Omdat hij geen rood scherm kreeg?quote:
Bij mij staat ie op afgevallen hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef Lady-Miekie het volgende:
Op het tweede scherm is Janine afgevallen maar kun je Tim wel weer verdenken!![]()
Wat een verrassing
Ik heb hem nog wel als Mol staan trouwensquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ha bij mij nu ook! Blunder van de website beheerder? Jammer dat ik er geen screenpic van gemaakt heb![]()
Ik denk dat de meesten het vrij obvious vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef svann het volgende:
Hmm... een hoop mensen van de prono denken zeker te weten dat Tim terug komt.
Zou wel een mollenstreek zijn -van de programmamakers dan.
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Tim terugkomt. Waarom zou hij in de Roodshow zeggen dat hij wel een rood scherm gezien had?
misschien dat hij in een volgende aflevering wel dat scherm gaat zien ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Tim terugkomt. Waarom zou hij in de Roodshow zeggen dat hij wel een rood scherm gezien had?
quote:
Ik ben benieuwd. Volgens hem was dat stukje dat je in de promo zag een flashback.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef TLC het volgende:
[..]
misschien dat hij in een volgende aflevering wel dat scherm gaat zien ?
Moet je niet op Fok kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nog steeds geen mol verdachten omdat Fok afleid
Dankquote:
kan er niks aan doen, de bagger en de posts die net de classificatie van bagger ontstijgen zijn te leuk om niet te lezenquote:
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kijken of hij nu een rood logo heeft
Ik denk nog steeds van niet.quote:
Misschien zit hij in dat zwarte pak wat ook in de intro zat met al die kaarsen, volgens mij is dat ook deze weekquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Anders dan anders, want een afvaller komt terug.
z0mg, tim is de mol die van afstand manipuleert!!11!!1einz!!11!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
Hmm wel een rood logo bij zijn naam maar ik geloof er nog steeds niets van
Of er komt juist iemand bij bij de executiequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Anders dan anders, want een afvaller komt terug.
Hmm oke danquote:
Hè er kan maar een mol zijn hequote:
jupquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja? Was dat zijn vergelijking vorige keer?
Anders dan anders.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef alors het volgende:
Had deze aflevering nog een naam? Ik heb het begin gemist.
anders dan andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef alors het volgende:
Had deze aflevering nog een naam? Ik heb het begin gemist.
3FM geluisterd paar weken terug?quote:
vind dr wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef marcodej het volgende:
Seksloos hoedje van Paulien. Past wel bij haar.
hoedje maakt haar nog lelijker dan dat ze isquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef marcodej het volgende:
Seksloos hoedje van Paulien. Past wel bij haar.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
3FM geluisterd paar weken terug?
Misschien ivm die ranger?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
Waarom in het Engels zeggen "That's a strang monkey!"?
die hadden Zarayda aan de telefoon en toen riep Domien opeens 'Zarayda betekent Mol in (insert hier 1 of andere vage taal).' .quote:
je hebt nog 7 deelnemers, 5 in kooi en twee rondlopen :pquote:
Zijn de gevaarlijkste dieren niet voornamelijk avond/nachtjagers?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Pietepietje het volgende:
Zo'n wild beest duwt toch zo zo'n kooitje om? Ze zitten daar toch nooit veilig?
En een apenkooi?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
je hebt nog 7 deelnemers, 5 in kooi en twee rondlopen :p
Laat ons geloven dat Tim terugkomt..quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
je hebt nog 7 deelnemers, 5 in kooi en twee rondlopen :p
Ja maar als ze een vreemd dier (mol/mens) zien in hun territorium dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn de gevaarlijkste dieren niet voornamelijk avond/nachtjagers?
Jij denkt dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Pietepietje het volgende:
Zo'n wild beest duwt toch zo zo'n kooitje om? Ze zitten daar toch nooit veilig?
Ja, staat ook bekend om inteelt dat dorp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef franklop het volgende:
Lijken die volendammers nou allemaal op elkaar?
Ach ja vast ook welquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden?
Carolienquote:
Hebben ze het bordje wel gechecked bij Carolien?quote:
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef Bastiefcg het volgende:
dat was dus inderdaad tim vorige week in het eindshot
Op zich vrij makkelijk recht te lullen: Ik had gewoon een groen scherm, ik ben gewoon onderdeel van het spel en doe gewoon nog mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Als hij niet bevrijd was, dan was het moeilijk recht te lullen.
Dan was dat gewoon niet gezegd en mocht hij ook doorgaan als hij niet bevrijd was. Hij zei het ook pas achteraf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Als hij niet bevrijd was, dan was het moeilijk recht te lullen.
Nee hoor, kees vroeg het eerst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan was dat gewoon niet gezegd en mocht hij ook doorgaan als hij niet bevrijd was. Hij zei het ook pas achteraf.
We weten idd nog steeds niet of hij echt een rood scherm had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich vrij makkelijk recht te lullen: Ik had gewoon een groen scherm, ik ben gewoon onderdeel van het spel en doe gewoon nog mee.
Hij vond het misschien wel lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Tim reageerde wel erg traagalsof hij het wel best vond
Inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maareh, is er nog een tijdslimiet voor deze opdracht? Anders is het niet echt een opdracht he.
misschien wel de nieuwe molquote:
5 kwartier ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maareh, is er nog een tijdslimiet voor deze opdracht? Anders is het niet echt een opdracht he.
5 kwartierquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
75minuten dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 kwartier zei Art.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 kwartier. Opletten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik had er drie, eentje is gevallen" zegt ie?
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Yupquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Vuur makenquote:
Oeh, das wel een mooie danquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
Foto papier? Als er licht bij is gekomen doet hij het niet meer
Wie rookt er nou een aansteker?quote:
Yuuuup!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef franklop het volgende:
in de kokers zitten dus foto's van de mol, die ze later konden ontwikkelen, nu lukt het dus niet meer
Exact.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
Jep... Beter maken ze die niet open. Hints voor verder in het programma wellicht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
is toch alleen bij negatieven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wie rookt er nou een aansteker?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wie rookt er nou een aansteker?
Nee, negatieven kunnen best tegen lichtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is toch alleen bij negatieven?
lijkt me ook te schijterig hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk ineens dat Zarayda de mol isTerwijl ik het statistisch niet mogelijk achtte dat er voor de derde keer een negerin de mol is.
Denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, negatieven kunnen best tegen licht. Maar die heb je juist nodig om een positief te kunnen maken op lichtgevoelig fotopapier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |