Altijd maar zagen over die neuzenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef .Cake. het volgende:
#2 van Kotoura-san staat op HAT!
Check 't.
je bent van animees afgestapt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef .Cake. het volgende:
#2 van Kotoura-san staat op HAT!
Check 't.
LOL dat is lang geledenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*speelt nu Battle for Wesnoth*
Wel chill muziek
Nyan nyan is toch goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef wdn het volgende:
en waarom staat er winter in de tt en niet haru?
Toekomst waarin iedereen real time gecontroleerd wordt op aggressief gedrag. Val je onder een grens wordt je opgesloten of neergeknalt. Politie heeft pistolen die alleen schieten als je onder die grens komt. Blijkt er toch iemand te zijn waar die pistolen niet op werken die tevens als hobby heeft om beelden te maken van personen die hij vermoordquote:
Oh dat klinkt goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Toekomst waarin iedereen real time gecontroleerd wordt op aggressief gedrag. Val je onder een grens wordt je opgesloten of neergeknalt. Politie heeft pistolen die alleen schieten als je onder die grens komt. Blijkt er toch iemand te zijn waar die pistolen niet op werken die tevens als hobby heeft om beelden te maken van personen die hij vermoord
Zeeeeeeeeeer goede serie.
Judge Dredd in anime style?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Toekomst waarin iedereen real time gecontroleerd wordt op aggressief gedrag. Val je onder een grens wordt je opgesloten of neergeknalt. Politie heeft pistolen die alleen schieten als je onder die grens komt. Blijkt er toch iemand te zijn waar die pistolen niet op werken die tevens als hobby heeft om beelden te maken van personen die hij vermoord
Zeeeeeeeeeer goede serie.
Tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen!
Het is wel zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Altijd maar zagen over die neuzen
Nee nee, ik blog ook nog op mijn eigen site, maar dit seizoen vroegen ze mij als gastrecensentquote:
Dat is een kleine lpquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen!
Ow die site is nice man!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Qunix het volgende:
http://www.discogs.com/release/970266
[..]
Wat voor manga is het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef Aloria het volgende:
Net Immortal Rain gelezen, wat een manga zeg !! jammer dat ze hier geen anime van gemaakt hebben
De tutorial is zo moeilijk nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor manga is het?
*Wesnoth tutorial afgerond*
Niet genoeg koolhydraten binnen,vandaar even doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De tutorial is zo moeilijk nog niet
Wat niet is kan altijd nog komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef Aloria het volgende:
Net Immortal Rain gelezen, wat een manga zeg !! jammer dat ze hier geen anime van gemaakt hebben
Man man dat heeft lang geduurd zeg. Maar wel een geweldige EDquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Qunix het volgende:
Tevens, lang verwacht: Shinsekai Yori ED Single - Wareta Ringo [Taneda Risa & Hanazawa Kana]. zip
Morgen maar eens downloaden in dat geval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Qunix het volgende:
Nu eindelijk hoor ik hem volledig. Hij is goed.
Index > de railgun series.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:39 schreef Qunix het volgende:
"Toaru Kagaku no Railgun S" Confirmed for Spring 2013 ~ Premiere in April, OP: fripSide
Oude OP's van fripSide
http://www.crunchyroll.co(...)s+by+Crunchyroll!%29
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Qunix het volgende:
Tevens, lang verwacht: Shinsekai Yori ED Single - Wareta Ringo [Taneda Risa & Hanazawa Kana]. zip
Railgun is ook niet slecht, maar Index is beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Qunix het volgende:
Hmmm.... Ik vind de Railgun series ook niet slecht. Even goed misschien zelfs.
Shoujo en al afgelopen... daar zal dus nooit meer een anime van komen. De synopsis leest als die van Highlander. Deze serie ga ik onthouden, dank je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef Aloria het volgende:
Eindelijk een S2 van Railgun hoop dat S3 van index ook snel komt, kan niet genoeg krijgen van Touma die vrouwen slaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:39 schreef Qunix het volgende:
"Toaru Kagaku no Railgun S" Confirmed for Spring 2013 ~ Premiere in April, OP: fripSide
Oude OP's van fripSide
http://www.crunchyroll.co(...)s+by+Crunchyroll!%29
Weet je zo heb ik het nog nooit bekeken. Ongelofelijk dat ik die serie al die tijd serieus heb genomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk een S2 van Railgun hoop dat S3 van index ook snel komt, kan niet genoeg krijgen van Touma die vrouwen slaat
Je bent de OVA op vergeten
Same herequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je zo heb ik het nog nooit bekeken. Ongelofelijk dat ik die serie al die tijd serieus heb genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |