Nee, de benodigde lading alcohol kan zich maar beter niet in mijn huis bevindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef nectarientje het volgende:
Sjezus, nu weet ik ook het verschil tussen oost en west al niet meer..
Barb, maak je ze thuis nooit?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk haat ik mensen.
Mijn moeder vroeg zich ook al af of ik alcoholist geworden was. Mijn vader had het vermoeden dat de flessen dan wel leeg geweest warenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Nee, de benodigde lading alcohol kan zich maar beter niet in mijn huis bevinden
quote:
En voor de prijzen hier hoef ik het niet te laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg zich ook al af of ik alcoholist geworden was. Mijn vader had het vermoeden dat de flessen dan wel leeg geweest waren![]()
Maar het is wel een bizarre voorraad ja..
Wij volgende week ook niet! Wat betaal jij gemiddeld? Los van dat happy hour?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef Barbusse het volgende:
En voor de prijzen hier hoef ik het niet te laten.
5 tot 8 euro per cocktail afhankelijk van wat je bestelt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij volgende week ook niet! Wat betaal jij gemiddeld? Los van dat happy hour?
Ja zeg hallo. 1,40 EUR voor 0.5 liter Becks is toch veel stoerder!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5 tot 8 euro per cocktail.Of per twee dus
Ja, dat betaal je hier ook voor bier bij sommige strandtentjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo. 1,40 EUR voor 0.5 liter Becks is toch veel stoerder!
is te doen. Favo's?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
5 tot 8 euro per cocktail afhankelijk van wat je bestelt natuurlijk.Of per twee dus
Ook dat nog.. Kneuterige afzetters zijn het!quote:
Vodka Martini en Long Beach Ice Teaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
is te doen. Favo's?heeft pas een fles gemberlikeur gekocht dus wij hebben nog wel eens een gembercosmo
Dat is correct.quote:
Vleesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
I know! En aangezien het vlees zo in de bonus is, maak ik deze week nog stoofvlees voorvoor in de diepvries
Hij boft zó met mijquote:
Dus hij mag het niet opeten maar moet het in de vriezer leggen? Wat wreed van je.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
I know! En aangezien het vlees zo in de bonus is, maak ik deze week nog stoofvlees voorvoor in de diepvries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |