Mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dottey: hoe gaat het eigenlijk met je zelfbedachte pop?
Gisteravond begonnen met de Calm Cowl, ook al door een aantal van jullie gehaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Gisteravond begonnen met de Calm Cowl, ook al door een aantal van jullie gehaakt.
[ afbeelding ]
ben ik ook erg benieuwd naar dottey?quote:Dottey: hoe gaat het eigenlijk met je zelfbedachte pop?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:24 schreef CREADO het volgende:
Ik heb weer wol voor mijn eigen sloffen..jippie!
Heeft iemand nog tips voor een leuk niet te duur haak boekje voor iemand die nog niet zo lang haakt? Heb wel al wol gekocht, maar nu nog iets aanvullen :-). Ze wordt 30.
Oh wat ontzettend leuk, wat zitten daar een schatjes tussen!!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:45 schreef trui het volgende:
eiermonster update, ik heb er nu 26. dit zijn de laatste 12 die ik maakte:
[ afbeelding ]
nog 4 te gaan..!
Een schildpad?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:01 schreef trui het volgende:
tnx ladies. we hebben er in elk geval al veel pret mee gehad tot nu toe. nog suggesties voor de laatste vier?
de pop heb ik eventjes aan de kant geschoven.. Heb haar al drie keer opnieuw tot aan schouders gehaakt. maar is nog niet naar mijn zin. Dus even afstand en dan weer oppakken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
wat is die linkse grappigquote:Op zondag 27 januari 2013 09:45 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
nog 4 te gaan..!
Wat een klus!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:45 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
nog 4 te gaan..!
Hier kom ik toch even voor uit de lurkstandquote:Op zondag 27 januari 2013 11:01 schreef trui het volgende:
tnx ladies. we hebben er in elk geval al veel pret mee gehad tot nu toe. nog suggesties voor de laatste vier?
en dan een foto van de hele kleurijke familie he? Ze zijn zo gaaf!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef trui het volgende:
bedankt voor alle ideeën, ik denk dat we er wel uitkomen zo!
Wauw!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl, wat een mooie shawl. Erg leuke steek heb je gebruik.
En een prachtige calm cowl zouzomaarkunnen!![]()
Ik ben begonnen aan mijn project, de deken met allemaal verschillende steken. Hij is 2.30 meter breed. Zo past ie ook mooi op ons bed.Dit is hoe ver ik tot nu toe ben:
[ afbeelding ]
Het is Lisa, acryl van de actionquote:Op maandag 28 januari 2013 08:52 schreef CREADO het volgende:
Vind hem erg mooi ook de kleurcombi. Welke wol is dit?
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl, wat een mooie shawl. Erg leuke steek heb je gebruik.
En een prachtige calm cowl zouzomaarkunnen!![]()
Ik ben begonnen aan mijn project, de deken met allemaal verschillende steken. Hij is 2.30 meter breed. Zo past ie ook mooi op ons bed.Dit is hoe ver ik tot nu toe ben:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |