussenstop is ook saai.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan wordt de reis ineens korter?![]()
True.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar zo op en neer rijden zonder tussenstop is ook saai.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een romance zit er dus niet in. Heb me best gedaan
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Film kijken kan nog wel hoor. Maar ik ga je niet betastenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een romance zit er dus niet in. Heb me best gedaan![]()
![]()
ik zie mezelf al staan op de training met een muziekje op
nu maar wachten om het te kopen eind maart
Ga niet 230km rijden als ik niet eens even betast wordquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Film kijken kan nog wel hoor. Maar ik ga je niet betasten![]()
![]()
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Ben blij dat je terug bent![]()
![]()
Dan blijf je maar daarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga niet 230km rijden als ik niet eens even betast word![]()
![]()
in mijn nieuwe keepersbroek zit ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ben blij dat je terug bent:
die ga/wil ik kopen maar dat duurt pas eind maart voordat ik hem heb
Keihardquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in mijn nieuwe keepersbroek zit dit:
[ afbeelding ]
die ga/wil ik kopen maar dat duurt pas eind maart voordat ik hem heb![]()
![]()
Digitale vrienden dan wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Doe ik ookKunnen we wel vrienden blijven?
![]()
![]()
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga, de SC laadt veels te traag. Houdoe en tot later![]()
misschien mag je hem er wel ff in dippen weet jij veel.......quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga niet 230km rijden als ik niet eens even betast word![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga, de SC laadt veels te traag. Houdoe en tot later![]()
![]()
For nowquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Digitale vrienden dan wel ja![]()
![]()
Als het betasten al een no go is hoef ik denk ik niet verder te vragenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
misschien mag je hem er wel ff in dippen weet jij veel.......![]()
![]()
beetje staan, muziek op en helemaal in the zone zijnquote:![]()
maar dan moet ik hem eerst kopen
neptietenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
Laat mij even iets opbeurend in dit topic gooien om het water sneller te laten lopen.
[ afbeelding ]
Geen cape, kan hoogst waarschijnlijk niet eens vliegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
Laat mij even iets opbeurend in dit topic gooien om het water sneller te laten lopen.
[ afbeelding ]![]()
Nou, wat opbeurendquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat kost dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje staan, muziek op en helemaal in the zone zijn![]()
maar dan moet ik hem eerst kopen![]()
MMV trioquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als het betasten al een no go is hoef ik denk ik niet verder te vragen![]()
![]()
2/10 zou niet geven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
180 euroquote:![]()
en ik wil eigenlijk ook nog ene nieuwe bodyprotector, weer 200/300 euro armer
kuthobby eigenlijk
Dan moet je wel met iets beters dan Megan Fox komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zei nog zo, ga bij voetballen in de goal staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
180 euro![]()
kuthobby eigenlijk![]()
![]()
Haha jezusquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
180 euro![]()
kuthobby eigenlijk![]()
![]()
dat is saaiquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, ga bij voetballen in de goal staan
is té bizar eigenlijk die prijs maarjaquote:je moet toch goed beschermd zijn nietwaar
Belangrijk voor eventuele mini aldo'squote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is saai
[..]
is té bizar eigenlijk die prijs maarjaje moet toch goed beschermd zijn nietwaar
Jezus wat is me motivatie weeeeeeeeeeg, tijd kruipt ook voorbij.![]()
Ga naar de WC danquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Belangrijk voor eventuele mini aldo's
een slechte tock is funest inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Belangrijk voor eventuele mini aldo's
gewoon lekker sporten dan
Owquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wij gebruiken gewoon wc papier smeerlapTja na een maand India ben ik geen toiletpapier meer gewend inderdaad
Jij vangt het en gooit het kwaad in de pot?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OwTja na een maand India ben ik geen toiletpapier meer gewend inderdaad
![]()
kraantje / bidetquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij vangt het en gooit het kwaad in de pot?![]()
Kut, ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kraantje / bidet![]()
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nooit beweert.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef rival het volgende:
mannen hier die zeggen dat ze megan foxx niet zouden geven![]()
![]()
Jij moet leren!! Niet online shoppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ben jij nu mijn surrogaatFOK!moeder?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet leren!! Niet online shoppen![]()
O hai, doe jij WOG-controle vandaag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet leren!! Niet online shoppenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik wil gewoon dat je zaterdag ook aanwezig kan zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben jij nu mijn surrogaatFOK!moeder?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Absoluut nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
O hai, doe jij WOG-controle vandaag?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat je zaterdag ook aanwezig kan zijn
ben vandaag al hard op weg hoorheb al 3 uur gestudeerd
Dat had makkelijk al 5 uur geweest kunnen zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Eens met huppel ga maar weer leren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook
Doei Aldo![]()
![]()
![]()
![]()
het is bijna 2 uurquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had makkelijk al 5 uur geweest kunnen zijn
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eens met huppel ga maar weer leren.
Doei Aldo![]()
![]()
niet echt handig nu.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sorry, ik heb ook behoefte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
FuckBuddy Request in m'n email
Wat is deze.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, was jij hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook behoefte.![]()
![]()
Haaahahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is deze..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook behoefte.
Ja, als Muhahaha jou geefbaar vindt, moet het wel exceptioneel zijn.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die vindt alles met een kut ok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als Muhahaha jou geefbaar vindt, moet het wel exceptioneel zijn.![]()
![]()
Ik zou mijn broeder nooit zo afvallen door dat te zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die vindt alles met een kut ok.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
niet eens voor swingersfeestjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is deze.![]()
![]()
Respect daarvoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mijn broeder nooit zo afvallen door dat te zeggen.![]()
![]()
Ik ben er ook nog
[b]AirwiN schreef [/b]
80 ofzoquote:![]()
Ik ga weer verder
[b]AirwiN schreef [/b]
Van horen zeggen, fotos, opmerkingen etc. etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik sexy ben?![]()
![]()
Spelletje, verhuizen naar slaapkamer, hond eten gegeven, thee gezetquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
"Ik lees snel"
Wat heb je in de tussentijd dan gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
foto's?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Van horen zeggen, fotos, opmerkingen etc. etc.![]()
![]()
Aha!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spelletje, verhuizen naar slaapkamer, hond eten gegeven, thee gezet![]()
![]()
stond je daar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat in kpd heb gestaan hoor ... ik maak daar geen geheim van
wist ik niet
Ja maar gedelete omdat de fotos te extreem waren, je had erbij moeten zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stond je daar?
wist ik niet![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar gedelete omdat de fotos te extreem waren, je had erbij moeten zijn!
Maar deze was serieus voor mij bedoeld hequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
daar krijg ik sinds kort veel emails over![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stond je daar?
wist ik niet!
Dank je welquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat zit je me dan te ondervragen dan, accepteer het compliment gewoon als ik die geefik was flickr vergeten
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar gedelete omdat de fotos te extreem waren, je had erbij moeten zijn!Jullie zijn grappigquote:![]()
![]()
![]()
oh geen spam, wel een bekende?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar deze was serieus voor mij bedoeld he![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
[..]
Dank je welik was flickr vergeten
[..]
[..]
Jullie zijn grappig![]()
![]()
![]()
Nja, bekende. Ik had wel gewoon grappig contact met hem gehad via internet enzo. Alleen al een tijd bijna niks meer. Nu ineens ditquote:![]()
![]()
ze willen jequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nja, bekende. Ik had wel gewoon grappig contact met hem gehad via internet enzo. Alleen al een tijd bijna niks meer. Nu ineens dit![]()
![]()
Wasn't mequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nja, bekende. Ik had wel gewoon grappig contact met hem gehad via internet enzo. Alleen al een tijd bijna niks meer. Nu ineens dit![]()
![]()
Ik ben zelf ook wel goed met knopjes hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hou je ervan als mensen aan je knopje zitten ofzo?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel goed met knopjes hoor![]()
![]()
![]()
Ik krijg al meer zin hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei daar trap ik niet nog een keer in... straks weer afgewezen worden...![]()
![]()
Jij hebt de juf nooit gezien hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van een zekere badjuf wel ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei daar trap ik niet nog een keer in... straks weer afgewezen worden...![]()
![]()
Misschien wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet gewoon weer ff zelf doen... dan gaat je libido ook weer omhoog![]()
![]()
Alleen op mijn harde schijfquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die staan niet openbaar... heur![]()
![]()
Ik ben volslagen onbekend met dit soort dingen. Hoe benader je iemand om een fb te worden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nja, bekende. Ik had wel gewoon grappig contact met hem gehad via internet enzo. Alleen al een tijd bijna niks meer. Nu ineens ditEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op je bolle ogen jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alleen op mijn harde schijf![]()
![]()
![]()
nee in KPD lees ik netquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die staan niet openbaar... heur![]()
![]()
Vrienden, allebei geen relatie en geen zin in een relatie. Vragen om seks.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben volslagen onbekend met dit soort dingen. Hoe benader je iemand om een fb te worden?![]()
Ja weet ik veel. Ik had al een tijd eigenlijk nauwelijks contact gehad. Kreeg ik z'n halve levensverhaal te lezen, met de vraag erbij of we zonder enige verdere binding seks met elkaar konden hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben volslagen onbekend met dit soort dingen. Hoe benader je iemand om een fb te worden?x 1000
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had al een tijd eigenlijk nauwelijks contact gehad. Kreeg ik z'n halve levensverhaal te lezen, met de vraag erbij of we zonder enige verdere binding seks met elkaar konden hebben.x 1000
![]()
![]()
wat een mafkees![]()
Bij punt 1 gaat het bij mij al mis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vrienden, allebei geen relatie en geen zin in een relatie. Vragen om seks.Hahaha.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had al een tijd eigenlijk nauwelijks contact gehad. Kreeg ik z'n halve levensverhaal te lezen, met de vraag erbij of we zonder enige verdere binding seks met elkaar konden hebben.x 1000
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch vriendelijk om even te polsen of je het wilt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Nee heb je...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Toch vriendelijk om even te polsen of je het wilt.![]()
![]()
Volgens mij wilt TGND je al maanden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij punt 1 gaat het bij mij al mis.
[..]
Hahaha.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Volgens mij wilt TGND je al maanden.![]()
![]()
![]()
Pas enkele weken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Volgens mij wilt TGND je al maanden.Niet zo lachen jijquote:
Ik!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand hier verstand van computers?![]()
Nou, wat is de goedkoopste nieuwe laptop die te krijgen is, waarmee je gewoon goed kunt internetten, mail ophalen en office gebruiken.quote:
Ja koop een tweede hands. Nee, ik ga daar niet over![]()
![]()
Macbook pro 17 inch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou, wat is de goedkoopste nieuwe laptop die te krijgen is, waarmee je gewoon goed kunt internetten, mail ophalen en office gebruiken.
wat zeg je nu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook zo'n beetje offline wel ja![]()
![]()
Nee ga naar bol.com. Dan kan je bij laptops links prijsklasse aanvinken, grote van de schijf etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou, wat is de goedkoopste nieuwe laptop die te krijgen is, waarmee je gewoon goed kunt internetten, mail ophalen en office gebruiken.
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas enkele weken.
[..]
Niet zo lachen jij![]()
![]()
nee sorryquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand hier verstand van computers?![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand hier verstand van computers?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 14:51:00 ]![]()
Oh wacht dat is die zooi die ik nu hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:52 schreef MeneerLogica het volgende:
A$AP Rocky - Wild For The Night op 3FM? Keihard, maakt me dag.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
ja zag er maar 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat de meeste offline zijn gehaald![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb zelf zo'n high tech ding op de kamer staan, maar snap er verder geen flikker vanjaartje systeembeheer gedaan.. verder kan ik het ding uit en in elkaar zetten maar verder
Nee sorry![]()
![]()
quote:
Al nieuws van je meeting?Overal waar hij komt, vallen de vrouwen bij bosjes voor hem.quote:
Vrouwen willen hem. Mannen willen hem ook. Het is ongelofelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu ben ik ook jaloersquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overal waar hij komt, vallen de vrouwen bij bosjes voor hem.
Vrouwen willen hem. Mannen willen hem ook. Het is ongelofelijk.![]()
![]()
De meeting is vanavond. Dus nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al nieuws van je meeting?
[..]
Overal waar hij komt, vallen de vrouwen bij bosjes voor hem.
Vrouwen willen hem. Mannen willen hem ook. Het is ongelofelijk.Nu onderweg naar Enschede.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Oke, succes dan vanavond.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meeting is vanavond. Dus nog nietNu onderweg naar Enschede.
In en uit elkaar zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jaartje systeembeheer gedaan.. verder kan ik het ding uit en in elkaar zetten maar verder
Nee sorry![]()
![]()
Het enige is de seizoenen. Verder totaal nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee als wat jij had?
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah okequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het enige is de seizoenen. Verder totaal niet![]()
![]()
Wanneer heb je 'm nou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het enige is de seizoenen. Verder totaal niet![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil op z'n minst foto's zien hoor als ie hangtVond 'm echt tof!
Ik heb een vier uur dipje om kwart over drie. Ach, why the hell not.
Cup-a-Soup!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een vier uur dipje om kwart over drie. Ach, why the hell not.
![]()
Ik ga maar ff naar de pinautomaat lopen. Als ik in de modelbouwzaak ga PIN-en komt het niet goed....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pas op voor gladde paden!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar ff naar de pinautomaat lopen. Als ik in de modelbouwzaak ga PIN-en komt het niet goed....![]()
![]()
Werk in ziekenhuis he, daar hebben we indoor-pinautomatenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, even goed gapen, uitrekken en wat rekken en strekken en het is weer goedquote:.
Oh, naja je weet maar nooit welke enthousiaste schoonmaker te veel sop heeft gebruikt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Werk in ziekenhuis he, daar hebben we indoor-pinautomaten![]()
Goed rekken en strekken is altijd lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, even goed gapen, uitrekken en wat rekken en strekken en het is weer goed.
![]()
![]()
Zo'n open deur om te editten, maar ik doe t niet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goed rekken en strekken is altijd lekker
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo'n open deur om te editten, maar ik doe t niet...![]()
![]()
luiwammes ben je!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Frisse lucht erbij is af en toe wel lekker. Lig daarom nu ook weer in bed![]()
![]()
Niet nodigquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
juist ff lekker buiten een frisse neus halen![]()
![]()
Bevroren neus op t momentquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
juist ff lekker buiten een frisse neus halenNIEUW: Foto's!![]()
quote:![]()
Het is prut buiten... ingepakt op de fiets is veels te warm.
Maar onbedekte huid vriest gewoon kapot in de wind
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enorm
herken je mijn sarcasme al?![]()
![]()
kan ook in bed... ff potje eronder...quote:
en anders heb je gewoon heel ff een heerlijk warm bed...NIEUW: Foto's!![]()
Ieuwquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kan ook in bed... ff potje eronder...
en anders heb je gewoon heel ff een heerlijk warm bed...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus man, ten eerste zou je niks zeggen en ten tweede was het matig/redelijk..
Zomaar onaangekondigd bezoek van muhahaha die je spelmomenten met de poesjes komt onderbreken. Ja, met de poesjes ja!![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! je voelt je achtergesteld he?
We hebben het er vanavond nog wel over
Bij jou kijk ik er niet van op ik hoor je over niks andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ik![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Bij jou kijk ik er niet van op ik hoor je over niks anders![]()
![]()
Hmm ik ben er nog niet helemaal achter wat ik van het boek vind
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
seks hier, seks daar... oke nu toevallig heb je het een paar dagen over ziek zijn gehad.....![]()
![]()
Ik heb het ook over andere dingen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
seks hier, seks daar... oke nu toevallig heb je het een paar dagen over ziek zijn gehad.....
Niet veel maar toch![]()
![]()
Ben je al bij 200?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik ben er nog niet helemaal achter wat ik van het boek vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |