SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
MarinaJozinas eraderhoesje
De prachtige deken van Bijou
Toverheks's sjaal/poncho
De Muts van Trui:
[ Bericht 5% gewijzigd door Mirjam op 23-01-2013 23:52:56 ]
hoeveel bollen zitten er in die deken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Bijou het volgende:
[..]
Thanks
Het is een zelf uitgeplozen patroon wat ik mooiste zigzag vind qua grootte bij een grote deken. Deze is met 10 stokjes tussen iedere onderste en bovenste punt zeg maar. En dan 8 rijen per kleur.
vind je het erg om voor mij uit te tikken hoe je het gedaan hebt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Bijou het volgende:
In de op
Er zitten iets minder dan 12 bollen van 100 gr in.
En ik hoef idd maar een paar keer van kleur te switchen, bijna alle kleurvlakken zijn van 1 bol.
Hij is 1.50 x 1.65m
En ik heb nog wel geslapen in die 2,5 week hoor hihi
+1quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vind je het erg om voor mij uit te tikken hoe je het gedaan hebt?
ik vind hem echt zoooo tof
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef trui het volgende:
mooie op, mirjam. al is het natuurlijk wel een gemiste kans op 'de muts van trui' inde op.(geintje!!!)
oh echt super, dank je wel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Bijou het volgende:
Het patroon zo even op Fok! slingeren doe ik inderdaad liever niet, maar Mirjam en Dottey kunnen een PM verwachten
Gaan we vast wel uitkomen, ik vind het al heel tof dat je het doet. Ik wil er nú al 1 maken voor op mijn bank, wat een heerlijke vrolijkheidquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef Bijou het volgende:
Ik heb alleen nog nooit een patroon geschreven dus verwacht geen uit een boekje taal
wat lief!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Bijou het volgende:
Het patroon zo even op Fok! slingeren doe ik inderdaad liever niet, maar Mirjam en Dottey kunnen een PM verwachten
ik ben sowieso allang blij dat je er geen picasso tekening van hebt gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef Bijou het volgende:
Ik heb alleen nog nooit een patroon geschreven dus verwacht geen uit een boekje taal
Zoooo jaloersquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Bijou het volgende:
Geeft niks hoor, dank je!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef trui het volgende:
ohjee, ben echt niet zo helder vandaag (migraine). sorry zouzomaarkunnen, het compliment was dus voor jou bedoeld!
Blijf m mooi vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:57 schreef Toverheks het volgende:
Yogalove beterschap.
Hier een rode was opdracht voor vriendin, ondertussen ken ik het patroon wel uit me hoofd.![]()
[ afbeelding ]
Dus als ik 1-2 avonden per week haak, moet het in 2 maanden wel lukken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
B.ertha, ik doe er een week of 2-3 over en dan haast ik me niet. ik ben met meer dingen tegelijk bezig en ik heb geen hoog haaktempo.
ALPINE OMSLAGDOEK -quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef B.ertha het volgende:
Deze is het toch?
http://www.ravelry.com/patterns/library/sidewalk-shawl
Dan vind ik deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/alpine-shawl-dk234quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ALPINE OMSLAGDOEK -
Door Cristina Mershon
Raveley, of kan ook een andere wezen nu ga ik twijFelenheb de link van iemand van hier, maar jou link is dezelfde volgens mij
ja dat is hemquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan vind ik deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/alpine-shawl-dk234
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |