The Simpsons wordt volgens mij trouwens ook in Zuid-Korea gedaan...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
japans besteed anime uit aan korea?
South Park niet volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
The Simpsons wordt volgens mij trouwens ook in Zuid-Korea gedaan...
Fox doet dat ja. De Amerikaanse studio's tekenen de personages en achtergrond, terwijl het kleur- en filmwerk in internationale studio's gebeurt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
The Simpsons wordt volgens mij trouwens ook in Zuid-Korea gedaan...
South park wordt niet handgetekend zoals The Simpsons maar daar hebben ze software voor ontwikkeld.quote:
Wut?Ze doen niet alles 100% zelf??quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Fox doet dat ja. De Amerikaanse studio's tekenen de personages en achtergrond, terwijl het kleur- en filmwerk in internationale studio's gebeurt.
[..]
South park wordt niet handgetekend zoals The Simpsons maar daar hebben ze software voor ontwikkeld.
Watte?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Ik voel me best wel genept. Met dat tekenen.
Ik dacht dat dit allang bekend was voor iedereen, maar blijkbaar had ik het mis.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Ik voel me best wel genept. Met dat tekenen.
Pff,Heb je ook Apple?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit allang bekend was voor iedereen, maar blijkbaar had ik het mis.
Hoe hipster van mij!
Applequote:
Zelf gebouwde computersquote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
A
[..]
Apple
Steve Jobs
Ios
Kant en klare computers
Keki-san@Ganbaranaiquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit allang bekend was voor iedereen, maar blijkbaar had ik het mis.
Hoe hipster van mij!
Hoe doe ik bouw een computer?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
A
[..]
Apple
Steve Jobs
Ios
Kant en klare computers
Je koopt een los moederbord van jouw merk van voorkeur en specs naar keuze,quote:
fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je koopt een los moederbord van jouw merk van voorkeur en specs naar keuze,
dan zoek je een cpu uit, ram, gpu, hdd, psu, case,blu-ray brander en wat je er nog meer in wilt hebben.
Uiteraard allemaal naar eigen keuze, qua kracht, prijs, en voorkeur.
Gpu hoeft tegenwordig geneens meer, Intel heeft alleen maar APU's nu en AMD ook.quote:
Daar kan je echter geen fatsoenlijke games mee spelen,quote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gpu hoeft tegenwordig geneens meer, Intel heeft alleen maar APU's nu en AMD ook.
Serie gaat nog steeds door andersquote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
thx aan wie me laatst hunter x hunter 2011 aanraadde, leuke anime![]()
Jammer dat het zo weinig eps waren alleen
yeah gelukkig welquote:
I knowquote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gpu hoeft tegenwordig geneens meer, Intel heeft alleen maar APU's nu en AMD ook.
Ikkequote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
thx aan wie me laatst hunter x hunter 2011 aanraadde, leuke anime![]()
Jammer dat het zo weinig eps waren alleen
de normale hunter x hunter bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke
Kijk anders de eerste 60 ook even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |