Beter dan een 5.4 in elk geval. Gevoelsmatig dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
4,4 wordt 4Maar beter de plank goed misslaan, zodat ik naderhand weet hoe hem goed raak te meppen. Want menig andere 4 heb ik altijd weten om te buigen tot een 7+ in de her vorig jaar
Zit weinig tussen bij mij: of ik haal hem en dan met 7+ of ik haal hem gewoon niet en dan is het een 4.
Haha dat was echt het eerste arrest dat ik geleerd heb denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:08 schreef Joosie200 het volgende:
En oh, hoe kon ik toch vergeten kelderluik niet eens mee te nemen in mijn antwoorden. Dat zijn ook dure puntjes, terwijl het nou net het bazenarrest bij uitstek is
Een van de weinige civiele arresten die meteen tot de verbeelding sprekenquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dat was echt het eerste arrest dat ik geleerd heb denk ik
Kwantum/Geldnet bij JVA is me het beste en eerste bijgebleven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dat was echt het eerste arrest dat ik geleerd heb denk ik
Zwiepende tak en verhuizende zusjes ook en zo zijn er nog wel meer te noemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een van de weinige civiele arresten die meteen tot de verbeelding sprekenNet zoals de Zutphense waterkraan
Mja, met name die tweede kon ik mij zo inbeelden hoe het gegaan moet zijn zodat men kwam tot osvoquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:11 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zwiepende tak en verhuizende zusjes anders ook wel hoor.
kameraad van mij is al 2 jaar achter elkaar gestopt, durft het z'n ouders niet eens te vertellen, ,hoorden het via via.. krijg je met een dorp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:07 schreef SaulGoodman het volgende:
ezien zij er niet meer in geloven. Ik ben toch benieuwd of al die ouders dat toch zo even slikken. Dat gevoel krijg ik wel en dat bevalt m
quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kameraad van mij is al 2 jaar achter elkaar gestopt, durft het z'n ouders niet eens te vertellen, ,hoorden het via via.. krijg je met een dorp.
Was als sinds november gestopt, ze oduers weten het pas net. Deed gewoon elke dag alsof hij naar school ging
Lekkere verstandsverhouding heeft ie dan door zijn ouders het niet eens als eerste te vertellenquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
Deed gewoon elke dag alsof hij naar school ging
Word van beide gevallen niet erg blij...quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, met name die tweede kon ik mij zo inbeelden hoe het gegaan moet zijn zodat men kwam tot osvo
Ja, we zeiden al dat het kansloos was maar goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekkere verstandsverhouding heeft ie dan door zijn ouders het niet eens als eerste te vertellen
Precies. Dat is ook het gevoel dat ik bij de stoppers om mij heen kreeg. Ik bedoel ik betaal ook mijn eigen studie niet hoor, maar zal wel zeker wat uit te leggen hebben als ik het niet haal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Z'n ouders worden niet eens boos, betalen alles voor hem.. vind je het gek dat je geen discipline hebt. hoppa 1700 collegegeld, maakt niets uit dan voel je het ook niet.
Trusten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:19 schreef Joosie200 het volgende:
Enfin, zwaai-zwaai, bebaai. Tijd om onder de wol te kruipen enzo. Trusten!Later vandaag weer een dag
In het RR wel de mogelijkheid tot verrekenen. In NL recht niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef Ties02 het volgende:
Ok Bruce noem mij de rechtsgevolgen van een natuurlijke verbintenis op!
Nu die 3 andere nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:25 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
In het RR wel de mogelijkheid tot verrekenen. In NL recht niet.
Ja Bestuurs is makkelijker te studeren maar ik vond het tentamen crapquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:27 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wat vind ik dat ook een pleuris vak.
Bestuursrecht 2 is echt een verademing in vergelijking met die crap.
Ja ik ben blij dat ik dat tentamen niet gemaakt heb. Wat een onduidelijke vragen/vraagstelling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja Bestuurs is makkelijker te studeren maar ik vond het tentamen crap
precies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook het gevoel dat ik bij de stoppers om mij heen kreeg. Ik bedoel ik betaal ook mijn eigen studie niet hoor, maar zal wel zeker wat uit te leggen hebben als ik het niet haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |