Is niet zoveel veranderd, lijkt me..quote:
Pino wilde mij gewoon hoog in de lijst terug zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is niet zoveel veranderd, lijkt me..1 iemand die het goed had geloof ik..
En ik zit in mijn toetsweek, die gaat even voor
Dat sowiesoquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino wilde mij gewoon hoog in de lijst terug zien.
SPOILER: Score aflevering 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg deze keer gewoon iedere kandidaat een reminder in de pm? Aangezien ik al gestemd had
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Jup! Had het er even bij moeten zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Kreeg deze keer gewoon iedere kandidaat een reminder in de pm? Aangezien ik al gestemd had![]()
![]()
Zelfde lijstje als vorige week maar weer... al zie ik liever die nare Tania weggaan...
De Mol: Daniël
De Winnaar: Kees
De Verliezer: Paulien
De afvaller: ZaraydaJa doei.![]()
Mol: Paulien
Winnaar: Carolien
Verliezer: Daniel
Afvaller: TimBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
De Mol: Tania
De Winnaar: Carolien
De Verliezer: Daniel
De Afvaller: TimIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
De Mol: Kees
De Winnaar: Paulien
De Verliezer: Tania
De Afvaller: Tim"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
Forum Opties Forumhop: Hop naar: