abonnement Unibet Coolblue
pi_122356008
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Geen tattoo zetten. Je vraagt anderen wat ze ervan vinden. Je begint fout.
Sorry dat ik alleen mijn horizon wil verbreden door te kijken hoe anderen het zien wat ik zelf niet gezien heb. Het beïnvloedt niet meteen mijn keuze, maar ik wil iedere mogelijkheid bekijken. Ik heb ook niet echt een behoefte om een standaard tattoo te hebben zoals een dolfijn op je onderrug of iets in die trant.
En bedankt scrub_nurse voor je antwoord zonder te commanderen wat ik zogenaamd hoor te doen. Ik red me hier wel verder mee.
Nu even verder onderzoeken. :)
pi_122356214
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef xomag het volgende:

[..]

Sorry dat ik alleen mijn horizon wil verbreden door te kijken hoe anderen het zien wat ik zelf niet gezien heb. Het beïnvloedt niet meteen mijn keuze, maar ik wil iedere mogelijkheid bekijken. Ik heb ook niet echt een behoefte om een standaard tattoo te hebben zoals een dolfijn op je onderrug of iets in die trant.
En bedankt scrub_nurse voor je antwoord zonder te commanderen wat ik zogenaamd hoor te doen. Ik red me hier wel verder mee.
Nu even verder onderzoeken. :)
Een tekst op je pols is inmiddels ook wel standaard aan het worden, he
pi_122356242
Ga eerst eens op inet zoeken naar diverse tattoo's, loop eens binnen bij een shop, ze hebben er ongetwijfeld boeken met polstattoo's.
Elk tattoo is een persoonlijke keus. Wat de een mooi vind kan de ander verschrikkelijk vinden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_122356279
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Een tekst op je pols is inmiddels ook wel standaard aan het worden, he
tja wat niet..
Ik ben ook niet uniek met een tattoo op mijn voet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_122356341
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

tja wat niet..
Ik ben ook niet uniek met een tattoo op mijn voet..
Nee dat bedoel ik, het is zó moeilijk om nog origineel te zijn tegenwoordig.
pi_122356397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik, het is zó moeilijk om nog origineel te zijn tegenwoordig.
oh op die fiets..

Tja, origneels... mijn tattoeerder vertele dat ie eens IN een oor getattoeerd had...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_122357520
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh op die fiets..

Tja, origneels... mijn tattoeerder vertele dat ie eens IN een oor getattoeerd had...
Ook wel vaker gezien. Je ster laten tatoeëren hebben nog niet veel mensen gedaan denk ik. Maar dat is ook extreem pijnlijk.

Vwb de persoon met de vraag over die polstattoo: niet origineel, maar als je het wilt: waarom niet?

En ik ben het eens met EBAH mbt de custom tattoo. Toch het mooiste wat je kunt laten zetten voor je vader.

Ik heb een tattoo van de kop van een wayang golek (niet origineel). Staat op mijn bovenrug tussen de schouders (niet origineel). Het is een kopie van de wayang golek die ik als 12jarig jochie als souvenir in Indonesië gekocht heb (behoorlijk origineel). Die tattoo is persoonlijk (roots en memories). Dat maakt het dat ik er heel blij mee ben.

Je kunt een tattoo nemen met een betekenis. Origineel idee of niet. Of je kunt een tattoo laten zetten omdat je het gewoon mooi vind. Het maakt niet uit, doe waar jij jezelf goed bij voelt.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:15:04 #183
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_122360925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Wat dacht je van een dikke custom tattoo? Ik had ook steekwoorden en verder helemaal niks. Dit meisje heeft mijn tattoo geschets; http://www.facebook.com/xenija.woskressenskaja?fref=ts

Haar laatste werk;

[ afbeelding ]
_O_
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:40:47 #184
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_122370671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Wat dacht je van een dikke custom tattoo? Ik had ook steekwoorden en verder helemaal niks. Dit meisje heeft mijn tattoo geschets; http://www.facebook.com/xenija.woskressenskaja?fref=ts

Haar laatste werk;

[ afbeelding ]
prachtig!
pi_122371824
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Turbomuis het volgende:
Eind jaren negentig heb ik twee kleine tatoeages laten zetten. M'n eerste twee, wat was ik trots. Maar goed, de kleinste (op m'n borst) zag er al snel niet meer mooi uit, hij liep uit en was meer een donkere vlek ondertussen.

Een hele tijd later, in 2005, heb ik een tribal op m'n bovenarm laten zetten, door Sasha, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]

Een tribal is ook maar een tribal, dus ik wilde er wat bij. Dit heb ik in 2010 laten doen, door Sjonnie, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Toen het rode weg was getrokken vond ik het eigenlijk toch wel een beetje een suffe bedoening, een tribal, letters en wat lijntjes. Mwah, dat kan beter.
Aldus geschiedde, in september 2011, door Jim, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ondertussen zat ik nog steeds met die vlek. Jim wist wel een mooie oplossing. Ook wilde ik 'm op m'n arm iets lager en wilde ik 'm iets verder over m'n sleutelbeen.
Dat gebeurde, begin december 2011, wederom door Jim.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

En zo is 'ie dus nu. Maar nog steeds werk in uitvoering denk ik :)
En vergeet natuurlijk niet, het waren de plannen voor het uitbreiden van je tattoo in dit forum (net voor de september ingreep van Orie) waardoor we met elkaar in gesprek kwamen ;) en ook die rest is geschiedenis!

Tattoo's kunnen meer opleveren dan mooie plaatjes natuurlijk
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:15:00 #186
147091 janeway
live long and prosper
pi_122374701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Turbomuis het volgende:
Eind jaren negentig heb ik twee kleine tatoeages laten zetten. M'n eerste twee, wat was ik trots. Maar goed, de kleinste (op m'n borst) zag er al snel niet meer mooi uit, hij liep uit en was meer een donkere vlek ondertussen.

Een hele tijd later, in 2005, heb ik een tribal op m'n bovenarm laten zetten, door Sasha, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]

Een tribal is ook maar een tribal, dus ik wilde er wat bij. Dit heb ik in 2010 laten doen, door Sjonnie, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Toen het rode weg was getrokken vond ik het eigenlijk toch wel een beetje een suffe bedoening, een tribal, letters en wat lijntjes. Mwah, dat kan beter.
Aldus geschiedde, in september 2011, door Jim, van Dragon Tattoo.
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ondertussen zat ik nog steeds met die vlek. Jim wist wel een mooie oplossing. Ook wilde ik 'm op m'n arm iets lager en wilde ik 'm iets verder over m'n sleutelbeen.
Dat gebeurde, begin december 2011, wederom door Jim.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

En zo is 'ie dus nu. Maar nog steeds werk in uitvoering denk ik :)
Mooi verhaal zeg.. Erg gaaf geworden je tat...
pi_122376000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een tattoo .
Steekwoorden:
Mijn vader
Jager
Boer
Natuur
Lief

Kan DE tattoo niet vinden ? Jullie zijn neutraal , misschien wat opties?
Oldschool herten zijn dope:


Vast wel een manier om je vaders kanten in zo'n ontwerp te stoppen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 2 februari 2013 @ 14:48:14 #188
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 14:50:29 #189
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_122378100
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef GimmeGore het volgende:
Doet me aan jagermeister denken
Waar het hart vol van is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_122382773
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Waar het hart bloed vol van is.
:+
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_122415560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik, het is zó moeilijk om nog origineel te zijn tegenwoordig.
Ik heb liever het standaard roosje op een standaard plek en dat ik er gelukkig mee ben, dan een origineel ontwerp waar ik niet warm of koud van word. Originaliteit is overrated.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 3 februari 2013 @ 14:12:49 #192
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122416613
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb liever het standaard roosje op een standaard plek en dat ik er gelukkig mee ben, dan een origineel ontwerp waar ik niet warm of koud van word. Originaliteit is overrated.
Originaliteit heeft wat mij betreft wel de voorkeur. Anders vind ik het vooroordeel plakplaatje wel van toepassing...

Liever een standaardplaatje aanpassen tot iets persoonlijks dan. Persoonlijke waarde vind ik namelijk het belangrijkste en je gaat me niet wijsmaken dat een standaar roosje oh zoveel waarde voor je heeft als je het recht uit een map op je arm plakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 3 februari 2013 @ 15:09:01 #193
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_122418912
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Originaliteit heeft wat mij betreft wel de voorkeur. Anders vind ik het vooroordeel plakplaatje wel van toepassing...

Liever een standaardplaatje aanpassen tot iets persoonlijks dan. Persoonlijke waarde vind ik namelijk het belangrijkste en je gaat me niet wijsmaken dat een standaar roosje oh zoveel waarde voor je heeft als je het recht uit een map op je arm plakt.
Dit dus...
  zondag 3 februari 2013 @ 17:00:36 #194
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_122423668
M'n eerste zit er nu echt aan te komen, waarschijnlijk in mei/juni dat ik terecht kan, spannend! :D
  zondag 3 februari 2013 @ 17:40:27 #195
330855 ejiraM
for the greater good
pi_122425644
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Originaliteit heeft wat mij betreft wel de voorkeur. Anders vind ik het vooroordeel plakplaatje wel van toepassing...

Liever een standaardplaatje aanpassen tot iets persoonlijks dan. Persoonlijke waarde vind ik namelijk het belangrijkste en je gaat me niet wijsmaken dat een standaar roosje oh zoveel waarde voor je heeft als je het recht uit een map op je arm plakt.
Maar toch.. Als ik een tattoo laat zetten is dat een woord aan de binnenkant van mijn pols. Een woord zelfs waarvan ik weet dat er meerdere mensen die ik niet ken vanwege hetzelfde verhaal met dat woord op die plek rondlopen. En toch heeft dat woord voor mij zoveel betekenis dat het mij geen flikker kan boeien dat er niets, maar dan ook niets origineels aan die tattoo is.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 3 februari 2013 @ 17:52:25 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122426157
Lettertype? Grootte? Omlijsting? Zoveel variatie mogelijk wat toch net wat persoonlijker maakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122427196
Niks mis met een random plaatje op je arm als je dat gewoon een leuk plaatje vindt. Inderdaad rozen en sterren e.d. zijn overused maar soit, als iemand dat mooi vindt...
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 3 februari 2013 @ 19:04:37 #198
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_122429487
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Niks mis met een random plaatje op je arm als je dat gewoon een leuk plaatje vindt. Inderdaad rozen en sterren e.d. zijn overused maar soit, als iemand dat mooi vindt...
Mijn arm is alleen maar "standaard" plaatjes.. :') Mijn arm moet geheel Sailor Jerry tribute worden :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_122429741
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef theKiD het volgende:

[..]

Mijn arm is alleen maar "standaard" plaatjes.. :') Mijn arm moet geheel Sailor Jerry tribute worden :D
Dat dus, ik heb drie tattoos op m'n arm. Alledrie oldschool en met weinig persoonlijks er aan.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 3 februari 2013 @ 19:10:32 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122429753
Thabks voor de suggesties.
En ja, weet dat, als je DE tattoo hebt gezien/gevonden dat je dat dan gelijk weet. Blijf dan ook op zoek totdat dat het geval is
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')