Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Realistisch doelquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil de beste zijn.
Daar geloof ik niks vanquote:
Ik had (veel) hoger verwacht.quote:
Ik kies ervoor om het representatief te laten zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:13 schreef wyccie het volgende:
Totaal niet representatief voor je intelligentie.
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had (veel) hoger verwacht.
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Auquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.
Niet jijquote:
Ah, au indeed. Sorry!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef innepin het volgende:
Ik ging laatst mijn dochters van het kinderdagverblijf halen en daarna friet eten. Dus voor het weggaan vast de frituurpan aangezet, want dan is ie als je thuiskomt alvast warm genoeg, friet erin en wachten maar.
En toen gebeurde er niks.
Want er zit een draaiknop op en in het schemerlicht had ik niet gezien dat hetgeen waarvan ik dacht dat het de bovenkant was, daadwerkelijk de onderkant was. Dus het frituurvet was zo'n 40 graden, niet 180.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Je maakt zelf ook nooit frietquote:
Pan aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Cito score van 528quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.
Tering, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Cito score van 528nog wel MBO niv. 3 gedaan.
Maar ik kan het wel, dat hebben ze me vroeger op de huishoudschool wel geleerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakt zelf ook nooit friet
Wat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tering, dat had ik niet verwacht.
Da's toch niks om je voor te schamen, mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Cito score van 528nog wel MBO niv. 3 gedaan.
Nee jij...quote:
Zitten ook wel redenen achterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef picodealion het volgende:
Wat ik bedoel is dat het me verbaast dat je zulke lage scores haalt, want je komt absoluut niet dom over. Ik had je stukken hoger ingeschat. Maar dat had je zelf ook wel begrepen hoop ik?
Wow, wat stom! Het ging wel om jouw toekomst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Zitten ook wel redenen achter
De cito toets heb ik toen in 1 dag (ipv 3) moeten maken omdat ik de dagen ervoor in het ziekenhuis lag. En ik mocht die toets niet inhalen.
En bij mijn examen op het vmbo hebben ze een punt van mij verandert.
Ik zat ook apart in een hokje en heb ook geen pauze kunnen houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:27 schreef picodealion het volgende:
Damn, de hele cito in 1 dag helpt niet echt nee
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow, wat stom! Het ging wel om jouw toekomst.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zat ook apart in een hokje en heb ook geen pauze kunnen houden.
[..]
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1
Wat is dat nou weer voor examen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
Ik had voor het examen AV (videobewerking) een 9.3 en dat hebben ze achteraf aangepast naar een 8.1
Correctie noemde hij dat. Ik had het hoogste cijfer van alle klassen...daarna niet meerquote:
We moesten een promotiefilmpje maken voor de schoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor examen?
Wtf? En geen reden voor de correctie gegeven? Had je ruzie met hem ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Correctie noemde hij dat. Ik had het hoogste cijfer van alle klassen...daarna niet meer
[..]
We moesten een promotiefilmpje maken voor de school
Hij was ook al mijn map kwijtgeraakt met al mijn werk voor het vak vormgeven...toen kreeg ik een 2quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wtf? En geen reden voor de correctie gegeven? Had je ruzie met hem ofzo?
Leuke vent...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij was ook al mijn map kwijtgeraakt met al mijn werk voor het vak vormgeven...toen kreeg ik een 2
Wat voor IQ had je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een raar verhaal, Sands.. Laat je je niet uit het veld slaan door mensen die je niks gunnen. De meeste mensen doen hun werk omdat ze het geld nodig hebben, het kan ze geen fuck schelen of ze hun werk goed doen of niet. Die leraren van jou zijn daar vast goede voorbeelden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |