Vork pakken - prikken - mond open - kauwen - slikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Keuken en woonkamer enigzins opgeruimd, nu eerst moed verzamelen om aan het eten te beginnen
Ha, nee was het maar vast zover, ik bedoelde het kokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vork pakken - prikken - mond open - kauwen - slikken
Ik zou d'r foto met naam op Twitter en Facebook plaatsen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Verder baal ik als een stekker.... heb 3 broeken in een pakketje gekocht op marktplaats, zou maat 40 zijn, van hetzelfde merk als waar ik al een broek van heb. Nou, ik kom er dus niet in, dus ik kijk naar t label, heeft de verkoopster de maat eruit geknipt![]()
Heb er toch maar even een mailtje achteraan gestuurd, dat ze de labels er niet uit moet knippen zodat ze nog kan zien wat ze verkoopt
Ik heb wel zin om te quizzen. Is het enigszins in de buurt van Leeuwarden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb zin in m'n bed maar ik moet nog quizzen vanavond
Whehe, nee dat doe ik niet. Maar ik baal wel... het zijn zwangerschapsbroeken, dus ik had ze nu juist nodig. Met een beetje mazzel pas ik deze na de bevalling wel, maarja... daar heb ik nu niks aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou d'r foto met naam op Twitter en Facebook plaatsen...![]()
Kan je nog wel van de koop af?
Maar heb je geen kopersbescherming op Marktplaats?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehe, nee dat doe ik niet. Maar ik baal wel... het zijn zwangerschapsbroeken, dus ik had ze nu juist nodig. Met een beetje mazzel pas ik deze na de bevalling wel, maarja... daar heb ik nu niks aan.
het is in west Frieslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te quizzen. Is het enigszins in de buurt van Leeuwarden?
Vast aan de verkeerde kant van de Afsluitdijkquote:
voor jou wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast aan de verkeerde kant van de Afsluitdijk
Ik geloof het niet, al zou ik wel deze verkoopster kunnen melden bij Marktplaats... maar wat dat precies helpt, geen idee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar heb je geen kopersbescherming op Marktplaats?
Ik weet niet of het de moeite waard is t.o.v. wat je betaald hebt, maar ik zou normaal gesproken toch mijn geld terugvragen. De broeken mag ze dan terug hebben als ze de verzendkosten betaald...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, al zou ik wel deze verkoopster kunnen melden bij Marktplaats... maar wat dat precies helpt, geen idee.
In theorie is het een stuk sneller. In de praktijk weet ik het niet, want ik heb nog geen USB3-apparaten in huis. Verder hangt het van het apparaat af of het zin heeft: een USB3-stick of harde schijf heeft wel zin, een USB3-muis biedt geen enkel voordeel ten opzichte van een normale muis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gebruikt iemand hier al usb 3.0 en is dat echt zoveel sneller/ goed merkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |