abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121975836
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je pas vanaf 15 december mocht aanmelden?
Nee, 15 december was de laatst mogelijk dag. Maar het kon schijnbaar nog gewoon tot nu, maar dan is het vanaf nu wel te laat 8)7

Flikker op, ik heb een plekje dus ik ga er lopen ook :(
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:38:09 #277
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121975863
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:33 schreef Yreal het volgende:
Ongelofelijk.

krijg ik net vanuit de hogeschool een mailtje " we accepteren vanaf nu geen aanvragen meer voor stages voor aankomende periode"

Tieft op, je stelt eerst de deadline op 15 december, en dan mag het vanaf 24 januari ineens niet meer?
Hoewel het onzin is, is 15 december een ruime maand eerder dan 24 januari.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_121975903
quote:
11s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hoewel het onzin is, is 15 december een ruime maand eerder dan 24 januari.
Dan had ik ook nog wel zoiets gehad, van oke, ik ben wel heel erg laat. En dan smeken.

Maar als 24 januari schijnbaar nog gewoon mocht... 8)7
pi_121975922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, 15 december was de laatst mogelijk dag. Maar het kon schijnbaar nog gewoon tot nu, maar dan is het vanaf nu wel te laat 8)7

40 dagen-granted dat de feestdagen er tussen zaten. Ik denk niet dat je veel argumenten hebt.
pi_121976051
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Grappig. Ik merk op mijn werk altijd dat hoe dieper ik in de materie zit, hoe meer ik overal vraagtekens bij zet.
Precies. Zie ook het citaat van Bertrand Russel: "In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn".

Als je ergens expert in bent weet je dat iets zo genuanceerd is dat je er eigenlijk niet iets stelligs over kunt zeggen zonder mitsen en maren. Iedereen maakt zich wel schuldig aan dit verschijnsel maar dan juist weer op gebieden waar je zelf géén expert op bent. Bijvoorbeeld in dit topic: ik lees hier geregeld dat users vinden dat anderen (buiten dit topic) veel te ongenuanceerd over 'de rechtsstaat' of 'het recht' praten, terwijl ze beter hun mond zouden kunnen houden. Tegelijkertijd wordt hier (soms door dezelfde users) heel makkelijk andere dingen afgezeken / beoordeeld, terwijl die users daar dan weer geen kont verstand van hebben.

Als je je hier van bewust bent ligt het gevaar op de loer dat je nergens meer iets over durft te zeggen, omdat je weet dat je er 'niet alles van weet', of 'je er niet in verdiept hebt'. Tot op zekere hoogte is dat een houding die me prima lijkt, maar je moet uitkijken dat je niet totaal verlamd wordt in je opinievorming. :P
pi_121976095
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon meer dan een maand te laat? Het feit dat het blijkbaar tot gisteren nog mocht betekent niet dat je gerechtvaardigd mag vertrouwen dat het later deze week ook nog wel zou mogen.
pi_121976218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

40 dagen-granted dat de feestdagen er tussen zaten. Ik denk niet dat je veel argumenten hebt.
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Valid het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon meer dan een maand te laat? Het feit dat het blijkbaar tot gisteren nog mocht betekent niet dat je gerechtvaardigd mag vertrouwen dat het later deze week ook nog wel zou mogen.
Dat klopt.

Of ze doen niet zo bureaucratisch en laten dat formuliertje gewoon lekker het formuliertje. Een plek is een plek, en dat is al moeilijk genoeg. Zat mensen die de meest debiele onzin als hbo bachelor stageplek hebben weten te verkopen terwijl ze achteraf nog niet konden vertellen wat ze er nou deden.
pi_121976330
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt.

Of ze doen niet zo bureaucratisch en laten dat formuliertje gewoon lekker het formuliertje. Een plek is een plek, en dat is al moeilijk genoeg. Zat mensen die de meest debiele onzin als hbo bachelor stageplek hebben weten te verkopen terwijl ze achteraf nog niet konden vertellen wat ze er nou deden.
Ik gun je alles Yreal, maar even de zaak omdraaien: heb jij voor-en misschien nog wel belangrijker: na-15 december enig contact met die mensen gehad om ze te laten weten dat je aan het ijveren was voor een stageplek? Stond je op hun radar om dan maar in termen van je UFO te blijven ;)
pi_121976379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik gun je alles Yreal, maar even de zaak omdraaien: heb jij voor-en misschien nog wel belangrijker: na-15 december enig contact met die mensen gehad om ze te laten weten dat je aan het ijveren was voor een stageplek? Stond je op hun radar om dan maar in termen van je UFO te blijven ;)
Ja !

Ik heb elke optie met die stomme trien besproken. Hell, ze heeft mij zelfs een keer een stageplek door mijn neus geboord omdat ze te bedonderd was even naar een personeelmanager te bellen. Deed ze 2 maanden over, maar toen was het al "sorry we hebben een andere".
pi_121976405
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef Valid het volgende:

[..]

Precies. Zie ook het citaat van Bertrand Russel: "In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn".

Als je ergens expert in bent weet je dat iets zo genuanceerd is dat je er eigenlijk niet iets stelligs over kunt zeggen zonder mitsen en maren. Iedereen maakt zich wel schuldig aan dit verschijnsel maar dan juist weer op gebieden waar je zelf géén expert op bent. Bijvoorbeeld in dit topic: ik lees hier geregeld dat users vinden dat anderen (buiten dit topic) veel te ongenuanceerd over 'de rechtsstaat' of 'het recht' praten, terwijl ze beter hun mond zouden kunnen houden. Tegelijkertijd wordt hier (soms door dezelfde users) heel makkelijk andere dingen afgezeken / beoordeeld, terwijl die users daar dan weer geen kont verstand van hebben.

Als je je hier van bewust bent ligt het gevaar op de loer dat je nergens meer iets over durft te zeggen, omdat je weet dat je er 'niet alles van weet', of 'je er niet in verdiept hebt'. Tot op zekere hoogte is dat een houding die me prima lijkt, maar je moet uitkijken dat je niet totaal verlamd wordt in je opinievorming. :P
Eens met allebei je punten. Ik worstel nog al eens met twee kanten van het autoriteitsargument. Juridisch inhoudelijke posts maken is voor mij lastig; ik ben onzeker en hoop niet dat ik onzin uitkraam. Anderzijds heb ik hier wel eens wat discussies gehad over mijn eigen vakgebied (de ICT) en dan erger ik me mateloos aan de aannames die worden gedaan en de vergelijkingen die worden getrokken.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:07:31 #286
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121976936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Eens met allebei je punten. Ik worstel nog al eens met twee kanten van het autoriteitsargument. Juridisch inhoudelijke posts maken is voor mij lastig; ik ben onzeker en hoop niet dat ik onzin uitkraam. Anderzijds heb ik hier wel eens wat discussies gehad over mijn eigen vakgebied (de ICT) en dan erger ik me mateloos aan de aannames die worden gedaan en de vergelijkingen die worden getrokken.
Dat is altijd zo als je ergens meer dan gemiddeld verstand van hebt.

De krant moet je bijvoorbeeld ook niet meer lezen als er geschreven wordt over een onderwerp waar jij (om een of andere reden) direct mee te maken hebt. Kan je al snel groen en geel aan ergeren. Of je moet gewoon iets hebben van 'tjah, zo is het nou eenmaal'.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:08:20 #287
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121976962
Ah, ik mag naar de UvA om mijzelf vandaag te gaan verantwoorden voor mijn onvoldoende. Klaarblijkelijk is er echt iets goed fout gegaan.
--
pi_121976978
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef Valid het volgende:

[..]

Maar onder de vlag van 'ik moet maar kunnen vinden wat ik vind' allerlei bagger gaan roepen is niet goed. En dat gebeurt nowadays veel te veel. En dat door dat niet te doen dan enige verlamming van opinievorming mee verbonden is vind ik persoonlijk veel minder erg.
pi_121976980
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Ryon het volgende:
Ah, ik mag naar de UvA om mijzelf vandaag te gaan verantwoorden voor mijn onvoldoende. Klaarblijkelijk is er echt iets goed fout gegaan.
Als in, je moet komen uitleggen waarom je een 5 hebt?
pi_121977197
quote:
Als je op het matje mag komen is er echt iets niet goed inderdaad.
pi_121977228
quote:
?
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:14:31 #292
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121977242
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als in, je moet komen uitleggen waarom je een 5 hebt?
Ja. Die 5 is voor een opdracht die voldoende moest zijn. Het vak heb ik al gehaald met een zeven, maar daar schiet ik niet gek veel mee op.
--
pi_121977269
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja. Die 5 is voor een opdracht die voldoende moest zijn. Het vak heb ik al gehaald met een zeven, maar daar schiet ik niet gek veel mee op.
Dat gaat stokslagen worden
pi_121977411
Ligt bij jullie die uva mail er ook uit?
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:20:58 #295
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121977515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef Speedy_T het volgende:
Ligt bij jullie die uva mail er ook uit?
Ik heb net 8x op verzenden gedrukt en toen deed hij het weer. Maar hij heeft wat problemen met de server.
--
pi_121977541
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb net 8x op verzenden gedrukt en toen deed hij het weer. Maar hij heeft wat problemen met de server.
Hmm, ik kan überhaupt niet inloggen (404)
pi_121977905
Ah, geweldig. Blackboard ligt er ook uit
pi_121978125

Veeg mij op _O- _O- _O-
pi_121978137
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Speedy_T het volgende:
Ah, geweldig. Blackboard ligt er ook uit
Ik kijk nog gewoon hc nu :)
pi_121978157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Yreal het volgende: