of regen zijn borst, of onderrug of lever of elke willekeurige grote arterie in je lichaamquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je wil dat iemand doodgaat zonder dat je wapens hoeft te gebruiken trap je tegen zijn slaap.
Waar zeg ik levenslang opsluiten ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef Re het volgende:
[..]
zozo, levenslang opsluiten ... gaat druk worden als dat regel gaat worden
Dus elke bokspartij is een poging tot moord ? Boksers hebben de intentie iemand dood te slaan ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je iemand op de grond op het hoofd blijft trappen tot hij zijn bewustzijn verliest heb je maar 1 intentie. Doden.
Sinds wanneer trappen boksers tegen de slaap van hun tegenstander als ze bewusteloos op de grond liggen? Denk eens na.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dus elke bokspartij is een poging tot moord ? Boksers hebben de intentie iemand dood te slaan ?
Dat vind ik ook zo verbazingwekkendquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef yvonne het volgende:
Hoe is het trouwens nog steeds mogelijk dat je in nederland als 15 jarige een hele avond en nacht kunt gaan stappen?
Er is ook gewoon geen controle in het uitgaansleven hè
Bij de super krijg je geen druppel mee onder de 20, maar in horeca blijft er geschonken worden voor kinderen.
nee bij boksen mag je niet doorslaan als iemand om is gevallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dus elke bokspartij is een poging tot moord ? Boksers hebben de intentie iemand dood te slaan ?
Boksen is een sport waarbij beide partijen bewust ervoor kiezen om met elkaar op de vuist te gaan. Ze kennen de risico`s en gaan ermee akkoord.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Badr Hari.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sinds wanneer trappen boksers tegen de slaap van hun tegenstander als ze bewusteloos op de grond liggen? Denk eens na.
Onzin. Bewust op iemands slaap trappen is niet te vergelijken met andere plekken op je lichaam. Ik kan het weten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
of regen zijn borst, of onderrug of lever of elke willekeurige grote arterie in je lichaam
dat heeft natuurlijk niets met corruptie te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo verbazingwekkend![]()
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vinden we het dan heel normaal dat de jeugd zich laveloos kan zuipen? Kennelijk hebben ouders het er ook niet moeilijk mee.
Toen ik vorig jaar een straatfeestje organiseerde en een lokale horecaondernemer daar last van had m.b.t. zijn omzet stond de politie binnen no time op de stoep![]()
Nederland is corrupt tot op het bot als je mij vraagt
Jij beweert dat de dader trapte om hem dood te maken, jouw gedachtengang volgende kun je dan ook enkel concluderen dat vechjtsporters de intentie hebben om hun tegenstander dood te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sinds wanneer trappen boksers tegen de slaap van hun tegenstander als ze bewusteloos op de grond liggen? Denk eens na.
Onder invloed ? Dat is nog niet bewezen, dus je stelling gaat niet op. Daarnaast heb ik nergens het woord vermoorden gebruikt, dus je mag even terug om je huiswerk te doen voordat je hier in discussie probeert te gaan G.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat er verschil zit in tussen iemand bewust willen vermoorden en onder invloed schoppen uitdelen zonder die intentie ? Dat is ook precies de reden waarom het geen zin heeft om over dit soort dingen met iemand als jou in discussie te gaan. Je baseert je mening enkel op basis van emotie i.p.v. simpele logica.
Precies.... 4 man in zo'n kleine cel is inderdaad best drukquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef Re het volgende:
[..]
zozo, levenslang opsluiten ... gaat druk worden als dat regel gaat worden
Nee ik beweer nog meer. Er hangen meer parameters aan. Donder op met je selectieve lezen, zet je bril maar even op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij beweert dat de dader trapte om hem dood te maken, jouw gedachtengang volgende kun je dan ook enkel concluderen dat vechjtsporters de intentie hebben om hun tegenstander dood te maken.
Kennelijk niet. Elke klap op het lichaam kan fataal zijn. Al was het maar omdat iemand onderuit gaat en met z'n kop op een stoeprand valt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Bewust op iemands slaap trappen is niet te vergelijken met andere plekken op je lichaam. Ik kan het weten.
en als je dat wel doet dan.... 10 jaar in de nor?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee bij boksen mag je niet doorslaan als iemand om is gevallen
En nu ga je zelf nog krommere argumenten gebruiken die kant noch wal slaan? Terwijl je net zo hooghartig van de toren blaast met een redenering die mank loopt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
nee hij beweerde dat je als je iemand die op de grond ligt meerdere malen tegen zijn hoofd schopt de intentie hebt om hem te dodenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij beweert dat de dader trapte om hem dood te maken, jouw gedachtengang volgende kun je dan ook enkel concluderen dat vechjtsporters de intentie hebben om hun tegenstander dood te maken.
Dat is heel wat anders dan bewust op de meest zwakke plek van het lichaam blijven trappen als diegene voor dood op de grond ligt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Elke klap op het lichaam kan fataal zijn. Al was het maar omdat iemand onderuit gaat en met z'n kop op een stoeprand valt.
Boksers hebben spelregels en 1 daarvan is dat het man tegen man is en van dezelfde gewichts en niveau klassequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij beweerde dat je als je iemand die op de grond ligt meerdere malen tegen zijn hoofd schopt de intentie hebt om hem te doden
ken geen enkele vechstport waarbij dit toegestaan is
zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef Re het volgende:
[..]
en als je dat wel doet dan.... 10 jaar in de nor?
die hoofdschopjongen die zal wellicht niet de intentie hebben gehad om dodelijk te zijn maar dat zegt niets over dat het daadwerkelijk een poging tot doodslag zou zijn
Nee. Er zijn gebieden waar trappen of klappen veel meer impact veroorzaken. Laat het hoofd nu de meest zwakke van die plekken zijn, en de kans op een levensgevaarlijke verwonding het grootst zijn. Er is dus overweldigend bewijs dat deze jongens uit waren om de dood te veroorzaken van een onschuldige passant. Waarom je deze jongens niet kei- en keihard wilt straffen blijft mij dus ook een raadsel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
elke klap of trap waar dan ook op het lichaam kan in principe tot de dood leiden...
Anonieme pubertjes met een morele superioriteitsgevoel op Fok! vind ik niet angstwekkend en zeker niet figuren die met aangifte dreigen omdat sommige anderen een emotionele mening ventileren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, de hysterische internetmassa is vaak angstwekkender dan de daadwerkelijk veiligheid op straat.
Niet? Dezelfde politie komt anders nooit in de kroeg controleren of er niet geschonken word aan minderjarigen. Rara.... waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft natuurlijk niets met corruptie te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |