SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Piemels.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Uiteraard ben jij ook van harte welkom!! Dat sowieso!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik baal er niet minder om want ik wilde Fera en vinniiee wel in mn bed.
En jullie meet komt gewoon binnenkort een keer joh
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh daar ben ik zeer zeker van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard ben jij ook van harte welkom!! Dat sowieso!
En jullie meet komt gewoon binnenkort een keer johBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Overigens rent mijn AlQaidaKitten nu als een of ander roofdier door het huis heen!!
Het beestje is eindelijk bijgekomen van afgelopen weekend, dus doen we het zaterdag nog ff dunnetjes over
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ben je bij iedereen zo makkelijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
@Raene: als je wilt dat ik bij je in bed kom liggen, kom ik wel een keer langs![]()
![]()
Ik geloof het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef rival het volgende:
Dat is al besloten? De meet van zaterdag is nu bij huppel?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet tegen J zeggen goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
@Raene: als je wilt dat ik bij je in bed kom liggen, kom ik wel een keer langs.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
* AldoTheApache komt heel nonchalant 2 bier brengenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Heb je vanavond al plannen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb ook bij Viro in bed gelegen.![]()
![]()
Er is zaterdag een meet hier, de LoLa/Raene meet wordt een andere keer "ingehaald" !quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohjaquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nu mis ik mijn allerliefsteliefiepiefieknuffelkonijntje
WATquote:!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |