quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft Bianca het niet meer zo op portretten. Omdat ze er om bekend staat hele goede te maken kreeg ze alleen nog maar portretopdrachten en dat schijnt haar de neus uit te komen.
Dat is wat ik gehoord heb he.....
Ferry van Tattoo Placein Amsterdam heeft bij mij een paar goede gezet en House of Tattoos ook in Amsterdam zit ook een goede
Lol, dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft Bianca het niet meer zo op portretten. Omdat ze er om bekend staat hele goede te maken kreeg ze alleen nog maar portretopdrachten en dat schijnt haar de neus uit te komen.
Dat is wat ik gehoord heb he.....
Dat is wat ik van verschillenden hoorde he. Het is een gerucht, of het waar is...... Niet dat ik straks bericht krijg van een boze Bianca.quote:
Gerrit van Tattoomania zet ook leuke portretten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Kent iemand een goede portretten/realistische tattoo artiest? Liefst omgeving limburg/brabant maar hoeft natuurlijk niet.
Dat ligt eraan welke opleiding je doet, hoeveel uren je stage loopt en waar je stage loopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met stagevergoeding! Dan weet ik hoeveel maanden ik moet sparen. (Misschien maandelijks een sessie, misschien moet ik nog een dik jaar wachten)
Per maand? Grapjas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef artelligence het volgende:
Hbo over het algemeen gem 500 euro
ik kreeg 350 euro per maand voor mijn hbo stage, is volgens mij nog vrij veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met stagevergoeding! Dan weet ik hoeveel maanden ik moet sparen. (Misschien maandelijks een sessie, misschien moet ik nog een dik jaar wachten)
Is weer even geleden, dacht dat het 500 was dat ik kreeg. Maar even opgezocht in de admin, ik kreeg 300 per maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke opleiding je doet, hoeveel uren je stage loopt en waar je stage loopt.
Binnen mijn opleiding is het bijvoorbeeld al een uitzondering dat je stagevergoeding krijgt, dus ik ben helemaal gelukkig met mijn 1,75 per uur.
[..]
Per maand? Grapjas.
Ik moet toch ook maar eens serieuze stappen ondernemen om die tattoo te laten zetten...
Heeft ook mijn voorkeur. Punt is alleen dat ik aan krachttraining doe en een discipline heb van lik-mijn-vestje. Ik kan een periode heel fanatiek trainen en dan weer een periode lopen te kloten. M.a.w. omvang triceps en biceps varieren nogal door de tijd heen en ik vroeg me af of dit effect heeft op de vorm van de tattoo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef Chesben het volgende:
Binnenkant bovenarm is mooier naar mijn idee. Maar goed, smaken kunnen verschillen natuurlijk
Da's mijn twijfel dus. Binnenkant bovenarm is mijn favoriete plek. Op mijn rug... dat vind ik al een stuk minder...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Chesben het volgende:
Dat gaat zeker wel effect hebben op hoe je tattoo er uitziet. Wat dat aangaat kun je beter een plekje kiezen dat niet zo aan verandering onderhevig is.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef saaw het volgende:
Het is best nog lastig om zelf een fatsoenlijke foto van je eigen kuit te maken
[ afbeelding ]
hoelang was je sessie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Nu terugtreinen, vanavond wel pics
Dat wist ik al jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
lang genoeg, vond ik destijds tenminste.
ben benieuwd. maar dat wist je al, toch?
Viel mee, ik had langer door kunnen gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
3 uur lang krassen is anders niet al te fijn...
Mooi echt gaaf.. geeft mij weer een ideetje om symboliekjes voor mijn kids te maken.. een winter dochter een lente knul en een herfst meisje.. Eens kijken wat ik daar mee kan.. En dan verwerkt in iets op mijn rugquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef saaw het volgende:
Het is best nog lastig om zelf een fatsoenlijke foto van je eigen kuit te maken
[ afbeelding ]
Duurde bij mij op mijn kuit ook 3 uur. Dat is inderdaad nog wel overleefbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Viel mee, ik had langer door kunnen gaan
oeehh.. dat is een goede.- ik heb een lente- en een herfstmeisjequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef janeway het volgende:
[..]
Mooi echt gaaf.. geeft mij weer een ideetje om symboliekjes voor mijn kids te maken.. een winter dochter een lente knul en een herfst meisje.. Eens kijken wat ik daar mee kan.. En dan verwerkt in iets op mijn rug
Heb je daar misschien voorbeelden vnquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Chesben het volgende:
Dat gaat zeker wel effect hebben op hoe je tattoo er uitziet. Wat dat aangaat kun je beter een plekje kiezen dat niet zo aan verandering onderhevig is.
Ondanks de wazige foto vind ik 'm tof maar wat is het,?quote:
Is nog niet af, het is de achtergrond wat je nu zietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ondanks de wazige foto vind ik 'm tof maar wat is het,?Gewoon een abstract ding of is het nog niet af?
tof wel, maar ook erg tijdgevoelig en verouderingsgevoelig lijkt me.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[ afbeelding ] zoiets vind ik toch wel heel erg tof zeg
ja zou het zelf ook niet zo snel doen maar vind het wel mooi om te zien, je ziet het wel vrij veel op het moment dat watercolor gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
tof wel, maar ook erg tijdgevoelig en verouderingsgevoelig lijkt me.
Het zegt me nu nog nietsquote:
Wanneer is sessie 2?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:46 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere picDie zwarte frutsels zijn als aanduiding voor de volgende keer.
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is! De kleuren zijn wel echt mooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:46 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere picDie zwarte frutsels zijn als aanduiding voor de volgende keer.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is! De kleuren zijn wel echt mooi.
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef beach7 het volgende:
[..]Volgens mij gaat ie echt heel gaaf worden
+2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef beach7 het volgende:
[..]Volgens mij gaat ie echt heel gaaf worden
Mijn arm was opgezwollen en voelde beurs aan. Misschien even bellen met je tattoo artist?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef AppleMartini het volgende:
Mijn arm voelt warm aan en op een bepaalde plek steekt het sporadisch, not sure of dat normaal is eigenlijk.
Ja, ga ik doen. Lees al wel meer similar verhalen, sowieso kijk ik het aan... Misschien heeft het ook te maken met de aanbevolen manier van verzorgen? Ik moest m'n arm de komende 5 dagen gewoon ingepakt houden met folie, 2x daags verschonen en bepanthen erop, dat ben ik zo niet gewend ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijn arm was opgezwollen en voelde beurs aan. Misschien even bellen met je tattoo artist?
Heb je ook gehad dat het wat warm aanvoelde? Gek, met m'n vorige 9 heb ik deze sensatie niet gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef dawg het volgende:
moest ik ook en had ik ook. omdat het de eerste paar dagen nog niet goed geheeld is, is de folie om te zorgen dat er gern vuil in kan komen.
Ik moest mijn arm ook zo lang mogelijk inpakken met folie. Minimaal 2 dagen. Wel 3 keer per dag wassen en insmeren met bepanthen. Helemaal geen korstjes gehad en alle kleuren zijn super mooi gebleven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen. Lees al wel meer similar verhalen, sowieso kijk ik het aan... Misschien heeft het ook te maken met de aanbevolen manier van verzorgen? Ik moest m'n arm de komende 5 dagen gewoon ingepakt houden met folie, 2x daags verschonen en bepanthen erop, dat ben ik zo niet gewend ook.
alleen bij mijn sleeve, was ook beetje opgezet, mijn bovenarm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Heb je ook gehad dat het wat warm aanvoelde? Gek, met m'n vorige 9 heb ik deze sensatie niet gehad.
Ik blijf het lekker inpakken danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik moest mijn arm ook zo lang mogelijk inpakken met folie. Minimaal 2 dagen. Wel 3 keer per dag wassen en insmeren met bepanthen. Helemaal geen korstjes gehad en alle kleuren zijn super mooi gebleven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen bij mijn sleeve, was ook beetje opgezet, mijn bovenarm.
9? dit vraagt om pics.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik blijf het lekker inpakken danThanks!
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Die gebruik ik bij jou gewoon vaak
Check. 3 dikke lijnen die geïrriteerd zijn en dikkere korstjes hebben. Mn broek schuurt daar langs. En die jeuken als een malle!quote:Op zondag 27 januari 2013 06:45 schreef Vicky het volgende:
Ik heb juist heel veel korstjes en jeuuuuukk... Aaarrgghhh..
Dat gloeien heb ik ook altijd gehad. Ook het soort van prikken van de huid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef AppleMartini het volgende:
Mijn arm voelt warm aan en op een bepaalde plek steekt het sporadisch, not sure of dat normaal is eigenlijk.
verschrikkelijk... Ik.haaaaat jeuk..quote:Op zondag 27 januari 2013 09:56 schreef withxhonor het volgende:
[..]
Check. 3 dikke lijnen die geïrriteerd zijn en dikkere korstjes hebben. Mn broek schuurt daar langs. En die jeuken als een malle!
Oeh das niet prettig Noa.. Hij ziet er wel.vet uit zeg!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
verschrikkelijk... Ik.haaaaat jeuk..
Met wassen wel weer wat velletjes weggewassen..
[ afbeelding ]
Zo was ie vanmorgrn
Tnxquote:Op zondag 27 januari 2013 11:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh das niet prettig Noa.. Hij ziet er wel.vet uit zeg!
Wow, een stuk van Markus! Mooi!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:37 schreef n0a het volgende:
[..]
Tnx, daar was hij nog niet af. Had er nog 6 sessies na.
dat maakt niet echt uit, in de winter trim ik het alleen kan wel een tijdje rondlopen met groeiend borsthaar :pquote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan alleen misschien minder vaak/niet scheren tot je tattoo genezen is
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit op beide handen.
Vetquote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Zoiets moet dus op de binnenkant van mijn bovenarm komen
Eerst 3 van Google. Laatste is wel van Kordellquote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef Lamb29 het volgende:
Die zijn erg gaaf EBAH.. Alle 4 van Kordell?
En ik wil zoiets op mijn kuitquote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Zoiets moet dus op de binnenkant van mijn bovenarm komen
Lettertype is naar mijn idee wel goed gekozen, netjes maar toch het idee van handgeschreven. Op welke plek had je deze tekst gedacht?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef mtchel112 het volgende:
dit wordt hem trouwens
[ afbeelding ]
misschien een beetje standaard tekst maar ik vind het een hele mooie uitspraak, en een motivatie naar alles wat ik nog moet geen behalen in de toekomst
Op mn borst, links rechts weet ik nog niet (maakt verder ook niet uit). Vind m zo prachtig, de lijnen moeten niet te dik worden. Ben er echt verliefd op :pquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef yurian het volgende:
[..]
Lettertype is naar mijn idee wel goed gekozen, netjes maar toch het idee van handgeschreven. Op welke plek had je deze tekst gedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij is het idd een verslavingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Is dit nou een verslaving, tattoos laten zetten voor jullie?
Zie zoveel moois voorbij komen, denk dat ik wat vaker hier kom kijken!
Misschien wel een van de weinige waarvan je naderhand blij bent dat je eraan hebt toegegeven :pquote:
Zeker een verslaving. Aan de andere kant best kut omdat het geen goedkope verslaving isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze ook zo fantastisch
Ieder zijn smaak..quote:
Ben gek op wolven, mijn ogen hebben ook verschillende kleuren net als wolven. En toen ik me een tijd heel kut voelde heb ik wolvenmelk gekregen van zon alto genezer (verdund) voelde me daarna weer goed (placebo of niet)quote:
En met volle maan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ben gek op wolven, mijn ogen hebben ook verschillende kleuren net als wolven. En toen ik me een tijd heel kut voelde heb ik wolvenmelk gekregen van zon alto genezer (verdund) voelde me daarna weer goed (placebo of niet)
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meestal word ik ergens wakker in een berm dan, geen idee wat er gebeurd is als ik wakker word
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ben gek op wolven, mijn ogen hebben ook verschillende kleuren net als wolven. En toen ik me een tijd heel kut voelde heb ik wolvenmelk gekregen van zon alto genezer (verdund) voelde me daarna weer goed (placebo of niet)
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meestal word ik ergens wakker in een berm dan, geen idee wat er gebeurd is als ik wakker word
Voor mij is het een behoorlijke verslaving.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
grootste nadeel vind ik dat ik geen ruimte meer heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zeker een verslaving. Aan de andere kant best kut omdat het geen goedkope verslaving is
Dude, ziet er echt vet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef habanero het volgende:
[..]
grootste nadeel vind ik dat ik geen ruimte meer heb.
Seriously? De uitwerking is best slecht. Het oor ziet eruit alsof ze het vergeten waren.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze ook zo fantastisch
misschien in de war met een husky?quote:Op maandag 28 januari 2013 06:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Seriously? De uitwerking is best slecht. Het oor ziet eruit alsof ze het vergeten waren.
En eehm het is voor een wolf heel zeldzaam om 2 kleuren ogen te hebben. Een licht oog is juist niet camouflerend.
Een placebo is alleen maar zo sterk als je zelf wil geloven.
Ben je niet gewoon twilight fan?
Wauw..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef Captain_Falcon het volgende:
Nu dat ik foto's heb gezien van watercolour tattoo's kan ik het echt niet uit mijn hoofd krijgen, niemand kan dat in NL toch?. In the heat of the moment nu net bedacht dat ik misschien gewoon een vakantie met vrienden plan en dan daar onder andere heenga (Ondrash). Heeft iemand een idee hoe die watercolour tattoo's zijn als ze verouderen? Het klassieke idee is natuurlijk dat die kleuren op een gegeven moment een beetje vlekken en dat alleen kleur niet handig is omdat het dan niet scherp blijft. http://www.ondrash.com/
wauw die eerste.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit op beide handen.
(Mexicaanse) day of the dead (of diaz de los muertos) skulls.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw die eerste.
hoe noem je zulke tattoos en wie zet ze?
ahh. dia de los muertos ken ik wel. zal mijn ogen eens openhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
(Mexicaanse) day of the dead (of diaz de los muertos) skulls.
Wie ze zó mooi zet weet ik ook niet. Als iemand hier dat wel weet dan hoor ik dat ook graag.
Day of the dead en Kordell van Artcastle tattoo kan het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw die eerste.
hoe noem je zulke tattoos en wie zet ze?
Je kent het risico toch? Dan moet je lekker zelf doen wat jij wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Iedereen aan wie ik vertel dat ik ook mijn handen ga inken reageren negatiefBoohoo dat moet je niet doen, werk dit werk dat.
Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Je kent het risico toch? Dan moet je lekker zelf doen wat jij wilt
quote:
Jouw hand? Supervet ookquote:
Was dat maar zo. Helaas kan dat niet.quote:
Door werk zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Helaas kan dat niet.
Oh damn, vette portfolio die Jun cha.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef Atta-boy het volgende:
Jun cha zet die day of the dead skulls echt heel erg goed.
Jammer dat die gast in de states zit![]()
Vorige keer op de tattoo conventie in breda was zijn tattoo studio er wel, gasten zijn allemaal ziek goed in dit soort tattoos.
je weet toch wel dat dat een verzamelplaats is van vele artiesten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)orld/108732302544871
Deze gast is ook echt goed
Oeps, zie het net ja.. Wilde iemand anders posten. Wel een vette pagina, lol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je weet toch wel dat dat een verzamelplaats is van vele artiesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |