quote:Uitgever Electronic Arts heeft online een aantal hints verspreid die lijken aan te geven dat de uitgever aan een nieuwe versie van SimCity werkt. De game lijkt begin maart, tijdens de Game Developers Conference, aangekondigd te worden.
Tijdens de Game Developers Conference, die vanaf 5 maart in San Francisco plaatsvindt, houdt Electronic Arts het Game Changers Event. Een pr-medewerker van EA heeft inmiddels via Twitter laten weten dat daar een aankondiging komt van Maxis, het bedrijfsonderdeel dat verantwoordelijk is voor de Spore-, Sims- en SimCity-games.
Op de Facebook-pagina van hetzelfde evenement staan nog meer aanwijzingen. Zo vraagt EA de lezers daar: "Wat zou je doen als je de macht had om de wereld te veranderen?" en: "Hoe kunnen we samen de wereld veranderen?" Daarna wordt opnieuw verwezen naar het Game Changers-evenement tijdens de GDC. Van de drie series die Maxis voor EA gemaakt heeft, past SimCity het best past bij de vraagstelling. De aanwijzingen op de Facebook-pagina lijken bovendien te wijzen op een game met onlinemogelijkheden.
De eerste SimCity verscheen in 1989 en werd bij Maxis ontworpen door Will Wright. Het laatste deel uit de serie dat Maxis maakte dateert uit 2003, toen SimCity 4 verscheen. EA heeft sindsdien mobiele varianten van de serie uitgegeven en had inmiddels veel succes met The Sims en de vele opvolgers en uitbreidingen. The Sims is een serie waarin spelers niet gevraagd wordt een complete stad te besturen, maar het leven te bepalen van een kleine hoeveelheid inwoners. Na het succes van The Sims zou Will Wright het concept van Spore verzinnen, dat in 2008 verscheen. Wright maakte begin dit jaar bekend dat hij werkt aan een nieuw concept, dat HiveMind gedoopt is.
link staat ook helemaal bovenin de OP.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef mschol het volgende:
http://www.geforce.co.uk/(...)llback&uid=162429520
voorzo lang hij nog geldig is, 5000 keys
okquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
link staat ook helemaal bovenin de OP.
twitter:FuzziestKitty twitterde op woensdag 23-01-2013 om 17:40:38When I was 7 and playing SimCity, my solution to "Solve Detroit's Traffic Problem" was "Bulldoze all roads" and it worked. Hire me, DoT reageer retweet
http://t.co/RUOuvUf2quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef RobotKitten het volgende:
Ik nietBen telkens net te laat...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef mschol het volgende:
twitter:FuzziestKitty twitterde op woensdag 23-01-2013 om 17:40:38When I was 7 and playing SimCity, my solution to "Solve Detroit's Traffic Problem" was "Bulldoze all roads" and it worked. Hire me, DoT reageer retweet
Ik probeer het niet eens. Ik kom altijd te laat thuis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef RobotKitten het volgende:
Ik nietBen telkens net te laat...
pssst. Key kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens. Ik kom altijd te laat thuis.
FED5-SCV2-ZS4S-KAWR-335Tquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef mschol het volgende:
wie weet een ludieke actie om wat reserve keys weg te geven.. ik zat te denken aan: hussel de delen van de code door elkaar (dus wat gescheiden wordt door het streepje), zet dat netjes in een plaatje en laat men de codes zoeken
net als g2play.. 5 euro oid vragen voor een diablo3 test key.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net als g2play.. 5 euro oid vragen voor een diablo3 test key.
Heb dit even geprobeerd (hoe pathetisch kan je zijn ... ) maar de moed opgegeven. Was geen grapje toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:09 schreef byah het volgende:
[..]
FED5-SCV2-ZS4S-KAWR-335T
Er zijn 2 letters/cijfers omgewisseld. succes.
NVIDIA? 2 seconden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Net binnen 2 sec 1000 keys weg op facebook. Absurd.
Ik heb mijn starcraft 2 beta 'friend' invite (dus tijdens de beta kregen we een key om weg te geven) verkocht op marktplaats voor 35 euro. En die knakker was me een partij blij ermee ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]inderdaad 5,- voor een starcraft demo key toendertijd
ach, wel snugger, winsten moeten toch ergens vandaan komen
ik heb er 2 vergeven inmiddels..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Meh. Net sc5 weggegeven. Ik zou ook blij zijn als iemand iets dergelijks bij mij zou doen. Verkopen gaat me een beetje ver.
Ik voel de pijn.quote:
Ik mag hopen dat dit een mail van een week geleden is die hij gemist heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Please respond to the survey link contained in this email within the next 7 days. -> beta start morgen en duurt tot zondag ....
De systeemeisen:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben console gamer maar wil toch wel graag de nieuwe sim city gaan spelen. Ik heb nu een PC die tetris op low kan afspelen.![]()
http://gamepc.nl/game-pc
Zou ik met die pc wel de nieuwe sim city kunnen spelen? En is het uberhaupt wat?
Heb weinig verstand van. Het lijkt wel makkelijk gewoon zo bestellen en klaar. Ik heb toch helemaal geen zin om zelf alle onderdelen los te kopen en al helemaal niet om het in elkaar te zetten.
dat zijn wel droevige systeemeisen eigenlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De systeemeisen:
Processor:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo Processor 2.0 GHz or better
Operating System:
Windows XP/Vista/7
RAM:
Windows XP: 1.5GB
Windows Vista and Windows 7: 2GB
PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2 GB RAM
Graphics Card:
ATI X1800 or better*
nVidia 7800 or better*
Intel 4100 Integrated Graphics or better*
DVD-ROM:
8x or better
*Minimum of 256 MB of on-board RAM and Shader 3.0 or better support.
Ik beoordeel games niet op systeemeisen, ook nog nooit gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn wel droevige systeemeisen eigenlijk
maarja, dat is wat je 'betaald' voor een cloudgame (wat het feitelijk is doordat er kennelijk een deel wordt berekend op de servers van EA)
ik zal games ook nooit 100% oordelen op systeemeisen, maar het is wel frappant/treurig dat een high-end game engine draait op een systeem van >5 jaar terugquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik beoordeel games niet op systeemeisen, ook nog nooit gedaanHoe hoger hoe beter gaat vaak niet op namelijk
Ik vind het juist best knap om het zo schaalbaar te maken. Vergeet niet dat dit low-settings zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal games ook nooit 100% oordelen op systeemeisen, maar het is wel frappant/treurig dat een high-end game engine draait op een systeem van >5 jaar terug
ik ben benieuwd.. morgen weet ik hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het juist best knap om het zo schaalbaar te maken. Vergeet niet dat dit low-settings zijn.
Precies. Altijd handig zo'n demo!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.. morgen weet ik het
Ik kreeg hem maandag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een mail van een week geleden is die hij gemist heeft
En anders is ie nu in handen van hoaxers en worden zijn gegevens verkocht
Voor Nederlanders dus zaterdag en zondag.. Voor je de installatie gedownload en geďnstalleerd hebt is het wel middernacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
De SimCity-bčta loopt van 25 januari 18.00 uur tot 28 januari 9.01 uur. Downloaden kan dan ook pas. Dat zal lekker gaan
vrijdag avond, zaterdag en zondag de hele dag.. prima beta mijn inziens, zeker als iedereen maar per keer 1 uur kan spelen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Voor Nederlanders dus zaterdag en zondag.. Voor je de installatie gedownload en geďnstalleerd hebt is het wel middernacht.
Ik sla over, ik hoopte vrijdag- of maandagmiddag te kunnen spelen. Dit is geen beta, maar een reclamehype, hooguit een stresstest.
Dan maar hopen op een demo..
Ik heb er nog geen eenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef mschol het volgende:
zijn er nog veel mensen hier dan die geen sleutel hebben?
Ik graagquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef Flitskikker het volgende:
Door de vele acties waar ik was ingeschreven, heb ik nu 2 keys extra.
Wie wil? -> DM (fcfs)
Ik houd me aanbevolen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Helaas per DM al door de voorraad heen, maar wellicht ontvang ik er later vanavond nog een.
Staan genoeg filmpjes en pics op internet inmiddels.quote:
en ik heb daar 1 vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Net binnen 2 sec 1000 keys weg op facebook. Absurd.
Thanks man, super ;-) Leuk gedaan zo ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:26 schreef mschol het volgende:
2ZQP-AWV5-MMRS-BNX8-AFD5
Een beta key met een catch:
het 3de karakter in 4 van de 5 delen van de code is telkens met 1 opgehoogd of verlaagd..
een W wordt b.v. een X of een V
1 van de 5 delen is niet veranderd
ik zat met de konamicode in mijn achterhoofd toen ik de code tikte..
good luck!
ik hoor het graag als je em geclaimd hebt (vertel dan ook gelijk de goede code; uiteraard nadat je hem geclaimd hebt)
ik wilde em niet zomaar weggeven, dit vond ik wel creatief..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:11 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Thanks man, super ;-) Leuk gedaan zo ook
2ZPP-AWU5-MMRS-BNY8-AFE5 --- up, up, niks, down, down
Op pagina 1 staat ook iemand die hem niet zomaar wilt weggeven, maar die is gewoon onmogelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde em niet zomaar weggeven, dit vond ik wel creatief..
wilde oorspronkelijk er een rebus van maken maar dan was hij niet optijd online geweest
daar zijn zo verschrikkelijk veel combinaties mogelijk dat het niet te doen is...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Op pagina 1 staat ook iemand die hem niet zomaar wilt weggeven, maar die is gewoon onmogelijk
Ja, was met een paar pogingen wel klaar. Zonder de Konami hint was ik er wel veel langer mee bezig denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zijn zo verschrikkelijk veel combinaties mogelijk dat het niet te doen is...
bij mij had je max 16 pogingen ofzo nodig gehad, als ik de hint van de konami code er niet bij had gezet..
Die had ik overigens aan de eerste de beste die een PM stuurde gegevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Op pagina 1 staat ook iemand die hem niet zomaar wilt weggeven, maar die is gewoon onmogelijk
Ohh, heb ik net 30 minuten voor niets lopen proberenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef byah het volgende:
[..]
Die had ik overigens aan de eerste de beste die een PM stuurde gegeven
seriously?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef iScripters het volgende:
Heeft er nog iemand een key? Graag pm!
Dit is voor het eerst in 13 jaar (sinds C&C: Renegade) dat ik zo lang heb uitgekeken naar een game.. Heb ook de digital deluxe voor 80 eur besteld
uuh?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
https://twitter.com/search/realtime?q=simcity
kan je iets vertellen of je uberhaupt de mogelijkheid nog hebt om offline te gamen (als, niet heel bijzonder, EA zijn servers uitzet b.v.)quote:
Ja, dis staan een paar posts boven je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Adolecens het volgende:
Weet iemand de min. eisen van de game?
alle twitter berichten volgen met #simcity erin, daar worden ook veel keys gevonden, op die manier kwam ik na een paar minuten al op de gratis 5000 key giveaway van nvidiaquote:
Kan niet volgens mij, omdat de simulaties worden berekent op de servers van Maxis. Zo word het ook moeilijk om een crack te maken voor de game, wat weer iets goeds is natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je iets vertellen of je uberhaupt de mogelijkheid nog hebt om offline te gamen (als, niet heel bijzonder, EA zijn servers uitzet b.v.)
Nee, bij de reboots die we hadden met de servercrashes (zoals je kunt lezen) moesten we echt inloggen op de server.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je iets vertellen of je uberhaupt de mogelijkheid nog hebt om offline te gamen (als, niet heel bijzonder, EA zijn servers uitzet b.v.)
Tnx! Niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dis staan een paar posts boven je.
GAM / SimCity 5 #4 -Closed-beta weekend KEYS INSIDE
Pff, het is wel een beetje veel nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
alle twitter berichten volgen met #simcity erin, daar worden ook veel keys gevonden, op die manier kwam ik na een paar minuten al op de gratis 5000 key giveaway van nvidia
50 euro zeker waard! Vorige versie heb ik bijna 10 jaar gespeeld, goeie businesscasequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:54 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het spel iig wel 50 euro waard, maar ik download tegenwoordig eigenlijk nooit meer illegaal games. Nu heb ik het voorrecht ze eerder te mogen proberen natuurlijk, dus dat zie ik als een soort demo , ook voor mezelf).
Zoietstwitter:jessica_ml twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 14:49:19Simcity Close Beta Key ご利用はお早めに! HGJJ-DM37-TYPC-TW85-PRF2 7USS-WUUJ-4MCP-UH9W-GY4H 2AVD-SDAV-PPWZ-5NTH-JZXZ reageer retweet
Inderdaad, zodat de mindere hardcoregamers ook nog kunnen bouwen. Op ultra ziet het er wel erg tof uit trouwens, maar ik ben vooral fan van die optionele filters. film noir, vintage en futuristisch zijn echt heel tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx! Niet gezienValt me mee trouwens
[..]
Speciaal voor jullie gevraagd (in een vorig topic al gezegd dat ik de producer zou spreken). Ik ben ook benieuwd wanneer, want ik wil Tokio kunnen nabouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef bjorntju het volgende:
Wat in het einde van je preview stond van het uiteindelijk toch nog mod tools willen gaan aanbieden, klinkt goed. Hopelijk gaan ze de game niet té veel uitmelken voordat ze de tools uitbrengen
Waarschijnlijk een stuk rustiger op de downloadserversquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:03 schreef tim94 het volgende:
Damnit, ik ben net aan het werk als de beta gaat beginnen -_- dus dat wordt zaterdag pas spelen
tja maar als ie een uurtje eerder was had ik de download alvast aan kunnen zetten :pquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stuk rustiger op de downloadservers
Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie gevraagd (in een vorig topic al gezegd dat ik de producer zou spreken). Ik ben ook benieuwd wanneer, want ik wil Tokio kunnen nabouwen
Ik denk dat er wel ergens een rij is met key vragers, en wtf is dat voor link onder je posts?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef borbit het volgende:
Heeft er iemand een code voor mij? En waar kan ik de game downloaden?
WTF die link was helemaal nergens heen. En het is nu opeens een site geworden :S erg wazig dit, ik zal hem weg halen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ergens een rij is met key vragers, en wtf is dat voor link onder je posts?
Afhankelijk van hoe de game bevalt misschien wel pre orderen, al voelt de xtra content wel heel erg als 'dure DLC' ipv pre order goodies. mgoed.
doen het niet, werkende codes geven iig aan dat het voor simcity isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef iScripters het volgende:
Codes: https://twitter.com/rachybop/status/294813593763987456/photo/1
Net de onderste getest, 8KKT-WSXW-KSNJ-R74W-3CXU, werkt wel. Alleen is al in gebruik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef spiedermann het volgende:
[..]
doen het niet, werkende codes geven iig aan dat het voor simcity is
Ik kan nog niet preorderen, want die lui bij EA vergeten even Origin voor mac nu alvast uit te brengen. het komt, maar duurt lang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:09 schreef bjorntju het volgende:
[..]
HahaDat is denk ik ook dé reden waarom Sim City 4 zo populair is. Ze zijn gek als ze geen tools uit brengen. Ik denk dat ze meer geld verdienen aan de sales van de game zelf, mét mod tools, dan aan de game zonder mod tools, maar wel met betaalde DLC.
Ik heb trouwens wel nog de CE besteld:
[ afbeelding ]
65 euro, en je krijgt dus een van de 3 city packs uit de Digital Deluxe edition. (in dit geval het London pack)
originquote:
Origin heb ik op mijn pc staan, maar zie nergens een beta van Simcity. Maar ik ga er van uit dat dit aan mij ligt hoor. ;')quote:
Als je een code hebt moet je die verzilveren via het menu, daarna komt hij bij Mijn Games te staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
Origin heb ik op mijn pc staan, maar zie nergens een beta van Simcity. Maar ik ga er van uit dat dit aan mij ligt hoor. ;')
Je moet wel een key hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
Origin heb ik op mijn pc staan, maar zie nergens een beta van Simcity. Maar ik ga er van uit dat dit aan mij ligt hoor. ;')
Al gebruiktquote:
Zou kunnen, gezien die pas om 18:00 beschikbaar komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef valek het volgende:
[..]
Maar ik zie de download nergens staan.
Ik snap het. Ik moet productcode verzilveren doen. Maar helaas is bovenstaande key al gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou kunnen, gezien die pas om 18:00 beschikbaar komt.
ook al gebruiktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef iScripters het volgende:
https://twitter.com/rachybop/status/294817373708505089/photo/1
op die manier wordt ik steeds minder enthousiast..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bij de reboots die we hadden met de servercrashes (zoals je kunt lezen) moesten we echt inloggen op de server.
Wat dus wel opvalt is dat je als je in een stad zit wel zonder de server kan spelen, op de schenkingen etc na, die werken logischerwijs niet. Maar waarom EA dan niet zorgt dat je iig offline kan opslaan (tijdelijk), zodat ie kan gaan syncen als de boel weer up is: geen idee. Die regio up to date houden vinden ze denk ik belangrijker (en natuurlijk DRM, laten we er geen doekjes om winden).
volgens mij heeft niemand hier codes via de 'officiele' weg van de beta bemachtigd (via EA dus)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef spiedermann het volgende:
ik heb me ingeschreven voor de beta met 4 mailadressen, resultaat....0 codes:(
Het is alleen geen MMO, je speelt niet met alle steden in de wereld op de servers. Je kunt prima een eigen regio maken waar je alleen vrienden op wil hebben. Of een FOK!clanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
op die manier wordt ik steeds minder enthousiast..
een veredelde citybuilder MMO
Ik wel, maar dan toch weer andersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand hier codes via de 'officiele' weg van de beta bemachtigd (via EA dus)
het gaat mij om het perse online hebben staan van een regio, te onzinnig voor woorden..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Pheno het volgende:
Dat kan
[..]
Het is alleen geen MMO, je speelt niet met alle steden in de wereld op de servers. Je kunt prima een eigen regio maken waar je alleen vrienden op wil hebben. Of een FOK!clan
mja, dan blijft de vraag: hoelang blijft het in de lucht..quote:Het zal vooral in het begin problemen leveren qua pieken, maar ik gok dat het daarna stabiel is. Diablo III ging in het begin ook kut. Dat is nu wel opgelost
was ook al wegquote:
ach joh, servers crashen dan gewoon; alle it'ers zijn dan gezellig thuis dus dan is maandag er weer een kans..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou gaat nog leuk worden, spel is niet te pre-loaden dus om 6 uur gaat iedereen massaal downloaden
zo'n code op twitter, de laatste was ik het snelstquote:
Nice ^^quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zo'n code op twitter, de laatste was ik het snelst
Ik heb er weinig problemen mee. Als het werkt, dan werkt het. Zou ik onderweg bezig zijn heb ik een wifihotspot. Ik zie de problemen niet zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:11 schreef mschol het volgende:
hoe goed een game ook is, de manier van beveiliging en de restricties daaromheen kunnen een game maken of kraken...
en meer dan genoeg mensen hebben geen wifi hotspotquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee. Als het werkt, dan werkt het. Zou ik onderweg bezig zijn heb ik een wifihotspot. Ik zie de problemen niet zo.
top!! thnx!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik startte net origin en kreeg een update ervan te verwerken! Wellicht hendig als je hem nu alvast aan hebt voor straks? :p
handigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik startte net origin en kreeg een update ervan te verwerken! Wellicht hendig als je hem nu alvast aan hebt voor straks? :p
mocht ik vanuit simcity nog een betakey krijgen dan tyf ik hem hier wel neerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef spiedermann het volgende:
wanneer verstuurt EA de betacodes die vanuit Simcity zelf komen? heb een beetje genoeg van die refresh loterijen
ik heb me opgegeven maar verder niets gehoord. Zou tof zijn als ik daar ook een key op krijgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef blow... het volgende:
Krijgt iedereen een mailje met een key?
Daar zit ik natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en meer dan genoeg mensen hebben geen wifi hotspot
even een spelletje in een verloren avonduurtje op vakantie is er ook niet (zomaar) bij...
Je wil zeker voor een duppie op de eerste rij zitten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef spiedermann het volgende:
You can play the 1 hour section as many times as you want, but you're stuck replaying the time frame and can't go further.
ik ga wat anders doen
Nobel, maar zinloosquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik (probeer) altijd verder te kijken als mijzelf
wat gebeurd er om 6 uur danquote:
Daarom kijk ik er niet zo kritsich naar. De pc-gamers hebben het er zelf naar gemaakt met alle piraterij, nofi. Dus die kant van de uitgever is ook prima te begrijpen. En in dit geval willen ze een game uitbrengen die ook op lagere specs draait. Niet iedereen heeft het laatste van het laatste. Dus een prima optie om de simulatie van steden op de server te laten berekenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan ga je imho een stuk kritischer naar games (en dan vooral DRM) kijken..
Closed beta gaat van start. Mits je een code hebtquote:
pfftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Closed beta gaat van start. Mits je een code hebt
Bij mij nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef Pheno het volgende:
Ah staat erbij, ik ga downloaden en ondertussen iets anders doen
Ze moeten de pers pamperen hequote:
Krijg je zondag een mailtje voor een beta die zondag aflooptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef cherrycoke het volgende:
Emails will be sent throughout the day on Friday and into the weekend.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Krijg je zondag een mailtje voor een beta die zondag afloopt
Lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Krijg je zondag een mailtje voor een beta die zondag afloopt
1,2 toch?quote:
oh nouja care, ruimte zatquote:
Installeren duurt evenquote:
Jas, dat kan, zoals er echt een paar posts boven je staatquote:
Dat is de installer, daarna krijg je pas de echte data. Maar dat gaat aardig snel.quote:
Gelukkig, anders ben ik hard genaaid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jas, dat kan, zoals er echt een paar posts boven je staat
Eerder in dit topic al genoemt...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Sosa het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de systeemeisen zijn voor dit spel. ik kan het gvd nergens vinden.
heb een core2duo dualcore van 7 jaar oud...
met andere woorden: ik moet je spel nog even downloadenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
decompressing updated data....
Alleen dual cores van 6 jaar of jonger ^^quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Sosa het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de systeemeisen zijn voor dit spel. ik kan het gvd nergens vinden.
heb een core2duo dualcore van 7 jaar oud...
kun je het mss herhalen zonder dat ik 5 pags moet doorscrollen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef iScripters het volgende:
[..]
Eerder in dit topic al genoemt...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
kun je het mss herhalen zonder dat ik 5 pags moet doorscrollen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De systeemeisen:
Processor:
Operating System:
Windows XP/Vista/7
RAM:
Graphics Card:
ATI X1800 or better*
nVidia 7800 or better*
DVD-ROM:
8x or better
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De systeemeisen:
Processor:
Operating System:
Windows XP/Vista/7
RAM:
Graphics Card:
ATI X1800 or better*
nVidia 7800 or better*
DVD-ROM:
8x or better
op 27 % intussen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
met andere woorden: ik moet je spel nog even downloaden
decompressen moet echt vele malen sneller gaan op mijn cpu
Geen idee, ik heb hem ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:14 schreef ThaRickah het volgende:
ehh hoe krijg je die error weg? You have not activated Sim City on your account. Please activate sim city in origin.. :/
Ja natuurlijk, ik heb toch een Beta key moeten verzilveren anders stond ie er niet tussenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
hebben jullie je wel ingeschreven voor de beta?
bij veel van die keys was de voorwaarde namelijk dat je wel je ea account had ingeschreven bij de beta.. vandaar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik heb toch een Beta key moeten verzilveren anders stond ie er niet tussen
Heb ik al maanden geleden gedaan. Vind het wel erg naaierig op deze manier...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bij veel van die keys was de voorwaarde namelijk dat je wel je ea account had ingeschreven bij de beta.. vandaar..
want je weet dat het niet aan die andere weg ligt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou ik voel me zwaar genaaid hier, heerlijk typisch weer voor EA. Maanden geleden als 1 van de eerste ingeschreven voor die Beta, heb via een andere weg een code bemachtigd omdat ze er vanuit zichzelf geen sturen en nu kan ik dus gewoon niet spelen.
FUCK YOU EA!
Jup, speelde het vannacht nog totdat ik dacht; kut het is alweer 2 uur en wat is mn stad weer groot geworden!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:23 schreef Trebo het volgende:
Als ik de screens zie van SC5 denk ik maar aan 1 ding.. teletubbies.
Ik ga het niet eens spelen, SC4 was z'n tijd ver vooruit en nog steeds de allerbeste sim spel ooit gemaakt. 11 jaar naar dato nog steeds verslavend.
Snap niet waarom dat zo zou zijn. Ze geven duizenden codes weg, als je zo'n code hebt dat hoor je toch gewoon te kunnen spelen of ben ik nou achterlijk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
want je weet dat het niet aan die andere weg ligt?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef bjorntju het volgende:
Als je de activatie error krijgt, even Origin restarten, zo ging de error weg bij mij!
Lijkt te werken hier. Bedankt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef bjorntju het volgende:
Als je de activatie error krijgt, even Origin restarten, zo ging de error weg bij mij!
20mbit...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef Flitskikker het volgende:
Hebben jullie 1 Gbit liggen of zo?
120mbitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef Flitskikker het volgende:
Hebben jullie 1 Gbit liggen of zo?
Dan zal het nog wel even duren hier met 7 Mbit...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:46 schreef Adolecens het volgende:
Hier nog aan het downloaden, al een half uurPijplijn van 60mb
Je denkt dat de rest het hier gegokt heeft?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Niets hier, vraag me ook af of er uberhaupt mensen een key van ea hebben gehad.
En waarom ze het niet gewoon een vrijelijke beta van maken.
Nee die hebben het via die give aways niet van de inschrijving.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt dat de rest het hier gegokt heeft?
Is dat goedkoper ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb 'em gepreordered. Maar wel de LE versie met los de digital deluxe upgrade.
Was goedkoper dan de digital deluxe versie. ¤ 79,98 ipv ¤ 79,99.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Is dat goedkoper ofzo?
Zit eraan te denken om hem sws al te kopen, al heb ik geen beta...
van internet. Zelfs wow kan je private spelen. Moet met dit ook wel lukken. Of koop m in de steam sale van 2021.quote:
Succes ermee dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
van internet. Zelfs wow kan je private spelen. Moet met dit ook wel lukken. Of koop m in de steam sale van 2021.
ik zeik jou toch ook niet af om je ikea planner. Stfu man. Of blijf weg. 8 tientjes voor een spel is gewoon veel. Of niet soms?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef byah het volgende:
[..]
Succes ermee dan.
PS
Wat een fucking pauper ben jij
80 euro is belachelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik zeik jou toch ook niet af om je ikea planner. Stfu man. Of blijf weg. 8 tientjes voor een spel is gewoon veel. Of niet soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |