Weet niet of ik daar nou blij mee moet zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je staat er wel mooi op elke keer.
Don't shoot the messenger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn
Congrats !quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Yreal het volgende:
Nou ik heb een stageplaats in de estate planning hoor.
Loopjongen, maar whatever. Ik mag in ieder geval 1 dag inhoudelijk werken.
Zo was het je ook aangeboden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Yreal het volgende:
Feliciteerd!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Yreal het volgende:
Ach, na afwijzing door keuze 1,2,3 en 4 vind ik het goed. Ik wist dat het geen hoogstaand werk word, maar de omgeving is wel top.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo was het je ook aangeboden?
Ah nouja het is iets inderdaad. Feli in ieder geval!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, na afwijzing door keuze 1,2,3 en 4 vind ik het goed. Ik wist dat het geen hoogstaand werk word, maar de omgeving is wel top.
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vergeet het bijvullen van de koffie niet,
Waarom zouden we zulke grapjes maken, hij heeft ten minste serieus iets te doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah nouja het is iets inderdaad. Feli in ieder geval!
Verwacht trouwens dit soort garpjes
[..]
[..]
Niet zo doen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zouden we zulke grapjes maken, hij heeft ten minste serieus iets te doenBen je jaloers?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Yreal het volgende:
Koffie halen gaat wel snel vervelen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk ook uit naar stagelopen. Lijkt me heel erg leuk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Koffie halen gaat wel snel vervelen hoor.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Stage, onbetaald werken.
Geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Echt kut man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Stage, onbetaald werken.
Geweldig.
Hier niet hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Stage, onbetaald werken.
Geweldig.
5 dagen, uren weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
GefeliciteerdHoeveel dagen / uur ben je daar in totaal meebezig?
Ik snap je punt. Alles moet zich immers in onmiddellijk geldelijk voordeel vertalen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Stage, onbetaald werken.
Geweldig.
Proestquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Alles moet zich immers in onmiddellijk geldelijk voordeel vertalen.
Als je een beetje je best doet haal je nog wel wat knaken binnen met een stage.
En verder ben je autistisch als je denkt dat mijn nick met katten te maken heeft.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Yreal het volgende:
Jij oude Carthaagse legerofficier jij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En verder ben je autistisch als je denkt dat mijn nick met katten te maken heeft.
Maar wel bergen waardering.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jij oude Carthaagse legerofficier jij.
Goed he.
Stage gelopen bij Hannibal.
Onbetaald.
Hoe veel bier koop je daar voor? PRECIES. NUL EN EEN HALF.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar wel bergen waardering.
bol.com topic?quote:
ibood.com net zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef Tchock het volgende:
Fijn trouwens he dat als je bol.com typt het automatisch een link wordt knetterhandig sluikreclame sluikreclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |