Dat wordt weer leuk rijden morgenochtendquote:Op maandag 4 februari 2013 16:50 schreef Estolan het volgende:
Say WHAT!?!?!?!?!!!
http://www.nu.nl/algemeen/3111819/knmi-waarschuwt-gladheid.html
Ik zeg WB!!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt weer leuk rijden morgenochtend
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zeg WB!!!!
Woon alleen niet in het zuiden
Hier ook, op een paar busjes en taxi's na hebben ze allemaal winterbanden, en ik denk dat 75% van de werknemers (groot bedrijf) ook winterbanden onder hun eigen auto hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef gateway het volgende:
iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of WB of niet. Ik had ze toen ik nog in NL woonde al, omdat mijn vriendin in DLD woonde.
Nu ik zelf in DLD woon, moet je wel wil je de auto gebruiken bij winterse omstandigheden.
en ik merk dat het stukken beter te doen is met WB. Dus ik wil niet meer zonder!
De bedrijfsauto heeft ook WB, niet alleen omdat ik in DLD woon, maar omdat het hele bedrijf dat heeft sinds een jaar of 4. en die mensen zijn ook positief, de meesten hebben prive ook WB. (op een enkeling na die eigenwijs is, en zegt is nergens voor nodig, onzin, kalm rijden blablabla)
Pssst, het was toch 7 ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef Estolan het volgende:
Vandaag hebben we zon, hagel, sneeuw en harde wind gehad bij temperaturen onder de 5gr.
Jij laat je pas trollen door te denken dat onze reacties zelf geen getroll waren.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef NoBody122 het volgende:
Tsjongejonge, wat laten die jitzzzze en die van Bartolhoven zich ongelofelijk lang trollen hier
Dat wou ik zeggen. Heb me uitstekend vermaakt gisteren met jou en Estolanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij laat je pas trollen door te denken dat onze reacties zelf geen getroll waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |