PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Eerst Sessegnon, daarna SIF Santiquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie heb jij op de cam positie in je BPL team?
Elke keer als ik kopte was ik serieus duizelig. Heb wel in totaal 4 goals gemaakt in 2 seizoenen. We verloren in het begin echt wedstrijden met 20-0 enzo. Mijn vader kwam trots kijken, maar na de 12-0 ruststand was hij weggegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik was bij voetbal zo ongeveer de slechtste speler in elke wedstrijd die ik ooit gespeeld heb, op meisjes die bang voor de bal waren na (maar zelfs die waren soms beter) .![]()
Wel woorden, geen dadenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keer als ik kopte was ik serieus duizelig. Heb wel in totaal 4 goals gemaakt in 2 seizoenen. We verloren in het begin echt wedstrijden met 20-0 enzo. Mijn vader kwam trots kijken, maar na de 12-0 ruststand was hij weggegaan![]()
Tijdens de wedstrijd (was in de buurt van de kuip) renden we ook allemaal naar de hekken om boze gebaren te maken naar de supportersbussen van NAC die op dat moment passeerdenEcht een zooitje ongeregeld waren we
Ik nam afscheid met 1 of ander flauwekul toernooi, 8 teams, en uiteraard was de laatste wedstrijd om de 7e en 8e plek. Het werd 0-0, en eindigde met strafschoppen. Ik scoorde gewoon met mijn laatste balcontactquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef DutchSL het volgende:
Mijn record hooghouden is vijf![]()
Ik heb de oog-voetcoördinatie van een pantoffeldiertje.
ik ben dus niet de enige die geen zak van voetbal kan maar het wel leuk vindtquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef DutchSL het volgende:
Mijn record hooghouden is vijf![]()
Ik heb de oog-voetcoördinatie van een pantoffeldiertje.
En daarna nooit meer een bal aanrakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nam afscheid met 1 of ander flauwekul toernooi, 8 teams, en uiteraard was de laatste wedstrijd om de 7e en 8e plek. Het werd 0-0, en eindigde met strafschoppen. Ik scoorde gewoon met mijn laatste balcontactWe wonnen de strafschoppenserie en vierden nog lang feest
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nam afscheid met 1 of ander flauwekul toernooi, 8 teams, en uiteraard was de laatste wedstrijd om de 7e en 8e plek. Het werd 0-0, en eindigde met strafschoppen. Ik scoorde gewoon met mijn laatste balcontactWe wonnen de strafschoppenserie en vierden nog lang feest
Ik ook, maar ik verloor al mijn chips.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb zelfs een keer een roulette geprobeerd maar ik struikelde
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef DuTank het volgende:
Ik ben een supersub, zet me op de bank en we winnen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
O ja, POTS is tevens aanvoerder, vanwege zijn hoge leeftijd en geslijm bij de coach natuurlijk:Y
Acceleration / ball control : 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
Als jullie jezelf als fifa speler zouden mogen maken.
wat zouden dan jullie HOOGSTE en LAAGSTE stats zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |