het raakt iedereen hè, ik bedoel het kan iedereen uit het niets overkomen, ik denk dat dat een beetje de reden is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
Het is toch apart dat zo'n filmpje over een stel idioten zoveel reacties oplevert. En dan bedoel ik niet alleen hier maar echt alles en iedereen ging er over vandaag.
Ik heb in eerste instantie maar een klein stukje van het filmpje bekeken omdat ik niet een filmpje nodig heb om me voor te stellen wat voor walgelijke laffe daad zoiets is. Via overige media heb ik inmiddels de 'highlights' wel meegekregen, denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
Het is toch apart dat zo'n filmpje over een stel idioten zoveel reacties oplevert. En dan bedoel ik niet alleen hier maar echt alles en iedereen ging er over vandaag.
het raakt iedereen hè, ik bedoel het kan iedereen uit het niets overkomen, ik denk dat dat een beetje de reden is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
Dat er zo'n duidelijk filmpje is, is ook wel van invloed op de aandacht die het krijgt. Dat maakt het voor menigeen allemaal wat minder abstract dan wanneer ze het via een beschrijving van het gebeuren hadden vernomen.quote:
was appeltje-eitjequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef MichieldeR het volgende:
Ik vond de IQ test best moeilijk.Maar dat zal vast aan mij liggen.
En wat preventie en repressie aangaat sluit ik me graag aan bij Scrutinizer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat er zo'n duidelijk filmpje is, is ook wel van invloed op de aandacht die het krijgt. Dat maakt het voor menigeen allemaal wat minder abstract dan wanneer ze het via een beschrijving van het gebeuren hadden vernomen.
127 en dat was laag voor mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was appeltje-eitjeik scoorde 119 en jij?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
het raakt iedereen hè, ik bedoel het kan iedereen uit het niets overkomen, ik denk dat dat een beetje de reden is.
Opeenstapeling. Ik denk dat een hoop mensen dit zat zijn en er ook erg boos om zijn. Natuurlijk wordt dat mede gevoed door de media die de laatste tijd veel aandacht aan dit soort incidenten besteden, maar ook doordat het dicht bij huis is, het kan jezelf, je naasten zomaar overkomen. Er is ook veel onvrede over de nogal eens toegepaste strafmaat bij dit soort vergrijpen, het 120 uur schoffelen komt echt niet uit de lucht vallen.quote:Ja, maar het is ook wel iets wat altijd al voorkomt en zal voorkomen.
Het is een schokkend filmpje, maar uiteindelijk ook weer niet iets heel unieks bedoel ik, en je merkt dat het ineens een fenomeen is geworden. Het lastige is dat er ook niet direct oplossingen voor zijn aan te dragen zoals wat mij betreft uit de discussie van vanavond blijkt.
Het is een onderdeel van een soort onvrede met de samenleving waar men blijkbaar steeds meer gaat eisen dat er kant en klare oplossingen voor worden gegeven.
Opeenstapeling. Ik denk dat een hoop mensen dit zat zijn en er ook erg boos om zijn. Natuurlijk wordt dat mede gevoed door de media die de laatste tijd veel aandacht aan dit soort incidenten besteden, maar ook doordat het dicht bij huis is, het kan jezelf, je naasten zomaar overkomen. Er is ook veel onvrede over de nogal eens toegepaste strafmaat bij dit soort vergrijpen, het 120 uur schoffelen komt echt niet uit de lucht vallen.quote:
Klopt, dat wijst onderzoek uit, net zo goed dat als onderzoek uitwijst dat zwaarder straffen bij lichte vergrijpen wel werkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
.
Iemand die een moord pleegt, houdt zelf geen rekening met de straf die hij/zij kan krijgen.
Mee eensch !quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, dat wijst onderzoek uit, net zo goed dat als onderzoek uitwijst dat zwaarder straffen bij lichte vergrijpen wel werkt.
Op zich niet zo onlogisch ook. 14 of 17 jaar voor een moord, och. Maar 1 jaar een werkkamp in i.p.v. van als draaideurcrimineel 6 uur later weer op straat, dat zet een straatbengel wel aan het nadenken.
Nah, als er één keer fout gekwoot wordt in een reeks posts blijf dat doorgaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
Ik kwoot iets verkeerdMijn IQ, dat is de reden.
Shitquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, als er één keer fout gekwoot wordt in een reeks posts blijf dat doorgaan.
En dat is niet zwaarder straffen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef MichieldeR het volgende:
.
Ach, er lopen 8 jongens breed over straat. 1 persoon, het slachtoffer roept iets over het niet te vernielen van een fiets en wordt vervolgens flink aangepakt. Dat gebeurt in een split-second. Zwaarder straffen helpt hier niet in, misschien wel een strafkamp-heropvoedingsplaats.
Beter 1 jaar in een strafkamp dan 3 jaar in de bak!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat is niet zwaarder straffen?
En dat split second verhaal gaat wat mij betreft ook niet op, of dacht je dat wanneer het type Mike Tyson daar had gelopen dat ze die dan ook hadden aangevallen. Veel slachtoffers worden echt bewust uitgezocht hoor.
Strafkamp of werkkamp, heropvoeding of zoiets dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:17 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Beter 1 jaar in een strafkamp dan 3 jaar in de bak!
Dan ga ik het straks ook weer proberen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
Morgen strenge vorst, ik zeg, die gasten sowieso een uur met hun poten in de sneeuw, ik weet nu hoe koud dat is
Mag ik wel over mn voeten pissen dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
Morgen strenge vorst, ik zeg, die gasten sowieso een uur met hun poten in de sneeuw, ik weet nu hoe koud dat is
Ik zeg in elk geval een dikke straf. Ik hoor nu als die gasten op straat worden opgepakt niet anders dan "ah klootzak hou me aan dan, ik sta toch binnen een paar uur weer buiten" En meer van die strekking, echt zelf gehoord.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Strafkamp of werkkamp, heropvoeding of zoiets dus.
Nee, dat is lekker warm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Mag ik wel over mn voeten pissen dan?
Dat klopt en dat is van de zotte....................quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg in elk geval een dikke straf. Ik hoor nu als die gasten op straat worden opgepakt niet anders dan "ah klootzak hou me aan dan, ik sta toch binnen een paar uur weer buiten" En meer van die strekking, echt zelf gehoord.
Dat heeft mijn vrouw voor mij uitgerekend, ik was bekaf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef kukelesoantje het volgende:
Als zeg maar iemand met een heul laag iq ook nog eens niet goed kan tellen, hoe weet die dan hoe hoog zijn IQ is ?
Dat ben ik wel met je eens. "als het stinkt dan komen de ratten". Need I say more?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Veel slachtoffers worden echt bewust uitgezocht hoor.
Scrutinizer zeurt alleen maar omdat de buurtkinderen geen meneer tegen 'm willen zeggen, dat moet je allemaal niet te serieus nemenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:
Er is geen respect meer en weinig gezag, zoals Scrutinizer al eerder aanhaalde.
Normen en waarden, zou J.P. Balk zeggen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. "als het stinkt dan komen de ratten". Need I say more?
Een vriend van mij had dat probleem. Die deed in hetzelfde jaar mee als ik en haalde naar eigen zeggen een score van 151 terwijl de maximaal haalbare score dat jaar 150 was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef kukelesoantje het volgende:
Als zeg maar iemand met een heul laag iq ook nog eens niet goed kan tellen, hoe weet die dan hoe hoog zijn IQ is ?
Nee, maar ga jij nou om half 1 's nachts gewoon aan de koffie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. "als het stinkt dan komen de ratten". Need I say more?
Alleen als ik net wakker ben drink ik 2 kopjes en verder wat anders.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar ga jij nou om half 1 's nachts gewoon aan de koffie?
Als het mag van Gher.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:42 schreef MichieldeR het volgende:
Coos en ik doen na de drank een jointje, toch?
Welterusten. Ik neem maar eens een klein pijpje hasj voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:46 schreef MichieldeR het volgende:
Coos, Jian, Pullup en Scrutinizer mogen bij mij een lekker biertje komen drinken.![]()
Over de genoemde namen kan ik wel een discussie aangaanWelterusten
Ik laat de hash voor wat het is. Ik settel voor een Pijpjequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welterusten. Ik neem maar eens een klein pijpje hasj voor het slapen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:13 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Dit gaat wel ver.stom, want je weet als je bekend bent dat het er dan helemaal uitgepikt wordt wat je verkondigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
En als je niet zo heel bekend bent dan is het ook een mooie gelegenheid om stoer te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stom, want je weet als je bekend bent dat het er dan helemaal uitgepikt wordt wat je verkondigd.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:13 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Dit gaat wel ver.Je zag het gisteren ook al: mensen gaan tegen elkaar opbieden in hun verontwaardiging en stellen dan straffen voor die de mishandeling in barbaarsheid overtreffen. Maar ach, het lucht wel even op om heel hard "HONDERD JAAR STRAFKAMP!!" te gillen. Dan is dat off our chest , en kunnen we ons weer concentreren op de lijmpoging van Rafie und Sylvie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
ja ook dat, niet eens aan gedacht, maar vind het zowiezo stom om zoiets neer te plempen, en wat ik gister zei, volgende week wordt er weer iemand anders in elkaar getrapt en staan we vol ongeloof te kijken, tot dat er nu echt eens rechters opstaan en een schrikbewind gaan voeren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef pullup het volgende:
[..]
En als je niet zo heel bekend bent dan is het ook een mooie gelegenheid om stoer te doen.
Is al gebeurd in Schiedam maandagavond 12 man tegen 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ook dat, niet eens aan gedacht, maar vind het zowiezo stom om zoiets neer te plempen, en wat ik gister zei, volgende week wordt er weer iemand anders in elkaar getrapt en staan we vol ongeloof te kijken, tot dat er nu echt eens rechters opstaan en een schrikbewind gaan voeren.
Dan krijgen we deze gasten weer terugquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ook dat, niet eens aan gedacht, maar vind het zowiezo stom om zoiets neer te plempen, en wat ik gister zei, volgende week wordt er weer iemand anders in elkaar getrapt en staan we vol ongeloof te kijken, tot dat er nu echt eens rechters opstaan en een schrikbewind gaan voeren.
Triest is datquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is al gebeurd in Schiedam maandagavond 12 man tegen 1
wat willen zequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
13u persconferentie bij Real Madrid
Oei! Nou ja, we hebben tenminste nog een half seizoen van Immers kunnen genieten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
13u persconferentie bij Real Madrid
Waar was die persconferentie dan voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij blijft, niks aan de hand. Ik herhaal, niks aan de hand.
Ah okquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om te roepen dat er niks aan de hand is. Er waren geruchten dat de belangrijkste spelers 'hij eruit of ik eruit' geroepen hadden.
echt die spanjaarde maken ook van een mug een olifantquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om te roepen dat er niks aan de hand is. Er waren geruchten dat de belangrijkste spelers 'hij eruit of ik eruit' geroepen hadden.
Ik heb er een klein stukje over gezien op zondag avond en er was eigenlijk weinig verandering zichtbaar in eerste instantie geloof ik maar het had nog steeds de aandacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat voornemen dat alle voetballers die komen protesteren bij de scheidsrechter meteen geel zouden krijgen? Zijn daar in het eerste weekend na de winterstop veel gele kaarten voor gegeven of hebben de spelers zich nu beter gedragen?
Oké. Ik volg het voetbal ook niet zo, en had er niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er een klein stukje over gezien op zondag avond en er was eigenlijk weinig verandering zichtbaar in eerste instantie geloof ik maar het had nog steeds de aandacht.
Deze kreeg roodquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat voornemen dat alle voetballers die komen protesteren bij de scheidsrechter meteen geel zouden krijgen? Zijn daar in het eerste weekend na de winterstop veel gele kaarten voor gegeven of hebben de spelers zich nu beter gedragen?
ik ook niet echt maar er was een klein item ergens met wat beelden van toch weer zeurende voetballers die ook de scheidsrechter weer vastpakten en zo. Gevolgd door degene die er over gaat blijkbaar die alles met die scheidsrechters zou gaan evalueren voor de komende weken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké. Ik volg het voetbal ook niet zo, en had er niets meer van gehoord.
De krant van wakker Nederland uiteraard maar Google eens op schoptuig, er zijn veel mensen die die term overnemen, zo lijkt het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Gert het volgende:
"Schoptuig"
Raadseltje: tot welke krant behoren de creatieve koppensnellers die bovenstaande typering bedachten.
Aha. Er werd dus niet direct geel voor gegeven, begrijp ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ook niet echt maar er was een klein item ergens met wat beelden van toch weer zeurende voetballers die ook de scheidsrechter weer vastpakten en zo. Gevolgd door degene die er over gaat blijkbaar die alles met die scheidsrechters zou gaan evalueren voor de komende weken.
Het is een zaak voor de lange ademquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha. Er werd dus niet direct geel voor gegeven, begrijp ik.
Ik zie eigenlijk alleen maar nieuwssites die weer linken naar het Telegraaf-artikel. En daarnaast is de term uiteraard nu tameljik hot op twitter, maar niet (meer) trending.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De krant van wakker Nederland uiteraard maar Google eens op schoptuig, er zijn veel mensen die die term overnemen, zo lijkt het.
De meeste wel maar niet allemaal. Het lijkt erop dat de term bij Pownews al gebruikt is en zie ook een Belgische nieuwssite melding maken van 'Topoverleg over schoptuig'quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen maar nieuwssites die weer linken naar het Telegraaf-artikel. En daarnaast is de term uiteraard nu tameljik hot op twitter, maar niet (meer) trending.
Kansloos.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een zaak voor de lange adem
Weet ik niet, Telegraaf waarschijnlijk, maar het dekt wel de ladingquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Gert het volgende:
"Schoptuig"
Raadseltje: tot welke krant behoren de creatieve koppensnellers die bovenstaande typering bedachten.
Die ballenjongen was zo'n fanatiek, Engels teringlijertje die aan het tijdrekken was voor z'n club en die bal werd onder hem vandaan geschopt, waarbij hij mogelijk ook een ietwat geraakt werd. Z'n verdiende loon, met z'n opgeschoren rotkoppie!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Deze kreeg roodDe ballenjongen treuzelde
![]()
[ afbeelding ]
Te snel en makkelijk 'weerlegd'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste wel maar niet allemaal. Het lijkt erop dat de term bij Pownews al gebruikt is en zie ook een Belgische nieuwssite melding maken van 'Topoverleg over schoptuig'
Ik hoor net de buren van die gast in die witte jas zeggen dat ze hem kennen als een "hele lieve jongen".quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet, Telegraaf waarschijnlijk, maar het dekt wel de lading
Die was fanatiek ja en de speler ook, voetbal is frustie soms, ow nee dat heet emoties.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Die ballenjongen was zo'n fanatiek, Engels teringlijertje die aan het tijdrekken was voor z'n club en die bal werd onder hem vandaan geschopt, waarbij hij mogelijk ook een ietwat geraakt werd. Z'n verdiende loon, met z'n opgeschoren rotkoppie!
Hele lieve jongens schoppen geen voorbijgangers zomaar even total loss!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoor net de buren van die gast in die witte jas zeggen dat ze hem kennen als een "hele lieve jongen".
In hetzelfde filmpje wordt overigens ook beweerd dat hij allerlei sportschool middeltjes gebruikt en sinds hij dat doet opgefokt is.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. "Lief schoptuig" of zo.
Een voetballer staat er om een wedstrijd te winnen. Een ballenjongen om de ballen die buiten het veld terecht komen te pakken en aan de spelers aan te reiken, niet om er bovenop te gaan liggen zodat een speler er niet bij kan. Hij had m ook nog een klap voor z'n harses moeten verkopen dat etterlijertje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die was fanatiek ja en de speler ook, voetbal is frustie soms, ow nee dat heet emoties.
Komen we misschien wel weer bij de uitspraak "hij/zij lokte het zelf uit"
Dat het joch het slim uitspeelde ben ik wel met je eens.
Hmm.. Schoptuig als RLS hé? Het is zowaar mogelijk...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Gert het volgende:
Oeps Scrut, je hebt toch gelijk dat de telegraaf de term niet zelf verzonnen heeft. Want ik zie nu op google dat het woord "schoptuig" op een forum ook al gebruikt werd.
[ afbeelding ]
Die buren waren waarschijnlijk gewoon bang. Was het slachtoffer ook maar iets meer op zijn hoede geweest. Want erg verstandig is het niet natuurlijk, om een groep mannen die overduidelijk al opgefokt is (zomaar tegen een fiets trappen) tot de orde te willen roepen. Ik vermoed dat er sprake was van overmoed door de drank.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Hele lieve jongens schoppen geen voorbijgangers zomaar even total loss!
Ik vond het wel dapper van dat ventje wat op camera dat hele verhaal over die gasten stond te vertellen.
Overigens zo vader zo zoon, hè, opmerking van pappie
Uitlokken
De Brabander zou voorafgaand aan de kloppartij zelf iets geroepen hebben richting de stappers, zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. „Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken.”
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #11
Geweldig woord, wie hier was verantwoordelijk voor deze "taalverrijking" ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Schoptuig, wie weet wordt dat wel het woord van 2013
Nou ja zeg!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Hele lieve jongens schoppen geen voorbijgangers zomaar even total loss!
Ik vond het wel dapper van dat ventje wat op camera dat hele verhaal over die gasten stond te vertellen.
Overigens zo vader zo zoon, hè, opmerking van pappie
Uitlokken
De Brabander zou voorafgaand aan de kloppartij zelf iets geroepen hebben richting de stappers, zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. „Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken.”
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #11
Hij maakt het goed en nu is het wachten op de veroordelingsfase om iedereen nog even te laten zeuren over de geringe straffen en dan kunnen we weer door.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!
Is het eigenlijk bekend hoe het met het slachtoffer is nu??
"Rechter trapt in huilverhalen schoptuig"quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij maakt het goed en nu is het wachten op de veroordelingsfase om iedereen nog even te laten zeuren over de geringe straffen en dan kunnen we weer door.
Die zie je van mijlenver aankomen jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
"Rechter trapt in huilverhalen schoptuig"
Er is dit keer sowieso geen sprake van een geringe straf, de brede publicatie van de foto's, filmpjes en namen op Internet zorgt ervoor dat ze hun straf dit keer (deze kneusjes waren al jaren bezig met allerhande slag- en vechtpartijen) niet ontlopen. "Ja, jongen, papa was een laffe stuk schoptuig, dat lees je goed"quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij maakt het goed en nu is het wachten op de veroordelingsfase om iedereen nog even te laten zeuren over de geringe straffen en dan kunnen we weer door.
Fijn te horen dat het met het slachtoffer goed gaat!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die jongens krijgen straks allerlei hulp om weer terug te kunnen keren in de maatschappij!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is dit keer sowieso geen sprake van een geringe straf, de brede publicatie van de foto's, filmpjes en namen op Internet zorgt ervoor dat ze hun straf dit keer (deze kneusjes waren al jaren bezig met allerhande slag- en vechtpartijen) niet ontlopen. "Ja, jongen, papa was een laffe stuk schoptuig, dat lees je goed"
ik zeg niet dat het een geringe straf gaat zijn hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is dit keer sowieso geen sprake van een geringe straf, de brede publicatie van de foto's, filmpjes en namen op Internet zorgt ervoor dat ze hun straf dit keer (deze kneusjes waren al jaren bezig met allerhande slag- en vechtpartijen) niet ontlopen. "Ja, jongen, papa was een laffe stuk schoptuig, dat lees je goed"
En zeuren? Die gasten (volwassenen) in dat Club Q verhaal hebben 2,5 jaar tegen zich horen eisen, daar gaat dan nog 1/3 van af, als de Rechter al voor de volle 2,5 jaar gaat, meestal niet dus, dat betekent effectief 1 a anderhalf jaar zitten. En daar mag je dan een jongen van 16 jaar voor doodtrappen. Het zal je kind geweest zijn. Maar ach, mensen niet zeuren die ouders hebben toch in elk geval 16 jaar van m mogen genieten, zoiets.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vergeet je het "slachtoffer" niet, dat die lul mogelijk het verwijt krijgt dat 'ie het nota bene zelf uitgelokt heeft en dus zijn wonden moet likken en zijn kop houwe..?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En zeuren? Die gasten (volwassenen) in dat Club Q verhaal hebben 2,5 jaar tegen zich horen eisen, daar gaat dan nog 1/3 van af, als de Rechter al voor de volle 2,5 jaar gaat, meestal niet dus, dat betekent effectief 1 a anderhalf jaar zitten. En daar mag je dan een jongen van 16 jaar voor doodtrappen. Het zal je kind geweest zijn. Maar ach, mensen niet zeuren die ouders hebben toch in elk geval 16 jaar van m mogen genieten, zoiets.![]()
Deze zullen, omdat het slachtoffer nog leeft, ze nog niet volwassen zijn en door de publicaties op Internet eraf komen, met foei, foei, foei en een boete en wellicht 4 taarten bakken. Dus top dat ze door het geweldige geheugen van Google, tot in lengte van jaren geconfronteerd zullen worden met hun daadNext please!
Nogmaals persoonlijk zit ik in dit geval niet op een strenge straf te wachten, die hebben ze in mijn optiek al en ik vind het echt helemaal prima zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het een geringe straf gaat zijn hoorgewoon de straf die er staat op dit misdrijf voor jongens van die leeftijd. En het zal vergezeld gaan wrden door krantenartikelen met kooppen zoals Gert weergeeft.
Ik vind het ook prima en meende je niks te verwijtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nogmaals persoonlijk zit ik in dit geval niet op een strenge straf te wachten, die hebben ze in mijn optiek al en ik vind het echt helemaal prima zo
O nee, zo zie ik het ook niet hoor. Ik vind ook niet dat daders 30 jaar de bak in moeten of moeten worden gevierendeeld of opgehangen. Die onderbuik bezit ik niet. Ik ben wel van mening dat er zo nu en dan iets goed mis is met a. ons justitiële apparaat en b. de straf(maat) (niet altijd en overal) binnen onze rechtstaat. En dat veel mensen dat steeds vaker niet begrijpen en zich boos maken .. en "zeuren", is in mijn optiek geen kwestie van dommigheid die je afdoet met "je begrijpt het niet"", maar een steeds krachtiger signaal (dat blijkt nu weer), waar je serieus mee om moet gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima en meende je niks te verwijten
Ja, en Claire en Ricardo gaan weer meedoen aan een soort van RLS. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Valerio heeft nog steeds dat malle snorretje, hè?
Eens hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Toverheks het volgende:
volgende maand weten de meeste niet eens meer hoe die jongens heten en hoe ze eruit zagen, al staat hun foto nu overal, volgende maand komt er wel weer een slachtoffer, en nog even en niemand durft meer iets te zeggen als een stel malloten een fiets omver schoppen etc. we kennen nog allemaal het verhaal van Joes Kloppenburg, hoeveel jaar geleden is dat nu al, en we waren allemaal verontwaardigt zelf de rechters etc, ach en na Joes waren er meer slachtoffer, de maatschappij wordt steeds harder.......dat wil niet zeggen dat ik me mond niet open durf te doen als ik zie dat bv een fiets omver getrapt wordt of iets anders, maar de maatschappij zijn wij, begin bij jezelf en gedraag je zoals het hoort en voed je kinderen op met normen en waarde. dit wilde ik even kwijt.
Ik ook. Des duivels. En werd ook kotsmisselijk van dat filmpje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef beequeen het volgende:
Wel belachelijk dat tegenwoordig alles afgedaan wordt met de term "onderbuikgevoelens".
Ik word oprecht woedend als ik zulke berichten lees.
Dus dat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook. Des duivels. En werd ook kotsmisselijk van dat filmpje.
Wat een schitterend-letterlijk-uitzicht !quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Maar even iets anders. Zoonlief is aan het werk op het hoogste punt van het hoofdkantoor van de Rabobank in 030. Ik blijf toch liever op de begane grond.![]()
[ afbeelding ]
Geweldige info zo tussendoor... daar hou ik nou van!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Maar even iets anders. Zoonlief is aan het werk op het hoogste punt van het hoofdkantoor van de Rabobank in 030. Ik blijf toch liever op de begane grond.![]()
[ afbeelding ]
Ja, is ook. Maar hij staat aan de buitenkant van het gebouw tussen twee glazen wanden. Hij repareert daar zonwering. Hij liever dan ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een schitterend-letterlijk-uitzicht !
Ik ook BQ,quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef beequeen het volgende:
Wel belachelijk dat tegenwoordig alles afgedaan wordt met de term "onderbuikgevoelens".
Ik word oprecht woedend als ik zulke berichten lees.
Wordt vast een heel chique programma, dat kan haast niet missen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en Claire en Ricardo gaan weer meedoen aan een soort van RLS. Je moet er maar zin in hebben.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)eisjes-op-de-prairie
Jahh.... dat ken ik...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Ik ook BQ,![]()
Zag deze op FB voorbij komen.
[ afbeelding ]
Duss dat!
Brrr, wat engquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, is ook. Maar hij staat aan de buitenkant van het gebouw tussen twee glazen wanden. Hij repareert daar zonwering. Hij liever dan ik.
[ afbeelding ]
Hier te zien, rechts.
Hij heeft een jaar of 5 geleden samen met Vic het hele hoofdkantoor voorzien van zonwering, echt een mega klus. Daar hoort dus ook onderhoud bij.quote:
Onze nieuwe subforummedeposters hebben ook nog niet de SC gevonden geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
10min schreeuwende mensen op tv
WIDM
Zelfs Opa wil hier niet meer RLS.. wat zeik je nou nog over RLS-SC-bestaansrecht als de rest gewoon op hun eigen topic met rust gelaten wil worden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Onze nieuwe subforummedeposters hebben ook nog niet de SC gevonden geloof ik.
Pullup zit inderdaad, zoals gewoonlijk, vreeeeeselijk te zeiken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs Opa wil hier niet meer RLS.. wat zeik je nou nog over RLS-SC-bestaansrecht als de rest gewoon op hun eigen topic met rust gelaten wil worden...
vind het steeds meer tegenvallen, en duurt me ook te lang, ik kijk nog wel maar echt boeien doet het me niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
10min schreeuwende mensen op tv
WIDM
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Pullup zit inderdaad, zoals gewoonlijk, vreeeeeselijk te zeiken.
Ik keek dit keer voor het eerst en in begin had ik echt zoiets van best aardig, maar ik ben er alweer van teruggekomen, weinig verrassend, bietje saai, ik ben alweer gestopt. Vorige keer via uitzendinggemist nog even naar het moment van dat ongeluk gespoeld, maar dat kwam niet in beeld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het steeds meer tegenvallen, en duurt me ook te lang, ik kijk nog wel maar echt boeien doet het me niet meer.
Ergens vind ik het leuk, maar je moet blijkbaar ook nog allemaal hints, links, verbanden, verborgen boodschappen en meer van dat soort meuk ontcijferen. Dat is dus niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:27 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu door die post van Pietje mijn eerste minuten WIDM ooiten ik snap er geen reet van maar dat zal wel de bedoeling zijn.
Ik weet altijd zeker dat ii echt niet elke week dit ga kunnen volgen en dat is natuurlijk nodig wil je het kunnen blijven volgen. Ik ben ook al niet zo van het volgen via uitzending gemist namelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens vind ik het leuk, maar je moet blijkbaar ook nog allemaal hints, links, verbanden, verborgen boodschappen en meer van dat soort meuk ontcijferen. Dat is dus niet aan mij besteed.
heb niet eens meer gezien weer er uit is, vind het te saai en wat je zegt weinig verrassendquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik keek dit keer voor het eerst en in begin had ik echt zoiets van best aardig, maar ik ben er alweer van teruggekomen, weinig verrassend, bietje saai, ik ben alweer gestopt. Vorige keer via uitzendinggemist nog even naar het moment van dat ongeluk gespoeld, maar dat kwam niet in beeld.Klaar.
oh daarom weer de helicopter tegen uurtje of 7quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef pullup het volgende:
We hebben blijkbaar weer een schietpartijtje gehad in Amsterdamdeze keer door de politie in een achtervolging.
Ik denk dat ze er toen nog wel mee bezig waren ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daarom weer de helicopter tegen uurtje of 7
iets verder dan de markthallen, daar staan huizen *zucht* hele grote ramen en een boothuis onder je huisquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er toen nog wel mee bezig waren ja.
Aha, de interesse is weer duidelijk..quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
Ik was ons even kwijt![]()
Wie is de mol![]()
wtf cares
Ik heb nog indoor geskeelert daar, dindagsavonds geweldige tijd...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iets verder dan de markthallen, daar staan huizen *zucht* hele grote ramen en een boothuis onder je huis
Hoor net dat er op een verdachte is geschoten die weg zwom, op RTL4quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er toen nog wel mee bezig waren ja.
Agent schiet man in been in Amsterdamquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Hoor net dat er op een verdachte is geschoten die weg zwom, op RTL4
Jup, weer een gevalletje nodeloos geweld, schadevergoeding voor het slachtoffer, reprimande + extra cursus conflicthantering voor de schutter... enz....quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Agent schiet man in been in Amsterdam
Een leveltje lager, daar staan 14 Moltopics....quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Behoorlijk op zoek naar de Moldinges nabeschouwing![]()
![]()
Help?
Ik bedoel de nabeschouwing van de Moltalk, de uitzending..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een leveltje lager, daar staan 14 Moltopics....
RLS / Wie is de Mol? 2013 #4 - Vol hints, leugens en ontmaskeringen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Behoorlijk op zoek naar de Moldinges nabeschouwing![]()
![]()
Help?
Liefquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
RLS / Wie is de Mol? 2013 #4 - Vol hints, leugens en ontmaskeringen!
astu,
oh daar is geen topic van zie ik net, sorry
van vanavond???? bedoel je op uitzending gemistquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik bedoel de daadwerkelijke uitzending..
Ohhw.. gelukkig, ik heb nog even nageteld.. dat die 20 Moltopics nog niet voldoende waren... ik ga gelijk een klacht in de FB deponeren!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik bedoel de daadwerkelijke uitzending..
De "nabeschouwing" van vanavond ja (kreeg telefoon namelijk)quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van vanavond???? bedoel je op uitzending gemist
of deze RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 24 januari #3
gekquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. gelukkig, ik heb nog even nageteld.. dat die 20 Moltopics nog niet voldoende waren... ik ga gelijk een klacht in de FB deponeren!
Doe dat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. gelukkig, ik heb nog even nageteld.. dat die 20 Moltopics nog niet voldoende waren... ik ga gelijk een klacht in de FB deponeren!
Gast (denk ik), ik wil helemaal geen topic, ik wil een linkquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te laat....quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast (denk ik), ik wil helemaal geen topic, ik wil een link![]()
ik was vanavond ff sneller, maar dat bedoelde ze nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh gelukkig, je weet ik ben héél klantvriendelijk en snel als het op WIDEM uitkomt...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik was vanavond ff sneller, maar dat bedoelde ze nietze wil het napraattopic hebben
Ik ga nog een klacht indienen bij de FB... geen zorgen hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze heeft hem niet![]()
Alle lieve zorgen ten spijt.. Whisk zoekt de Moltalk, en meer specifiek de "nabescghouwing"
Lijkt me niet opportuunquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga nog een klacht indienen bij de FB... geen zorgen hoor!
Nee, ik zoek niet, ik laat me verrassen.. Ik volg de uitzendingen wel. maar zit niet "zoek"-modus..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mij ook niet, zoek de Mol zou ik zeggen...
Is er al volgens Mootiequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
Een Napraat-topic... best wel een leuk idee trouwens...
Damm wat dat betreft. Louis !!!!! Nachten niet geslapen. Bingo hij lijkt op Schlitziequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
Ik was ons even kwijt![]()
Wie is de mol![]()
wtf cares
Nu je het zegt, jaaaaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Damm wat dat betreft. Louis !!!!! Nachten niet geslapen. Bingo hij lijkt op Schlitzie![]()
[ afbeelding ]
S02.E04 nu
Je hebt toch niet alles al gezien, hèquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Damm wat dat betreft. Louis !!!!! Nachten niet geslapen. Bingo hij lijkt op Schlitzie![]()
[ afbeelding ]
S02.E04 nu
En dit is sprekend Pepper.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
S02.E04 nu
Morgen welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alles al gezien, hè
Wie is dat dan, of moet ik terug lezenquote:
http://horrorboom.com/tag(...)-horror-story-asylumquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is dat dan, of moet ik terug lezen
Oh kut ik dacht dat ik een beknopte samenvatting kreegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
http://horrorboom.com/tag(...)-horror-story-asylum
Uit American Horror Story.
Geinspireerd door Schlitzie.
Het lukte me niet om een foto te plekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat ik een beknopte samenvatting kreeg
Ze vallen met bosjes de lucht uit dit soort programma's, zit men daar nu echt op te wachten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:41 schreef pullup het volgende:
RTL 5 heeft bekendgemaakt wie aan Echte Meisjes op de Prairie meedoen. Naast vijf vrouwelijke realitysterren, doen ook vijf hysterische homo’s mee. Dat heeft de tv-zender donderdag gemeld. De dames die meedoen zijn Jill uit Oh Oh Europa, Kim uit In Love With Sterretje, Ovo uit Benelux’ Next Top Model en Claire uit De Gouden Kooi, en de jongens Ricardo uit De Gouden Kooi, Joost uit De Modepolitie, Sunny uit Take Me Out, Gio uit Oh Oh Cherso en Bram uit Barbie’s Bruiloft.
Met het tiende meisje pakt RTL 5 flink uit. “Het blijkt de meest gevreesde realityster aller tijden te zijn: Michella. De Arnhemse, bekend van Dames in de Dop en Echte Meisjes in de Jungle deinst voor niets en niemand terug.”
Na een zware tocht door de jungle van Suriname en een spirituele zoektocht door Nepal, stuurt RTL 5 de tien verse realitysterren naar een geheel andere wereld: de uitgestrekte vlakten van Utah.
Onder leiding van Patty Brard moeten de luxepaardjes zich met een kudde koeien dwars door het ruige landschap van Utah bewijzen als echte ‘die hards’. “Verdeeld in twee teams nemen ze het wekelijks tegen elkaar op in een reeks hilarische Wild West proeven om te bepalen wie leeft in luxe en wie in primitiviteit.”
De eerste aflevering is op dinsdag 5 maart om 21.30 uur.
Bron*: mediacourant
![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar dat het altijd erger kan. Ze hebben alleen Johan gemist als presentator maar je moet nog wat te wensen hebben voor de volgende keer.
Teringgg, wat cool zegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet of iedereen het kan zien maar dit is zo schitterend gemaakt.
Het is een link van Facebook
http://www.facebook.com/photo.php?v=126264664202656
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:41 schreef pullup het volgende:
Zo zie je maar dat het altijd erger kan. Ze hebben alleen Johan gemist als presentator maar je moet nog wat te wensen hebben voor de volgende keer.
Wow, tofheid Dot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, tofheid Dot.
Morning all.
pullup, ik had al een linkje geplaatst in post 110.![]()
Schitterend!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:40 schreef pullup het volgende:
Ik zal dit maar niet in dat heel serieuze wielerdoping topic zetten![]()
Gelukkig krijgt zij ook weer een nieuwe serie, "Barbie gaat verhuizen." Daar zal vast wel weer een hele aflevering geweid worden aan het kopen van een nieuwe stofzuiger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:11 schreef Coos het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)even-en-tanden-slaan
Je zou bijna denken dat Barbie de kop van het artikel zelf heeft geschreven.![]()
Ik moet er altijd een beetje van huilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:11 schreef Coos het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)even-en-tanden-slaan
Je zou bijna denken dat Barbie de kop van het artikel zelf heeft geschreven.![]()
Ik moet ook altijd janken om de kop van Barbiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet er altijd een beetje van huilen
laten we hopen dat die stofzuiger die ze net hadden het nog steeds doetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt zij ook weer een nieuwe serie, "Barbie gaat verhuizen." Daar zal vast wel weer een hele aflevering geweid worden aan het kopen van een nieuwe stofzuiger.
naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Niet te geloven!!
Vijf hoofdschoppers naar huis Turnhout - De laatste vijf verdachten van de gefilmde mishandeling op 4 januari in Eindhoven zijn vrijdag door de Belgische onderzoeksrechter onder voorwaarden naar huis gestuurd. Zij moet wel beschikbaar blijven voor politie. Het uitleveringsverzoek wordt verder in behandeling genomen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)huis__.html#reacties
Zulke artikelen moet je idd niet te vaak lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt zij ook weer een nieuwe serie, "Barbie gaat verhuizen." Daar zal vast wel weer een hele aflevering geweid worden aan het kopen van een nieuwe stofzuiger.
Inderdaad, laten we dat hopen. Over die stofzuiger hebben we alles en iedereen, tot de manager, de beste vriend van Michael, beide ouderparen en het nichtje van Barbie aan toe, al gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
laten we hopen dat die stofzuiger die ze net hadden het nog steeds doet
De echte straf komt nog, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Deisyy het volgende:
Nog geen dag vast gezeten, het is te triest voor woorden.
Ja natuurlijk. Er zal geen gevaar op vluchten zijn en het zal niet aannemelijk gevonden worden dat ze hun acties nog eens zullen herhalen, dus worden ze in afwachting van hun proces heengezonden.quote:
Nederland heeft om uitlevering verzocht en het voorarrest van één van de knaapjes die in Nederland vastzit is met 14 dagen verlengd, hem is poging tot doodslag ten laste gelegd!quote:
Echt!? Dat is goed nieuws. Dat verbaast mij wel meer dan de vrijlating van die anderenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederland heeft om uitlevering verzocht en het voorarrest van één van de knaapjes die in Nederland vastzit is met 14 dagen verlengd, hem is poging tot doodslag ten laste gelegd!
Hij heeft bekend dat ie heeft meegedaan en toen is hem meteen poging tot doodslag ten laste gelegd, ma ja hij is 17, dus eerst maar eens zien wat er uiteindelijk uit komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Echt!? Dat is goed nieuws. Dat verbaast mij wel meer dan de vrijlating van die anderen
Paar breuken in het gezicht, hersenschudding, nog wat van dat, geen blijvend letsel heb ik begrepen, dus dat is gelukkig. Maar ja, wat is geen blijvend letsel hè. De vraag is natuurlijk of zo'n jongen nog ooit het uitgaansleven in durft of hoe het hem vergaat als er morgen in de stad een groepje jongens vanuit tegenovergestelde richting komt aangewandeld .....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:20 schreef Marrije het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het slachtoffer. Ja slecht, duh. Maar ik bedoel, wat is de lichamelijke schade?
Dat is die Brent, die zat in Belgie, dus die is naar huisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Gert het volgende:
Die griezel die acht keer zo hard mogelijk tegen het hoofd van het slachtoffer trapte. Zit die nou nog vast of is die ook naar huis?
Het mag dan ook niets uitmaken voor de strafmaat dat het slachtoffer er waarschijnlijk geen blijvend fysiek letsel aan overhoudt. Met zó op iemand intrappen loop je een serieus risico dat iemand overlijdt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Paar breuken in het gezicht, hersenschudding, nog wat van dat, geen blijvend letsel heb ik begrepen, dus dat is gelukkig. Maar ja, wat is geen blijvend letsel hè. De vraag is natuurlijk of zo'n jongen nog ooit het uitgaansleven in durft of hoe het hem vergaat als er morgen in de stad een groepje jongens vanuit tegenovergestelde richting komt aangewandeld .....
Snel maar weer ophalen dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is die Brent, die zat in Belgie, dus die is naar huis
HDNGMW heeft zo z'n eigen oplossing: tegen de muur zetten en opruimen..quote:
Gejat uit SHO.quote:De zoektocht naar een nieuw onderkomen en het betrekken van het stulpje vormen de rode draad in de nieuwe realityshow Huisje, Boompje Barbie, dat vanaf 5 maart te zien is op RTL 5. De verhuizing gaat natuurlijk gepaard met de nodige stress, wat dan weer voor spanningen zorgt tussen het stel.
En niet alleen bij Barbie en Michael. In de buurt waar de twee van plan zijn neer te strijken zijn alle alarmbellen al afgegaan en houdt iedereen zijn hart vast. “Wij denken erover na te vertrekken als zij hier komen wonen”, zegt een buurvrouw, die anoniem wil blijven omdat ze bang is voor represailles, tegen RTL Boulevard. “Van de zomer, met al die barbecuefeesten, dan hebben wij geen rust meer.”
Hoi Dot, ik ben mijn gewassen aan het verzorgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Avond Fokkers, wat is het stillekes hier?
Oei, zeker niks meer te doen. Postte je daar dan nog?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ik las nog een schokkend bericht elders, Snap trekt de stekker uit Vol.. shitter kan ik het niet vinden!
Lazer op..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oei, zeker niks meer te doen. Postte je daar dan nog?
Ja, dat moet ook gebeuren hé!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Dot, ik ben mijn gewassen aan het verzorgen.
Altijd vriendelijk. Was gewoon een vraag hoor.quote:
quote:
Ik zou ook niet blij zijn met zulke mensen naast mequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef beequeen het volgende:
De toekomstige buren van Barbie zijn nu al woest en vrezen het ergste. Dit krijgt een hoog Flodder gehalte.
[..]
Gejat uit SHO.
Ik moet er werkelijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook niet blij zijn met zulke mensen naast me
Naar VOL?quote:
We waren daar altijd welkom als FOK! offline was. Paniek omdat we niet konden COSsen over DGK.quote:
Bijna onmogelijk om de vrede mee te bewaren en als je ruzie met ze krijgt dan is pas echt de boot aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er werkelijk niet aan denken.
I know. Ik heb net nog even ingelogd om het nieuwtje te checken. En de zwanenzang van Gher daar te lezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:00 schreef beequeen het volgende:
We waren daar altijd welkom als FOK! offline was. Paniek omdat we niet konden COSsen over DGK.![]()
En het mag wat kosten ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk om de vrede mee te bewaren en als je ruzie met ze krijgt dan is pas echt de boot aan
Zulke mensen moet je niet willen kennen. En wat te denken van zo'n cameraploeg regelmatig voor je deur?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna onmogelijk om de vrede mee te bewaren en als je ruzie met ze krijgt dan is pas echt de boot aan
Discotheken betalen grif geld voor de aanwezigheid van zulke mensen, ook van die tv-programma's worden ze niet bepaald minder.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het mag wat kosten ook
Het appartement heeft 2 slaapkamers en 1 badkamer. De totale woonoppervlakte is 70 vierkante meter. De huur is 793 euro plus 106,02 servicekosten. Daarvoor krijgt het Haagse stel een eigen parkeerplaats en is overal in het huis vloerverwarming.
Nee dat is waar maar ik vond het een hoop geld voor 70 vierkante meterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Discotheken betalen grif geld voor de aanwezigheid van zulke mensen, ook van die tv-programma's worden ze niet bepaald minder.
Tja, met hun inkomsten zijn ze aangewezen op de vrije sector. Normale Randstadprijs, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar ik vond het een hoop geld voor 70 vierkante meter
De nu al niet blije buren betalen hetzelfde waarschijnlijk ..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar ik vond het een hoop geld voor 70 vierkante meter
Is voor in Den Haag echt geen schokkend hoge huur hoor. Wat je daarvoor krijgt is dit.quote:
Echt heel jammer..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ik las nog een schokkend bericht elders, Snap trekt de stekker uit Vol.. shitter kan ik het niet vinden!
Ja de prijzen liggen daar natuurlijk een stukje hoger dan hier!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, met hun inkomsten zijn ze aangewezen op de vrije sector. Normale Randstadprijs, lijkt me.
Wat Beequeen al zei: bij downtime van FOK! was VOL tijdens DGK vaak een vriendelijk toevluchtsoord. Altijd gewaardeerd. Ook al kom ik er nooit meer, is het voor de users jammer dat het sluit.quote:
Inclusief filmpje.quote:ooh ze verhuizen naar Duindorp! Dat is een onwijze tokkiewijk! Absoluut geen kakbuurt dus
Dus dat! Er zaten ook echt leuke users daar, die FOK! ook regelmatig kwamen bezoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
Wat Beequeen al zei: bij downtime van FOK! was VOL tijdens DGK vaak een vriendelijk toevluchtsoord. Altijd gewaardeerd. Ook al kom ik er nooit meer, is het voor de users jammer dat het sluit.
In zo un woning wil je je hond nog ..ow w8quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is voor in Den Haag echt geen schokkend hoge huur hoor. Wat je daarvoor krijgt is dit.
[ afbeelding ]
Een rijtjeshuis in een nieuwbouw-ophokbuurt. Als je echt wat moois zoekt praat je over heel andere prijzen.
Dat de toekomstige buren niet de polonaise inzetten is iets dat ik me wel kan voorstellen
Daar zijn ze wel op hun plekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef beequeen het volgende:
De reactie van MissJ in SHO.
[..]
Inclusief filmpje.
Wij wonen in de vogelwijk, pal tegen Duindorp aan, maar eigenlijk nooit last. Alleen als het hele zooitje op zaterdagmorgen met de fiets uit de stad terugkomt is het altijd even luidruchtig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef beequeen het volgende:
De reactie van MissJ in SHO.
[..]
Inclusief filmpje.
Komt van zijn solo-album The Mandé Variations. Dikke aanrader!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef pullup het volgende:
Dubbel![]()
Eentje voor de intro en een voor het geheel.
Wat heb je der aan, zijn stream is toch opslotquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Wanneer gaat het Opa-topic weer open, ik ben best lief geweest de afgelopen dagen
Veel te kort salarisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Jian het volgende:
Groot tekort aan spermadonoren in België
BRUSSEL -
België kampt met een groot tekort aan spermadonoren, meldde het Centrum voor Reproductieve Geneeskunde (CRG) vrijdag. De vraag is groter dan het aanbod, onder meer door een toegenomen vraag van lesbische koppels.
http://www.telegraaf.nl/b(...)spermadonoren__.html
Ik las in NWS dat er een kliniek was die ¤ 50,-- per aflevering bood.mmmm, 5 lozingen per dag x ¤ 50,-- = ¤ 250,-- per dag, da's een lekker salaris.
Ik weet zeker dat ie ons met open armen ontvangt als we weer aan zijn "deur" kloppen. Hij verveelt zich natuurlijk de pest nu.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je der aan, zijn stream is toch opslot
Jij? 5x trekke per dag?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Jian het volgende:
Groot tekort aan spermadonoren in België
BRUSSEL -
België kampt met een groot tekort aan spermadonoren, meldde het Centrum voor Reproductieve Geneeskunde (CRG) vrijdag. De vraag is groter dan het aanbod, onder meer door een toegenomen vraag van lesbische koppels.
http://www.telegraaf.nl/b(...)spermadonoren__.html
Ik las in NWS dat er een kliniek was die ¤ 50,-- per aflevering bood.mmmm, 5 lozingen per dag x ¤ 50,-- = ¤ 250,-- per dag, da's een lekker salaris.
Hoezo, 250 per dag, elke dag, is per maand ¤ 7500,-- en als je een beetje je best doet verdubbel je dat gewoonquote:
Ga jij nou nog maar ene potje janken op vol, hèquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij? 5x trekke per dag?![]()
Oeps...sorry..
Een beetje freelancer heeft het dubbele zonder te donerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, 250 per dag, elke dag, is per maand ¤ 7500,-- en als je een beetje je best doet verdubbel je dat gewoon
LuL, je wordt gemist... druiloor!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga jij nou nog maar ene potje janken op vol, hè
Nou zeg, ik heb best een hoop lol gehad daar, maar ik kom er natuurlijk ook al een tijdje niet meer, ja af en toe incidenteel een postje, meestal als ik m'n postbox nog checkte. Joh, het was heel gezellig, maar ook al een behoorlijk tijdje op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LuL, je wordt gemist... druiloor!
Duidelijk..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb best een hoop lol gehad daar, maar ik kom er natuurlijk ook al een tijdje niet meer, ja af en toe incidenteel een postje, meestal als ik m'n postbox nog checkte. Joh, het was heel gezellig, maar ook al een behoorlijk tijdje op.
Dat klinkt als een verwijt en ik zou niet weten waarom, ik zeg toch niks naars. Ik bedoel dat Snap er geen zin meer in had dat speelde toch gauw al dik langer dan een jaar toch, dus het einde was in zicht, dat mag toch voor niemand een verrassing zijn.quote:
Nâh, die jongens op dat filmpje reden misschien op hun 8e fietsen maar daarna toch echt wel een Gollefie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij wonen in de vogelwijk, pal tegen Duindorp aan, maar eigenlijk nooit last. Alleen als het hele zooitje op zaterdagmorgen met de fiets uit de stad terugkomt is het altijd even luidruchtig.
echt, ik wist niet wat ik las, platvloersheid doet het niet alleen goed in Nederland dus, maar all over the globe ...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
In China wordt het zelfs een dertiendelige serie, meen ik gelezen te hebben.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Wanneer gaat het Opa-topic weer open, ik ben best lief geweest de afgelopen dagen
We moeten die andere mod ook hebben. Die is veel "fijngevoeliger".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Pietje stemt toch tegen en die heeft een veto
ook die heeft Pietje onder de duimquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef Coos het volgende:
[..]
We moeten die andere mod ook hebben. Die is veel "fijngevoeliger".
In de UK is het vorig weekend van start gegaan en was het geloof ik het best bekeken programma op de zaterdagavond.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
echt, ik wist niet wat ik las, platvloersheid doet het niet alleen goed in Nederland dus, maar all over the globe ...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de UK is het vorig weekend van start gegaan en was het geloof ik het best bekeken programma op de zaterdagavond.
Laten ze in china de eerste aflevering de steren in het water springen zeker, de andere 12 nemen ze op met gedetineerde die in een betonnen bak springenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
In China wordt het zelfs een dertiendelige serie, meen ik gelezen te hebben.
Ze hadden in ieder geval geen problemen met het vinden van geschikte kandidaten, las ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Laten ze in china de eerste aflevering de steren in het water springen zeker, de andere 12 nemen ze op met gedetineerde die in een betonnen bak springen
Wel enorm traag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef kukelesoantje het volgende:
Engelse onderbroeken lol zonder een woord text, geweldig!!!! de plank.
Dan pak je toch de smartphonequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand die opeens iets te verbergen heeft maar wel wil blijven chatten zonder de moeite te hoeven doen om te typen?
En niet eens neergestort dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:53 schreef BendeBielzen het volgende:
We zijn er weeer!!!!!!
We hebben Gher niet kunnen vinden... de zandworm!
Wel geweldig genoten van de zee en natuur!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nope en niet beschoten ook! Wel aangeschoten elke avond
Niet beschoten worden lijkt me inderdaad ook wel fijn als je op vakantie bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nope en niet beschoten ook! Wel aangeschoten elke avond
Daar heb jij weer een puntquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]ze gaan hun bron van inkomsten niet afmaken, zo slim zijn ze nog net wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |