quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij laat je pas trollen door te denken dat onze reacties zelf geen getroll waren.
Wat zit je nou weer te piepen????quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat nou als het 10 graden is, maar de gevoelstemperatuur is 7 (of 5) ?
Hier in DH vanochtend nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Estolan heb jij aandelen bij de bandenboer
Vandaag was het prima weer voor zomerbanden.
Bij deze temperatuur zijn de verschillen marginaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier in DH vanochtend niet
Morgen ook niet
WB presteren bij deze temp dus beter dan ZB
Genoeg bewijs gepost vandaag.....
Ja, dat kan wel zijn, maar als ik steeds harder ga rijden, is het dan kouder wegens meer rijwind, of juist warmer wegens frictie? Dat is toch wel belangrijk om te weten op welke banden ik moet staan als de buitentemperatuur 285 Kelvin is..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te piepen????
Het was vandaag hier in DH gewoon 5gr hoor
En niet filmpje gekeken over test bij 25gr?!?
Het gaat om de buitentempquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zijn, maar als ik steeds harder ga rijden, is het dan kouder wegens meer rijwind, of juist warmer wegens frictie? Dat is toch wel belangrijk om te weten op welke banden ik moet staan als de buitentemperatuur 285 Kelvin is..
En waarom geven bepaalde tests dan wat anders weer?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij deze temperatuur zijn de verschillen marginaal.
Het merendeel van de filmpjes zijn tests op een dik pak sneeuw. In Nederland ligt er op de snelwegen welgeteld 2 dagen sneeuw per jaar. Op die dagen wil je sowieso niet op de weg zijn want dan staat er 1000km file
Welke test?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
En waarom geven bepaalde tests dan wat anders weer?
Normaal wegdek, nat, huidige temp
Eerst kijken, dan reagerenquote:
WB zijn nu ook bij droog en nat wegdek veiliger dan ZBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Falco het volgende:
Al die winterbandenrukkers zijn nu weer helemaal blij, omdat er een halve centimeter sneeuw gevallen is.
Wat is beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan reageren
Test op sneeuw, ijs, droog, nat, koud, warm
En zga alle testen komen de WB er beter uit dan ZB
Ik merk er niks van!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
WB zijn nu ook bij droog en nat wegdek veiliger dan ZB
Hij is nu druk aan het zoeken naar filmpjes waar anders wordt beweertquote:
Welke 10cm??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is beter
Een remweg van 10cm minder is inderdaad 'beter' maar totaal niet noodzakelijk.
Kom dan met een test over weersomstandigheden zoals vandaag.
Wat is volgens jou de situatie van nu dan????quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij is nu druk aan het zoeken naar filmpjes waar anders wordt beweert
Ongetwijfeld met weer/weg- omstandigheden die totaal niet overeenkomen met de situatie nu.
Lekker geloofwaardigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Welke 10cm??
Heb alles al gepost. WB wint dus zga alles
Zoals vanmiddag op de weg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de situatie van nu dan????
Ja, en dan nog heb je nu meer grip met WB tov ZBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef Falco het volgende:
Ik merkte alleen dat ik als een gek wegslipte met mijn zomerbandjes, toen twee weken geleden ofzo. Maar ja toen was er ook sneeuw gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |