In hoeverre jij nog geloofwaardig was laten we even erbuiten. Maar denk jij niet dat jouw hele geloofwaardigheid een paar dagen geleden al weggevlogen is?quote:
Je moet wel, daar je al ongelijk had gekregen. Verder: ik heb helemaal geen bron aangepast, waar lul je over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik plaats zelfs een bron waar ik ongelijk krijg en verander dat niet eens om gelijk te krijgen (zie jezelf).
Nee, niet alles komt in de media en als ik de behoefte had het in de media te brengen verdiende ik mijn geld wel bij Voetbal International in plaats van het gratis en voor niets op Fok te deponerenquote:Maar jij kan niet eens een bron geven voor je zogenaamde 15%.
Ben je echt zo'n groot mongool?
Dat is het probleem ook. Als je met het eerste in een vaste formatie speelt kun je gericht spelers kopen voor de posities en gericht spelers opleiden voor de posities. Het schept een grote duidelijkheid in wat er nodig is van een speler. Bovendien komen jeugdspelers vervolgens een team inrollen wat speelt op een manier zoals zij die al jarenlang gewend zijn, zodat ze zelfs met mindere kwaliteiten een degelijke invulling kunnen geven aan een bepaalde rol, en het dus geen noodzaak is om bij het wegvallen van een speler een andere te kopen, die vervolgens niet blijkt te renderen in een bepaald systeem waarna het systeem veranderd moet worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het eerste speelt ook niet in een vaste formatie. Spelers moeten in meerdere formaties kunnen spelen en flexibel zijn.
Dik gewonnen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik mijn bronnen binnen Feijenoord op het spel ga zetten om de discussie met een kneus (die ik al dik gewonnen heb) nóg dikker te gaan winnen?
Niet echt nee. Jullie veranderden het subject wéér naar dat ik zou beweren dat PSV CL begroot heeft. Dat hebben ze niet DIRECT nee, maar wel INDIRECT. Zoals ik in dit topic, en al VELE MALEN daarbuiten, talloze keren heb uitgelegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In hoeverre jij nog geloofwaardig was laten we even erbuiten. Maar denk jij niet dat jouw hele geloofwaardigheid een paar dagen geleden al weggevlogen is?
Dat klopt. Dan had Brands immers niet te veel betaald, want ze hebben een kampioenschap binnengesleept met hun kwaliteiten. Dat is niet gebeurd, wat duidelijk maakt dat Brands de kwaliteiten van deze spelers en hun inbreng op het spel heeft overschat en dus structureel teveel betaalt voor spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar als PSV nu 2 jaar achter elkaar afgetekend kampioen was geworden en die spelers hadden als een malle gerendeerd dan waren de betaalde bedragen waarschijnlijk geen issue geweest.
Nee mongool, er staat dat het financiële gewin marginaal isquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dik gewonnen?
Ik laat een bron zien (ik had het dus eerst fout, das waar), waar wel gesproken wordt over een clausule maar dat het marginaal is.
Jij zegt dat het niet zo is, want het is 15% (niet marginaal dus). Maar je hebt niet eens een bron.
Er staat niet: "het transferpercentage is marginaal", maar "het fiinanciële gewin". > En dat klopt. Zelfs als PSV v voor Wijnaldum 20 miljoen zou beuren, krijgt Feijenoord er maar 3. 3 miljoen in het licht van 50 miljoen schuld, is MARGINAAL FINANCIEEL GEWIN.quote:maar beseffen dat het financiële gewin slechts minimaal is
Mijn god... Zelfs .netwerk.to haalt een hoger niveau.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik mijn bronnen binnen Feijenoord op het spel ga zetten om de discussie met een kneus (die ik al dik gewonnen heb) nóg dikker te gaan winnen?
Als je 4-3-3 speelt, wat ook door veel andere Nederlandse clubs gespeeld wordt, dan heb je het nadeel dat je in dezelfde vijver als al die andere clubs vist.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook. Als je met het eerste in een vaste formatie speelt kun je gericht spelers kopen voor de posities en gericht spelers opleiden voor de posities. Het schept een grote duidelijkheid in wat er nodig is van een speler. Bovendien komen jeugdspelers vervolgens een team inrollen wat speelt op een manier zoals zij die al jarenlang gewend zijn, zodat ze zelfs met mindere kwaliteiten een degelijke invulling kunnen geven aan een bepaalde rol, en het dus geen noodzaak is om bij het wegvallen van een speler een andere te kopen, die vervolgens niet blijkt te renderen in een bepaald systeem waarna het systeem veranderd moet worden.
Zoals ik al zei, anders moet je het hebben van exceptioneel talent wat op individuele kwaliteit wat kan inbrengen. Als je je kan richten op spelers van mindere kwaliteit die door duidelijk tactisch besef kunnen bijdragen kun je veel sneller op je eigen jeugd terugvallen.
Narsingh en Willems geblesseerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Dus Lens en Strootman alleen in NL elftal
Ik stel nergens dat PSV 4-3-3 moet gaan spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je 4-3-3 speelt, wat ook door veel andere Nederlandse clubs gespeeld wordt, dan heb je het nadeel dat je in dezelfde vijver als al die andere clubs vist.
Verder zijn vleugelspitsen peperduur en zelden effectief, terwijl sterke backs niet bestaan, en centrale verdedigers die kunnen voetballen ook dun gezaaid zijn.
Doe met die kennis je voordeel.
Behalve dat ik:quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mijn god... Zelfs .netwerk.to haalt een hoger niveau.
In Oranje presteert ie wel lekker. Net zoals Narsingh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch raar dat Lens mag komen, die kan heulemaal niks
Fuck nu heb je al je bronnen verteld, daar gaat je levenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik:
- Eerder dan welke vorm van media ooit wist dat Rekik zijn contract verlengd had bij ManC. en dat op Fok! postte (omdat ik hem persoonlijk ken)
- Als eerste (eerder dan onze cllubwatcher en RTV, AD et cetera) kon vertellen dat Stefan de Vrij met Feijenoord in gesprek ging over contractverlenging en wat de eisen zijn
- Als eerste de salariseisen van Pellé postte plus de bonussen die hij vangt
- Als eerste het transferbedrag van Pellé publiceerde, vóór het AD zelfs nog, óók hier op Fok!![]()
Dat is al genoeg kennisgeving over hoe diep mijn bronnen zitten. Niet gek hé, als je Martintje zelf zelfs persoonlijk kent.
Mongoolquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ja want willems zou Gaal anders wel oproepen
Blijkbaar, altijd gedaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ja want willems zou Gaal anders wel oproepen
Nee, wel als ik moet gaan aantonen waar ik dat vandaan heb. Gelukkig slikken de Feijenoorders deze informatie WEL voor zoete koek, omdat ze WETEN dat als ik het beweer het kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fuck nu heb je al je bronnen verteld, daar gaat je leven
Het nadeel is dan wel dat het eerste team op een bepaalde manier moet spelen en dus voorspelbaar is. Wat erg fijn is voor de tegenstander die zich daarop kan aanpassen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook. Als je met het eerste in een vaste formatie speelt kun je gericht spelers kopen voor de posities en gericht spelers opleiden voor de posities. Het schept een grote duidelijkheid in wat er nodig is van een speler. Bovendien komen jeugdspelers vervolgens een team inrollen wat speelt op een manier zoals zij die al jarenlang gewend zijn, zodat ze zelfs met mindere kwaliteiten een degelijke invulling kunnen geven aan een bepaalde rol, en het dus geen noodzaak is om bij het wegvallen van een speler een andere te kopen, die vervolgens niet blijkt te renderen in een bepaald systeem waarna het systeem veranderd moet worden.
Zoals ik al zei, anders moet je het hebben van exceptioneel talent wat op individuele kwaliteit wat kan inbrengen. Als je je kan richten op spelers van mindere kwaliteit die door duidelijk tactisch besef kunnen bijdragen kun je veel sneller op je eigen jeugd terugvallen.
Ja, want nu ben je gewoon niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, wel als ik moet gaan aantonen waar ik dat vandaan heb. Gelukkig slikken de Feijenoorders deze informatie WEL voor zoete koek, omdat ze WETEN dat als ik het beweer het klopt
Moet ik duss documenten gaan scannen om die 15% aan te tonen, dan kunnen ze wél achterhalen wie die verspreid hebben.
Ok - dan zijn wij het in ieder geval eens. Helaas is PSV het niet met ons eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat PSV 4-3-3 moet gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |