Daarom moet je dus geen 3 maanden gaan mailen van te vorenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een vooringenomenheid allemaal zeg. Je ziet toch pas hoe het loopt als je elkaar face to face ziet.
Ja, en daarom niet complete boekwerken mailen naar elkaar. Kort gesprekje zegt vaak genoeg, is dat via de telefoon ook zo heb je een stukje zekerheid dat de kans groot is dat het in iederegeval gezellig gaat worden. De rest is bijzaak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een vooringenomenheid allemaal zeg. Je ziet toch pas hoe het loopt als je elkaar face to face ziet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie net op RP een optie voor webcammen met elkaar.
Iemand dat wel eens gedaan?
Ik zal daar denk geen gebruik van maken
Lig meestal in bed of zit in m'n boxer achter de pc.quote:
Gelukkig hebben wij mannen van Fok daar niks aan. Een lul van 30cm past nooit op de camquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij heeft Paiq ook zo'n 'dochter-site' waar je kan cammen met elkaar, maar waarbij de webcambeelden dan eerst geblurred zijn en die natuurlijk langzaam maar zeker duidelijk worden. Net als het echte paiq-verhaal, zeg maar.
Alleen is dat een soort chat-site wat volgens mij niet gebaseerd is op 'man chat met vrouw', maar op 'mens chat met mens'. En we weten allemaal dat camsites een hoop bleke vrachtwagenchauffeurs aantrekt met bierbuiken en een klein stijfje...en daar zit denk ik niemand op te wachten.
Ik zat vroeger (toen ik 16 was ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij heeft Paiq ook zo'n 'dochter-site' waar je kan cammen met elkaar, maar waarbij de webcambeelden dan eerst geblurred zijn en die natuurlijk langzaam maar zeker duidelijk worden. Net als het echte paiq-verhaal, zeg maar.
Alleen is dat een soort chat-site wat volgens mij niet gebaseerd is op 'man chat met vrouw', maar op 'mens chat met mens'. En we weten allemaal dat camsites een hoop bleke vrachtwagenchauffeurs aantrekt met bierbuiken en een klein stijfje...en daar zit denk ik niemand op te wachten.
Daarom ben je voor de vrouwen liefde gegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat vroeger (toen ik 16 was ofzo) op ISPQ. Geweldige dingen voorbij zien komen
.
* W00fer is wel weer in het lange mail idee getrapt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
Er is niks mis met lange mails. Jullie hebben gewoon niks te vertellen.
Als ze weg blijft na zien van je foto's denk ik niet dat je haar type wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
* W00fer is wel weer in het lange mail idee getrapt.
Ze mailde ook echt lange verhalen terug. Totdat m'n foto's zichtbaar werden op Paiq. Al dagen niet meer online gezien.....
Ik zal nog wat sneller moeten zijn in het voorstellen.
En ja ach, in de praktijk red ik me er meestal wel uit, online kun je geen intonatie veranderen of iemand aankijken.
True story. Waag er nog een laatste berichtje aan en anders exit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ze weg blijft na zien van je foto's denk ik niet dat je haar type was
En jajaja update!!!
Meisje van gisteravond waar het gesprek abrupt gestopt werd door een falende paiq heeft me net een berichtje gestuurd dat we inderdaad snel het gesprek moeten voort zetten!!!
Hoppah
Waarom zou je dat doen? Ze gaat direct ofline na het zien van je foto's. Duidelijk genoegquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
True story. Waag er nog een laatste berichtje aan en anders exit.
Nee ze gebruikt de Paiq-notifier. Op mijn computer krijg je dan een pop-up als iemand wat stuurt, bij haar computer moeten die pop-ups nog uitgevonden worden denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ze gaat direct ofline na het zien van je foto's. Duidelijk genoeg
Dus omdat je niet helemaal haar type bent is ze meteen een arrogante snitch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel relaxed zijn als je net als op Badoo een populariteitsmetertje kon zien, of zoals op Okcupid hoelang iemand chat / hoe vaak iemand reageert. Kun je de arrogante snitches meteen eruit gooien zonder fotocheat.
Twee streepjes op Whatsapp! Ze is stiekem wel online, de hoer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet er altijd zo gestalked worden online. Met whatsapp, met FB, en nu dus ook met Paiq en welke site dan ook.
Men wil het liefst zien hoe laat / hoe lang iemand online is. Liefst nog met wie wel of neit gechat is. En natuurlijk de vraag WAAAAAAAROM is ze WEL online, maar reageert ze NIET op MIJ!!!!!!!
Het is gewoon netjes om te zeggen van: ik heb geen interesse (meer), veel succes verder. Even goede vrienden. Heb ik vaak genoeg gehad en dan laat het ook geen verspilde moeite meer zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dus omdat je niet helemaal haar type bent is ze meteen een arrogante snitch?
Zijn volgens mij wel meer mensen die er geen woorden meer aan vuil maken.. of dat netjes is, is weer iets anders natuurlijk.
Dat is idd echt dramatisch ja...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet er altijd zo gestalked worden online. Met whatsapp, met FB, en nu dus ook met Paiq en welke site dan ook.
Men wil het liefst zien hoe laat / hoe lang iemand online is. Liefst nog met wie wel of neit gechat is. En natuurlijk de vraag WAAAAAAAROM is ze WEL online, maar reageert ze NIET op MIJ!!!!!!!
ik zag dat je online was tot 0:13, dan had je toch tijd zat om mij iets te sturen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Niet weer die discussiequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Twee streepjes op Whatsapp! Ze is stiekem wel online, de hoer!![]()
dat is heel netjes. maar zo is niet iedereen. zat mensen die maar direct wegklikken oid. accepteer het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef W00fer het volgende:
Whatsapp vind ik een ander verhaal. Dat gebruik ik niet meer sinds er hypocriete mensen me aanspraken op hoe laat ik opstond op m'n vrije dag
[..]
Het is gewoon netjes om te zeggen van: ik heb geen interesse (meer), veel succes verder. Even goede vrienden. Heb ik vaak genoeg gehad en dan laat het ook geen verspilde moeite meer zijn.
Omdat jij ook niets stuurde!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je online was tot 0:13, dan had je toch tijd zat om mij iets te sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |