Ik zag ineens nog lijmresten van een oud vignet..ja dan is het geen vaccuumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed plan, eventjes met een glas cleaner er doorheen. Dan blijft ie goed plakken. Hij is er wel vaker af gevallen, maar door de kou brak ie finaal in tweeën van de week
Of dat je hem net over die zwarte rand heen plakt. Over die spikkeltjes die er om onduidelijke redenen zitten. Dan blijft ie heel even hangenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik zag ineens nog lijmresten van een oud vignet..ja dan is het geen vaccuum
De zwarte rand in autoruiten heeft verschillende doeleinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of dat je hem net over die zwarte rand heen plakt. Over die spikkeltjes die er om onduidelijke redenen zitten. Dan blijft ie heel even hangen
Aha, eindelijk is het mysterie ontrafeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De zwarte rand in autoruiten heeft verschillende doeleinden.
Het bestaat uit keramiek wat in het glas is gebrand.
Hierop vind de ruitenlijm waar het autoglas mee verlijmd is in het chassis een goede hechting tegenover de gladde oppervlakte van gewoon doorzichtig glas. Dit voorkomt dat de ruit niet plotseling los komt in loop der tijd. Bovendien siert de zwarte rand mooi wegens de overvloei van donker naar licht.
Bron: Autoglas Grimmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef Marco001 het volgende:
De zwarte rand in autoruiten heeft verschillende doeleinden.
Het bestaat uit keramiek wat in het glas is gebrand.
Hierop vind de ruitenlijm waar het autoglas mee verlijmd is in het chassis een goede hechting tegenover de gladde oppervlakte van gewoon doorzichtig glas. Dit voorkomt dat de ruit niet plotseling los komt in loop der tijd. Bovendien siert de zwarte rand mooi wegens de overvloei van donker naar licht.
Of 2 auto's rechts en dan 1 links...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar? 2 banen voor rechtdoor voor verkeerslichten, waarbij er een rijtje van 3 auto's op de linkerbaan staan, en rechts helemaal vrij (mensen staan altijd zoveel mogelijk links, zo typisch.)
Kom uitrollend aanrollen, en 20 meter voor de stopstreep - zoals verwacht - springen de lichten weer op groen.
Dus ik trek weer iets op en passeer de voorste auto al als die nog moet reageren.
Blijkbaar kan hij er niet tegen dat hij achterblijft en geeft een ongelovelijke hoeveelheid gas, om mij zo snel mogelijk weer voor te zijn.
Ik zwaai dan altijd even als zoeentje dan weer voor me rijdt.
Hier lopen net ook twee lui midden op de weg. En dan ook nog boos worden als een auto achter ze toetertquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef Iwanius het volgende:
Beeld je in:
Reguliere weg in de stad. Wat zie ik tot mijn verbazing? een vrouw met rollator die midden op de weg loopt!![]()
Nou ja, dat kan ik mensen eigenlijk nog niet kwalijk nemen. Beetje afhankelijk van waar natuurlijk, maar als je dat op een overzichtelijke provinciale weg doet vind ik dat niet erg. Mensen met een hart voor dieren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Viezze het volgende:
Ik had laatst ook last van een paar mensen die midden op de weg liepen. Toen ik dichterbij kwam bleek dat ze bezig waren een paar ganzen te helpen met oversteken
Als het nou vlak voor kerst was dan......quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Viezze het volgende:
Beter zo dan dat ik ze in de grille heb hangen
Meest logische verklaring is: De auto's links zijn netjes gestopt toen het geel werd, de auto rechts, waarschijnlijk een slak, trapte hem gewoon door rood heen en ziedaar een lege rechterstrook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar? 2 banen voor rechtdoor voor verkeerslichten, waarbij er een rijtje van 3 auto's op de linkerbaan staan, en rechts helemaal vrij (mensen staan altijd zoveel mogelijk links, zo typisch.)
Kom uitrollend aanrollen, en 20 meter voor de stopstreep - zoals verwacht - springen de lichten weer op groen.
Dus ik trek weer iets op en passeer de voorste auto al als die nog moet reageren.
Blijkbaar kan hij er niet tegen dat hij achterblijft en geeft een ongelovelijke hoeveelheid gas, om mij zo snel mogelijk weer voor te zijn.
Ik zwaai dan altijd even als zoeentje dan weer voor me rijdt.
Hou het maar op enkele kilometers; A8 om maar eens een stukje weg te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die al honderden meters van te voren gaan voorsorteren terwijl de weg verder leeg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
4 tot 5 banen en max 100. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hou het maar op enkele kilometers; A8 om maar eens een stukje weg te noemen.
Mensen die 3km voor de splitsing al gaan voorsorteren door op rijstrook 2 te gaan rijden met 90 vind je geen probleem? Dat het overige verkeer vanaf rijstrook 4 naar rijstrook 1 moet om er langs te gaan vind je geen probleem?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef Fer het volgende:
[..]
4 tot 5 banen en max 100. Ik zie het probleem niet zo.
Ik ook, maar er komt een dag dat ik er 240 EUR voor mag aftikken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Fer het volgende:
Nee niet echt, maar ik rijd dagelijks over dit type wegen en voer praktisch keep your lane uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |