abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:23:39 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121986825
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik merkte gisteren dat ik best een tof gesprek had met iemand.. Foto kwam tevoorschijn en idd die minuut stilte, en ik von het heeelemaal niks. Vond het gesprek gelijk stom en had er geen zin meer in terwijl die ander hetzelfde door ging. :') :@
Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?

Het is toch niet gek als iemand even gaat kijken?

Ik had gisteren ook een gesprek waar ze opeens moeilijk in ging doen omdat ik niet snel genoeg reageerde. En ook nog boos worden omdat ik netjes vertelde dat ik nog een ander gesprek had open staan. Dat vond ze echt niet kunnen! Want op een date praat ik toch ook niet met 2 vrouwen tegelijk?

Wtf is dit een date dan :{w
Meteen maar verteld dat het andere gesprek veel leuker was en zij niet zo moest freaken!

Wenst ze mij een fijne avond en tot snel.

WTF :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:24:40 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121986882
Haar laatste reactie is natuurlijk wel logisch :)
pi_121986924
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?

Het is toch niet gek als iemand even gaat kijken?

Ik had gisteren ook een gesprek waar ze opeens moeilijk in ging doen omdat ik niet snel genoeg reageerde. En ook nog boos worden omdat ik netjes vertelde dat ik nog een ander gesprek had open staan. Dat vond ze echt niet kunnen! Want op een date praat ik toch ook niet met 2 vrouwen tegelijk?

Wtf is dit een date dan :{w
Meteen maar verteld dat het andere gesprek veel leuker was en zij niet zo moest freaken!

Wenst ze mij een fijne avond en tot snel.

WTF :D
Neenee, de foto van hem was lelijk en daarom had ik er gelijk geen zin meer in, terwijl het gesprek wel chill was.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:27:22 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121987004
Dat vind ik dan ook gellijk het nadeel van paiq. Beetje leuk kletsen, maar te vaak dat de foto tegenviel en dat je dus leuk je tijd verspilt hebt aan.. nouja niets.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:28:22 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121987047
Tsja, tijd...Het zijn 10 minuten ofzo? Ik praat ook wel eens met iemand in de kroeg waarmee ik uiteindelijk niet blijk te trouwen, dat is ook geen verspilde tijd. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_121987102
Laats had ik een speeddate op paiq. Het was een heel leuk gesprek. Toen de foto's zichtbaar werden zei zij: Jij bent knap! Op haar foto was alleen haar mond zichtbaar en een stukje van haar kin, neus en wat lange blonde haren. Op zich een mooie mond en ik kan er wel uit opmaken dat ze iig niet lelijk of dik is, maar iets te weinig om echt op te reageren, dus ik zei alleen dat haar foto nog wat te raden overliet maar dat ze me best knap leek.

Afijn, het gesprek ging verder en bleef erg leuk en interessant. Op een gegeven moment zegt zij: Ik bespeur weinig seksuele interesse bij jou. Dus ik zeg dat ik weinig kan met een verhullende foto en dat chatten ook niet echt veel ruimte laat voor flirten vanwege het gebrek aan fysiek contact of zelfs maar beeld. Vervolgens wel van de gelegenheid gebruikgemaakt om een beetje te informeren naar hoe ze eruitzag, groot/klein slank of met mooi rondingen. Volgens mij wilde ze wel geteast worden...

Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_121987115
Hetzelfde principe geldt voor een profielensite. Leuke foto, wel een aardig profiel verder, blijkt tijdens het mailen dat je er helemaal niks mee kunt. Dan kan ik ook wel die 10 minuten van mijn leven terugwillen, maar het hoort gewoon bij datingsites.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:30:20 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121987125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Silenus het volgende:
Tsja, tijd...Het zijn 10 minuten ofzo? Ik praat ook wel eens met iemand in de kroeg waarmee ik uiteindelijk niet blijk te trouwen, dat is ook geen verspilde tijd. :+
Nouja als het tig x 10 minuten zijn, dan telt het wel op ;)
In de kroeg spreek ik niet met diezelfde regelmaat mannen die ik echt niet interessant vind.
pi_121987167
tijdverspilling vind ik het niet, maar vond het zo naar van mezelf om gelijk te kappen met het gesprek. (wel gedaan..)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121987200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Joysa het volgende:
tijdverspilling vind ik het niet, maar vond het zo naar van mezelf om gelijk te kappen met het gesprek. (wel gedaan..)
Het is een datingsite, niet de chatsite van een stichting voor eenzame mensen. Die ander zal ook wel eens een gesprek afgekapt hebben omdat de foto hem tegenstond.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:32:16 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121987212
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
Te oud? Je kan toch een beetje flirten, je hoeft echt niet te vragen hoe haar mossel geknipt is. :')

"Seksuele interesse tonen" betekent gewoon flirten, niet vragen of ze wellicht eventueel wil neuken.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:33:18 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121987264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Laats had ik een speeddate op paiq. Het was een heel leuk gesprek. Toen de foto's zichtbaar werden zei zij: Jij bent knap! Op haar foto was alleen haar mond zichtbaar en een stukje van haar kin, neus en wat lange blonde haren. Op zich een mooie mond en ik kan er wel uit opmaken dat ze iig niet lelijk of dik is, maar iets te weinig om echt op te reageren, dus ik zei alleen dat haar foto nog wat te raden overliet maar dat ze me best knap leek.

Afijn, het gesprek ging verder en bleef erg leuk en interessant. Op een gegeven moment zegt zij: Ik bespeur weinig seksuele interesse bij jou. Dus ik zeg dat ik weinig kan met een verhullende foto en dat chatten ook niet echt veel ruimte laat voor flirten vanwege het gebrek aan fysiek contact of zelfs maar beeld. Vervolgens wel van de gelegenheid gebruikgemaakt om een beetje te informeren naar hoe ze eruitzag, groot/klein slank of met mooi rondingen. Volgens mij wilde ze wel geteast worden...

Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.
pi_121987320
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen. :') Ik zou achterdochtig worden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121987348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen. :') Ik zou achterdochtig worden.
+1
pi_121987375
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.
Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.
pi_121987543
quote:
Tja, ik kan ook wel begrijpen dat je niet graag herkend wordt. Ik gebruikte een paar jaar geleden ook nooit herkenbare foto's. En dan nog camoufleerd een foto veel, heb op Facebook ook wel eens mooie foto's gezien van een meisje met een erg knap koppie die in werkelijkheid 100 kilo bleek te wegen... Sowieso zijn sommige mensen heel fotogeniek waardoor ze in het echt tegenvallen terwijl anderen het tegenovergestelde hebben.
pi_121987804
Knappen jullie echt zo hard af op een foto? Natuurlijk vind ik uiterlijk ook wel belangrijk maar als je er een leuk gesprek mee hebt dan kap ik het toch niet meteen af. Ik heb er een contact op paiq waar het toch echt leuk mee klikt ook al is ze de knapste niet. Overigens is het ook geen lelijke trol, daar zou ik ook op afknappen
pi_121987886
quote:
+1
For great justice!
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:47:37 #219
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121987890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.
Daar zijn die irritante emoticons nou juist voor ;) Maar als het niet bij je past gewoon niet doen, lijkt me.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:50:01 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121987980
Dubbele opmerkingen maken kan toch?
Zo moeilijk is dat niet, elkaar beetje teasen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121988057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar zijn die irritante emoticons nou juist voor ;) Maar als het niet bij je past gewoon niet doen, lijkt me.
Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtig :')

Maar serieus, in een kroeg vind ik flirten een leuk non-verbaal/fysiek spel en kan ik wel voelen hoe de spanning opbouwt, maar met tekst en emoticons krijg ik echt niet dat gevoel terwijl een beetje flirten en teasen natuurlijk wel goed is voor de spanning...
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:56:19 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121988260
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtig :')

Maar serieus, in een kroeg vind ik flirten een leuk non-verbaal/fysiek spel en kan ik wel voelen hoe de spanning opbouwt, maar met tekst en emoticons krijg ik echt niet dat gevoel terwijl een beetje flirten en teasen natuurlijk wel goed is voor de spanning...
Je kunt toch wel subtiel een beetje hinten naar iets? Of een aanknopingspunt vinden in het gesprek? Als ze het zelf al aangeeft staat ze daar dus wel open voor en ze zegt dat ze je aantrekkelijk vindt. Maar zou echt eerst een gezichtsfoto vragen.
pi_121990313
quote:
en als het een foto van een hand was? :7
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:38:46 #224
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121990384
Dan heb je allang je vriendin gevonden. Hoeven ze geen moeite te doen.
WFPB!
pi_121990805
quote:
19s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef dawg het volgende:

[..]

en als het een foto van een hand was? :7
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')