Heb jij weleens agressie meegemaakt van omstanders?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ik zei gisteren. Als ik ooit zo'n gozer zou moeten behandelen, dan rijd ik ze niet in mijn ambulance, maar rijd ik ze OVER MET mijn ambulance.
Op zich logisch dan dat Feyenoord shirt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geboren in Ridderkerk, bijna Rotterdams. Een dusdanige inzet dat hij zich binnen een jaar van Sparta naar Psv opwerkte met een tussenstap bij Utrecht. En inmiddels aan het uitgroeien tot een volwaardige basisspeler bij het Nederlands elftal.
Hij mag dan lelijk zijn, maar Strootman leeft voor de sport en zal niet opgeven tot hij het hoogst haalbare heeft bereikt
[ afbeelding ]
Doet Aad gewoonquote:
Hoezo? Zou jij anders handelen?quote:
Meermaals ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij weleens agressie meegemaakt van omstanders?
Ik zou niet weten waarom ik iemand dood zou willen maken. Er zijn maar een paar situaties te bedenken waarin ik die neiging sterk zou moeten onderdrukken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo? Zou jij anders handelen?
Vorige keer hadden we een ex-pedofiel. Geloof me nou, je wilt haast fouten maken in je werk. Ben blij dat ik hem niet hoefde te behandelen want ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.
Ik zeg ook niet doodmaken, ik zeg overrijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik iemand dood zou willen maken. Er zijn maar een paar situaties te bedenken waarin ik die neiging sterk zou moeten onderdrukken.
Neequote:
Lasagne ben ik te lui voorquote:
Met?quote:
Juridisch gezien zou dat op hetzelfde neerkomen, aangezien ik niet de indruk krijg dat je alleen z'n grote teen wil meepakken met je voorwielen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet doodmaken, ik zeg overrijden.
Gebakken aardappels en appelmoes. BAMquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee
[..]
Lasagne ben ik te lui voorMadras is wel lekker, vorige week ook op maar meh
[..]
Met?
Ahjoh foutje moet kunnen tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juridisch gezien zou dat op hetzelfde neerkomen, aangezien ik niet de indruk krijg dat je alleen z'n grote teen wil meepakken met je voorwielen.
Dat eet ik ook vandaag, wel incl. broccoliquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebakken aardappels en appelmoes. BAM
Hij zag hem gewoon echt niet liggen manquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ambulancebroeders hebben een grotere zorgplicht.
Moord, poging tot moord, doodslag en poging tot doodslag zijn vier verschillende elementen he schat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juridisch gezien zou dat op hetzelfde neerkomen, aangezien ik niet de indruk krijg dat je alleen z'n grote teen wil meepakken met je voorwielen.
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ambulancebroeders hebben een grotere zorgplicht.
Ik moet zo nog naar de supermarkt, heb ook totaal geen inspiratie maar 't gaat iets ongezonds en makkelijks worden vandaag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat eet ik ook vandaag, wel incl. broccoli
Aardappel dobbeltjes zijn in de bonus, die zijn wel lekker. Kom ik eigenlijk wel een koekenpan tekort, heb er nog maar 1 sinds een huisgenoot weg isquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat eet ik ook vandaag, wel incl. broccoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |