abonnement Unibet Coolblue
pi_124500739
Mijzelf van een flatgebouw willen gooien.

Maar dat doen we dus niet, heel mijn leven staat bol van misbruik geweld en het is altijd een grote ellende geweest nu al meer dan 25 jaar. Daar probeer je iets aan te veranderen wat heel moeilijk gaat want tenslotte word ik als persoon door alles en iedereen tegengewerkt.

Heb maanden geleden een afspraak gemaakt om een psychologische onderzoek te krijgen. Er is toen een inleidend gesprek geweest. een aantal maanden terug een aantal vragenlijsten en een paar testjes.

Vandaag was de uitslag, en er is een probleem ik pas in geen enkel volledig plaatje van een stoornis. Mijn gedragingen zijn zo afwijkend dat ik in principe overal wel in pas maar net weer niet. De psychiater en zijn assistent gaven heel duidelijk aan dat zij het onvoorstelbaar achten dat ik nog überhaupt mijzelf niet inmiddels van het leven beroofd had. Zij zien ook wel dat ik toch echt problemen heb.

Dat is zo klaar als een klontje... Het is helaas wel zo dat men mij daar niet durft te behandelen. Niemand eigenlijk... Ze hebben namelijk de angst dat wanneer men gaat graven in mijn verleden dit de boel kon verergeren. Of kan escaleren in iets heel naars gevalletje Anders Breivik maar dat mag niet hardop gezegd worden.

Ik heb iets maar niemand die exact kan vertellen wat het is, een mengeling van stoornissen dat weer wel. Wat moet ik nu nog vraag ik mij even hardop af?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124500987
Wat dacht je van jezelf op laten nemen? En dat bedoel ik niet lullig, maar volgens mij is het wel goed om even uit je normale omgeving gehaald te worden en even tot rust te komen... Rust in je hoofd welteverstaan. Er zijn meer mensen zoals jij ... :{
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_124501282
Mopje, had dan tenminste een username gekozen die wat minder op je oude leek :+

En wat Caithlinn zegt; een opname inclusief behandeling zou heel goed uit kunnen pakken. Geen stoornis is dusdanig afwijkend dat ze er nergens in het land een goede behandeling voor hebben.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124501283
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Caithlinn het volgende:
Wat dacht je van jezelf op laten nemen? En dat bedoel ik niet lullig, maar volgens mij is het wel goed om even uit je normale omgeving gehaald te worden en even tot rust te komen... Rust in je hoofd welteverstaan. Er zijn meer mensen zoals jij ... :{
Daar heb ik zelf ook al over gedacht dus echt lullig is je antwoord niet. Ze zijn bang dat wanneer ik uit mijn vertrouwde omgeving word gehaald weleens flink zou kunnen misgaan. Over dat er meer mensen zijn zoals mij nou niet echt helaas.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:16:47 #5
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_124501452
Sterkte
pi_124501818
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
Mopje, had dan tenminste een username gekozen die wat minder op je oude leek :+

En wat Caithlinn zegt; een opname inclusief behandeling zou heel goed uit kunnen pakken. Geen stoornis is dusdanig afwijkend dat ze er nergens in het land een goede behandeling voor hebben.
Och men mag gewoon weten wie ik ben. Weet je hoe men mij noemde? Een bom in het zand zolang je ervan afblijft is er niet zoveel aan de hand. Ga je eraan sleutelen kon het weleens boem doen. En de psychiater en zijn assistent hebben met klem ontraden om er iets aan te doen. Staat nu ook in het nieuwe rapport. Alleen wanneer ik weer suïcidaal word mag ik enkel tijdelijk medicijnen krijgen.

Het is ook zeer afwijkend, Ze noemde in principe de hele DSM op alleen het paste in geen enkel hokje. Zit je daar zo van 8)7
pi_124501991
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:14 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Daar heb ik zelf ook al over gedacht dus echt lullig is je antwoord niet. Ze zijn bang dat wanneer ik uit mijn vertrouwde omgeving word gehaald weleens flink zou kunnen misgaan.
Maar als je uit je vertrouwde omgeving in een niet-vertrouwde maar beschermde omgeving terecht komt?

Je kan niet aan jezelf werken als iedereen dat telkens tegenwerkt. Dus in je eigen omgeving blijven heeft weinig zin.

En ook nadat je uit die nieuwe omgeving komt heeft het weinig zin om terug naar je oude omgeving te gaan. Als je een nieuwe weg in wil slaan, moet je niet weer terug op je beginpunt komen. Anders heb je alleen maar een rondreisje gemaakt.

Wat voor stoornis je hebt, heb ik geen idee van. Maar tenzij het door een fysieke afwijking komt, moet er toch wat aan te doen zijn.

Als het om rare onlogische gedachtenkronkels gaat, dan is de enige manier om dat op te lossen dat je je hersenen leert om anders te denken. Dat kost tijd en kan alleen in een omgeving waarin je open kan staan voor veranderingen.

Maar ja, ik weet er verder ook niks van af. Het zal wel moeilijker zijn dan ik denk.

In ieder geval zit de oplossing tot veranderen in jezelf. En je moet accepteren dat het leven nooit makkelijk is. Iedereen bluft zich er maar een beetje doorheen. Dat is mijn wijsheid. :{
pi_124502674
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar als je uit je vertrouwde omgeving in een niet-vertrouwde maar beschermde omgeving terecht komt?

Je kan niet aan jezelf werken als iedereen dat telkens tegenwerkt. Dus in je eigen omgeving blijven heeft weinig zin.

En ook nadat je uit die nieuwe omgeving komt heeft het weinig zin om terug naar je oude omgeving te gaan. Als je een nieuwe weg in wil slaan, moet je niet weer terug op je beginpunt komen. Anders heb je alleen maar een rondreisje gemaakt.

Wat voor stoornis je hebt, heb ik geen idee van. Maar tenzij het door een fysieke afwijking komt, moet er toch wat aan te doen zijn.

Als het om rare onlogische gedachtenkronkels gaat, dan is de enige manier om dat op te lossen dat je je hersenen leert om anders te denken. Dat kost tijd en kan alleen in een omgeving waarin je open kan staan voor veranderingen.

Maar ja, ik weet er verder ook niks van af. Het zal wel moeilijker zijn dan ik denk.

In ieder geval zit de oplossing tot veranderen in jezelf. En je moet accepteren dat het leven nooit makkelijk is. Iedereen bluft zich er maar een beetje doorheen. Dat is mijn wijsheid. :{
Denk dat men het een beetje verkeerd heeft met opname.. Heb als kind en daarna nogal wat dingetjes meegemaakt en mogen doen waar jij niet vrolijk van word. Wat voor jou een moeilijk besluit zal zijn is voor heel makkelijk om te doen.

Het is zeker moeilijker dan je denkt, er is feitelijk geen oplossing. En nee niet iedereen hoeft zich op mijn manier door het leven te bluffen echt niet.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:38:08 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_124502843
Mag een psycholoog/psychiater dan weigeren om iemand te behandelen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_124503229
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag een psycholoog/psychiater dan weigeren om iemand te behandelen?
Dat zal vast mogen. Hier is het geen zaak van weigeren ze weten gewoon niet wat ze ermee aanmoeten, zo complex als mijn ''wereld'' zijn ze nog nooit tegen gekomen. Ben er wel teleurgesteld door want ik wil ook gewoon vooruit zover als dat mogelijk is.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:45:35 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_124503286
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat zal vast mogen. Hier is het geen zaak van weigeren ze weten gewoon niet wat ze ermee aanmoeten, zo complex als mijn ''wereld'' zijn ze nog nooit tegen gekomen. Ben er wel teleurgesteld door want ik wil ook gewoon vooruit zover als dat mogelijk is.
Kan je een beeld van "jouw wereld" schetsen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_124503474
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat zal vast mogen. Hier is het geen zaak van weigeren ze weten gewoon niet wat ze ermee aanmoeten, zo complex als mijn ''wereld'' zijn ze nog nooit tegen gekomen. Ben er wel teleurgesteld door want ik wil ook gewoon vooruit zover als dat mogelijk is.
Doorvragen en door laten verwijzen naar een andere instantie indien mogelijk. je staat nu open voor hulp :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124503986
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef FAUSTI het volgende:
De psychiater en zijn assistent gaven heel duidelijk aan dat zij het onvoorstelbaar achten dat ik nog überhaupt mijzelf niet inmiddels van het leven beroofd had.
No fucking way dat een psychiater dat tegen je zou zeggen.
Who motivates the motivator?
pi_124504070
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

No fucking way dat een psychiater dat tegen je zou zeggen.
Ik reageer eerst hierop, Was jij bij het gesprek?
pi_124505800
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan je een beeld van "jouw wereld" schetsen?
Lastig, ik ben de wolf en jij het schaap kruis mijn wegen niet anders verjaag ik je of eet je op. Behulpzaam aardig toch ook kwaadaardig eng. Geef enkel om weinigen wie ik niet mag is mijn vijand en moet verdelgd worden.

Zich heel anders voordoen dan hij werkelijk is. Ben heel lief maar heb ook een scherp randje. Geef om mensen maar als het moet dan dood ik wanneer mijn geliefden in gevaar zijn gekomen. Eerwraak kent geen grenzen. Zeer intelligent enkel doet zich dom voor. Blijft door gaan tot de klus is gedaan.

Vechtlust hardheid zorgen voor wie je liefhebt en niet met je laten sollen. Altijd alert en altijd bewapend. Geeft om kinderen en zal een ieder wie zich aan een kind vergrijpt de les leren. Dreigen doe ik niet. Als ik iets wil dan krijg ik het. Kosten wat kost moeten winnen verliezen is nooit een optie. Veel verdriet van m geliefde welke mij zijn ontvallen. De haat en nijd jegens mensen omdat niemand mij hiep toen ik nog jong en machteloos was. En dat terwijl ik iedereen help als het nodig is. En wie kwaad doet moet uitgeschakeld worden.

13 jaar oud bewapend een hekel aan de man wie hij zijn vader noemde net als al zijn vriendjes. En een geliefde die mij te jong ontvallen was. 10 jaar van mijn leven verkloot en nu wil ik mijn leven terug... Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
pi_124505839
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Doorvragen en door laten verwijzen naar een andere instantie indien mogelijk. je staat nu open voor hulp :)
Probeer ik ook zeker :)
  maandag 25 maart 2013 @ 22:31:13 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_124505973
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:27 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[..]

Lastig, ik ben de wolf en jij het schaap kruis mijn wegen niet anders verjaag ik je of eet je op. Behulpzaam aardig toch ook kwaadaardig eng. Geef enkel om weinigen wie ik niet mag is mijn vijand en moet verdelgd worden.

Zich heel anders voordoen dan hij werkelijk is. Ben heel lief maar heb ook een scherp randje. Geef om mensen maar als het moet dan dood ik wanneer mijn geliefden in gevaar zijn gekomen. Eerwraak kent geen grenzen. Zeer intelligent enkel doet zich dom voor. Blijft door gaan tot de klus is gedaan.

Vechtlust hardheid zorgen voor wie je liefhebt en niet met je laten sollen. Altijd alert en altijd bewapend. Geeft om kinderen en zal een ieder wie zich aan een kind vergrijpt de les leren. Dreigen doe ik niet. Als ik iets wil dan krijg ik het. Kosten wat kost moeten winnen verliezen is nooit een optie. Veel verdriet van m geliefde welke mij zijn ontvallen. De haat en nijd jegens mensen omdat niemand mij hiep toen ik nog jong en machteloos was. En dat terwijl ik iedereen help als het nodig is. En wie kwaad doet moet uitgeschakeld worden.

13 jaar oud bewapend een hekel aan de man wie hij zijn vader noemde net als al zijn vriendjes. En een geliefde die mij te jong ontvallen was. 10 jaar van mijn leven verkloot en nu wil ik mijn leven terug... Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, niet helemaal.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_124506076
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Probeer ik ook zeker :)
Goedzo jong!
Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124506208
:( Wil je gewoon even sterkte wensen.
Lijkt me super kut en meer dan dat nog dat als je al hulp zoekt zodat je weer je leven terug kan krijgen zelfs de hulpverleners niet goed weten wat ze moeten met je (dat je eigenlijk van elke stoornis iets hebt maar niks wat het écht is)

Succes.
pi_124506427
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, niet helemaal.
Wilde antwoord en er was maar een manier hoe ik mijn antwoorden kon krijgen door hetzelfde te worden als de mensen wie ik verafschuwde. Lees het nog keer met dit in de wetenschap.

quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Goedzo jong!
Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt :*
Doe mijn best, daarom probeer ik ook in leven te blijven omdat ik het anderen niet gun waar ik wrok tegen koester.

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef vera166 het volgende:
:( Wil je gewoon even sterkte wensen.
Lijkt me super kut en meer dan dat nog dat als je al hulp zoekt zodat je weer je leven terug kan krijgen zelfs de hulpverleners niet goed weten wat ze moeten met je (dat je eigenlijk van elke stoornis iets hebt maar niks wat het écht is)

Succes.
Het is gewoon heel vervelend. Nu klinkt het alsof dit voor mij de einde van de wereld zoals ik de OP heb geschreven. Maar zoals CC het zegt schrijf ik nogal doem denkend echter is dat een manier van schrijven en geen denkwijze.

------

Ik schrijf altijd heel cryptisch en onduidelijk grotendeels onbewust is er ook ingeslopen...

[ Bericht 1% gewijzigd door FAUSTI op 25-03-2013 22:48:37 ]
pi_124509546
Slotje op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')