Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef Bastiefcg het volgende:
dat was dus inderdaad tim vorige week in het eindshot
Op zich vrij makkelijk recht te lullen: Ik had gewoon een groen scherm, ik ben gewoon onderdeel van het spel en doe gewoon nog mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Als hij niet bevrijd was, dan was het moeilijk recht te lullen.
Dan was dat gewoon niet gezegd en mocht hij ook doorgaan als hij niet bevrijd was. Hij zei het ook pas achteraf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Als hij niet bevrijd was, dan was het moeilijk recht te lullen.
Nee hoor, kees vroeg het eerst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan was dat gewoon niet gezegd en mocht hij ook doorgaan als hij niet bevrijd was. Hij zei het ook pas achteraf.
We weten idd nog steeds niet of hij echt een rood scherm had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich vrij makkelijk recht te lullen: Ik had gewoon een groen scherm, ik ben gewoon onderdeel van het spel en doe gewoon nog mee.
Hij vond het misschien wel lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Tim reageerde wel erg traagalsof hij het wel best vond
Inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maareh, is er nog een tijdslimiet voor deze opdracht? Anders is het niet echt een opdracht he.
misschien wel de nieuwe molquote:
5 kwartier ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maareh, is er nog een tijdslimiet voor deze opdracht? Anders is het niet echt een opdracht he.
5 kwartierquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
75minuten dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 kwartier zei Art.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 kwartier. Opletten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik had er drie, eentje is gevallen" zegt ie?
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik had er drie, eentje is gevallen" zegt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |