Je geeft nu dus toe dat winterbanden veiliger zijn, dank jequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom heb jij vorige week dan je zomerbanden er niet onder gezet?
Dat is dan veiliger.
Waarom denk je dat de ADAC, ANWB etc etc etc dan ZB adviseren?
De remafstand wordt er 1 meter kleiner door. Het verschil tussen een zomerband in de juli met een dag droog weer of een dag nat weer is al groter. Of zet je tijdens de zomer op een regendag ook regenbanden onder je auto?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, want winterbanden geven ook meer grip op koud en nat wegdek.
1meter???quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De remafstand wordt er 1 meter kleiner door. Het verschil tussen een zomerband in de juli met een dag droog weer of een dag nat weer is al groter. Of zet je tijdens de zomer op een regendag ook regenbanden onder je auto?
Lees eens terug, ik heb dat nooit ontkent, wel dat de gemiddelde bestuurder bij niet-sneeuw en niet-ijs omstandigheden prima op zomerbanden kan rijden en zomerbanden net zo onveilig zijn als winterbanden bij temperaturen rond de 9 graden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je geeft nu dus toe dat winterbanden veiliger zijn, dank je
Omdat het toen 9 graden was.quote:
Bron?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De remafstand wordt er 1 meter kleiner door.
Merk er niks van. Ik rijd altijd rustig en houd voldoende afstand.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vindt een duidelijk kortere remweg niet van belang?
DenDuim, vaktijdschrift voor den gierige mensch die excuses zoekt geen geld uit te geven aan winterbandenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
1meter???
Waar haal je dat vandaan???
Hier in Den Haag is het nog geen dag warmer dan 5-7gr geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lees eens terug, ik heb dat nooit ontkent, wel dat de gemiddelde bestuurder bij niet-sneeuw en niet-ijs omstandigheden prima op zomerbanden kan rijden en zomerbanden net zo onveilig zijn als winterbanden bij temperaturen rond de 9 graden.
[..]
Omdat het toen 9 graden was.
En al die filmpjes zijn in scene gezet zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
DenDuim, vaktijdschrift voor den gierige mensch die excuses zoekt geen geld uit te geven aan winterbanden
Dream onquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Merk er niks van. Ik rijd altijd rustig en houd voldoende afstand.
ESP, ABS, traction control en weet ik veel wat nog meer hoeft bij mij ook nooit in te grijpen.
De wegen zijn ook prima berijdbaar geweest, zonder slippen, glijden of wat dan ook.
quote:
Ja leuk, simpel en goedkoop, uit de test van de ANWB natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
DenDuim, vaktijdschrift voor den gierige mensch die excuses zoekt geen geld uit te geven aan winterbanden
Die zijn van de bandenindustrie!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
En al die filmpjes zijn in scene gezet zeker
Boeiend. Die 7 graden propaganda bullshit waren we al wel voorbij, toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is het nog geen dag warmer dan 5-7gr geweest
Klets niet vent, het is zelfs boven de 10 graden geweest, zoek maar op de website van het KNMI, ga ik niet voor je doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is het nog geen dag warmer dan 5-7gr geweest
Als jij dat maar blijft gelovenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Boeiend. Die 7 graden propaganda bullshit waren we al wel voorbij, toch?
Whahahahhaha nog ffquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klets niet vent, het is zelfs boven de 10 graden geweest, zoek maar op de website van het KNMI, ga ik niet voor je doen.
Tuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk, simpel en goedkoop, uit de test van de ANWB natuurlijk.
In Nederland is het inderdaad onzin. Of je moet ze buiten die paar vorstdagen dat je er daadwerkelijk iets aan hebt omwisselen met normale banden. Maar dat doet natuurlijk geen mens.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk
WB is 1 groot fabeltjeskrant verhaal
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk
WB is 1 groot fabeltjeskrant verhaal
Staat gewoon in de top10 van dat jaar jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. Ik weet het weer. Je had de nummer 3 qua populairste winterband, wat niet eens de beste was (verre van zelfs). Je bent dus hypocriet. Koop dan ook de beste winterband als je het zo verafgood.
Waarom adviseert ANWB dan wat anders??quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In Nederland is het inderdaad onzin. Of je moet ze buiten die paar vorstdagen dat je er daadwerkelijk iets aan hebt omwisselen met normale banden. Maar dat doet natuurlijk geen mens.
Nee, jij vind het onzin.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In Nederland is het inderdaad onzin. Of je moet ze buiten die paar vorstdagen dat je er daadwerkelijk iets aan hebt omwisselen met normale banden. Maar dat doet natuurlijk geen mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |