Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Realistisch doelquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil de beste zijn.
Daar geloof ik niks vanquote:
Ik had (veel) hoger verwacht.quote:
Ik kies ervoor om het representatief te laten zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:13 schreef wyccie het volgende:
Totaal niet representatief voor je intelligentie.
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had (veel) hoger verwacht.
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Auquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.
Niet jijquote:
Ah, au indeed. Sorry!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef innepin het volgende:
Ik ging laatst mijn dochters van het kinderdagverblijf halen en daarna friet eten. Dus voor het weggaan vast de frituurpan aangezet, want dan is ie als je thuiskomt alvast warm genoeg, friet erin en wachten maar.
En toen gebeurde er niks.
Want er zit een draaiknop op en in het schemerlicht had ik niet gezien dat hetgeen waarvan ik dacht dat het de bovenkant was, daadwerkelijk de onderkant was. Dus het frituurvet was zo'n 40 graden, niet 180.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Je maakt zelf ook nooit frietquote:
Pan aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Cito score van 528quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.
Tering, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Cito score van 528nog wel MBO niv. 3 gedaan.
Maar ik kan het wel, dat hebben ze me vroeger op de huishoudschool wel geleerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt zelf ook nooit friet
Wat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tering, dat had ik niet verwacht.
Da's toch niks om je voor te schamen, mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Cito score van 528nog wel MBO niv. 3 gedaan.
Nee jij...quote:
Zitten ook wel redenen achterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef picodealion het volgende:
Wat ik bedoel is dat het me verbaast dat je zulke lage scores haalt, want je komt absoluut niet dom over. Ik had je stukken hoger ingeschat. Maar dat had je zelf ook wel begrepen hoop ik?
Wow, wat stom! Het ging wel om jouw toekomst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Zitten ook wel redenen achter
De cito toets heb ik toen in 1 dag (ipv 3) moeten maken omdat ik de dagen ervoor in het ziekenhuis lag. En ik mocht die toets niet inhalen.
En bij mijn examen op het vmbo hebben ze een punt van mij verandert.
Ik zat ook apart in een hokje en heb ook geen pauze kunnen houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:27 schreef picodealion het volgende:
Damn, de hele cito in 1 dag helpt niet echt nee
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow, wat stom! Het ging wel om jouw toekomst.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zat ook apart in een hokje en heb ook geen pauze kunnen houden.
[..]
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1
Wat is dat nou weer voor examen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1
Correctie noemde hij dat. Ik had het hoogste cijfer van alle klassen...daarna niet meerquote:
We moesten een promotiefilmpje maken voor de schoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor examen?
Wtf? En geen reden voor de correctie gegeven? Had je ruzie met hem ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Correctie noemde hij dat. Ik had het hoogste cijfer van alle klassen...daarna niet meer
[..]
We moesten een promotiefilmpje maken voor de school
Hij was ook al mijn map kwijtgeraakt met al mijn werk voor het vak vormgeven...toen kreeg ik een 2quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wtf? En geen reden voor de correctie gegeven? Had je ruzie met hem ofzo?
Leuke vent...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij was ook al mijn map kwijtgeraakt met al mijn werk voor het vak vormgeven...toen kreeg ik een 2
Wat voor IQ had je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een raar verhaal, Sands.. Laat je je niet uit het veld slaan door mensen die je niks gunnen. De meeste mensen doen hun werk omdat ze het geld nodig hebben, het kan ze geen fuck schelen of ze hun werk goed doen of niet. Die leraren van jou zijn daar vast goede voorbeelden van.
Lager dan de vorige keer, nu had ik 130. Betekent dat dat ik een cupmaat gegroeid ben?quote:
Oh net zoals dat ze de opleiding multimedia schrapte na het eerste jaar van het MBO...toen deed ik opeens een andere opleiding...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een raar verhaal, Sands.. Laat je je niet uit het veld slaan door mensen die je niks gunnen. De meeste mensen doen hun werk omdat ze het geld nodig hebben, het kan ze geen fuck schelen of ze hun werk goed doen of niet. Die leraren van jou zijn daar vast goede voorbeelden van.
Dat weet jij beter dan wijquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lager dan de vorige keer, nu had ik 130. Betekent dat dat ik een cupmaat gegroeid ben?
Plaats foto's dan kunnen we ze vergelijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lager dan de vorige keer, nu had ik 130. Betekent dat dat ik een cupmaat gegroeid ben?
Het gaat dan wel om millimeter werk hè.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Plaats foto's dan kunnen we ze vergelijken.
Niet nodig, ik onderzoek het welquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je grote borsten? Dan <109quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef innepin het volgende:
Ik ben de IQ test een beetje vergeten. Dus. Vanavond dan maar.
*drumroll* houdt nog even aan
Inzetten/gokken mag.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Laat ik dat mezelf maar niet aan doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niet nodig, ik onderzoek het wel
Gokje op 132quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef innepin het volgende:
Ik ben de IQ test een beetje vergeten. Dus. Vanavond dan maar.
*drumroll* houdt nog even aan
Inzetten/gokken mag.
Goedzo, groot denken.quote:
Haantje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Goedzo, groot denken.
Ik zat zoals meestal op 136
Oh zo laag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb die test niet gemaakt, onzin allemaal.
Zat je boven of onder de oerang oetang die 75 scoorde?quote:
heb je het over mij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zat je boven of onder de oerang oetang die 75 scoorde?
Nee, Robby.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb de hele uitzending zitten masturberen op Margriet
Publicaties:quote:
Nee, met mijn eigen auto uitgegleden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, wat lees ik nou?!
Limo in de prak gereden?
Toegegeven, op het internet ziet ze er niet lekker uit, er is zelfs geen topic over haar op mokkels.nl!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, met mijn eigen auto uitgegleden...
Ik heb gister een paar minuten die iq test aangehad, maar toen ze begonnen met die belachelijke woorden dacht ik: Hier doet ik dus eventjes niet aan mee... onzin...
en Robby...
[ afbeelding ]
Serieus...
hahah tuurlijk, alleen een gebroken ego... Niks aan de hand, bumper en koplamp stuk, meer niet... Tis alweer (met behulp van me pa) gemaakt...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij wel heelhuids eruit gekomen, dyon?
Ook niet echt hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Robby87 het volgende:
Maar in die quiz zag ze er wel lekker uit hoor, en ze nadert de 50 ook.
Oeh, jij vind MILF/GILF's leuk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toegegeven, op het internet ziet ze er niet lekker uit, er is zelfs geen topic over haar op mokkels.nl!
Maar in die quiz zag ze er wel lekker uit hoor, en ze nadert de 50 ook.
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah tuurlijk, alleen een gebroken ego... Niks aan de hand, bumper en koplamp stuk, meer niet... Tis alweer (met behulp van me pa) gemaakt...
Leuk is niet het adequate woord voor wat ik op dat moment door mijn penis voelde gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oeh, jij vind MILF/GILF's leuk?
Je weet wat ze zeggen van vrouwen met grote voorhoofden hè?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg niet dat ze lelijk is... maar ze heb echt een groot voorhoofd...
Laten we het over jouw smaak maar niet hebben danquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, maar dat was al eerder bekend.
Die zijn slim? Of er zit veel water in?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen met grote voorhoofden hè?
Jij wil niet weten wat ik net in me keel naar boven voelde komen na dit te lezen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk is niet het adequate woord voor wat ik op dat moment door mijn penis voelde gaan.
Daar hebben we het nu toch over, help me liever en zoek mee naar wat geile plaatjes van dit mokkel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laten we het over jouw smaak maar niet hebben dan
Dat heb ik ook, daarom laat ik meestal een pony knippen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg niet dat ze lelijk is... maar ze heb echt een groot voorhoofd...
Ik denk dat ze wel wat brains heeft ja, maar ze is vooral ook heel uitdagend. Ze ligt elke editie als een soort jachtluipaard te krioelen op een versleten velletje, lekker hoog in de studio.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zijn slim? Of er zit veel water in?
[..]
Jij wil niet weten wat ik net in me keel naar boven voelde komen na dit te lezen...
Tja, ik heb nog nooit een foto van je gezien... dus kan hier niks op zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, daarom laat ik meestal een pony knippen.
Maak dan wat screenshots van die uitzending. Verleidelijkere foto's ga je niet vinden vrees ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat brains heeft ja, maar ze is vooral ook heel uitdagend. Ze ligt elke editie als een soort jachtluipaard te krioelen op een versleten velletje, lekker hoog in de studio.
Nou moet ik volgens mij ook wel zeggen dat er nou niet verschrikkelijk veel verleidelijke hoogleraren zijn of wel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maak dan wat screenshots van die uitzending. Verleidelijkere foto's ga je niet vinden vrees ik.
Ik was net bezig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maak dan wat screenshots van die uitzending. Verleidelijkere foto's ga je niet vinden vrees ik.
Pfoe dat weet ik niet. Aan mijn uni is het aanbod schaars in ieder gevalquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou moet ik volgens mij ook wel zeggen dat er nou niet verschrikkelijk veel verleidelijke hoogleraren zijn of wel?
Ik heb ook heel weinig foto's waar mijn voorhoofd niet verscholen is achter een pony, kom ik nu achter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog nooit een foto van je gezien... dus kan hier niks op zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |