Berterschap en heel veel succes met je Tentamen, en je haaksels heel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoi![]()
Heb weer even bijgelezen, heb af en toe wel meegelezen maar niet gereageerd.
Was te druk met lamlendig zijn. Ging weer beter, gister en vandaag is t weer ruk. En word gek van mezelf.
En dan heb je ook nog vrijdag tentamen die je moet halen omdat je naar de her niet kan wegens ander verplicht vakDus ik zie t even niet meer zitten.
Leuk olifantje zag ik! En trui dr beestjes, echt te leuk!
En wij verkopen inderdaad in een soort van handwerkwinkeltje, heeft ook andere hobbyspulletjes. En het gaat wel aardig. Ook zitten wij in een andere winkel, die wilt vaak aparte dingen. Gaat ook wel aardig.
We komen er in ieder geval vanaf.
Ben niet zo veel meer aan t haken, heb nergens zin in en moet ook druk zijn met andere dingen(lees: moet, niet dat ik t doe, maar zou moeten).
Heb nog wel een paar foto's van de laatste dingen, weet niet wat ik al heb laten zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand een suggestie voor me heeft hou ik me aanbevolen!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:52 schreef Saffier het volgende:
Beterschap Whoopidoo, veel succes met je tentamen!
Ik val weer eens binnen hier. Ik heb pas een leuk visje gehaakt!
[ afbeelding ]
Inspiratie opgedaan op internet en het uit de hand gemaakt. Zonder patroon dus.
Ik ben nu op zoek naar een patroon voor een jurkje voor mijn dochter (maat 92 ongeveer) maar ik kan echt niets vinden! En toen ik een hele leuke foto zag (van een japans patroon overigens
) kon ik er geen patroon van vinden
Misschien vind je dit leuk...? http://www.ravelry.com/patterns/library/angel-wings-pinaforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand een suggestie voor me heeft hou ik me aanbevolen!
Die heb ik laatst gemaakt voor een baby die nog geboren moet worden in mijn omgeving. Het is een heel simpel patroon, en snel klaar. Je kan er een jurkje van maken door na een paar toeren de rij te sluiten en in de rondte verder te gaan (tips daarvoor kan je op Ravelry vinden)
Geen idee of je het wat vindt hoor, maar dat was zo even het enige jurkje wat ik kon bedenken![]()
ik denk dat een hele gehaakte jurk wel snel zwaar is. maar 't hangt natuurlijk af van het type garen dat je gebruikt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Saffier het volgende:
Het combi-jurkje is niet zo mijn stijl. Ligt vnl aan de kleur/stofkeuze denk ik. Maar met de bovenkant als uitgangspatroon kan ik er zelf een rok onder haken!
Oh wat een schattige jurkjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef trui het volgende:
saffier, ik vind de jurkjes van ponnekeblom ook altijd wel leuk. de vorige link was 't 'lentejurkje'. en hier is nog een 'zomerjurkje' (met stof aan de onderkant) misschien zoiets eerst proberen?
misschien kun je ze nog afmaken en verkopen, of bij verse baby's cadeau doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef Saffier het volgende:
Ik heb trouwens al eerder jurkjes gehaakt, die heb ik alleen nooit afgemaakt. Zo ontzettend zonde, het afmaken was hooguit een half uurtje per jurkje en ze heeft ze dus nooit aangehad! Nu is ze er allang uitgegroeid. Ik baal daar best wel van eigenlijk
daar ben ik ook bang voor, trui.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:06 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat een hele gehaakte jurk wel snel zwaar is. maar 't hangt natuurlijk af van het type garen dat je gebruikt.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de volgende 2 vasten 2 stokjes haken?
ik zou zeggen "twee keer > twee stokjes in de volgende vasten"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef haakmaarraak het volgende:
hoi medehaaksters!
Ik heb mezelf onlangs aangeleerd om te haken met behulp van youtube
Mijn eerste project is een pinguin uit het boekje dierenvriendjes haken van Christel Krukkert. Ik loop alleen vast in het patroon. Er staat:
2x 2 st in de volgende v
Ik begrijp niet wat hiermee wordt bedoelt. Betekent dit dat ik 2 dubbele stokjes moet haken in 1 vaste? Ik heb op internet gezocht, maar kom er niet uit.
Hopelijk begrijpen jullie deze term!
hehe.. eindelijk is het zo ver. Tyler girl is over stag. Kun je eindelijk je hele voorraad showen en hopelijk goed verkopen. Heel veel suc6 en laat je het weten als je de eerste hebt verkocht.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah wie zegt dat ik betrouwbaar ben?![]()
Mare hij is online![]()
http://www.etsy.com/shop/CrochetedbyTamara?ref=si_shop
Nog niet helemaal perfect (ik had al alles in het engels gezet, terwijl het dus gewoon in het Nederlands kon...maar het begin is er)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |