te schattig gewoon, staat heel liefquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
Goeie openingspost! Gave deken inderdaad. Zo mooi zonder al te veel fratsen. Ik houd ervan!
Trui, wat voor garen gebruik je nou voor zo'n muts? Erg leuk!
Ik heb een klein maar ontzettend leuk projectje afgerond, namelijk om wat wolken voor op Ivans kamer te maken:
[ afbeelding ]
Fijn haakwerk vind ik dat, met weinig garen, zonder stukken die aan elkaar genaaid hoeven te worden en met snel resultaat.
Hebeen ze nu in ieder geval niet meer, vanmiddag en gisteren nog bij de Action geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef BrainTeaser het volgende:
Bij de reacties eronder staat dat ze het ook bij Action hebben, misschien daar ook even kijken?
Ik doe niet anders dan snel werk, snel resultaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
Goeie openingspost! Gave deken inderdaad. Zo mooi zonder al te veel fratsen. Ik houd ervan!
Ik heb een klein maar ontzettend leuk projectje afgerond, namelijk om wat wolken voor op Ivans kamer te maken:
[ afbeelding ]
Fijn haakwerk vind ik dat, met weinig garen, zonder stukken die aan elkaar genaaid hoeven te worden en met snel resultaat.
hehequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Angelof9 het volgende:
Leuk Giraffen patroontje!
http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-giraffe-2
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Haha, ja dat was te verwachten natuurlijk
Even snel een uiltje gemaakt die zo op de bus gaat naar iemand in het ziekenhuis:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:57 schreef Toverheks het volgende:
Yogalove beterschap.
Hier een rode was opdracht voor vriendin, ondertussen ken ik het patroon wel uit me hoofd.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dottey het volgende:
hahahah wat leuk ik ben gewoon genomineerd!voor CRE yvonne awards
![]()
nou ben ik oo wel creatief, maar toch! sweet!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dottey het volgende:
hahahah wat leuk ik ben gewoon genomineerd!voor CRE yvonne awards
![]()
nou ben ik oo wel creatief, maar toch! sweet!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik ook we gaan gewoon samen
dank je Trovey![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind het gewoon een hele eer!
Enne, hoe veel bollen hebbeb we daar dan van nodig? Via mobiel lukt het niet om de patronen te openen, sorry als het daArin staat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef Toverheks het volgende:
meisjes, even over die rode sjaal, die is van Saskia Wibra, met een dikke naald 5 half. het haakt heerlijk weg het patroon, een aanrader want het is tellen en herhalen, de rode is een beetje stug en kriebelt een beetje maar hij is voor een vriendin hahaa laat die maar lekker kriebelen, ik had hier eens van iemand gelezen ff wassen met wasverzachter dan wordt hij zachter, maar dat mag ze zelf proberen.![]()
en Bertha 3 avondjes heb ik over deze rode gedaan, gewoon oppakken wanneer ik even zin had. dus voor jou wordt het ook geen maanden projekt hoor
iets minder dan 3 bollen, met franje erbij, koste dus nog geen eens 3 euro, was Saskia van de Wibra haaknaald 5 half en nu twijfel ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef x__duck het volgende:
[..]
Enne, hoe veel bollen hebbeb we daar dan van nodig? Via mobiel lukt het niet om de patronen te openen, sorry als het daArin staat!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef x__duck het volgende:
[..]
Enne, hoe veel bollen hebbeb we daar dan van nodig? Via mobiel lukt het niet om de patronen te openen, sorry als het daArin staat!
prachtig!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner mij zo'n kast en daar zaten die randjes vast met punaises..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met die ouderwetse gehaakte kastrandjes? Ik zit een beetje te spelen met het idee om die te maken voor de kinderkamer, maar ik vraag me af hoe je dat een beetje gemakkelijk (en niet te zichtbaar) bevestigt zodat het ook weer los kan om te wassen.
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een heleboel mooie dingen zijn er voorbij gekomen!Teveel om op te noemen.
@Bijou: Zou ik misschien ook het patroon van de deken mogen?
Klittenband is best een goed plan, en onder een wat dichter gehaakt stukje valt dat vast niet op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef janeway het volgende:
[..]
Ik herinner mij zo'n kast en daar zaten die randjes vast met punaises..
Maar ja dat wil je dan dus niet.. iets met een klittebandje?
Wel leuk voor op een kinderkamer..
Serieusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:56 schreef trui het volgende:
en wat grappig dat die 'Alpine shawl' dus eigenlijk dezelfde is als de 'Sidewalk shawl'. ik had die link nog niet gelegd.
Brazilia garen van Schachemayr Nomotta is dat soort garen, maar dat groen is niet veel te vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Puala het volgende:
Ik heb een vraagje en eigenlijk gaat het niet over haken, maar over wolMaar wellicht weet iemand hier het wel
![]()
Waar kun je de wol halen zoals in deze tutorial word gebruikt?
dat is dezelfde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef Dottey het volgende:
en die alphine lijkt ook weer op :
http://www.ravelry.com/patterns/library/alpine-shawl-dk234
of is dat dezelfde..
quote:
Die liggen vast onderste boven.. Maar ik heb ook een afwijking hahaha.. Ik kan namelijk verkeerd omwerken.. Maar volgens mij heb ik dat tot nu toe niet gedaan..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:14 schreef trui het volgende:
mooi begin janeway! je gebruikt dus twee verschillende patronen voor de granny's, als ik 't goed zie.
het lijkt op de foto wel alsof je sommige toeren 'aan de andere kant' hebt gehaakt, dus met de achterkant voor, klopt dat of liggen sommige granny's gewoon ondersteboven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |