Tuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Denken dat dit soort heksenjachten ertoe leiden dat geweld in de toekomst niet meer of in ieder geval minder voor gaan komen is toch wel een tikkeltje naiëf te noemen.
Toch wel frappant dat de menigtes boeren met hooivorken er voor zorgen dat ik sympathie voor de daders krijg, maar jij er aan de andere kant met je ridicule mening maakt dat ik denk: "doodschoppen die zooi".quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je gewoon objectief naar de zaak kijkt is dat ook zo. Dat is nergens een excuus voor het gepleegde geweld. Kun je enkel vol emotie reageren ofzo ?
Succesvolle ondernemer maar gefaalt als ouder.....quote:Dat zijn net als wij succesvolle ondernemers waarop niets aan te merken valt.
Papa heeft nog niet helemaal in de gaten wat er gaande is denk ik zo..quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef Woffel het volgende:
[..]
Deze vader vraagt er ook wel om...
en dat is de familie die sommigen zo graag willen beschermenquote:zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. „Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken.”
Dus we hebben een ouder die de misdaden van zijn zoon verzwijgt voor de instanties en een vader die het slachtoffer wil afschilderen als degene die een reactie uitlokte terwijl hij niks anders deed dan zijn burgerplicht. En dit zouden dan mensen van goede komaf moeten zijn, objectief gezien he gellyquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En de vader heeft zijn zoon dus niet linea reacta naar de gendarmerie/politie gemarcheerd/geschopt?
Lekkere familie
Neger, wat? Jij bent serieus niet goed. Iemand aanspreken op vandalisme staat niet gelijk aan het over je afroepen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je gewoon objectief naar de zaak kijkt is dat ook zo. Dat is nergens een excuus voor het gepleegde geweld. Kun je enkel vol emotie reageren ofzo ?
Uit de ouderlijke macht ontzetten. Deze meneer zou geen kinderen mogen opvoeden. Wat een mongool.quote:De Brabander zou voorafgaand aan de kloppartij zelf iets geroepen hebben richting de stappers, zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. „Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken.”
hoe dan ook, het slachtoffer is niet "zomaar" inelkaar geschopt. Je mag toch wel feiten benoemen hier of is dat ook al links ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef GravitySucks het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Want de dader roept juist een reactie op door tegen een fiets aan te schoppen. Het is niet iets dat normaal is, en daardoor niet ondenkbaar of abnormaal dat er daarop zal worden gereageerd. De dader die tegen de fiets aangschopte lokte dus een reactie uit.
nee maar het gaat me erom dat hier om het hardst geschreeuwd wordt dat de daders minimaal 10 jaar het gevang in moeten en dat hun families maar moeten bloeden hiervoor... madquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als je nou een link had gepost van het betreffende topic op Fok had je kunnen zien dat men dan ook niet mild is..
Zo vader, zo zoonquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En de vader heeft zijn zoon dus niet linea reacta naar de gendarmerie/politie gemarcheerd/geschopt?
Lekkere familie
Ja toch wel dus. Feit blijft dat de daders zonder reden reageren met geweld. Er is geen legitieme reden om zijn schedel te willen splijten. Trolletje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef gnaeus het volgende:
[..]
hoe dan ook, het slachtoffer is niet "zomaar" inelkaar geschopt. Je mag toch wel feiten benoemen hier of is dat ook al links ?
Ja, en wat los je daar nu mee op dan? Zorgt alleen maar voor even wat meer gemoedsrust van een boze menigte. Nou, hoezee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijkmaar ik weet van jongens, "nare" jongens die liever 2 jaar de bak zouden ingaan dan dat ze hun familie ten schande zouden maken. Is ook niet zo heel gek in bepaalde milieus hoor....
Misschien dat je een cursus begrijpend lezen kan gaan doen ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Neger, wat? Jij bent serieus niet goed. Iemand aanspreken op vandalisme staat niet gelijk aan het over je afroepen.
Het slachtoffer is inderdaad in elkaar geschopt nadat hij zijn burgerplicht deed. Dat mag je wel zeggen wat mij betreft, objectief enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef gnaeus het volgende:
[..]
hoe dan ook, het slachtoffer is niet "zomaar" inelkaar geschopt. Je mag toch wel feiten benoemen hier of is dat ook al links ?
True dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja toch wel dus. Feit blijft dat de daders zonder reden reageren met geweld. Er is geen legitieme reden om zijn schedel te willen splijten. Trolletje.
De ouders van Brent en Stefano hebben in ieder geval al duidelijk kenbaar gemaakt net zo fout te zijn. Dus een tikkeltje volkswoede hun kant op, zou ik - hoewel geen schoonheidsprijs winnend - niet zo'n probleem vinden, nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar het gaat me erom dat hier om het hardst geschreeuwd wordt dat de daders minimaal 10 jaar het gevang in moeten en dat hun families maar moeten bloeden hiervoor... mad
Ah, ok. Dus als ik zeg dat er 2 vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen keur ik dat goed en neem ik het ook nog eens op voor de daders. En het is vast ook nog een linkse mening. Juist.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja toch wel dus. Feit blijft dat de daders zonder reden reageren met geweld. Er is geen legitieme reden om zijn schedel te willen splijten. Trolletje.
Natuurlijk is het slachtoffer wel zomaar in elkaar geschopt. Ik begrijp je insteek wel, maar de uitbarsting van geweld is zodanig buitenproportioneel mbt de reactie dat je in dit geval van zomaar kunt spreken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef gnaeus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Wootism het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
Oh, met mijn begrijpend lezen is weinig mis. Met jouw wereldvisie daarentegen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Misschien dat je een cursus begrijpend lezen kan gaan doen ?
Nou, klaar dan toch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het slachtoffer is inderdaad in elkaar geschopt nadat hij zijn burgerplicht deed. Dat mag je wel zeggen wat mij betreft, objectief enzo.
Hoe kom je tot die conclusie? Leg eens uit. Want je begint een beetje door te slaan. Mijn troll alarm gaat weer af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ah, ok. Dus als ik zeg dat er 2 vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen keur ik dat goed en neem ik het ook nog eens op voor de daders. En het is vast ook nog een linkse mening. Juist.
Echt, je word met de dag zieliger.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ah, ok. Dus als ik zeg dat er 2 vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen keur ik dat goed en neem ik het ook nog eens op voor de daders. En het is vast ook nog een linkse mening. Juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |