Een slotje erop is zo gegooid...quote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef FAUSTI het volgende:
R&P / Zou het liefste...
Gooi eigenlijk maar dicht, achteraf gezien kan ik en niemand anders er eigenlijk zoveel mee. Hoe lastig ook.
Alweer een kloon? * FAUSTI Naja beter opletten gooide mijn hotmail account dicht en toen bedacht ik mij ineens dat ik daarmee op FOK! was geregistreerd 3de keer al dat dit gebeurt![]()
Probleem is dat ik niet in detail kan gaan zoals wel vaker in mijn R&P topics wat alles lastiger te begrijpen maakt helaas. Het lucht zeker op al denk ik ook dat deze problematiek te hoog is voor FOK! ben ik zeker met je eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een slotje erop is zo gegooid...
Persoonlijk kan ik er weinig mee. Ik lees vele extremen in de samenvattende post over jouw wereld, kan me er niet mee identificeren (kan je natuurlijk volgen tot een bepaald niveau, daarna is het al snel 'waarom?', en denk ik snel 'dat kan toch anders?!').
Zeker weten van dat slotje? Je kunt er tenminste over posten, lucht ook wel op. De rest is ook serieus in het topic, dus het topic kan ook net zo goed wegzakken. (Aan de andere kant, lijkt/is het wel een te grote problematiek voor FOK!/R&P.)
Tja, ik snap dat je niet alles online wil gooien... Blijf in ieder geval professionele hulp zoeken (en probeer ondertussen te genieten van het leven).quote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet in detail kan gaan zoals wel vaker in mijn R&P topics wat alles lastiger te begrijpen maakt helaas. Het lucht zeker op al denk ik ook dat deze problematiek te hoog is voor FOK! ben ik zeker met je eens.
Doe ik ook, gooi het slotje er maar opquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat je niet alles online wil gooien... Blijf in ieder geval professionele hulp zoeken (en probeer ondertussen te genieten van het leven)..
Ik gooi er een slotje op, okay?
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Doe ik ook, gooi het slotje er maar op
Dankjewelquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
U vraagt, wij draaien:
R&P / Omgaan met het overlijden van een dierbare #4
Je bent me net voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
U vraagt, wij draaien:
R&P / Omgaan met het overlijden van een dierbare #4
Ik denk dat ik een beetje ongeduldig was. Ik wilde mn verhaal kwijt en kon het topic niet vinden. Maar bedanktquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent me net voor
Google is je vriend trouwens, Jannuk. Had m (ook mobiel) zo gevonden.
Succes!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje ongeduldig was. Ik wilde mn verhaal kwijt en kon het topic niet vinden. Maar bedankt
Als een user dat zegt gooi je toch geen topic dicht maar spreek je die user erop aan?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:50 schreef Dizorn het volgende:
I Als je vanuit hun perspectief kijkt kunnen opmerkingen als "Val maar dood" gewoon niet.
Hoef je je geen zorgen om te maken, gewoon on-topic posten.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:33 schreef Dizorn het volgende:
Wat houdt het in? Willekeurig Selectief posts verwijderen of ook op slot gooien?
Daar heb ik het volgende van gemaakt:quote:Op zondag 31 maart 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
Ja, en jij bent een sneu teringlijertje. En nu?!
En dan komt zij dus met een post vol onbegrip. Dit is dus ook hoe het telkens (!) verloopt in het dating(site)-ervaringen-reeks.quote:
*ping* ah dat was een gevoelig snaartjequote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme zeg, wat zijn jullie toch een stel kinderen.
Voor de goede orde, minthy heeft dit in R&P-FB (dit topic...) gepost:
[..]
Daar heb ik het volgende van gemaakt:
[..]
En dan komt zij dus met een post vol onbegrip. Dit is dus ook hoe het telkens (!) verloopt in het dating(site)-ervaringen-reeks.
Godsamme zeg.
quote:
Dat gaan we vanaf nu ook doen (het noten en verwijderen etc. gebeurt nu ook al, maar ik/we zal/zullen nu kordater ingrijpen). Zoals je zegt is het telkens een herhaling van zetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noteer lekker note's en bij genoeg van die dingen verzameld te hebben een ban. Of sneller bannen. Sim-pel
Staat dit gelijk aan iedereen naar de mond praten en alleen maar reacties plaatsen als?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zalig pasen.
Hangende plaat: als je niets modwaardigs doet, hoeven we het ook niet weg te halen of hoeven we niet op TR's te reageren. Dus doe normaal en houd er rekening mee dat in een topic(reeks) niet iedereen dezelfde standaarden van 'normaal' heeft en niet iedereen 'lekker scherp' en 'grove humor' kan waarderen. Het forum en de topics zijn voor iedereen, in dit geval voor iedereen die wil daten en weetikveelwatmeer.
Dus, ga eieren zoeken met je date ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |