Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Realistisch doelquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil de beste zijn.
Daar geloof ik niks vanquote:
Ik had (veel) hoger verwacht.quote:
Ik kies ervoor om het representatief te laten zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:13 schreef wyccie het volgende:
Totaal niet representatief voor je intelligentie.
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had (veel) hoger verwacht.
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Auquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.
Niet jijquote:
Ah, au indeed. Sorry!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef innepin het volgende:
Ik ging laatst mijn dochters van het kinderdagverblijf halen en daarna friet eten. Dus voor het weggaan vast de frituurpan aangezet, want dan is ie als je thuiskomt alvast warm genoeg, friet erin en wachten maar.
En toen gebeurde er niks.
Want er zit een draaiknop op en in het schemerlicht had ik niet gezien dat hetgeen waarvan ik dacht dat het de bovenkant was, daadwerkelijk de onderkant was. Dus het frituurvet was zo'n 40 graden, niet 180.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Je maakt zelf ook nooit frietquote:
Pan aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Cito score van 528quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.
Tering, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Cito score van 528nog wel MBO niv. 3 gedaan.
Maar ik kan het wel, dat hebben ze me vroeger op de huishoudschool wel geleerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt zelf ook nooit friet
Wat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tering, dat had ik niet verwacht.
Da's toch niks om je voor te schamen, mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Cito score van 528nog wel MBO niv. 3 gedaan.
Nee jij...quote:
Zitten ook wel redenen achterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef picodealion het volgende:
Wat ik bedoel is dat het me verbaast dat je zulke lage scores haalt, want je komt absoluut niet dom over. Ik had je stukken hoger ingeschat. Maar dat had je zelf ook wel begrepen hoop ik?
Wow, wat stom! Het ging wel om jouw toekomst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Zitten ook wel redenen achter
De cito toets heb ik toen in 1 dag (ipv 3) moeten maken omdat ik de dagen ervoor in het ziekenhuis lag. En ik mocht die toets niet inhalen.
En bij mijn examen op het vmbo hebben ze een punt van mij verandert.
Ik zat ook apart in een hokje en heb ook geen pauze kunnen houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:27 schreef picodealion het volgende:
Damn, de hele cito in 1 dag helpt niet echt nee
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow, wat stom! Het ging wel om jouw toekomst.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zat ook apart in een hokje en heb ook geen pauze kunnen houden.
[..]
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1
Wat is dat nou weer voor examen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1
Correctie noemde hij dat. Ik had het hoogste cijfer van alle klassen...daarna niet meerquote:
We moesten een promotiefilmpje maken voor de schoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor examen?
Wtf? En geen reden voor de correctie gegeven? Had je ruzie met hem ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Correctie noemde hij dat. Ik had het hoogste cijfer van alle klassen...daarna niet meer
[..]
We moesten een promotiefilmpje maken voor de school
Hij was ook al mijn map kwijtgeraakt met al mijn werk voor het vak vormgeven...toen kreeg ik een 2quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wtf? En geen reden voor de correctie gegeven? Had je ruzie met hem ofzo?
Leuke vent...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij was ook al mijn map kwijtgeraakt met al mijn werk voor het vak vormgeven...toen kreeg ik een 2
Wat voor IQ had je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een raar verhaal, Sands.. Laat je je niet uit het veld slaan door mensen die je niks gunnen. De meeste mensen doen hun werk omdat ze het geld nodig hebben, het kan ze geen fuck schelen of ze hun werk goed doen of niet. Die leraren van jou zijn daar vast goede voorbeelden van.
Lager dan de vorige keer, nu had ik 130. Betekent dat dat ik een cupmaat gegroeid ben?quote:
Oh net zoals dat ze de opleiding multimedia schrapte na het eerste jaar van het MBO...toen deed ik opeens een andere opleiding...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een raar verhaal, Sands.. Laat je je niet uit het veld slaan door mensen die je niks gunnen. De meeste mensen doen hun werk omdat ze het geld nodig hebben, het kan ze geen fuck schelen of ze hun werk goed doen of niet. Die leraren van jou zijn daar vast goede voorbeelden van.
Dat weet jij beter dan wijquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lager dan de vorige keer, nu had ik 130. Betekent dat dat ik een cupmaat gegroeid ben?
Plaats foto's dan kunnen we ze vergelijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lager dan de vorige keer, nu had ik 130. Betekent dat dat ik een cupmaat gegroeid ben?
Het gaat dan wel om millimeter werk hè.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Plaats foto's dan kunnen we ze vergelijken.
Niet nodig, ik onderzoek het welquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je grote borsten? Dan <109quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef innepin het volgende:
Ik ben de IQ test een beetje vergeten. Dus. Vanavond dan maar.
*drumroll* houdt nog even aan
Inzetten/gokken mag.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Laat ik dat mezelf maar niet aan doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niet nodig, ik onderzoek het wel
Gokje op 132quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef innepin het volgende:
Ik ben de IQ test een beetje vergeten. Dus. Vanavond dan maar.
*drumroll* houdt nog even aan
Inzetten/gokken mag.
Goedzo, groot denken.quote:
Haantje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Goedzo, groot denken.
Ik zat zoals meestal op 136
Oh zo laag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb die test niet gemaakt, onzin allemaal.
Zat je boven of onder de oerang oetang die 75 scoorde?quote:
heb je het over mij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zat je boven of onder de oerang oetang die 75 scoorde?
Nee, Robby.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb de hele uitzending zitten masturberen op Margriet
Publicaties:quote:
Nee, met mijn eigen auto uitgegleden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, wat lees ik nou?!
Limo in de prak gereden?
Toegegeven, op het internet ziet ze er niet lekker uit, er is zelfs geen topic over haar op mokkels.nl!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, met mijn eigen auto uitgegleden...
Ik heb gister een paar minuten die iq test aangehad, maar toen ze begonnen met die belachelijke woorden dacht ik: Hier doet ik dus eventjes niet aan mee... onzin...
en Robby...
[ afbeelding ]
Serieus...
hahah tuurlijk, alleen een gebroken ego... Niks aan de hand, bumper en koplamp stuk, meer niet... Tis alweer (met behulp van me pa) gemaakt...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij wel heelhuids eruit gekomen, dyon?
Ook niet echt hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Robby87 het volgende:
Maar in die quiz zag ze er wel lekker uit hoor, en ze nadert de 50 ook.
Oeh, jij vind MILF/GILF's leuk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toegegeven, op het internet ziet ze er niet lekker uit, er is zelfs geen topic over haar op mokkels.nl!
Maar in die quiz zag ze er wel lekker uit hoor, en ze nadert de 50 ook.
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah tuurlijk, alleen een gebroken ego... Niks aan de hand, bumper en koplamp stuk, meer niet... Tis alweer (met behulp van me pa) gemaakt...
Leuk is niet het adequate woord voor wat ik op dat moment door mijn penis voelde gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oeh, jij vind MILF/GILF's leuk?
Je weet wat ze zeggen van vrouwen met grote voorhoofden hè?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg niet dat ze lelijk is... maar ze heb echt een groot voorhoofd...
Laten we het over jouw smaak maar niet hebben danquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, maar dat was al eerder bekend.
Die zijn slim? Of er zit veel water in?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen met grote voorhoofden hè?
Jij wil niet weten wat ik net in me keel naar boven voelde komen na dit te lezen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk is niet het adequate woord voor wat ik op dat moment door mijn penis voelde gaan.
Daar hebben we het nu toch over, help me liever en zoek mee naar wat geile plaatjes van dit mokkel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laten we het over jouw smaak maar niet hebben dan
Dat heb ik ook, daarom laat ik meestal een pony knippen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg niet dat ze lelijk is... maar ze heb echt een groot voorhoofd...
Ik denk dat ze wel wat brains heeft ja, maar ze is vooral ook heel uitdagend. Ze ligt elke editie als een soort jachtluipaard te krioelen op een versleten velletje, lekker hoog in de studio.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zijn slim? Of er zit veel water in?
[..]
Jij wil niet weten wat ik net in me keel naar boven voelde komen na dit te lezen...
Tja, ik heb nog nooit een foto van je gezien... dus kan hier niks op zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, daarom laat ik meestal een pony knippen.
Maak dan wat screenshots van die uitzending. Verleidelijkere foto's ga je niet vinden vrees ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat brains heeft ja, maar ze is vooral ook heel uitdagend. Ze ligt elke editie als een soort jachtluipaard te krioelen op een versleten velletje, lekker hoog in de studio.
Nou moet ik volgens mij ook wel zeggen dat er nou niet verschrikkelijk veel verleidelijke hoogleraren zijn of wel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maak dan wat screenshots van die uitzending. Verleidelijkere foto's ga je niet vinden vrees ik.
Ik was net bezig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maak dan wat screenshots van die uitzending. Verleidelijkere foto's ga je niet vinden vrees ik.
Pfoe dat weet ik niet. Aan mijn uni is het aanbod schaars in ieder gevalquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou moet ik volgens mij ook wel zeggen dat er nou niet verschrikkelijk veel verleidelijke hoogleraren zijn of wel?
Ik heb ook heel weinig foto's waar mijn voorhoofd niet verscholen is achter een pony, kom ik nu achter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog nooit een foto van je gezien... dus kan hier niks op zeggen
how cutequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb ook heel weinig foto's waar mijn voorhoofd niet verscholen is achter een pony, kom ik nu achter.
Zelfs toen ik klein was al
[ afbeelding ]
Viespeuk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, ik kan haar niet sexy vinden Robby, sorry.
Unisex?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb ook heel weinig foto's waar mijn voorhoofd niet verscholen is achter een pony, kom ik nu achter.
Zelfs toen ik klein was al
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Ja, ik had vroeger altijd kort haar als je dat bedoelt.quote:
Ik heb het over die Mylf van jou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je keek toch wel naar het goede plaatje hè?
Als het over mijn foto ging was je alsnog juist geen viespeuk geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb het over die Mylf van jou.
Dat ook nog iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het over mijn foto ging was je alsnog juist geen viespeuk geweest natuurlijk.
Niet zo moeilijk... zo hoog was het behaalde iq van de heren nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het over mijn foto ging was je alsnog juist geen viespeuk geweest natuurlijk.
Trolletje niveau kleuterschool. Kom op, dat kun je beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij legt de link, waar het hart vol van is
Ik moet roeien met die riemen die jij me geeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Trolletje niveau kleuterschool. Kom op, dat kun je beter.
Beetje trol maakt zijn eigen riemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moet roeien met die riemen die jij me geeft.
Ik heb niet zoveel met trollenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beetje trol maakt zijn eigen riemen.
Broodje hamburger! Maar anders zou ik voor Pannenkoeken gaan...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Robby87 het volgende:
Pannenkoeken of lasagne, roept u maar!
Dat had ik pas nog, wel zelfgemaakte natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Broodje hamburger! Maar anders zou ik voor Pannenkoeken gaan...
Ook de hamburger zelf gemaakt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat had ik pas nog, wel zelfgemaakte natuurlijk
Wie houdt je tegen het ook te eten dan? Dat hebben ze toch wel in België?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Pannenkoeken sowieso.
Heb ik nog steeds zin in sinds Pico ze ging bakken.
Ohquote:
Natuurlijk, veel lekkerderquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook de hamburger zelf gemaakt?
waarschijnlijk wel, maar zo ijverig ben ik nou weer niet..quote:
Heb ik geen pan voor helaas. Bijna al mijn spullen staan nog in mijn oude appartement waar mijn ex nog woontquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen het ook te eten dan? Dat hebben ze toch wel in België?
Dude, dat is zo makkelijk om klaar te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar zo ijverig ben ik nou weer niet..
En ga je die ooit nog halen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik geen pan voor helaas. Bijna al mijn spullen staan nog in mijn oude appartement waar mijn ex nog woont
Ja johquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef picodealion het volgende:
Ohja, ik heb nog pannenkoekenmix over van zaterdag. Twee keer in een week kan prima toch?
Ik ben zo lui... en een doos hamburgers van mora of beckers is zoveel makkelijker...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dude, dat is zo makkelijk om klaar te maken
Wat doe jij erop?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef picodealion het volgende:
Ohja, ik heb nog pannenkoekenmix over van zaterdag. Twee keer in een week kan prima toch?
7 dagen per week kan makkelijk! Als je het bij 1 week houdtquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef picodealion het volgende:
Niet alles waarschijnlijk, sommige dingen moet ik maar opnieuw kopen denk ik. Wil ook geen ruzie maken over spullen.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef picodealion het volgende:
Oooh, en ik zit hier aan een boterham. Ondanks de griep zou ik wel een pannekoekje lustenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Robby87 het volgende:
Pannenkoeken of lasagne, roept u maar!
Sorry, die ken ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oooh, en ik zit hier aan een boterham. Ondanks de griep zou ik wel een pannekoekje lusten![]()
Geen kaas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jam, suiker, chocopasta, schenkstroop. Stroop gaat meestal op die met bacon.
Ik zit echt niet op jouw golflengte vanavond.quote:
Een onbekende vrouwquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Stickertje het volgende:
zet net een halve hema rookworst op het vuur.. & een pan met zuurkool die ik gister had klaargemaakt..
O.oquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een onbekende vrouwAls je over 10 tellen in je fotoboek kijkt zie je half mannelijk fmt er staan...
Heeft ze nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een onbekende vrouwAls je over 10 tellen in je fotoboek kijkt zie je half mannelijk fmt er staan...
Ligt eraan wat je definitie van oud en vies is denk ik...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o
shit, ben ik weer bij de vieze oude mannen geeindigd?
ik verdenk dat minstens de helft van de kerels op Fok een porno foto als bureau achtergrond hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie van oud en vies is denk ik...
Dan moet ik je bekennen dat ik niet bij die helft hoor...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik verdenk dat minstens half de kerels op Fok een porno foto als bureau achtergrond hebben
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik verdenk dat minstens de helft van de kerels op Fok een porno foto als bureau achtergrond hebben
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik je bekennen dat ik niet bij die helft hoor...
Sandsquote:
Verder is die wel normaal toch?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zit echt niet op jouw golflengte vanavond.
Dat ben ik jaquote:
Ik weet het niet, hij is af en toe zo raar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verder is die wel normaal toch?
Dat zegt ook veel over jou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik verdenk dat minstens de helft van de kerels op Fok een porno foto als bureau achtergrond hebben
Nog nooit gekeken...quote:
Dat je een halve naakte vent op je bureaublad hebt waarschijnlijk...quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verder is die wel normaal toch?
ssshhhhhquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je een halve naakte vent op je bureaublad hebt waarschijnlijk...
Van mij mag je... als jij dat prettig vind... ik kijk wel naar mijn saaie windows achtergrond...quote:
Dat je je met die mannen inlaat.quote:
Ehhm... nee geen porno op mijn bureaubladquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat je je met die mannen inlaat.
Neem nou bijv. Dyon, daar laat ik met 24/7 mee in. Ik verdenk die lieve schat van alles, behalve van een of andere pornochick (of dude, nee toch Dyon) die met haar ballen aan het zwieberen is op zijn achtergrondje.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat je je met die mannen inlaat.
Neem nou bijv. Dyon, daar laat ik me 24/7 mee in. Ik verdenk die lieve schat van alles, behalve van een of andere pornochick (of dude, nee toch Dyon) die met haar ballen aan het zwieberen is op zijn achtergrondje.
Ik weet toch wel dat die mappen diep verborgen liggen johquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehhm... nee geen porno op mijn bureaublad
Is dat nou een kat naar mij?quote:
Zo diep... je moest eens weten... Zware encryptie erop, tien wachtwoorden... je komt er niet in...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet toch wel dat die mappen diep verborgen liggen joh
Nou zeg... jij bent vriendelijk...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Interesseert mij niet hoe jij het wilt opvatten
Wat voor achtergrond heb jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Interesseert mij niet hoe jij het wilt opvatten
eerlijk, een zwarte achtergrond omdat het beter is met films kijken als ik die in een klein hoekje hebt en een ander scherm ernaast zoals fok.quote:
Akkoord, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
eerlijk, een zwarte achtergrond omdat het beter is met films kijken als ik die in een klein hoekje hebt en een ander scherm ernaast zoals fok.
Maak eens een screen van die moderne achtergrond van jequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Akkoord, dat dacht ik ook.
Op mijn pc heb ik dat ook, heel saai. Daar kijk af en toe porno op, en films. Die staat in de hoek van mijn kamer en dan is alles heel duister, bijna een altaar.
Maar als ik lekker op m'n laptop zit heb ik een hele moderne achtergrond, hoe zit dat bij jou?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maak eens een screen van die moderne achtergrond van je
Geef het goede voorbeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Laten we allemaal een screenshot van onze achtergrond plaatsen
Oh daar is een speciaal topic voor bedenk ik me nu.
he ik zie een torrent op je desktop, foei meisje!quote:
Van een slechte serie ook nog.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
he ik zie een torrent op je desktop, foei meisje!
Lol, die heb ik van mijn dealer gekregen (waaghals dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef RanTheMan het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die graag een film willen kijken maar geen 2 uur de tijd hebben? Kijk een aflevering van Black mirror, iets minder dan en uur, er zijn 3 afleveringen. Met name aflevering 1 vond ik knetter briljant verhaal.. Echt een aanrader!
aanzienlijk betere serie dan de muziek van het concert waar ze heen gaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Van een slechte serie ook nog.
Dyon!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Inclusief het 2de scherm waar ik The following op aan het kijken ben...
[ afbeelding ]
Nee... geen limo. Hou ik niet van...had een foto van het Guggenheim museum, maar die moest ik na 2 jaar wisselen van vrienden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon!
Komop man, doe een limo en stretch hem naar je tweede monitor
Wel mooi opgeruimd, just the way I like it.
Oh verkeerde quote, zie ik nu pas.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, die heb ik van mijn dealer gekregen (waaghals dus)
Inspiratieloos!quote:
Van sands verwacht ik eigenlijk een drukke achtergrond. Veel kleuren, veel iconen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Robby87 het volgende:
Sands, en jij? We wachten met smart!
Vanwege die pdf bestanden?quote:
Ik verwacht iets zwart witsquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van sands verwacht ik eigenlijk een drukke achtergrond. Veel kleuren, veel iconen...
Ik verwacht een animatietekening, iets groens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van sands verwacht ik eigenlijk een drukke achtergrond. Veel kleuren, veel iconen...
Smaken verschillen, ik vind die tekening juist geweldigquote:
Ik dacht dat het een foto van lady gaga was...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind die tekening juist geweldig
Aan die pdfjes erger ik me wel maar dat zijn mijn examenroosters (heb nu examens), anders raak ik ze kwijt.
Ik verwacht zoiets:quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik verwacht een animatietekening, iets groens.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een foto van lady gaga was...
Daar kun je mappen voor aanmaken, en nog eens verbergen ergens anders, maar de achtergrond is er gewoon ingekwakt, met die lelijke zwarte randen erbij. Geen gezicht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind die tekening juist geweldig
Aan die pdfjes erger ik me wel maar dat zijn mijn examenroosters (heb nu examens), anders raak ik ze kwijt.
Vind daar je pornofolder maar eens in terug.quote:
Oh is ook niet bekend hoor, ik kende haar ook niet. Vond het gewoon een mooie tekeningquote:
Die zit natuurlijk of bij Ariel of bij Jasmin... dat zijn toch de lekkerste disney prinsessenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Robby87 het volgende:
Vind daar je pornofolder maar eens in terug.
Mja, zou wat zijn als we allemaal op roodharige gewillige 50'ers zouden vallen.quote:
Stop maar je hebt het al niet gehaald...quote:
Ik heb de standaard windows 7 achtergrondquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Robby87 het volgende:
Sands, en jij? We wachten met smart!
Oh nee daar val ik niet op, zij is gewoon geil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mja, zou wat zijn als we allemaal op roodharige gewillige 50'ers zouden vallen.
we want proofquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb de standaard windows 7 achtergrond
Wat? Disney prinsessen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook nog wel wat leuks van op de site.
Ja 't is goed met je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh nee daar val ik niet op, zij is gewoon geil.
quote:
Plaats een screenshot van je bureaublad... vandaag moet dat.... en ben je alweer gestopt met je iq-test?quote:
Ik weet em niet sorry...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef DragonFodder het volgende:
Wil íemand zich ook even met mijn vraag gaan bezighouden?
Tijd genoeg om tussen een paar vragen door een screenshotje te maken te uploaden... we wachten welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef innepin het volgende:
Nee maar de tijd tikt zo langzaam af in die vragen, je moet wat in de tussentijd.
Hou eens op met onze sc te verzieken met dat filmgeneuzel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef DragonFodder het volgende:
Wil íemand zich ook even met mijn vraag gaan bezighouden?
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hou eens op met onze sc te verzieken met dat filmgeneuzel.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:
quote:
Was niet als kritiek bedoeld, maar gewoon omdat ik het een leuke opmerking vondquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was niet als kritiek bedoeld, maar gewoon omdat ik het een leuke opmerking vond
Leer eerst maar eens quoten voor je me belachelijk wil maken..quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet em niet sorry...
[..]
Tijd genoeg om tussen een paar vragen door een screenshotje te maken te uploaden... we wachten wel
Ja, dat zeg je nou na mijn vernietigend plaatjequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was niet als kritiek bedoeld, maar gewoon omdat ik het een leuke opmerking vond
waarom denk je dat er eenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nou na mijn vernietigend plaatje
.quote:
Leugens!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom denk je dat er eenvoorstond in plaats van het standaard plaatje...
Ik volg je niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom denk je dat er eenvoorstond in plaats van het standaard plaatje...
[..]
.
I don't get it...
Ging inderdaad iets mis. Raar gedoe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef DragonFodder het volgende:
Wat de quote functie stom de laatste tijd zeg
Dat vroeg ik ook... maar jij quote mij wat schattig wat ik tegen Innepin zei...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vroeg of Margriet bij DWDD zit, maar dat is niet zo.
Gelukkig oordeel jij niet snel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef picodealion het volgende:
Als je daar een fout maakt ben je wel erg dom.
Met andere woorden je hebt ze fout?quote:
Oh ja ik zie het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook... maar jij quote mij wat schattig wat ik tegen Innepin zei...
Ik dacht trouwens dat de tafeldame die chick van je is, maar dat is ze niet... my bad
Ik ben nog niet bij de uitslagquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met andere woorden je hebt ze fout?
Waar ben je dat je daar last van hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef picodealion het volgende:
Oh god, er zitten twee zweefteven van in de 50 te keuvelen over 10 dagen mediteren in een Thais klooster en over hartsvriendinnen. Mag ik al dood?
Pico doe eens rustig joh, opgefokte krulaap.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef picodealion het volgende:
Oh god, er zitten twee zweefteven van in de 50 te keuvelen over 10 dagen mediteren in een Thais klooster en over hartsvriendinnen. Mag ik al dood?
De trein, koptelefoon vergeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je dat je daar last van hebt?
Je bent echt op je allertolerantst vandaagquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef picodealion het volgende:
Rijden die dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
De trein, koptelefoon vergeten.
We zullen het zien, wat was je score?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik duidelijk slimmer dan jij.
Blijf je zo lastig doen vandaag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je bent echt op je allertolerantst vandaag
Blijf je wel een beetje bij jezelf? Bij je innerlijke zelf?
122, maar ik zit maar een beetje te zieken joh. Niet dequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef innepin het volgende:
[..]
We zullen het zien, wat was je score?
Je zit duidelijk niet in je goede chakra. Ogen dicht, en focus je op het uiterste puntje van je neus. Focus... Focus.... Foooooooooocuuuuuuussssssss... Nou slapen en bek dicht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Blijf je zo lastig doen vandaag?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
122, maar ik zit maar een beetje te zieken joh. Niet de-PI gebruiken, dat is mijn achilleshiel.
Yes?quote:
Oh, ik dacht juist jouw unique selling point.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
122, maar ik zit maar een beetje te zieken joh. Niet de-PI gebruiken, dat is mijn achilleshiel.
Mijn kwartet. Ik was er nou juist zo trots op, dat is best lastig mobiel.quote:
Ah, zo. Ik vond inderdaad dat je erg actief post voor iemand die mobiel zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mijn kwartet. Ik was er nou juist zo trots op, dat is best lastig mobiel.
Maar ik voel me al een stuk beter na mijn chakrahersteloefeninfen.
Zo hoog nog?quote:
quote:
Minder rukken.quote:
Nee, ze moeten minder belachelijke vragen stellenquote:
Had je 136 ooit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ze moeten minder belachelijke vragen stellenDe voorbeeld vraag bij het ruimtelijk inzicht (door die bouwmarkt lopen) klopte al niet... wie weet wat er nog meer fout was...
Net ook gedaan, kloppen inderdaad een paar vragen niet volgens mij. Bovendien reageert het aanklikken te traag op een iPad, daar heb ik zeker 5 vragen niet door beantwoord, terwijl ik voor de tijd om was geklikt had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ze moeten minder belachelijke vragen stellenDe voorbeeld vraag bij het ruimtelijk inzicht (door die bouwmarkt lopen) klopte al niet... wie weet wat er nog meer fout was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |