Zat je nou maar bij GAE he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef Silv het volgende:
Sparta 7e, moeten ze mij natuurlijk wel in de basis zetten.
Sparta gaat sowieso hoger eindigen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat je nou maar bij GAE he?
Leugens!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Sparta gaat sowieso hoger eindigen.
Komt allemaal door Sejt. Kom, we gaan hem slaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef dion_v_k het volgende:
Heb ik nog steeds maar 1 eredivisie wedstrijdje gespeeld
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt allemaal door Sejt. Kom, we gaan hem slaan.
Ik eis dat ze mijn contract ontbindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt allemaal door Sejt. Kom, we gaan hem slaan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:06 schreef Sejt het volgende:
Prevc knocking on the door!
[ afbeelding ]
Maxwell speelt inderdaad gewoon weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:03 schreef The_Groove het volgende:
Maxwell voetbalt natuurlijk gewoon door in de winterstop?
Ben ik alweer fit?
Wat een baas.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maxwell speelt inderdaad gewoon weer
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef Spoortie het volgende:
Heeft Spoortie onderhand al eens z'n goaltje gemaakt? Of wordt dit een Pelle zoals bij AZ? Goed spelen, niet scoren..
Gemiddeld 40 minuten per wedstrijd, geen goals. Maar een keer wordt de eerste keer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef Spoortie het volgende:
Heeft Spoortie onderhand al eens z'n goaltje gemaakt? Of wordt dit een Pelle zoals bij AZ? Goed spelen, niet scoren..
Haha, toen ik die stats zag als 17-jarige dacht ik even dat dit de topscoorder van Venlo zou worden, zelfs voordat 'ie volwassen zou worden. Op dit moment denk ik er wel wat anders over..quote:
Laatste wedstrijd was je wissel, maar kwam je niet het veld op. Je zat wel weer bij de selectie!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Speel ik inmiddels al of is het nu al einde verhaal bij Cardiff ?
Wat is de stand in de Npower Championship?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gemiddeld 40 minuten per wedstrijd, geen goals. Maar een keer wordt de eerste keer!
Idd, niet onaardige stats voor een 17jarige!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:11 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, toen ik die stats zag als 17-jarige dacht ik even dat dit de topscoorder van Venlo zou worden, zelfs voordat 'ie volwassen zou worden. Op dit moment denk ik er wel wat anders over..
Fuszy naar Man utdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef Sejt het volgende:
Nog 4 dagen tot einde transfer periode!! Wie wordt er nog uitgeleend of verkocht?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef Sejt het volgende:
Lindgren laat zich gelden in de jeugd! Kwestie van tijd voor z'n debuut in het eerste?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef Sejt het volgende:
Jeboi Lindgren uit de roulatie voor 5 weken.
[ afbeelding ]
oh no you didn't!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, je bent toch geen concurrentie
(8) het is een kwestie van geduldquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Almere city van plek 16 naar 15![]()
[ afbeelding ]
daar heb jij natuurlijk een grote bijdrage in geleverd met je 45 minquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie net dat ik mijn Eredivisiedebuut al achter de rug heb?En Ajax op 1.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Sejt het volgende:
Hij hangt nu al 20minuten op 1 dagEr zal wel veel gebeuren zo aan het einde van januari 2013!
Ik heb in ieder geval een kampioensschaal op mijn palmares.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar heb jij natuurlijk een grote bijdrage in geleverd met je 45 min![]()
ik gun het ajax onwijs hoor kampioen worden... maar toch zou ik graag die fokker zijn die kan zeggen... IK BEN KAMPIOEN
Iedereen wil erbij horen tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
Utrechtje zou bijna supporter worden
![]()
alleen als ik er speel hoor. ik ben eigenlijk gewoon een moraalridderquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedereen wil erbij horen tegenwoordig.
Goncalves speelt voornamelijk als wisselspeler:quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef TheFastOne het volgende:
Al wel m'n debuut gemaakt bij Portugal U-21![]()
Hoe staat Goncalves ervoor?
Broodvoetballer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen als ik er speel hoor. ik ben eigenlijk gewoon een moraalridderals ik straks bij arsenal speel juich ik daar gewoon voor.
huh ??? sir alex, zal het wel druk hebben dat hij vergeten is mij op te halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef Sejt het volgende:
Alsnog een laatste dag transfer: Debaas naar Willem II op huurbasis!
[ afbeelding ]
Wel sterk in de luchtquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Goncalves speelt voornamelijk als wisselspeler:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Broodvoetballer.kampioenenmaker
huldequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef Sejt het volgende:
Tweede seizoenshelft is van start gegaan!
Wie gaat er echt doorbreken en manifesteert zich als dragende speler? Krijgen degene met weinig speeltijd nu wel hun kans om hun talent te laten zien?
als dat bij GAE al niet luktquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopen dat Garrus zich alsnog in de basis kan spelen bij GAE
Wat staat dan in zon scoutreport?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef Sejt het volgende:
Ik zal aan het einde van het seizoen (minste invloed op spelverloop) eens kijken of ik bij een redelijk grote club als manager aan de slag kan. Dan kan ik scout reports krijgen voor iedereen!
Heb je van mij nog een screentje hoe het nu gaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef Sejt het volgende:
Ik zal aan het einde van het seizoen (minste invloed op spelverloop) eens kijken of ik bij een redelijk grote club als manager aan de slag kan. Dan kan ik scout reports krijgen voor iedereen!
Potentie verbeteringen van eigenschappen e.d.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat staat dan in zon scoutreport?
Ah. Dat is wel interessant.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Potentie verbeteringen van eigenschappen e.d.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Heb je van mij nog een screentje hoe het nu gaan?
you suckquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat staat dan in zon scoutreport?
Je bent net terug van je blessure - 1 wedstrijd tegen amateurs gespeeld op 30 januari. Zal eens kijken in de Nederlandse bekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Speel ik alweer of ben ik nog geblesseerd? Ik zag dat ik twaalf wedstrijden had gespeeld, maar is dat allemaal in de competitie?
Kan je straks ook laten zien hoe het gaat met de nederlandse beker?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent net terug van je blessure - 1 wedstrijd tegen amateurs gespeeld op 30 januari. Zal eens kijken in de Nederlandse beker
Die wedstrijd was trouwens de kwartfinaleRKC staat in de halve finale, tegen Heerenveen.
Andere halve finale is AZ - Ajax.
Ga maar bij een Franse club dan, daar wilt uiteindelijk toch niemand spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef Sejt het volgende:
Treurig hoeveel doelpunten ik van die 10 heb gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:54 schreef Sejt het volgende:
Championship was trouwens nog gevraagd:
[ afbeelding ]
Jij speelt tenminste nog.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Treurig hoeveel doelpunten ik van die 10 heb gemaakt
Ik zie een transfer aankomen volgend seizoen
doelpunten staan niet in deze statistiek. zijn aantal gewonnen wedstrijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Treurig hoeveel doelpunten ik van die 10 heb gemaakt
Ik zie een transfer aankomen volgend seizoen
zou als je bij eind maart zit nog wel zo'n overzicht met statistieken willen zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelpunten staan niet in deze statistiek. zijn aantal gewonnen wedstrijden.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelpunten staan niet in deze statistiek. zijn aantal gewonnen wedstrijden.
Brighton knows talentquote:
Ze hebben 10 wins, niet 10 goalsquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dom
[..]
Brighton knows talent
eigenlijk nog sneuer dat je van die misschien wel 40 goals er maar 1 gemaakt hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dom
[..]
Brighton knows talent
De halve finale is pas begin aprilquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe zijn de bekerwedstrijden gegaan?
Prima, kleine moeite aangezien ik de lijst opgeslagen hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou als je bij eind maart zit nog wel zo'n overzicht met statistieken willen zien
Halverwege februari nu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. En in welke maand ben je nu?
RKC pakt Heerenveen tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. En in welke maand ben je nu?
Bla speelt uitstekendquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef BlaBla87 het volgende:
Doet Blaat het nog steeds zo goed bij helmond?
Mooi wel wat weinig assist helaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bla speelt uitstekend
[ afbeelding ]
Dit is het nationale elftal. Beoordeel zelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Stelt Suriname wat voor in het spel?
Blaat jonge jij gaat een mooie transfer maken van de zomer hoor. gemiddelde beoordeling van 7.4 kunnen ze niet omheen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Mooi wel wat weinig assist helaas
Dank je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef Sejt het volgende:
Dit is het nationale elftal. Beoordeel zelf
[ afbeelding ]
Nou laat mij maar volgend seizoen in de basis bij Heracles, daarna naat FCT en dan zien we wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blaat jonge jij gaat een mooie transfer maken van de zomer hoor. gemiddelde beoordeling van 7.4 kunnen ze niet omheen.
gianni zuiverloon als bester speler![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk nog sneuer dat je van die misschien wel 40 goals er maar 1 gemaakt hebt
Heb er sowieso al 4 gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk nog sneuer dat je van die misschien wel 40 goals er maar 1 gemaakt hebt
Die voornaam steedsquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Kun je niet even manager van Ajax worden en Jeboi in het krachthonk gooien, Sejt? Ik word steeds verdrietiger als ik naar mijn rechterrijtje kijk.
j/k natuurlijk
Hartelijk gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Sejt het volgende:
Eerste hat-trick gaat naar............... Rico van Fok!
[ afbeelding ]
Nog steeds bedoel je !quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Sejt het volgende:
Bateman wil uitgeleend worden. Helaas iets te laat...
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Sejt het volgende:
Eerste hat-trick gaat naar............... Rico van Fok!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zijn ouders waren echt van de straat.
Ah, als dat zo is: I stand correctedquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog steeds bedoel je !
(en in Engeland kun je ook midden in t seizoen verhuurd worden, dacht ik)
die rico van fok doet wel alles veel hequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Sejt het volgende:
Wat statistiek in de Jupiler League:
[ afbeelding ]
Aggresieve fokkersquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Sejt het volgende:
Wat statistiek in de Jupiler League:
[ afbeelding ]
Nouja, dat is in ieder geval een begin. Nu in de Eredivisie!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Sejt het volgende:
Spoortie scoort wel voor de reserves!
[ afbeelding ]
Uitslovert dat 'ie is!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
die
[..]
die rico van fok doet wel alles veel hescoren en kaarten pakken alles bovenaan willen staan.
blijf goede beoordelingen houdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:30 schreef Sejt het volgende:
Update per 1 maart 2013 hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=142#pid142
Ik begin in vorm te komen en zelfs het moraal is weer goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:30 schreef Sejt het volgende:
Update per 1 maart 2013 hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=142#pid142
Minutes per game en average rating zijn nog matig, maar dat Park Daehyun toch al 15 wedstrijdjes in de basis heeft gestaan doet me goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:30 schreef Sejt het volgende:
Je bent inderdaad niet unhappy meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begin in vorm te komen en zelfs het moraal is weer goed
Dan ben ik zeker niet meer unhappy?
ingevallen wedstrijdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
Bij Appereances, wat tussen haakjes staat is het aantal oefenwedstrijden wat je hebt gespeeld, toch?
Invalbeurten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
Bij Appereances, wat tussen haakjes staat is het aantal oefenwedstrijden wat je hebt gespeeld, toch?
Bij deze:quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Minutes per game en average rating zijn nog matig, maar dat Park Daehyun toch al 15 wedstrijdjes in de basis heeft gestaan doet me goed![]()
Zou ik een screentje van z'n attributes kunnen krijgen?
Jeboi is toch ook nog maar 17? Komt wel goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
Wat ik dus al dacht, in het begin had ik gewoon fysiek moeten verdelen in 2x15 in plaats van 3x10
wel al 1.3 milj meer waard, maar nog steeds geen goal gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:39 schreef TheFastOne het volgende:
200k meer waard na 3 invalbeurten bij BocaEn natuurlijk Portugal U-21 ervaring
We gaan de eredivisie in met Sparta joh. Volgend seizoen kampioen, dan succes in Europa en een transfer naar Barça als opvolger van de gestopte Xaviquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
moet zeggen dat de statistieken van rico de fok er weluit zien. maarja speelt wel maar bij sparta natuurlijk
Inmiddels al 18.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jeboi is toch ook nog maar 17? Komt wel goed.
Als DC verwacht ik ook geen goals van mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel al 1.3 milj meer waard, maar nog steeds geen goal gemaakt
als AMC zal ik er toch echt af en toe eentje in moeten prikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als DC verwacht ik ook geen goals van mijDe bijnaam de nieuwe Bruno Alves kan ik al wel in m'n zak steken
quote:
Stand per 15 maart 2013:quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
eredivisie nog steeds spannend sejt ?
noooooquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
Stand per 15 maart 2013:
[ afbeelding ]
Aardig balen. En niet verhuurd ook:?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
nou Prevc scoort wel een 8 gemiddeld maar hij heeft nog niet in de basis mogen starten
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef BlaBla87 het volgende:
Zou ik misschien ff screentje van blaat mogen zien?
als CDM en dan je tackle en passing die zakken ? weet niet wat jij belangrijke attributen vindquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:44 schreef Thas het volgende:
[..]![]()
5 U21 Apps, 2 U21 Goals![]()
Voor de rest stijgen de belangrijke attributen, hoewel ze wel iets harder mogen stijgen
En dan verlies je straks ook van Heerenveen! Arme jongenquote:
ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aardig balen. En niet verhuurd ook:?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef TheFastOne het volgende:
Mag ik nog een screentje van Goncalves?
In de jaren t/m 20 is fysiek het belangrijkst. Mentaal komt later vanzelf en technisch groeit ook nog door later. Fysiek is eigenlijk alleen de eerste jaren écht te trainen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als CDM en dan je tackle en passing die zakken ? weet niet wat jij belangrijke attributen vind
ik zit je nog steeds op je hielenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nice
Heb je een screentje van het profiel?
Als Frankie mij nou eens in laat vallen de laatste paar wedstrijdjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Spoortie het volgende:
Top 5 van de Eredivisie 3 punten van elkaar.. Lindgren, je gaat niet 1,2,3 kampioen worden!
Aan de hand van dhr. van Fok uiteraardquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef Sejt het volgende:
Sparta bovenaan!! (15 maart 2013)
[ afbeelding ]
eigenhandig het gat met AZ naar 5 punten geschotenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:50 schreef Sejt het volgende:
Springer back in business!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leg een paardenkop in het bed van die leading former NAC Breda playerquote:
Je speelde goed, maar staat er op het moment vaak naast / op de bank.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik nog een fijne update van Garrus zien met transferwaarde e.d.?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leg een paardenkop in het bed van die leading former NAC Breda player
Sparta bovenaan hé.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik nog een fijne update van Garrus zien met transferwaarde e.d.?
Met een beetje zoekwerk is daar vast wel achter te komen, evenals zijn adresquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je doet het zeker niet slecht en pikt je goals mee
[ afbeelding ]
ik denk dat je je naam moet veranderen naar subby de fokker fuszy. jij bent de supersub van RKC als ik het zo bekijkquote:
Het zal Pierre van Hooijdonk wel weer zijn, die onruststokerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met een beetje zoekwerk is daar vast wel achter te komen, evenals zijn adres
17 februari vond je voor het laatst het net, dus het aantal op het overzicht heb je nog steedsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef kvbeurden het volgende:
Heb ik nog een paar goals gemaakt Sejt?
gun mij dan ook die landstitelquote:
Hmm gaat niet zo best danquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
17 februari vond je voor het laatst het net, dus het aantal op het overzicht heb je nog steeds
Met die stomme grijns van 'mquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Het zal Pierre van Hooijdonk wel weer zijn, die onruststoker
Hoezo dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gun mij dan ook die landstitel![]()
toch als jij die 45 niet had meegedaan had utrecht 3 punten los gestaan denk ik
je zal toch wel iets goed gedaan hebben in die 45 minquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal toch wel iets goed gedaan hebben in die 45 min
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind dit veel leuker dan verwacht.Ik moet eigenlijk studeren, maar zit continu in dit topic.
mijn FUT handeltje staat idd ook wel redelijk stil (ook omdat die klote engelse me IF hernandezjes niet opkopen voor 99K)quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind dit veel leuker dan verwacht.Ik moet eigenlijk studeren, maar zit continu in dit topic.
FUT?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn FUT handeltje staat idd ook wel redelijk stil (ook omdat die klote engelse me IF hernandezjes niet opkopen voor 99K)
Mijn collega's vragen wat ik toch heel de tijd hier doequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zitten genoeg fok!kers in de U19 en U21, dus dat zal wel goed komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Sejt het volgende:
Ben benieuwd of er nog iemand mee mag naar het WK 2014
Als Suriname zich kwalificeert, dan ben ik er wel bij denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Sejt het volgende:
Ben benieuwd of er nog iemand mee mag naar het WK 2014
Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ander topic.
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #639 Vol is vol
Wie nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er zitten genoeg fok!kers in de U19 en U21, dus dat zal wel goed komen.
Maar ik wil er zelf ook wel graag bij
En ook zorgen dat Heerenveen de beker wintquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Wie nietEerst maar eens zorgen dat NAC in de middenmoot eindigt, dan doen we 't al een stuk beter als irl
Zelfde hier.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar heb ik al geen invloed meer opquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ook zorgen dat Heerenveen de beker wint
Ben jij zelf coach van Helmond?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
Seizoen 2012/2013 Player of the Year shortlist:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Daar heb ik al geen invloed meer opMaar ik supporter mee
Als ik dat win, is het set word ik een ster:Pquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
Seizoen 2012/2013 Player of the Year shortlist:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:58 schreef Sejt het volgende:
Er zijn vast veel gegadigden voor de award
[ afbeelding ]
Hehe eindelijk! Nu even in paar wedstrijden topscoorder van VVV wordenquote:
nog 3 goals nodig denkquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Hehe eindelijk! Nu even in paar wedstrijden topscoorder van VVV worden
Voornamelijk invalbeurten he als 17-jarige, maar die tellen ook.quote:
sparta under-performing ? die stonden toch bovenaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Sejt het volgende:
Bogdan op weg naar de speler met de meeste MotM awards
[ afbeelding ]
Gelijk met de eerste vier. Kan best zijn dat ze nu 4de staan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sparta under-performing ? die stonden toch bovenaan
quote:
Sparta under performing?? Tsssquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Sejt het volgende:
Bogdan op weg naar de speler met de meeste MotM awards
[ afbeelding ]
Kun je mijn stats uit de jeugd eens opzoeken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt in de reserves, en niet eens slecht:
[ afbeelding ]
Wat ik al dacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef Sejt het volgende:
Tsja, Sparta is wat gezakt
[ afbeelding ]
waarschijnlijk wel, tenminste voorheen was t altijd zo dat degene die als favoriet gezien werd m ook altijd won.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ulfie pakt die award hoor mannen!
Je doet het daar niet slecht, dus wie weet speel je in het 1e volgend seizoen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun je mijn stats uit de jeugd eens opzoeken?
Wat voor statistieken wil je zien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Introvert het volgende:
Mag ik een screentje met de statistieken van het Almere City team?
Het gaat om de ervaring.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
haha lindgren mist een game omdat hij on international duty was, maar heeft m niet gespeeld
Je speelt in de reserves:quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Kun je mijn stats laten zien ?
Speel ik in de reserves bv of gewoon helemaal niet ?
Ahjoh, als je met de u19 kampioen wordt mag je in de rust een rondje lopen in de ArenAquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb niet eens in de Eredivisie gespeeld![]()
Het was in de beker.
Leuk kampioensschap zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ahjoh, als je met de u19 kampioen wordt mag je in de rust een rondje lopen in de ArenA![]()
Je speelt, maar niet denderendquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef kvbeurden het volgende:
Hoe gaat het bij mij nu, zo tegen het einde ;-)
Dank je!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt in de reserves:
[ afbeelding ]
Je speelt bij de reserves van Zwolle:quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Maak ik überhaupt nog ergens speelminuten?
Pff da's niet best!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt, maar niet denderend6,30 gemiddeld in de laatste 5 wedstrijden.
Ik ben wel 8-voudig international bij Suriname.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:36 schreef Sejt het volgende:
Je speelt bij de reserves van Zwolle:
[ afbeelding ]
Die uitslag wil je niet. Fuszy de fokker slacht Heerenveen samen met MMUFCquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
Beginnen de halve finales van de beker al?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die uitslag wil je niet. Fuszy de fokker slacht Heerenveen samen met MMUFC
Fuck yeah GAEquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef Sejt het volgende:
Tsja, Sparta is wat gezakt
[ afbeelding ]
helemaal mooi en alles maar ik wil in de basisquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt in de reserves, en niet eens slecht:
[ afbeelding ]
Hij scoort niet, hij wilt alleen scorenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef Sejt het volgende:
Kevin scoort ook weer eens
[ afbeelding ]
Nee hoor, juist niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef Sejt het volgende:
Kevin scoort ook weer eens
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Hij scoort niet, hij wilt alleen scoren
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef Sejt het volgende:
Rico, man, doe 's voorzichtig
[ afbeelding ]
Ajaxquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef Sejt het volgende:
De halve finale en finale van de beker:
[ afbeelding ]
Fokkequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef Sejt het volgende: