abonnement Unibet Coolblue
pi_121960556
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ
Ja doei.
pi_121962709
Ik weet dat jullie me niet serieus nemen en dat er niet normaal over gediscussieerd kan worden. Als jullie ook nog geld willen verdienen aan mijn ergernissen dan weet ik genoeg. Ik betaal wel wanneer ik dat wil. Er hoeft niet op mijn post gereageerd te worden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:44:16 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121963098
Niet dramaqueenen nu... We gaan geen ban aanvragen omdat iemand in een topic niet volgens protocol reageert. Het wordt anders als iemand systematisch topics en discussies om zeep helpt.

Het devies blijft... Als iemand niet doet wat moet dan zal je die moeten negeren, hetzij door gewoon niet meer te reageren op die persoon of door een ABO te nemen alwaar je iemand kunt blokkeren. Dat laatste is trouwens in zulke situaties ook niet waterdicht, het eerste wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:45:17 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121963182
En we zullen het hulpverlenings topic eens doorlichten, al kunnen we daar ook best wat hulp gebruiken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:51:39 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121963682
tevens sticky
we dan
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:52:11 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121963707
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Re het volgende:
En we zullen het hulpverlenings topic eens doorlichten, al kunnen we daar ook best wat hulp gebruiken
Ik wil wel helpen wat dat betreft. Maar dan wel morgen
we dan
pi_121963716
Sticky/open
Ja doei.
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:53:54 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121963836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik wil wel helpen wat dat betreft. Maar dan wel morgen
mag wel langer over gedaan worden hoor, kan in overleg natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121964979
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Re het volgende:
En we zullen het hulpverlenings topic eens doorlichten, al kunnen we daar ook best wat hulp gebruiken
http://www.zelfmoord.nl/ zit ook een forum bij waar wel over bepaalde gevoelens mag gesproken worden. Maar dat is verder jullie keuze of jullie daar een link van willen plaatsen. Zelf geen gebruik van dat forum gemaakt omdat er weleens soms best harde topics voorbij komen.

Vind dit een prettige informatieve site http://www.befrienders.org/int/dutch/index.asp?PageURL=index.php over zelfmoord goed en duidelijk uitgelegd. Vooral de rouwverwerking pagina.

En Sensoor staat er al bij zie ik :@
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  donderdag 24 januari 2013 @ 00:50:58 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121969885
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Re het volgende:
Niet dramaqueenen nu... We gaan geen ban aanvragen omdat iemand in een topic niet volgens protocol reageert.
Een ban gaat inderdaad ook te ver, ben ik zeker met je eens.


quote:
Het wordt anders als iemand systematisch topics en discussies om zeep helpt.
Dat gebeurd in zekere zin wel. Omdat er niks verranderd, en altijd uit komt op meisjes zijn gemeen, ik ben gepest en ik wil een handleiding hoe meisjes werken. En hell no, ik zoek geen prof hulp. En dan begint het hele verhaal opnieuw. En daar trekt hij complete topics mee vol. Dus in zekere zin ook om zeep.

quote:
Het devies blijft... Als iemand niet doet wat moet dan zal je die moeten negeren, hetzij door gewoon niet meer te reageren op die persoon.
Ja klinkt erg leuk, maar in de praktijk werkt dat dus nief. Dat heeft het verleden meerdere keren al bewezen.

Trouwens, als iets niet blijkt te werken moet daar passende actie op ondernomen worden. Dat doe je toch ook wanneer er teveel SC in een reeks is. Ipv blijven waarschuwen knal jij hem toch ook op slot?

Ipv alleen maar klagen wil ik ook mee denken over een passende oplossing. Ik stel dan ook voor om hem of een eigen topic te geven.

Of hem strak houden, valt hij in z'n vaste patroon? Meteen waarschuwen daar mee te stoppen. Gewoon kort houden.

Het laatste lijkt mij de beste oplossing. Toppic report plaatsen.

quote:
of door een ABO te nemen alwaar je iemand kunt blokkeren. Dat laatste is trouwens in zulke situaties ook niet waterdicht, het eerste wel
Je blijft de reacties lezen op zijn reacties en tevens vind ik dit een vreemd voorstel.

Ipv oplossen of gezamelijk een oplossing zoeken moet er maar betaald worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:21:29 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121972508
we hebben je het antwoord al een paar keer gegeven, voor zoiets vragen wij geen ban aan. Ik snap dat je er niet goed mee om kunt gaan dat iemand niet luistert naar je en je adviezen niet in zich opneemt (ja ja keer op keer). Zelf zit je natuurlijk ook aardig te drammen dat negeren niet helpt... heb je het al eens geprobeerd dan?... is het zo moeilijk om over zijn post heen te lezen en wel op anderen in tre gaan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:08:05 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121973187
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:21 schreef Re het volgende:
we hebben je het antwoord al een paar keer gegeven, voor zoiets vragen wij geen ban aan.
Waarom komt die ban elke keer terug? Ik heb nergens over een ban gesproken of voor gesteld. Dat was iemand anders en volgens mij is iedereen er over eens dat een Ban geen oplossing is. En dus al helemaal geen punt der discussie.


quote:
Ik snap dat je er niet goed mee om kunt gaan dat iemand niet luistert naar je en je adviezen niet in zich opneemt (ja ja keer op keer).
Ik ben niet de enige, echter ipv daar een hele discussie er over beginnen in het topic heb ik het hier gedaan. Omdat iedereen wat roept maar niemand het standpunt van jullie hier in weet.

quote:
Zelf zit je natuurlijk ook aardig te drammen dat negeren niet helpt... heb je het al eens geprobeerd dan?... is het zo moeilijk om over zijn post heen te lezen en wel op anderen in tre gaan?
Kom op, jij weet even goed dat negeren niet helpt omdat er elke keer weer mensen op in gaan en hele topics vol gelult worden. Het klinkt leuk maar het verleden heeft al aangetoond dat het niet gaat werken. En als dat het geval is zal er dus ergens een streep getrokken moeten worden en naar alternatieven gekeken worden.

Waarom niet kort houden? Want daar ga je totaal niet op in. Dat is namelijk ook besloten met MLIG de laatste keer. En dat lijkt aardig goed z'n vruchten af te werpen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:26:58 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121975429
ok, we zullen er natuurlijk naar kijken, het is niet zo dat je woorden aan dovemansoren zijn besteed natuurlijk, maar het blijft een afweging voor ons om users binnen de policy te beschermen en ze buiten de policy aan te pakken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:30:05 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121975545
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Re het volgende:
ok, we zullen er natuurlijk naar kijken, het is niet zo dat je woorden aan dovemansoren zijn besteed natuurlijk, maar het blijft een afweging voor ons om users binnen de policy te beschermen en ze buiten de policy aan te pakken...
Begrijpelijk, en ik wil hem ook echt niet weg hebben. En dat idee krijg ik ook niet van anderen. Maar veel users worden wel moe als het hele verhaal weer opnieuw begint. Op dat moment even ingrijpen lijkt mij genoeg

Ik wil ook even nog duidelijk maken dat het niet altijd zo is. Er zijn ook genoeg momenten waar Benzin gewoon normaal mee post. Dat moet ook even gezegd worden :)

Ik merk het wel hoe of wat er wel en niet besloten gaat worden :)

Bedankt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121978068
Er zijn pagina's vol gekletst óver benzin, zonder dat hij daar zelf meesprak. We kunnen niet alle pijlen op Benzin richten als iedereen er even hard aan mee doet.
pi_121978153
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Er zijn pagina's vol gekletst óver benzin, zonder dat hij daar zelf meesprak. We kunnen niet alle pijlen op Benzin richten als iedereen er even hard aan mee doet.
Precies. Daarnaast is het geen trollerij van hem ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:40:56 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121978329
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Er zijn pagina's vol gekletst óver benzin, zonder dat hij daar zelf meesprak. We kunnen niet alle pijlen op Benzin richten als iedereen er even hard aan mee doet.
Klopt, maar wel oorzaak. Hem kort houden voorkomt denk ik een hele stortvloed aan discussie.

Negeren werkt niet, bannen gaat veel te ver en hoe het nu gaat werkt ook niet. Er zal dus naar een andere optie gekeken moeten worden :)

quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies. Daarnaast is het geen trollerij van hem ;)
Tja daar zijn de meningen over verdeeld bij velen. Maar wel of niet, zoals het nu gaat werkt het niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121978581
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt, maar wel oorzaak. Hem kort houden voorkomt denk ik een hele stortvloed aan discussie.

Negeren werkt niet, bannen gaat veel te ver en hoe het nu gaat werkt ook niet. Er zal dus naar een andere optie gekeken moeten worden :)

[..]

Tja daar zijn de meningen over verdeeld bij velen. Maar wel of niet, zoals het nu gaat werkt het niet.
Dus omdat anderen zich ergeren moet 1 persoon maar gestraft of afgekapt worden? Het is maar net waar je je over opfokt. Als je je in zulke mate stoort aan iemand, kan je daar zelf actie op ondernemen.
Ik erger me bij vlagen ook enorm aan bepaalde mensen op dit forum en zo zullen er ook mensen zijn die zich aan mij ergeren. Negeren werkt het beste ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:52:14 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121978841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Dus omdat anderen zich ergeren moet 1 persoon maar gestraft of afgekapt worden?
Volgens mij heb ik het nergens over straf? Simpel kort houden is genoeg.

Wat ik eerder heb aangegeven is dar hij ook regelmatig prima mee post zonder problemen. Maar het gaat mis als hij alweer in een zelfde patroon valt wat hij al enkele jaren doet met een extreem lange discussie tot gevolg.


quote:
Het is maar net waar je je over opfokt. Als je je in zulke mate stoort aan iemand, kan je daar zelf actie op ondernemen.
Ik erger me bij vlagen ook enorm aan bepaalde mensen op dit forum en zo zullen er ook mensen zijn die zich aan mij ergeren. Negeren werkt het beste ^O^
Ja leuk dat stukje over negeren. In theorie klinkt dat leuk en goed, praktijk wijst uit dat het dus niet werkt. Kijk alleen al naar het verleden.

Als iets niet werkt moet er gekeken worden naar een andere optie. En problemen pak je bij de kern aan. In dit geval is Benzin de kern.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121978996
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het nergens over straf? Simpel kort houden is genoeg.

Wat ik eerder heb aangegeven is dar hij ook regelmatig prima mee post zonder problemen. Maar het gaat mis als hij alweer in een zelfde patroon valt wat hij al enkele jaren doet met een extreem lange discussie tot gevolg.

[..]

Ja leuk dat stukje over negeren. In theorie klinkt dat leuk en goed, praktijk wijst uit dat het dus niet werkt. Kijk alleen al naar het verleden.

Als iets niet werkt moet er gekeken worden naar een andere optie. En problemen pak je bij de kern uit. In dit geval is Benzin de kern.
Lekker makkelijk om de schuld bij een ander te leggen, jij bent oa een van diegenen die blijft happen en hem blijft proberen te overtuigen van je gelijk.
Ligt de schuld dan volledig bij benzin? Of helpt iedereen die zich eraan stoort zijn postgedrag in stand te houden? :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:59:49 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121979136
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om de schuld bij een ander te leggen.
Heeft niks te maken met makkelijk of niet. Zijn manier van posten en in hethaling vallen is de bron.


quote:
jij bent oa een van diegenen die blijft happen en hem blijft proberen te overtuigen van je gelijk.
Ligt de schuld dan volledig bij benzin? Of helpt iedereen die zich eraan stoort zijn postgedrag in stand te houden? :P
Oh nee hoor ik en meerdere mensen inderdaad. Maar negeren of niet, dat werkt niet. En er zijn elke keer nieuwe mensen die weer opnieuw beginnen met reageren en altijd kom je op het zelfde uit.

Ander mooi voorbeeld dat negeren niet werkt is FireFly3. Ja je moet hem negeren want dat helpt. Nou nee dus, en die is uit eindelijk wegens eigen gedrag voor lange tijd weg.

Soms zijn er momenten dat negeren niet kan / werkt. En dat is in dit geval ook zo.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121979267
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met makkelijk of niet. Zijn manier van posten en in hethaling vallen is de bron.

[..]

Oh nee hoor ik en meerdere mensen inderdaad. Maar negeren of niet, dat werkt niet. En er zijn elke keer nieuwe mensen die weer opnieuw beginnen met reageren en altijd kom je op het zelfde uit.

Ander mooi voorbeeld dat negeren niet werkt is FireFly3. Ja je moet hem negeren want dat helpt. Nou nee dus, en die is uit eindelijk wegens eigen gedrag voor lange tijd weg.

Soms zijn er momenten dat negeren niet kan / werkt. En dat is in dit geval ook zo.
Volgens mij kan je dan beter kappen met Fok, want zulke jongens/meisjes komen hier veel vaker voorbij...
In het echte leven blijf je toch ook niet tot in den treure de discussie aangaan? :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:12:36 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121979603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dan beter kappen met Fok, want zulke jongens/meisjes komen hier veel vaker voorbij...
In het echte leven blijf je toch ook niet tot in den treure de discussie aangaan? :P
:D nou dat valt toch best mee :D

Ik vind het jammer dat een leuk topic keer op keer overgenomen moet worden door 1 persoon die al jaren zo rond loopt. En waar er na nog eens 2 topic vol gelukt moet worden over hem.

Meerdere users ergeren zich hier aan blijkt. Dus ipv de discussie opnieuw te laten lopen in het topic heb ik het hier heen getrokken. Ook omdat het ook niet geheel duidelijk is hoe de modjes hier in staan. En als zij eventueel beslissen er wat aan te doen zijn zij de enige die het kunnen uitvoeren ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121979778
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D nou dat valt toch best mee :D

Ik vind het jammer dat een leuk topic keer op keer overgenomen moet worden door 1 persoon die al jaren zo rond loopt. En waar er na nog eens 2 topic vol gelukt moet worden over hem.

Meerdere users ergeren zich hier aan blijkt. Dus ipv de discussie opnieuw te laten lopen in het topic heb ik het hier heen getrokken. Ook omdat het ook niet geheel duidelijk is hoe de modjes hier in staan. En als zij eventueel beslissen er wat aan te doen zijn zij de enige die het kunnen uitvoeren ;)
Goed, hierover worden we het niet eens. Dat zal me verder ook aan m'n spreekwoordelijke zak jeuken, ik zou het gewoon jammer vinden als iemand wordt afgekapt/ingebonden terwijl het goed mogelijk kan zijn dat Fok op dit moment zijn enige uitlaatklep is.
Verder kusjekroel enzulks :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:19:51 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121979858
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Goed, hierover worden we het niet eens. Dat zal me verder ook aan m'n spreekwoordelijke zak jeuken, ik zou het gewoon jammer vinden als iemand wordt afgekapt/ingebonden terwijl het goed mogelijk kan zijn dat Fok op dit moment zijn enige uitlaatklep is.
Verder kusjekroel enzulks :7
Wil net zeggen, er is genoeg over geschreven. Nu afwachten wat de modjes er van vinden :)

Ik ben trouwen met je eens dat je mensen niet moet bannen of inbinden. Met kort houden blijft er meer dan genoeg ruimte over voor hem om mee te posten / te vragen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')