wat een spelerquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Sejt het volgende:
De kaarten stromen binnen voor de slachter uit Frankrijk
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=18
met penalty taking van 9 ... weet niet wat er verder speelt bijn nantes, maar het zel weinig soeps zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef Sejt het volgende:
Park mag de penalties nemen bij Nantes blijkbaar?
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=26
Jazeker. Na de opsomming van gebeurtenissen zal ik hem weer startenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef Typisch het volgende:
Ga zo aan het werk, ga je vandaag nog simuleren sejt?
En z'n agressiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een spelerde tegenstander heeft mazzel dat ze stamina matig is anders had ie ze overal op het veld gepakt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Sejt het volgende:
De kaarten stromen binnen voor de slachter uit Frankrijk
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=18
engelse ploegen he, mag je hopelijk af en toe een cup wedstrijdje spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef Sejt het volgende:
Goede voorbereiding voor Petr. Maar nu...?
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=3
Top.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazeker. Na de opsomming van gebeurtenissen zal ik hem weer starten
Neeeequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Sejt het volgende:
Jerry begon sterk, maar ligt er helaas uit met een blessure aan de achilles.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=37
Het is begonnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Mogguh
Begint het echte seizoen al bijna Sejt?
Kut idd!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neeeezo lang.... toch die paar wedstrijden wel goed gespeeld
![]()
Wesley pak je koffers maar ik kom naar oranje.
Hmm, beter dan ik had verwachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Sejt het volgende:
Kevin scoort, maar mag wel wat aan zijn shot on target ratio doen.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=5
je doe het best lekker aldo, jammer dat je niet alles mag spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Mogguh
Begint het echte seizoen al bijna Sejt?
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je doe het best lekker aldo, jammer dat je niet alles mag spelen
In de cup wel een clean sheet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Sejt het volgende:
Oei Djurres. 1 Keer invallen en meteen 2 goals om te oren krijgen!
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=33
eensch of net na de transferperiodequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgende update zou ik lekker op 31 dec ingame doen, of ga je iedere maand screens maken en posten ?
Inderdaad, volgende complete screen update doe ik pas op 1 januari. Dit was vooral omdat men benieuwd was wie er mag spelen e.d.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgende update zou ik lekker op 31 dec ingame doen, of ga je iedere maand screens maken en posten ?
Komen er nog gezichten bij de spelersquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Sejt het volgende:
Zo, dat waren de screens van iedereen. Eens kijken of er nog bijzonderheden te melden zijn
Dan is 'ie toch een keyplayer in z'n team, als ik het zo lees.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Sejt het volgende:
Jerry traint hard, maar dat heeft soms z'n nadelenOuch!
[ afbeelding ]
wel mooi dat de fans nu al denken niet zonder me te kunnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Sejt het volgende:
Jerry traint hard, maar dat heeft soms z'n nadelenOuch!
[ afbeelding ]
He had expected to lose ja wat wil je met San marinoquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef Sejt het volgende:
Kyle is de eerste international! Gefeliciteerd!! Maar om dan meteen 0-6 te verliezen...
[ afbeelding ]
hoop voor de spartaboys dat ze omhoog gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Sejt het volgende:
De Jupiler League op 1 oktober 2012:
[ afbeelding ]
hoeft niet alle screens, alleen bijzonderheden. bijvoorbeeld Scouts United op de tribunes voor Springerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Typisch het volgende:
Per week? Ik zou gewoon lekker een halfjaartje door laten simuleren.
Gaat niet wekelijks alles posten é. Enkel de speciale dingen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Typisch het volgende:
Per week? Ik zou gewoon lekker een halfjaartje door laten simuleren.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Gaat niet wekelijks alles posten é. Enkel de speciale dingen.
Een 10.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Zoals de overtuigende overwinning van Nederland U19 op San Marino U19 !!
[ afbeelding ]
ik zie toch 3 fokkers hier die het meer dan aardig doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit inderdaad
[ afbeelding ]
inderdaad echt lange blessures wel, die van een paar dagen lijkt me niet. langer dan een maand bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:13 schreef Sejt het volgende:
Wat betreft blessures, zal ik dat posten elke keer als er een blessure voor iemand is? Kan namelijk wat veel worden. Misschien alleen de bijzondere (lees: lange) blessures?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit inderdaad
[ afbeelding ]
Jazeker, zoals de 5-0 overwinning op Iran!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Fijne interland voor onze jongens
U21 ook al gespeeld?
Fargo captain? Niet slecht!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazeker, zoals de 5-0 overwinning op Iran!
[ afbeelding ]
Zal zo even kijken, hij is weer een weekje verder aan het simulerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Fargo aanvoerder![]()
Wel flauw dat ie mij uit de basis houdtof ben ik ingevallen?
Haha, gaaf!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef Irritatie100 het volgende:
In een onderlinge stadsderby de titel pakken
Laat me maar een leuk clubje in League One vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef Sejt het volgende:
Nieuws!! Patrick Bateman wil uitgeleend worden! Wie wil hem hebben?
[ afbeelding ]
Je speelt regelmatig, maar voornamelijk als sub of je word er voortijdig afgehaald.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef CarlosJacques het volgende:
Nou ik ben ook behoorlijk anoniem tot nu toe. Hopelijk pakt mijn determination 20 goed uit en ontwikkel ik mezelf een beetje.
Speel ik af en toe nog wat of?![]()
Gewoon aanvoerderT!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:19 schreef Sejt het volgende:
Maar ook kansloos verlies tegen Spanje.
[ afbeelding ]
En ik? Fokke Fokkemaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt regelmatig, maar voornamelijk als sub of je word er voortijdig afgehaald.
Zolang ik maar minuten pak. Die physical stats zullen echt beter moeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt regelmatig, maar voornamelijk als sub of je word er voortijdig afgehaald.
jij bent ook wel het best bezig met je carriere tot nu toe denk ik. kijk er al naar uit om samen met je in oranje te spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Sejt het volgende:
Ik hou van scorende backs
[ afbeelding ]
Zeg eens tegen die bondscoach dat ik er ook in hoor johquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef Fargo het volgende:
Als dat geen transfer naar de eredivisie oplevert, weet ik het ook niet meer
Koning Kyle gaat dat straks worden. blij dat ik niet op zijn positie hoef te concureren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:34 schreef Sejt het volgende:
Zwolle gooit Sparta eruit in de beker! De international uit San Marino zorgt eigenhandig voor de uitschakeling van 4 andere Fokkers!
[ afbeelding ]
Dank u zeer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hier is een overzicht uit Friesland
[ afbeelding ]
fokke gaat daar in tegen nog niet heel bestquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat komt gewoon omdat ik geschorst was joh.
Maar Machientje draait wel lekker verder.
Heldquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef Sejt het volgende:
Ook in Argentinië is Miguel gestart:
[ afbeelding ]
Jammer idd. Maar het komt wel goed (hoop ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fokke gaat daar in tegen nog niet heel best![]()
maar het kunnen niet alleen maar hoogvliegers zijn.
Natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef CarlosJacques het volgende:
Zou ik ook zon overzichtje als Fokke mogen?
Haha oh shit. Volgend jaar gaan we lekker in de Jupiler League ballen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Sejt het volgende:
11 november 2012: Eredivisie
[ afbeelding ]
Utrechtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Sejt het volgende:
11 november 2012: Eredivisie
[ afbeelding ]
Dan gaat iedereen weg en mag jij mee gaan doen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:44 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Haha oh shit. Volgend jaar gaan we lekker in de Jupiler League ballen.
Toch even een Guidetti gedaan. Als je maar veel uit pingels scoort komen de echte goals vanzelf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:16 schreef Sejt het volgende:
Maxwell ligt er helaas 6 weken uit
[ afbeelding ]
Ach misschien kan ik daar wel het net vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen weg en mag jij mee gaan doen!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef CarlosJacques het volgende:
Waar wordt ik overigens opgesteld? In de spits of wordt ik misbruikt op het middenveld? Hoeveel wedstrijden ik waar gespeeld heb kan je zien onder player positions oid als ik het me goed herinner.
18 november:quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
hopen op een paar mooie winterstop transfers.ga ik nog aan spelen toe komen voor de winterstop sejt of moet ik me al volledig focussen op de eindsprint van de competitie ?
Je zit wel bij het eerste, maar speelt amper:quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef Jongentje. het volgende:
Speelt Thomas Debaas wel eens bij Ajax? Of speelt hij in het 2e of jong ajax?
Toch wel als MCquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ook wel benieuwd waar Rico van Fok speelt eigenlijk. Heb al best wat gescoord, dus heb niet het idee dat ik als MC speel
Het spel zit nu in november 2012, dus de winterstop halen we wel over een uurtje of iets meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Spoortie het volgende:
Wanneer komen de winterstop updates van iedereen?
alex pastoor heeft nog wel wat verstandquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Gelukkig, ze zijn niet helemaal achterlijk bij NEC.
ik ben zelf al helemaal gebrand om sterk terug te komen uit deze blessure, nu maar hopen dat mijn virtuele persoontje er ook zin in heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
18 november:
[ afbeelding ]
Denk dat je nog wel aan spelen toe komt
Gaat wel vlot nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef CarlosJacques het volgende:
Laat em maar flink doorknallen. Die winterstop kan mij niet snel genoeg komen.
Hm, maar hopen op verhuur dan..quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je zit wel bij het eerste, maar speelt amper:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel vaker spelen, en vooral meer waard worden in het elftal!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alex pastoor heeft nog wel wat verstand
[..]
ik ben zelf al helemaal gebrand om sterk terug te komen uit deze blessure, nu maar hopen dat mijn virtuele persoontje er ook zin in heeft.
Dacht ik ook aan. Alleen moet ik dan oppassen dat ik niet een club beïnvloed (als in: manager worden en retire er meteen achteraan), waar we misschien kunnen komen te spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef CarlosJacques het volgende:
Weet je wat misschien wel interessant is. Even manager worden van een club met 20/20 scouts en van iedere speler een scout reportje opvragen, eens per jaar ofzo. Enige nadeel is dat je dan een manager van een club moet dumpen. Wellicht kun je tussentijds even ergens inspringen wanneer een grote club zonder manager zit.
Die scout reports zijn vaak erg leuk en veelzeggend over een speler.
Dat is het enige nadeel. Je kan ook gewoon vast bij een club blijven en zelf op holiday blijven. De assistent neemt dan alles over, inclusief transfers als je dat instelt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. Alleen moet ik dan oppassen dat ik niet een club beïnvloed (als in: manager worden en retire er meteen achteraan), waar we misschien kunnen komen te spelen.
er is toch wel ergens een vaag frans klein clubje wat onderaan bungelt ? des noods een ijslandsclubje ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. Alleen moet ik dan oppassen dat ik niet een club beïnvloed (als in: manager worden en retire er meteen achteraan), waar we misschien kunnen komen te spelen.
Die mogen niet in het buitenland scouten, en hebben vaak baggerscouts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er is toch wel ergens een vaag frans klein clubje wat onderaan bungelt ? des noods een ijslandsclubje ofzo
maar of het positief is weet ik nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef Sejt het volgende:
Jackson in beeld bij Van Gaal:
[ afbeelding ]
Stond ik als vmc?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Sejt het volgende:
Bla Blaat vs Alex Woerden:
[ afbeelding ]
Ben bang dat daar geen 20/20 scouts rondlopenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er is toch wel ergens een vaag frans klein clubje wat onderaan bungelt ? des noods een ijslandsclubje ofzo
Niemand van ons staat in de top5, helaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat zijn de topscorers van de Eredivisie en Jupiler league, lijstje zou tof zijn.
Wow op die manier kan ik beter uit beeld blijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef Sejt het volgende:
Jackson in beeld bij Van Gaal:
[ afbeelding ]
Enige wat ik kan vinden w.b. posities is dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Stond ik als vmc?
kan ik een screen krijgen aub?
kbedoel van mijn spelerquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Enige wat ik kan vinden w.b. posities is dit:
[ afbeelding ]
Je bent nog steeds unhappy:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben bang dat daar geen 20/20 scouts rondlopen
Ben ik eigenlijk alweer een beetje over mijn boete heen?
Almere valt tegen en staat 16equote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe staat het in de Jupiler League met Almere City? (En in het bijzonder de 3 talenten)
Zo te zien doet het ook weinig goeds voor mijn vormquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent nog steeds unhappy:
[ afbeelding ]
Ah ok, zal zo even een update gevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:07 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Bedoel van mijn stats etc.. Bedankt voor alle moeite en tijd die je er in stopt~!![]()
topquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ah ok, zal zo even een update gevenWe zitten in december nu!
Zal na verloop van tijd wel afnemen denk ik. Het is nog allemaal nieuw en leuk enzquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie posten veel te veel, dit kan ik toch niet bijhouden zo
een maandje voor Ulfies grote transfer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ah ok, zal zo even een update gevenWe zitten in december nu!
je 2.09 heeft nog weinig spannends meegemaakt, kan goed zijn, kan slecht zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie posten veel te veel, dit kan ik toch niet bijhouden zo
maar toch duurt het langer voor de buitenlandse transfers komen, ik denk dan zonde van dat halve jaartjequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik kijk uit naar de 1 februari update. Benieuwd wie er allemaal verkassen in de winterstop. In de Jupiler League starten is een slimme zet geweest voor velen, daar heb je toch wat meer kans om uit te blinken.
Bij deze:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:07 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Bedoel van mijn stats etc.. Bedankt voor alle moeite en tijd die je er in stopt~!![]()
Ik ben invaller bij de nummer laatst in de eredivisie. Valt weinig uit te blinken momenteel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar toch duurt het langer voor de buitenlandse transfers komen, ik denk dan zonde van dat halve jaartjegewoon knalle in de eredivisie.
Willem II staat nu 14equote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef dion_v_k het volgende:
Dus ik doe het niet al te goed bij willem 2hopen op een verhuur dan maar. Wat staat w2 nu in de eredivisie ?
Helemaal niets. Toch is je moraal redelijk goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft Prevc al wat meer wedstrijden gespeeld? Anders mag ie wel vertrekken naar een andere club
Ah gossie, zelfs zijn familie is komen kijken naar het grote moment.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Sejt het volgende:
Ook Dion heeft z'n eerste officiële wedstrijd erop zitten!
[ afbeelding ]
Prima prestatie met een rating van 7,30!
misschien toch te veel concurrentie van leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik ben invaller bij de nummer laatst in de eredivisie. Valt weinig uit te blinken momenteel.
Tot nu toe heb je dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef icebliss het volgende:
Ben benieuwd op hoeveel kaarten ik uit ga komen.
Ik heb in eerste instantie NEC gekozen omdat ze een redelijk team hebben maar geen goede spits. Schijnbaar valt het allemaal toch een beetje tegen in de Goffertquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien toch te veel concurrentie van leeftijdsgenoten.
Hahaha 2 keer rood ook al gewoon. Dit is toch echt mijn favoriete speler tot nu toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef Sejt het volgende:
Ultra Ulfie moet beter z'n best gaan doen!
[ afbeelding ]
12 kaarten in 14 wedstrijdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je dit:
[ afbeelding ]
Net v. Bommel. Bijna 1 op 1!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
12 kaarten in 14 wedstrijden
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
12 kaarten in 14 wedstrijden
Nog niks. Maar wat niet is, kan nog komen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik nog gescoord? Een klein assistje misschien?
Bikkel pakt z'n minuten in de jeugdquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:27 schreef Typisch het volgende:
Pakt Bikkel Boss al wat minuutjes (in de beker)? En wie staat er linksback bij Southampton nu.
Afwachten dan maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nog niks. Maar wat niet is, kan nog komen!
[ afbeelding ]
Wtf al die schorsingen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bikkel pakt z'n minuten
[ afbeelding ]
In de jeugd ziet het team er zo uit. Je staat rechtsback!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:27 schreef Typisch het volgende:
Pakt Bikkel Boss al wat minuutjes (in de beker)? En wie staat er linksback bij Southampton nu.
Oh, dacht ik al ja. Zelf een game gestart met Southampton en Shaw is een leuk talentje. Hopen dat hij snel gegapt wordt door een andere club dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
In de jeugd ziet het team er zo uit. Je staat rechtsback!
[ afbeelding ]
Kun je toch pas zeggen als spelers van 17 ook een leeftijd van 21 oid hebben bereikt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
zie toch nog geen hoogvliegers hier... straks in de winterstop een mooi vergelijk wie er echt los zijn
En Rosenberg, Odemwingie en Longquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Helemaal niets. Toch is je moraal redelijk goed
Je hebt trouwens Lukaku voor je he
zijn toch ook al aardig wat oudere spelers, en de jongens van 17 zullen toch nu ook al moeten vlammen in de U19 games. en eventueel de stapjes hogerop gaan maken richting eredivisiequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je toch pas zeggen als spelers van 17 ook een leeftijd van 21 oid hebben bereikt.
Weinig? Helemaal geenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef Spoortie het volgende:
Zoveel wedstrijden, zo weinig doelpunten
Laatste update van mij had ik toch wel een aardig gemiddelde in die wedstrijden die ik speel bij Helmondquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn toch ook al aardig wat oudere spelers, en de jongens van 17 zullen toch nu ook al moeten vlammen in de U19 games. en eventueel de stapjes hogerop gaan maken richting eredivisie
zitten we al een beetje richting de 1 feb sejt ?
Asare zal wel verkocht wordendie hou ik natuurlijk uit de basis, en anders is het kapitaalsvernietiging
16 december nu. Er is niet veel te vertellen nu, dus ik knal een beetje snel door naar 2013quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn toch ook al aardig wat oudere spelers, en de jongens van 17 zullen toch nu ook al moeten vlammen in de U19 games. en eventueel de stapjes hogerop gaan maken richting eredivisie
zitten we al een beetje richting de 1 feb sejt ?
Asare zal wel verkocht wordendie hou ik natuurlijk uit de basis, en anders is het kapitaalsvernietiging
Gewoon nu ff doorskippen naar het einde van het seizoen joh zien hoe ze het hebben gedaan over een seizoen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
16 december nu. Er is niet veel te vertellen nu, dus ik knal een beetje snel door naar 2013
voor jou is dat stapje terug misschien wel niet zo gek geweest. volgend seizoen gewoon weer heracles denk ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Laatste update van mij had ik toch wel een aardig gemiddelde in die wedstrijden die ik speel bij Helmond
Dus volgend seizoen hoop ik dat een basisplaats af te kunnen dwingen op mn 18e en dat seizoen erop naar top eredivisie?
Nee aggression is maar 6, had dus nog erger gekundquote:
neenee, eventuele transfers interesseren mij ook!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Gewoon nu ff doorskippen naar het einde van het seizoen joh zien hoe ze het hebben gedaan over een seizoen!
Dan gewoon tot na transferperiodequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
neenee, eventuele transfers interesseren mij ook!
Nee, ik zal ook niet direct skippen naar het einde van het seizoen. Elke keer een week op vakantie gaan geeft mij mogelijkheden om leuke dingen aan jullie te melden en tegelijkertijd gaat het ook wel rap.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het moet ook niet te snel gaan, maar dat is mijn meningenne, wie zal het eerst Europees voetbal spelen? (echt spelen, niet bij de club zitten)
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Spoortie het volgende:
Tja, ik had voor Spoortie Van de Fok een beetje Fernando Torres-achtige stats gekozen. Blijkt dat ik meer heb overgenomen dan alleen z'n stats.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Spoortie het volgende:
Tja, ik had voor Spoortie Van de Fok een beetje Fernando Torres-achtige stats gekozen. Blijkt dat ik meer heb overgenomen dan alleen z'n stats.
Wil je ook even kijken of hij als de nieuwe Fernando Torres wordt gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Sejt het volgende:
[..]![]()
Zal zo eens kijken of je al gescoord hebt.
Haha pijnlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Sejt het volgende:
De supporters zijn het niet echt eens met Patrick:
[ afbeelding ]
Supporters kunnen hard zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker is dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Oh yeaahhhquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Aan RKC kant speelde Fuszy een degelijke wedstrijd.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op weg naar Chelsea zo te zien. Torres-stats betekent blijkbaar ook Torres-missers.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
ik zie nog aardig wat spelers van club wisselen straksof het nu is omdat ze niet aan spelen toe komen of gewoon goed zijn.
uiteindelijk zien we elkaar allemaal wel bij Real toch
Top!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Sejt het volgende:
Nieuw topic op ons andere forum: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39
Hier zal ik tussenstanden, overzichten, etc plaatsen die voor iedereen van toepassing zijn!
NOOOO welke FOKKER heeft me 'kapot getraptquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Sejt het volgende:
Fuszy ligt er uit tot begin 2e seizoenshelft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Aan RKC kant speelde Fuszy een degelijke wedstrijd.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een wedstrijd gespeeld. Ik voorzie hier een verhuur aan een andere club.
Jammer idd!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb nog geen officiële wedstrijd gespeeldwat een lutsers bij WBA
10 eredivisie potten gespeeld met een gemiddelde van 7.38quote:
Kyle Machientje heeft er 9quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef DeHovenier het volgende:
Michael Jackson is vooralsnog de Fok! topscoorder.
Je vergeet even Machientje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef DeHovenier het volgende:
Michael Jackson is vooralsnog de Fok! topscoorder.
Staat boven de lijst. En inderdaad, bij de Engelse ploegen kan je blijkbaar meer dan 90 minuten spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
weet iemand wat Mins/Gm is ?
neem aan dat dieter niet gemiddeld 97min speelt
goals per minute denk ik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
Denk dat hij in de Cup een verlenging heeft gespeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Fokke tekent nieuw contract bij Heerenveen! (m'n fout is goed gemaakt nu)
[ afbeelding ]
Zo ziet je contract eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Fokke tekent nieuw contract bij Heerenveen! (m'n fout is goed gemaakt nu)
[ afbeelding ]
Zo ziet je contract eruit:
[ afbeelding ]
Dankje Dankje, zei toch dat het niet zo erg is met 17 ff in JL te ballen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
bla blaat![]()
gemiddelde van 7.353 goals en 4 assists
moet zeggen dat ik zelf met 19/20 nog best aardig meedraai in de eredivisiequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dankje Dankje, zei toch dat het niet zo erg is met 17 ff in JL te ballen!![]()
Dat zou de eerste buitenlandse transfer zijn, maar ook alleen omdat zijn contract bijna afloopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Sejt het volgende:
Jordi op weg naar Griekenland?
[ afbeelding ]
Ook bij jou was ik vergeten 2015 in te zetten, excuus. Voor zover ik kan zien is dat de laatste fout
werkloos zijn ook niet echtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef CarlosJacques het volgende:
Naar een klein clubje in griekenland gaan lijkt me nou niet echt de beste carrière move.
Het weer is daar goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef CarlosJacques het volgende:
Naar een klein clubje in griekenland gaan lijkt me nou niet echt de beste carrière move.
Wel oppassen met het niet op tijd uitbetalen van het salaris.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef DeHovenier het volgende:
Het weer is daar goed.
En misschien kan je daar meer spelen.
Dat zekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel oppassen met het niet op tijd uitbetalen van het salaris.
Oeeh maatje voor volgend seizoen als ik weer terug ben in Almelo!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Sejt het volgende:
Futloos toekomstige versterking voor Heracles?
[ afbeelding ]
Het is nu 13 januari. Winterstop dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef dion_v_k het volgende:
Welke datum zit je nu sejt?
Zijn er al veranderingrn bij w2, heb ik ak meer gespeeld? :p
Aww yeahquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Sejt het volgende:
Garrus gaat voor het assist klassement in de Jupiler League!
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=2
Dat kan alleen als je manager bent bij de club volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef BlaBla87 het volgende:
Kun je misschien als je prinst maakt van de eigenschappen ff aanvinken dat ze veranderingen laten zien bij de eigenschappen?
Is wat makkelijker als alle getalletjes vergelijken
Dat wilde ik ook doen, maar dat kan niet als je niet bij de club zit / geen scout hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef BlaBla87 het volgende:
Kun je misschien als je prinst maakt van de eigenschappen ff aanvinken dat ze veranderingen laten zien bij de eigenschappen?
Is wat makkelijker als alle getalletjes vergelijken
Zal zometeen de tussenstanden geven in het topic "Tussenstanden e.d."quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat zijn de standen in de eerste/eredivisie? Wie zijn er Herbstmeister?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zal zometeen de tussenstanden geven in het topic "Tussenstanden e.d."
Ga voor het F*cking kampioenschap met utrechtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef CarlosJacques het volgende:
Hoppa NEC is van de laatste plaats af. Misschien komt het toch nog goed.
Gewoon http://forcedinduction.nl aan je favorieten toevoegen en dan af en toe checkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:53 schreef Steffurt het volgende:
Linkje hier mss telkens er iets aangepast is. Anders ga ik wss veel missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |