abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121952611

Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_121952738
Gij pronkjuweel van heel deez' aard
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121952785
Oeteldonk!! O+
pi_121952826
@Barrie: Dat carnavalsbudget is al veilig, heb er een tijd voor serieus op water en brood geleefd (en peuken, vooruit dan), maar dat staat al lang apart. *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121952887
Tevens is Oeteldonk geen stad maar een durp
pi_121952894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
@Barrie: Dat carnavalsbudget is al veilig, heb er een tijd voor serieus op water en brood geleefd (en peuken, vooruit dan), maar dat staat al lang apart. *O*
_O- Ik snap je volkomen. :@
pi_121952908
KRAKEN, IT IS UNLEASHED !!!!
pi_121953026
Waar komt Kraken eigenlijk vandaan? :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121953077
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Als je dan zo je nek naar links beweegt dan zo krak. Of bij je arm ineens krak. ;(
pi_121953080
Dat, en wie de hel is Tux waar over gesproken werd in dat vorige topic? :')

Krijg daar hele vreemde ideeën bij als ik dat zo lees. Dat is toch niet die SM hoer die overal in de stad rondhuppelt he?
pi_121953107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:

Krijg daar hele vreemde ideeën bij als ik dat zo lees. Dat is toch niet die SM hoer die overal in de stad rondhuppelt he?
Hahahahahahaahah!

Jawel!
pi_121953131
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hahahahahahaahah!

Jawel!
Hahahaha, ik wist het _O-
pi_121953152
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hahahaha, ik wist het _O-
Ik ben dat, wat is jouw probleem?
pi_121953159
Wat zou die eigenlijk kosten? :@
pi_121953172
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Pirates, sponge bob, nog wel een serie ergens :@.
pi_121953202
Die ene hoer heeft volgens mij echt weinig klanten, hoevaak ik die wel niet overal zie. Niet normaal. :{ :{ Wat die kost hm geen idee, beetje man zou er geld bij vragen. :')
pi_121953212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:

Tux is een lieve vrouw met wie ik ook gemeet heb :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121953231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik ben dat, wat is jouw probleem?
Ik heb geweldig om je kunnen lachen die paar keer dat je bij mijn oude werk voorbij kwam _O_
pi_121953294
Tux is een oud topiclid. :') En nee niet die hoer, BL.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:24:49 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121953300
Handje, wat las ik nou een heel stuk terug over dat je jaren op de verkeerde studie zat, wtf? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_121953306
pi_121953311
Welke hoer bedoelen jullie? Ik kom nooit buiten :@.
pi_121953320
muisje :D *O*
pi_121953334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Muisraket het volgende:
Handje, wat las ik nou een heel stuk terug over dat je jaren op de verkeerde studie zat, wtf? :o
Aangemeld voor een andere opleiding dan de opleiding die ik in feite doe :')_!
pi_121953342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Welke hoer bedoelen jullie? Ik kom nooit buiten :@.
Als je dr ziet dan weet je gelijk wie we bedoelen. Kan niet missen gewoon. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')