quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft Bianca het niet meer zo op portretten. Omdat ze er om bekend staat hele goede te maken kreeg ze alleen nog maar portretopdrachten en dat schijnt haar de neus uit te komen.
Dat is wat ik gehoord heb he.....
Ferry van Tattoo Placein Amsterdam heeft bij mij een paar goede gezet en House of Tattoos ook in Amsterdam zit ook een goede
Lol, dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft Bianca het niet meer zo op portretten. Omdat ze er om bekend staat hele goede te maken kreeg ze alleen nog maar portretopdrachten en dat schijnt haar de neus uit te komen.
Dat is wat ik gehoord heb he.....
Dat is wat ik van verschillenden hoorde he. Het is een gerucht, of het waar is...... Niet dat ik straks bericht krijg van een boze Bianca.quote:
Gerrit van Tattoomania zet ook leuke portretten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Kent iemand een goede portretten/realistische tattoo artiest? Liefst omgeving limburg/brabant maar hoeft natuurlijk niet.
Dat ligt eraan welke opleiding je doet, hoeveel uren je stage loopt en waar je stage loopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met stagevergoeding! Dan weet ik hoeveel maanden ik moet sparen. (Misschien maandelijks een sessie, misschien moet ik nog een dik jaar wachten)
Per maand? Grapjas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef artelligence het volgende:
Hbo over het algemeen gem 500 euro
ik kreeg 350 euro per maand voor mijn hbo stage, is volgens mij nog vrij veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met stagevergoeding! Dan weet ik hoeveel maanden ik moet sparen. (Misschien maandelijks een sessie, misschien moet ik nog een dik jaar wachten)
Is weer even geleden, dacht dat het 500 was dat ik kreeg. Maar even opgezocht in de admin, ik kreeg 300 per maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke opleiding je doet, hoeveel uren je stage loopt en waar je stage loopt.
Binnen mijn opleiding is het bijvoorbeeld al een uitzondering dat je stagevergoeding krijgt, dus ik ben helemaal gelukkig met mijn 1,75 per uur.
[..]
Per maand? Grapjas.
Ik moet toch ook maar eens serieuze stappen ondernemen om die tattoo te laten zetten...
Heeft ook mijn voorkeur. Punt is alleen dat ik aan krachttraining doe en een discipline heb van lik-mijn-vestje. Ik kan een periode heel fanatiek trainen en dan weer een periode lopen te kloten. M.a.w. omvang triceps en biceps varieren nogal door de tijd heen en ik vroeg me af of dit effect heeft op de vorm van de tattoo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef Chesben het volgende:
Binnenkant bovenarm is mooier naar mijn idee. Maar goed, smaken kunnen verschillen natuurlijk
Da's mijn twijfel dus. Binnenkant bovenarm is mijn favoriete plek. Op mijn rug... dat vind ik al een stuk minder...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Chesben het volgende:
Dat gaat zeker wel effect hebben op hoe je tattoo er uitziet. Wat dat aangaat kun je beter een plekje kiezen dat niet zo aan verandering onderhevig is.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef saaw het volgende:
Het is best nog lastig om zelf een fatsoenlijke foto van je eigen kuit te maken
[ afbeelding ]
hoelang was je sessie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Nu terugtreinen, vanavond wel pics
Dat wist ik al jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
lang genoeg, vond ik destijds tenminste.
ben benieuwd. maar dat wist je al, toch?
Viel mee, ik had langer door kunnen gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
3 uur lang krassen is anders niet al te fijn...
Mooi echt gaaf.. geeft mij weer een ideetje om symboliekjes voor mijn kids te maken.. een winter dochter een lente knul en een herfst meisje.. Eens kijken wat ik daar mee kan.. En dan verwerkt in iets op mijn rugquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef saaw het volgende:
Het is best nog lastig om zelf een fatsoenlijke foto van je eigen kuit te maken
[ afbeelding ]
Duurde bij mij op mijn kuit ook 3 uur. Dat is inderdaad nog wel overleefbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Viel mee, ik had langer door kunnen gaan
oeehh.. dat is een goede.- ik heb een lente- en een herfstmeisjequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef janeway het volgende:
[..]
Mooi echt gaaf.. geeft mij weer een ideetje om symboliekjes voor mijn kids te maken.. een winter dochter een lente knul en een herfst meisje.. Eens kijken wat ik daar mee kan.. En dan verwerkt in iets op mijn rug
Heb je daar misschien voorbeelden vnquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Chesben het volgende:
Dat gaat zeker wel effect hebben op hoe je tattoo er uitziet. Wat dat aangaat kun je beter een plekje kiezen dat niet zo aan verandering onderhevig is.
Ondanks de wazige foto vind ik 'm tof maar wat is het,?quote:
Is nog niet af, het is de achtergrond wat je nu zietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ondanks de wazige foto vind ik 'm tof maar wat is het,?Gewoon een abstract ding of is het nog niet af?
tof wel, maar ook erg tijdgevoelig en verouderingsgevoelig lijkt me.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[ afbeelding ] zoiets vind ik toch wel heel erg tof zeg
ja zou het zelf ook niet zo snel doen maar vind het wel mooi om te zien, je ziet het wel vrij veel op het moment dat watercolor gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
tof wel, maar ook erg tijdgevoelig en verouderingsgevoelig lijkt me.
Het zegt me nu nog nietsquote:
Wanneer is sessie 2?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:46 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere picDie zwarte frutsels zijn als aanduiding voor de volgende keer.
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is! De kleuren zijn wel echt mooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:46 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere picDie zwarte frutsels zijn als aanduiding voor de volgende keer.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is! De kleuren zijn wel echt mooi.
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef beach7 het volgende:
[..]Volgens mij gaat ie echt heel gaaf worden
+2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef beach7 het volgende:
[..]Volgens mij gaat ie echt heel gaaf worden
Mijn arm was opgezwollen en voelde beurs aan. Misschien even bellen met je tattoo artist?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef AppleMartini het volgende:
Mijn arm voelt warm aan en op een bepaalde plek steekt het sporadisch, not sure of dat normaal is eigenlijk.
Ja, ga ik doen. Lees al wel meer similar verhalen, sowieso kijk ik het aan... Misschien heeft het ook te maken met de aanbevolen manier van verzorgen? Ik moest m'n arm de komende 5 dagen gewoon ingepakt houden met folie, 2x daags verschonen en bepanthen erop, dat ben ik zo niet gewend ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijn arm was opgezwollen en voelde beurs aan. Misschien even bellen met je tattoo artist?
Heb je ook gehad dat het wat warm aanvoelde? Gek, met m'n vorige 9 heb ik deze sensatie niet gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef dawg het volgende:
moest ik ook en had ik ook. omdat het de eerste paar dagen nog niet goed geheeld is, is de folie om te zorgen dat er gern vuil in kan komen.
Ik moest mijn arm ook zo lang mogelijk inpakken met folie. Minimaal 2 dagen. Wel 3 keer per dag wassen en insmeren met bepanthen. Helemaal geen korstjes gehad en alle kleuren zijn super mooi gebleven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen. Lees al wel meer similar verhalen, sowieso kijk ik het aan... Misschien heeft het ook te maken met de aanbevolen manier van verzorgen? Ik moest m'n arm de komende 5 dagen gewoon ingepakt houden met folie, 2x daags verschonen en bepanthen erop, dat ben ik zo niet gewend ook.
alleen bij mijn sleeve, was ook beetje opgezet, mijn bovenarm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Heb je ook gehad dat het wat warm aanvoelde? Gek, met m'n vorige 9 heb ik deze sensatie niet gehad.
Ik blijf het lekker inpakken danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik moest mijn arm ook zo lang mogelijk inpakken met folie. Minimaal 2 dagen. Wel 3 keer per dag wassen en insmeren met bepanthen. Helemaal geen korstjes gehad en alle kleuren zijn super mooi gebleven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen bij mijn sleeve, was ook beetje opgezet, mijn bovenarm.
9? dit vraagt om pics.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik blijf het lekker inpakken danThanks!
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Die gebruik ik bij jou gewoon vaak
Check. 3 dikke lijnen die geïrriteerd zijn en dikkere korstjes hebben. Mn broek schuurt daar langs. En die jeuken als een malle!quote:Op zondag 27 januari 2013 06:45 schreef Vicky het volgende:
Ik heb juist heel veel korstjes en jeuuuuukk... Aaarrgghhh..
Dat gloeien heb ik ook altijd gehad. Ook het soort van prikken van de huid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef AppleMartini het volgende:
Mijn arm voelt warm aan en op een bepaalde plek steekt het sporadisch, not sure of dat normaal is eigenlijk.
verschrikkelijk... Ik.haaaaat jeuk..quote:Op zondag 27 januari 2013 09:56 schreef withxhonor het volgende:
[..]
Check. 3 dikke lijnen die geïrriteerd zijn en dikkere korstjes hebben. Mn broek schuurt daar langs. En die jeuken als een malle!
Oeh das niet prettig Noa.. Hij ziet er wel.vet uit zeg!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
verschrikkelijk... Ik.haaaaat jeuk..
Met wassen wel weer wat velletjes weggewassen..
[ afbeelding ]
Zo was ie vanmorgrn
Tnxquote:Op zondag 27 januari 2013 11:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh das niet prettig Noa.. Hij ziet er wel.vet uit zeg!
Wow, een stuk van Markus! Mooi!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:37 schreef n0a het volgende:
[..]
Tnx, daar was hij nog niet af. Had er nog 6 sessies na.
dat maakt niet echt uit, in de winter trim ik het alleen kan wel een tijdje rondlopen met groeiend borsthaar :pquote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan alleen misschien minder vaak/niet scheren tot je tattoo genezen is
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit op beide handen.
Vetquote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Zoiets moet dus op de binnenkant van mijn bovenarm komen
Eerst 3 van Google. Laatste is wel van Kordellquote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef Lamb29 het volgende:
Die zijn erg gaaf EBAH.. Alle 4 van Kordell?
En ik wil zoiets op mijn kuitquote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Zoiets moet dus op de binnenkant van mijn bovenarm komen
Lettertype is naar mijn idee wel goed gekozen, netjes maar toch het idee van handgeschreven. Op welke plek had je deze tekst gedacht?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef mtchel112 het volgende:
dit wordt hem trouwens
[ afbeelding ]
misschien een beetje standaard tekst maar ik vind het een hele mooie uitspraak, en een motivatie naar alles wat ik nog moet geen behalen in de toekomst
Op mn borst, links rechts weet ik nog niet (maakt verder ook niet uit). Vind m zo prachtig, de lijnen moeten niet te dik worden. Ben er echt verliefd op :pquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef yurian het volgende:
[..]
Lettertype is naar mijn idee wel goed gekozen, netjes maar toch het idee van handgeschreven. Op welke plek had je deze tekst gedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij is het idd een verslavingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Is dit nou een verslaving, tattoos laten zetten voor jullie?
Zie zoveel moois voorbij komen, denk dat ik wat vaker hier kom kijken!
Misschien wel een van de weinige waarvan je naderhand blij bent dat je eraan hebt toegegeven :pquote:
Zeker een verslaving. Aan de andere kant best kut omdat het geen goedkope verslaving isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze ook zo fantastisch
Ieder zijn smaak..quote:
Ben gek op wolven, mijn ogen hebben ook verschillende kleuren net als wolven. En toen ik me een tijd heel kut voelde heb ik wolvenmelk gekregen van zon alto genezer (verdund) voelde me daarna weer goed (placebo of niet)quote:
En met volle maan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ben gek op wolven, mijn ogen hebben ook verschillende kleuren net als wolven. En toen ik me een tijd heel kut voelde heb ik wolvenmelk gekregen van zon alto genezer (verdund) voelde me daarna weer goed (placebo of niet)
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meestal word ik ergens wakker in een berm dan, geen idee wat er gebeurd is als ik wakker word
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ben gek op wolven, mijn ogen hebben ook verschillende kleuren net als wolven. En toen ik me een tijd heel kut voelde heb ik wolvenmelk gekregen van zon alto genezer (verdund) voelde me daarna weer goed (placebo of niet)
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meestal word ik ergens wakker in een berm dan, geen idee wat er gebeurd is als ik wakker word
Voor mij is het een behoorlijke verslaving.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
grootste nadeel vind ik dat ik geen ruimte meer heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zeker een verslaving. Aan de andere kant best kut omdat het geen goedkope verslaving is
Dude, ziet er echt vet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef habanero het volgende:
[..]
grootste nadeel vind ik dat ik geen ruimte meer heb.
Seriously? De uitwerking is best slecht. Het oor ziet eruit alsof ze het vergeten waren.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze ook zo fantastisch
misschien in de war met een husky?quote:Op maandag 28 januari 2013 06:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Seriously? De uitwerking is best slecht. Het oor ziet eruit alsof ze het vergeten waren.
En eehm het is voor een wolf heel zeldzaam om 2 kleuren ogen te hebben. Een licht oog is juist niet camouflerend.
Een placebo is alleen maar zo sterk als je zelf wil geloven.
Ben je niet gewoon twilight fan?
Wauw..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef Captain_Falcon het volgende:
Nu dat ik foto's heb gezien van watercolour tattoo's kan ik het echt niet uit mijn hoofd krijgen, niemand kan dat in NL toch?. In the heat of the moment nu net bedacht dat ik misschien gewoon een vakantie met vrienden plan en dan daar onder andere heenga (Ondrash). Heeft iemand een idee hoe die watercolour tattoo's zijn als ze verouderen? Het klassieke idee is natuurlijk dat die kleuren op een gegeven moment een beetje vlekken en dat alleen kleur niet handig is omdat het dan niet scherp blijft. http://www.ondrash.com/
wauw die eerste.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit op beide handen.
(Mexicaanse) day of the dead (of diaz de los muertos) skulls.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw die eerste.
hoe noem je zulke tattoos en wie zet ze?
ahh. dia de los muertos ken ik wel. zal mijn ogen eens openhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
(Mexicaanse) day of the dead (of diaz de los muertos) skulls.
Wie ze zó mooi zet weet ik ook niet. Als iemand hier dat wel weet dan hoor ik dat ook graag.
Day of the dead en Kordell van Artcastle tattoo kan het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw die eerste.
hoe noem je zulke tattoos en wie zet ze?
Je kent het risico toch? Dan moet je lekker zelf doen wat jij wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Iedereen aan wie ik vertel dat ik ook mijn handen ga inken reageren negatiefBoohoo dat moet je niet doen, werk dit werk dat.
Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Je kent het risico toch? Dan moet je lekker zelf doen wat jij wilt
quote:
Jouw hand? Supervet ookquote:
Was dat maar zo. Helaas kan dat niet.quote:
Door werk zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Helaas kan dat niet.
Oh damn, vette portfolio die Jun cha.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef Atta-boy het volgende:
Jun cha zet die day of the dead skulls echt heel erg goed.
Jammer dat die gast in de states zit![]()
Vorige keer op de tattoo conventie in breda was zijn tattoo studio er wel, gasten zijn allemaal ziek goed in dit soort tattoos.
je weet toch wel dat dat een verzamelplaats is van vele artiesten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)orld/108732302544871
Deze gast is ook echt goed
Oeps, zie het net ja.. Wilde iemand anders posten. Wel een vette pagina, lol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je weet toch wel dat dat een verzamelplaats is van vele artiesten?
Kan het me wel voorstellen, in veel situaties kan het natuurlijk gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Iedereen aan wie ik vertel dat ik ook mijn handen ga inken reageren negatiefBoohoo dat moet je niet doen, werk dit werk dat.
Erg gaaf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef n0a het volgende:
Mooie aparte stijl: https://www.facebook.com/(...)n.jpg&size=422%2C287
In die hoek had ik nog niet gezocht..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn eerste gevoel zegt deze hoek in??
[ afbeelding ]
wow heel simpel maar héél gaafquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vet!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet je het vinden? Als je echt het juiste tegenkomt weet je dat vanzelf. Dat kunnen wij ook niet voor je bedenken. Misschien is het juist wel iets heel kleins waar bij jij denkt: Ja! Dit doet me altijd aan hem denken!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een tattoo .
Steekwoorden:
Mijn vader
Jager
Boer
Natuur
Lief
Kan DE tattoo niet vinden ? Jullie zijn neutraal , misschien wat opties?
Ik vraag me wel af hoe vaak je dit moet gaan bijwerken om het zo mooi te houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:02 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!
Waarom zo'n tattoo van zo'n lelijk hondjemaar wel echt mooi gezet!
Was daar wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Mylene het volgende:
[url=http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2270600/History-womens-tattoos-From-Native-Americans-cancer-victims-tatts-instead-breast-reconstruction.html]The white slave tattooed by her Native American family
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Mylene het volgende:
LIF / Tatoeëerder sterrenmeisje slaat weer toe
Woow die onderste twee zijn echt mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Mylene het volgende:
The white slave tattooed by her Native American family, full-body fanatics of the 1920s and cancer victims who opt for 'ink bras' instead of new breasts: A fascinating history of women with tattoos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De derde vind ik echt geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Mylene het volgende:
The white slave tattooed by her Native American family, full-body fanatics of the 1920s and cancer victims who opt for 'ink bras' instead of new breasts: A fascinating history of women with tattoos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Lijkt wel beetje op stijl van Buena Vista in Duitsland, die hebben meer van dat soort spulquote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt wel beetje op stijl van Buena Vista in Duitsland, die hebben meer van dat soort spul
Geen tattoo zetten. Je vraagt anderen wat ze ervan vinden. Je begint fout.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef xomag het volgende:
Wat vinden jullie van een kleine één woord tattoo op een pols?
Wat dacht je van een dikke custom tattoo? Ik had ook steekwoorden en verder helemaal niks. Dit meisje heeft mijn tattoo geschets; http://www.facebook.com/xenija.woskressenskaja?fref=tsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Steekwoorden:
Mijn vader
Jager
Boer
Natuur
Lief
Sorry dat ik alleen mijn horizon wil verbreden door te kijken hoe anderen het zien wat ik zelf niet gezien heb. Het beïnvloedt niet meteen mijn keuze, maar ik wil iedere mogelijkheid bekijken. Ik heb ook niet echt een behoefte om een standaard tattoo te hebben zoals een dolfijn op je onderrug of iets in die trant.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen tattoo zetten. Je vraagt anderen wat ze ervan vinden. Je begint fout.
Een tekst op je pols is inmiddels ook wel standaard aan het worden, hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef xomag het volgende:
[..]
Sorry dat ik alleen mijn horizon wil verbreden door te kijken hoe anderen het zien wat ik zelf niet gezien heb. Het beïnvloedt niet meteen mijn keuze, maar ik wil iedere mogelijkheid bekijken. Ik heb ook niet echt een behoefte om een standaard tattoo te hebben zoals een dolfijn op je onderrug of iets in die trant.
En bedankt scrub_nurse voor je antwoord zonder te commanderen wat ik zogenaamd hoor te doen. Ik red me hier wel verder mee.
Nu even verder onderzoeken.
tja wat niet..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Een tekst op je pols is inmiddels ook wel standaard aan het worden, he
Nee dat bedoel ik, het is zó moeilijk om nog origineel te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja wat niet..
Ik ben ook niet uniek met een tattoo op mijn voet..
oh op die fiets..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik, het is zó moeilijk om nog origineel te zijn tegenwoordig.
Ook wel vaker gezien. Je ster laten tatoeëren hebben nog niet veel mensen gedaan denk ik. Maar dat is ook extreem pijnlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh op die fiets..
Tja, origneels... mijn tattoeerder vertele dat ie eens IN een oor getattoeerd had...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dikke custom tattoo? Ik had ook steekwoorden en verder helemaal niks. Dit meisje heeft mijn tattoo geschets; http://www.facebook.com/xenija.woskressenskaja?fref=ts
Haar laatste werk;
[ afbeelding ]
prachtig!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dikke custom tattoo? Ik had ook steekwoorden en verder helemaal niks. Dit meisje heeft mijn tattoo geschets; http://www.facebook.com/xenija.woskressenskaja?fref=ts
Haar laatste werk;
[ afbeelding ]
En vergeet natuurlijk niet, het waren de plannen voor het uitbreiden van je tattoo in dit forum (net voor de september ingreep van Orie) waardoor we met elkaar in gesprek kwamenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Turbomuis het volgende:
Eind jaren negentig heb ik twee kleine tatoeages laten zetten. M'n eerste twee, wat was ik trots. Maar goed, de kleinste (op m'n borst) zag er al snel niet meer mooi uit, hij liep uit en was meer een donkere vlek ondertussen.
Een hele tijd later, in 2005, heb ik een tribal op m'n bovenarm laten zetten, door Sasha, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]
Een tribal is ook maar een tribal, dus ik wilde er wat bij. Dit heb ik in 2010 laten doen, door Sjonnie, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen het rode weg was getrokken vond ik het eigenlijk toch wel een beetje een suffe bedoening, een tribal, letters en wat lijntjes. Mwah, dat kan beter.
Aldus geschiedde, in september 2011, door Jim, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ondertussen zat ik nog steeds met die vlek. Jim wist wel een mooie oplossing. Ook wilde ik 'm op m'n arm iets lager en wilde ik 'm iets verder over m'n sleutelbeen.
Dat gebeurde, begin december 2011, wederom door Jim.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En zo is 'ie dus nu. Maar nog steeds werk in uitvoering denk ik
Mooi verhaal zeg.. Erg gaaf geworden je tat...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Turbomuis het volgende:
Eind jaren negentig heb ik twee kleine tatoeages laten zetten. M'n eerste twee, wat was ik trots. Maar goed, de kleinste (op m'n borst) zag er al snel niet meer mooi uit, hij liep uit en was meer een donkere vlek ondertussen.
Een hele tijd later, in 2005, heb ik een tribal op m'n bovenarm laten zetten, door Sasha, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]
Een tribal is ook maar een tribal, dus ik wilde er wat bij. Dit heb ik in 2010 laten doen, door Sjonnie, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen het rode weg was getrokken vond ik het eigenlijk toch wel een beetje een suffe bedoening, een tribal, letters en wat lijntjes. Mwah, dat kan beter.
Aldus geschiedde, in september 2011, door Jim, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ondertussen zat ik nog steeds met die vlek. Jim wist wel een mooie oplossing. Ook wilde ik 'm op m'n arm iets lager en wilde ik 'm iets verder over m'n sleutelbeen.
Dat gebeurde, begin december 2011, wederom door Jim.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En zo is 'ie dus nu. Maar nog steeds werk in uitvoering denk ik
Oldschool herten zijn dope:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Steekwoorden:
Mijn vader
Jager
Boer
Natuur
Lief
Waar het hart vol van is.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar het hart bloed vol van is.
Ik heb liever het standaard roosje op een standaard plek en dat ik er gelukkig mee ben, dan een origineel ontwerp waar ik niet warm of koud van word. Originaliteit is overrated.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Originaliteit heeft wat mij betreft wel de voorkeur. Anders vind ik het vooroordeel plakplaatje wel van toepassing...quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb liever het standaard roosje op een standaard plek en dat ik er gelukkig mee ben, dan een origineel ontwerp waar ik niet warm of koud van word. Originaliteit is overrated.
Dit dus...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Originaliteit heeft wat mij betreft wel de voorkeur. Anders vind ik het vooroordeel plakplaatje wel van toepassing...
Liever een standaardplaatje aanpassen tot iets persoonlijks dan. Persoonlijke waarde vind ik namelijk het belangrijkste en je gaat me niet wijsmaken dat een standaar roosje oh zoveel waarde voor je heeft als je het recht uit een map op je arm plakt.
Maar toch.. Als ik een tattoo laat zetten is dat een woord aan de binnenkant van mijn pols. Een woord zelfs waarvan ik weet dat er meerdere mensen die ik niet ken vanwege hetzelfde verhaal met dat woord op die plek rondlopen. En toch heeft dat woord voor mij zoveel betekenis dat het mij geen flikker kan boeien dat er niets, maar dan ook niets origineels aan die tattoo is.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Originaliteit heeft wat mij betreft wel de voorkeur. Anders vind ik het vooroordeel plakplaatje wel van toepassing...
Liever een standaardplaatje aanpassen tot iets persoonlijks dan. Persoonlijke waarde vind ik namelijk het belangrijkste en je gaat me niet wijsmaken dat een standaar roosje oh zoveel waarde voor je heeft als je het recht uit een map op je arm plakt.
Mijn arm is alleen maar "standaard" plaatjes..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Niks mis met een random plaatje op je arm als je dat gewoon een leuk plaatje vindt. Inderdaad rozen en sterren e.d. zijn overused maar soit, als iemand dat mooi vindt...
Dat dus, ik heb drie tattoos op m'n arm. Alledrie oldschool en met weinig persoonlijks er aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn arm is alleen maar "standaard" plaatjes..Mijn arm moet geheel Sailor Jerry tribute worden
Zou anders eens een shop binnen stappen. Mijn tattoo is nagenoeg 100% anders dan wat ik in gedachten had, maar de tekening die gemaakt was vond ik erg mooi. Alleen paar kleine details aangepast, maar verder niets. Dat had ik nooit zelf kunnen bedenken.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Thabks voor de suggesties.
En ja, weet dat, als je DE tattoo hebt gezien/gevonden dat je dat dan gelijk weet. Blijf dan ook op zoek totdat dat het geval is
Je hebt de rest van je leven nog voor die tattoo.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Thabks voor de suggesties.
En ja, weet dat, als je DE tattoo hebt gezien/gevonden dat je dat dan gelijk weet. Blijf dan ook op zoek totdat dat het geval is
dat probleem heb je alleen last van als je je alles aantrekt wat anderen vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
True, uiteindelijk draait het om doen wat jij mooi vindt. Origineel of niet, met een betekenis of zonder.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dat probleem heb je alleen last van als je je alles aantrekt wat anderen vinden.
Pics!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef robskem het volgende:
Na al lang meelezen kan ik zeggen dat ik vanaf vandaag ook geen maagdelijke huid meer heb
Foto graag dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef robskem het volgende:
Na al lang meelezen kan ik zeggen dat ik vanaf vandaag ook geen maagdelijke huid meer heb
Maagdelijke huid is highly overratedquote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef robskem het volgende:
Mooi! Bij wie? Hoe vond je het? Heb je een close-up van het gezicht van je buddha?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef robskem het volgende:
Bij deze dan een wazige foto van 1eerste sessie
[ afbeelding ]
Het is lastig om daar ff een foto van te maken maar bij deze.... Het is btw Bhaisajyaguru, aan binnenkant arm komt Vajravarahi. Onder die draak komt nog een phoenix en alles kleur. Ik vond het wel meevallen, alleen op einde merkte ik dat ik misschien nog meer had moeten eten.quote:Mooi! Bij wie? Hoe vond je het? Heb je een close-up van het gezicht van je buddha?
Verwacht je dat ze nog wat kunnen met de kleur??quote:Op maandag 4 februari 2013 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Die eerste vind ik geweldig, tweede, ook qua kleur, niet zo.
Kijken of ik woensdag tijd heb om even langs te gaan voor spoedberaad. Ik ben zeer tevreden met hoe ie gezet is, alleen domweg niet met de kleur paars. Eventueel wil ik nog een klein stukje bij mijn elleboog erbij laten doen om het ontwerp net iets verder door te laten lopen.
2009 was de hype alweer voorbijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef Ordos20 het volgende:
Ik heb een open ster op mijn rechter elleboog staan. Ergens in Januari 2009 gezet, maar ik was me toen absoluut niet bewust van het feit dat er een Hype om sterren zou bestaan?
Zwart erover.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze nog wat kunnen met de kleur??
Dit idee spreekt me nog steeds wel aan, maar als ik op de website kijk dan vind ik de meesten helemaal niet mooi gezet.quote:Ma 4 feb: Twee mooie Tilburgse ideeën die elkaar vinden: de Human Rights Tattoo en het pas gelanceerde crowdfunding-platform Tilburg voor Cultuur.
Op de website van Tilburg voor Cultuur worden sinds vorige week maandag 100 tatoeages aangeboden, 35 euro per stuk. Het project staat amper een week online (nog 33 dagen te gaan) en er is al bijna 40 procent van het doel behaald.
Elke tatoeage is een letter van de Verklaring van de Rechten van de Mens. Die komt in het Engels letter voor letter op in totaal 6773 mensen te staan. Over aandacht is er niet te klagen, zegt kunstenaar en bedenker van het project Sander van Bussel. Integendeel: het is de reden om het project op Tilburg voor Cultuur te plaatsen.
"Bij de festivals waar we staan zijn binnen anderhalf tot twee uur alle beschikbare plaatsen op", klinkt het. "Mensen die zich om 11 uur aanmelden moeten soms tot 9 uur 's avonds wachten op de tatoeage. Dat verhoogt de drempel. Op deze manier hoeven mensen niet zo lang te wachten."
Voorlopig is het een eenmalige actie. Van Bussel: "Voor de mensen die de afgelopen keren achter het net hebben gevist."
Sinds de start van het project, tijdens Mundial vorig jaar, zijn er 323 tattoos gezet. Een overzicht met de al gezette tatoeages is hier te vinden. Achter iedere foto schuilt een verhaal.
Nicequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Over 2 weken de laatste afspraak alweer.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Over 2 weken de laatste afspraak alweer.
Vet ditquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef robskem het volgende:
Bij deze dan een wazige foto van 1eerste sessie
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik het gemist of heb je het überhaupt wel gepost? Pics dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:32 schreef Vicky het volgende:
Mooi!
Gister even langs de shop gelopen. Wit heeft niet goed gepakt en een paar andere plekjes ws ook niet. Tattoo is nog niet helemaal genezen. Over 2w even terugkomen om opnieuw te bekijken en evt bij te kleuren.
Krijg echt alleen maar gave reacties.. iedereen vindt 'm supergaaf, mooi, geweldig
Skull, doe eens een foto dan..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het gemist of heb je het überhaupt wel gepost? Pics dus.
quote:Wat doe je met een liefdestatoeage als de liefde voorbij is? Frans Bromet gaat in NCRV Dokument Onder de huid op zoek naar de verhalen achter de tattoo.
Vroeger bevestigde je liefde de de ander met bloemen of een ring, tegenwoordig zet je beiden een liefdestattoo. Maar wat doe je met de tatoeage als de liefde voorbij of als er een ander in je leven is? Frans Bromet onthult de verhalen achter de tatoeages.
De 24-jarige vuilnisman Sander laat in zwierige letters de naam van zijn geliefde Daphne in zijn nek tatoeëren. Zonder haar is zijn leven useless. Amanda en Wicher gaan trouwen en daar hoort ook het zetten van een tatoeage bij. Hij een hart met de tekst true en zij met love.
Liefde verwijderen
Maar wat als de liefde anders loopt dan gedacht? Ronald loopt rond met een tattoo in zijn hals met de naam van zijn ex, Claudia. Hij besluit Claudia's naam met lasertechniek weg te laten halen. Ook Jolenta laat na 28 jaar een tattoo van haar arm verwijderen. Nadat haar man Jan een pan soep door de kamer gooide, zet zij definitief een punt achter hun huwelijk.
dan moet je krabben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef AppleMartini het volgende:
Die ga ik nu kijken
OT: Jeuk! Argh!
blazen helpt ook tegen de jeuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik wil zo graag die velletjes er af peuteren he
De reden waarom je een standaard plakplaatje hebt, kan het verschil anders wel maken. Maar gelukkig verschillen wij qua mening daarin.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Magic tattoo in Utrecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet dat ik het hier al eens gevraagd heb, maar toen heb ik geen links opgeslagen.
Tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?
Jij houdt van Rinto, die moet je ook niets anders laten doen dan plakplaatjes. Dan komt dat goed uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De reden waarom je een standaard plakplaatje hebt, kan het verschil anders wel maken. Maar gelukkig verschillen wij qua mening daarin.
Mja, maar is heel basic, dus ik gok dat iedereen die een beetje goed is dat wel netjes kan zetten. Zal er wel aan denken, bedankt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Magic tattoo in Utrecht.
Maar ik zou me niet beperken tot alleen Utrecht maar in heel Nederland kijken wie er gespecialiseerd is in wat jij graag wil. Zou zonde zijn dat extra uurtje niet gereden te hebben als je voor de rest van je leven een tattoo hebt die ook mooier gekund had.
Met een strijkbout ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Jij houdt van Rinto, die moet je ook niets anders laten doen dan plakplaatjes. Dan komt dat goed uit
OT: ik smeer m'n arm nu in met kokosolie tegen de droogheid, dat werkt heerlijk zeg!
Dit is dan wel ervan uitgaande dat ze het originele plaatje aan kunnen passen aan mijn wensen. Maar ik mag hopen dat bijna elke tattoëerder wel een beetje kan tekenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar is heel basic, dus ik gok dat iedereen die een beetje goed is dat wel netjes kan zetten. Zal er wel aan denken, bedankt.
Zo kan ik alles wel recht lullen. Tuurlijk maakt context uit. Maar vaak is een aangepast ontwerp met een plakplaatje toch langer geliefd dan een dertien in een dozijn-ontwerp. Die context erin te verwerken is net dat ene zetje meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De reden waarom je een standaard plakplaatje hebt, kan het verschil anders wel maken.
Ik ken nog wel een paar verschillende meningen, maar om dan meteen te willen rellen.quote:Maar gelukkig verschillen wij qua mening daarin.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik niet snap dat sommige mensen gelukkiger zijn met hun "standaard" plaatje, dan anderen met hun "originele" tattoeage.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zo kan ik alles wel recht lullen. Tuurlijk maakt context uit. Maar vaak is een aangepast ontwerp met een plakplaatje toch langer geliefd dan een dertien in een dozijn-ontwerp. Die context erin te verwerken is net dat ene zetje meer.
Noem je dit al rellen? Kast, teentjes.quote:[..]
Ik ken nog wel een paar verschillende meningen, maar om dan meteen te willen rellen.
Ja ja ik ben weer het ongestelde kutwijf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
*zucht*
Ik geef het op. Je hebt gewoon weer zo'n kronkel dat je op alles en iedereen tegendraads moet doen en over drie dagen ben je dat pas kwijt.
quote:
Dankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Mylene het volgende:
Frans Bromet heeft weer eens een prachtig documentaire gemaakt, uitzending is al geweest, maar nog te zien via uitzending gemist.
[..]
Is dat niet duur?? Door iemand laten schetsen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Haar laatste werk;
[ afbeelding ]
Ja daar staat hij de laatste jaren wel om bekend inderdaad. Kleine flashtattoos en tribals is zijn ding...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Jij houdt van Rinto, die moet je ook niets anders laten doen dan plakplaatjes. Dan komt dat goed uit
Dat, en zijn egoquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja daar staat hij de laatste jaren wel om bekend inderdaad. Kleine flashtattoos en tribals is zijn ding...
Fijn te weten dat het mij niet alleen opvalt.quote:
ego ja, maar hij zet geen flash en tribals. Als we het toch over ego hebben kun je heel wat namen uit dit wereldje neerplempen.quote:
Hij zet geen flash? Om mijn mening maar even te verduidelijken dan: ik vind dat hij harder schreeuwt dan dat hij talent heeft. Plat kleurgebruik, standaard plaatjes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
ego ja, maar hij zet geen flash en tribals. Als we het toch over ego hebben kun je heel wat namen uit dit wereldje neerplempen.
Algemeen bekend feit hier op Fok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Fijn te weten dat het mij niet alleen opvalt.
tof!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik denk dat ik in April ergens mijn onderarm vol laat zetten. Nu heb ik dus alleen de binnenkant van mijn linkeronderarm. Ik twijfel alleen of ik weer iets moet laten schetsen door dat meisje uit Wit-Rusland of dat ik Kordell wat laat fixen, freehand en stuff.
Ohja, sorry. Wow, het is inderdaad behoorlijk weggevaagd zeg.. Wel vreemd eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
tof!
Maarruhhh hoe vond je de mijne nou??
het heeft denkik niet gepakt.. Van de week ff terugquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Wow, het is inderdaad behoorlijk weggevaagd zeg.. Wel vreemd eigenlijk.
Wit blijft bij veel mensen moeilijk in de huid, dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
het heeft denkik niet gepakt.. Van de week ff terug
Oh dit wist ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Wit blijft bij veel mensen moeilijk in de huid, dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn.
Oh ja, die vond ik geloof ik ook wel toffe dingen zetten. Welke shop was hij ook alweer van, Veni Vidi Vici?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef theKiD het volgende:
Jelle is laatste tijd goed bezig! Volgende week is hij weer in TilburgHopelijk kan ik nog een plekje reserveren
Hij heeft geen specifieke shop. Heeft het vak geleerd, afwisselend als "leerling" van Gerrit (tattoomania), en Robert (Cleansolid) en deed in diezelfde tijd voor zichzelf bij piercingshop Tribaltrading in Tilburg zetten. (waaronder mij dus)quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, die vond ik geloof ik ook wel toffe dingen zetten. Welke shop was hij ook alweer van, Veni Vidi Vici?
Jelle Nelemans, toch? Ik vind zijn roodgebruik zo mooi, ik weet niet, heel herkenbaar op de een of andere manier.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij heeft geen specifieke shop. Heeft het vak geleerd, afwisselend als "leerling" van Gerrit (tattoomania), en Robert (Cleansolid) en deed in diezelfde tijd voor zichzelf bij piercingshop Tribaltrading in Tilburg zetten. (waaronder mij dus)
Daarna is hij vooral gaan reizen en in de lokale shops gaan prikken.
Correct.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jelle Nelemans, toch? Ik vind zijn roodgebruik zo mooi, ik weet niet, heel herkenbaar op de een of andere manier.
was ik idd al wel voor gewaarschuwdquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Wit blijft bij veel mensen moeilijk in de huid, dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn.
Ja ik zag het al! Denk dat ik 'm t.z.t. nog wel ff spreek alstie nog langskomt bij m'n broer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef theKiD het volgende:
Jelle is laatste tijd goed bezig! Volgende week is hij weer in TilburgHopelijk kan ik nog een plekje reserveren
'mis' is er niks meequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is er btw mis met het zetten van flash en tribals? Sommige flash is toffer dan die hipster veer die uiteen barst in vogeltjes of een lemniscaat
Haha ja juuuist het rood maakt het uniek!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja ik zag het al! Denk dat ik 'm t.z.t. nog wel ff spreek alstie nog langskomt bij m'n broer.
Ik vind z'n kleurgebruik (ook het rood) super, maar ik ben dan ook geen andere artists gewend
edit: Oh las het ook verkeerd, dacht dat je het niet mooi vond DebsterNou gelukkig maar.
mijn zusje,m recentelijk nog. die vond het vrij pijnlijk volgens mij, maarja, welke tattoo is dat niet..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja juuuist het rood maakt het uniek!
Iemand hier ervaring met tattoeage op je ribben?
Ja, ik vond het wel pijnlijker dan m'n anderen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vond ribben wel gaan hoor, zijn andere plekken die ik veel erger vond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwam niet meer bij, jongen laat een adelaar zetten en meisje een zwaluw ... Je weet dat adelaars zwaluwen op eten ? Haha.. Prachtig mensen denken soms zo weinig na over iets wat permanent is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:45 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb gisteren die "onder de huid" gekeken, maar vond er nou niet bijster veel aan. het begon al toen de maker begon te vertellen dat ie tattoo's met gajes en nazi kampen associeerde, hij liet dat verder dan ook heel de documentaire blijken.
Echt, ik snap het echt niet.. Waarom zou je een naam-tattoo nemen van je relatie? Zolang mijn eventuele vriendin niet is overleden, komt haar naam niet op mijn lichaamquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:45 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb gisteren die "onder de huid" gekeken, maar vond er nou niet bijster veel aan. het begon al toen de maker begon te vertellen dat ie tattoo's met gajes en nazi kampen associeerde, hij liet dat verder dan ook heel de documentaire blijken.
ja maar in haar geval maakt het geen reet uit natuurlijk of het nou de R van Romy is of van Remyquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Echt, ik snap het echt niet.. Waarom zou je een naam-tattoo nemen van je relatie? Zolang mijn eventuele vriendin niet is overleden, komt haar naam niet op mijn lichaam
[edit] Wedden dat die Romy spijt heeft van haar tattoo, en dat de relatie geen 2 jaar meer zal duren?Hoop het niet voor haar natuurlijk, maar dat is fingerspitzegefuhl
![]()
Je eigen naam? Ben je zo kort van geheugen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja maar in haar geval maakt het geen reet uit natuurlijk of het nou de R van Romy is of van Remy
ik zal ook nooit de naam van m'n vriendin laten zetten, buiten m'n eigen naam komen er hooguit de namen van m'n evt. kinderen bij
ligt eraan in welke staat van dronkenschap ik benquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je eigen naam? Ben je zo kort van geheugen?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ligt eraan in welke staat van dronkenschap ik ben
Daar heb je helemaal gelijk in, hij komt er sowieso wel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:51 schreef habanero het volgende:
[..]
Vond ribben wel gaan hoor, zijn andere plekken die ik veel erger vond.
Maar je hebt er niks aan wat anderen zeggen kies ervoor (of niet) en gewoon doen je gaat niet dood
Realisticquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik ben van plan mijn eerste tattoo te nemen, een 1/2 sleeve op mijn boven of onder arm.
Nu ben ik op zoek naar inspirerende tattoos en heb ik wat werk van Tand Tattooz gezien.
Ik weet nog niet veel van tattoo stijlen, weet iemand welke stijl Tand Tattoos gebruikt?
Ik vind vooral deze van hem erg mooi:
http://instagram.com/p/TdxCMuzFh-/
http://instagram.com/p/VUvywHTFq8/
Geen idee, maar ik zou wel een beetje uitkijken als je het daar gaat laten doen. Altijd eerst een artiest aan het werk zien. Het is per slot van rekening niet als in Nederland waar men door de GGD gecontroleerd wordt. De kans op vieze naalden lijkt me hoger in een land waar armoede hoogtij viert (ik ben er vaak genoeg geweest, vandaar). Hangt er ook af waar je heen gaat trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef Boomstronk het volgende:
Erg gaaf topic zit zelf ook half vol.
Naast tattoos hou ik van reizen, ik probeer mijn reizen meestal te combineren met een plakplaatje. ik ga dit jaar naar India, kent iemand goede artiesten van daar? Of heeft er ervaring mee?
Ik ben benieuwd!
De pijn is iets waar je aan wentquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik wil wel maar ben een beetje bang voor de pijn. 1ste tat wil ik op mijn borstkast. een adelaar met gespreide vleugels en in zijn klauwen een vw logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |