quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
PC: On Tuesday, February 5th, Dragonborn will be available on Steam, including the English, French, Italian, Spanish and German versions of the content.
PlayStation 3: Dragonborn will be the first add-on arriving on PSN in February. Hearthfire will release next, followed by Dawnguard, and all three should be out in February. The 1.8 update will also release, just prior to Dragonborn. Well keep you posted as release dates get finalized both on our end and with Sony for each and its various languages. Last but not least, each one will be 50% off during their launch week on PSN.
http://www.enderal.de/
[ Bericht 4% gewijzigd door Vault-Boy op 23-01-2013 14:04:05 ]
Kan niet wachten tot die uitkomt ben wel uitgekeken op Skyrim.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef vosss het volgende:
enderal.de
Dat gaat op zeker weer mod of the year worden zodra hij uitkomt.
Al dik 3500 uur in development
Ik vind Oblivion blijer dan Skyrimquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:01 schreef leeell het volgende:
hopelijk is ie ook wat grauwer dan hello kitty skyrim
Ik ook. Al vond ik dat grauwe ook best wel passen bij Skyrim. Toch had ik altijd een of andere FXAA post processor die het net ietsje gekleurder maakte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind oblivion juist mooier door de kleuren.Hoewel de bossen rond Riften ook wel wat uitstralen.
Ik heb al zo lang geen Skyrim gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Al vond ik dat grauwe ook best wel passen bij Skyrim. Toch had ik altijd een of andere FXAA post processor die het net ietsje gekleurder maakte.
Mijn install is overigens nog altijd naar zn grootjes
Imperialsquote:
Dat klopt, loop je geen risico mee. Zelfs nog beter vergeleken met die bedrijven waarvoor je even een programmatje moet downloaden die dat checked en upload, je weet nu zelf wat voor info je geeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
dxdiag is toch alleen info over je pc? Je kan toch niet gehacked worden ofzo
Dat heb je al een paar keer gezegdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb het ook al maanden niet aangeraakt
Draai je mods of niet? Kan ook aan je loadorder liggen, zodat een mod ineens door de war raakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef DeeCruise het volgende:
Heerlijk, nu blijft skyrim crashen... Of de savegame corrupt, of de nieuwe driver veroorzaakt het probleem. Na 8x terug naar Windows gegooid te zijn ben ik het echter zat, voorlopig geen skyrim meer..
Tss maak je nu een comebackquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat heb je al een paar keer gezegd![]()
Ik wil het wel weer spelen als Dragonborn er is. Dat lijkt me wel weer een leuke DLC om Skyrim weer eens op te pakken
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef Typisch het volgende:
Welke mods zijn must-haves? Als ik een nieuwe pc heb van de week ga ik weer eens skyrim doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]Heb hem er al vanaf geknald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week wel een keertje snowie.
Ben behoorlijk bekend met het tweaken, mods ligt het niet aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Draai je mods of niet? Kan ook aan je loadorder liggen, zodat een mod ineens door de war raakt.
En Skyrim en Dawnguard aan 50% korting..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Dragonborn DLC is nu te koop op Steam, unlocked op 5 februari en zoals verwacht, 19,99.
Dat heb ik ook. Niet een mod geinstalleerd of geupdate toevallig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef DeeCruise het volgende:
Heerlijk, nu blijft skyrim crashen... Of de savegame corrupt, of de nieuwe driver veroorzaakt het probleem. Na 8x terug naar Windows gegooid te zijn ben ik het echter zat, voorlopig geen skyrim meer..
Nope, mods zijn hetzelfde gebleven. Wel laatste AMD driver geinstalleerd en ik vermoed dat die er iets mee van doen heeft...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Niet een mod geinstalleerd of geupdate toevallig?
Daar begin ik echt niet aan, teveel mods.. maar het is ook niet nodig, de gamedata is niks aan veranderd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef vosss het volgende:
Laat me 3x raden, jij hebt ook weinig zin in een complete herinstall van Skyrim met al die mods?
Ik heb daar echt weinig trek in nog steeds. Savegames zullen denk ik nog wel goed zijn
Stuk of 100? En geef het nou gewoon op, voor de 3e keer: het is geen mod!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik nu even snel kan bedenken is. Hoeveel mods hebben jullie draaiende? En ik ga er vanuit dat jullie ook SKSE hebben?
Is die up to date?
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Quotidien het volgende:
Ik zou toch even kijken of de loadorder wel in orde is.
Niet slecht, ben benieuwd.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Geen idee of die hier al langs is gekomen, waarschijnlijk wel maar te lui om te zoeken![]()
Gaat floppen a la Conan, mark my wordsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Geen idee of die hier al langs is gekomen, waarschijnlijk wel maar te lui om te zoeken![]()
Nou sorry hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Stuk of 100? En geef het nou gewoon op, voor de 3e keer: het is geen mod!
zowat alle mmo's naast WoW zijn gefloptquote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Gaat floppen a la Conan, mark my words
gw2 nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zowat alle mmo's naast WoW zijn geflopt
die.ookquote:
Zie je topic.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef SpyGon het volgende:
Ik heb al lang geleden een ps3 versie van skyrim gekocht, toen hij net uit was, en laatst heb ik ook de pc versie gekocht, omdat ik de mods wilde spelen. Nu is mijn vraag of ik mijn ps3 save file op mijn pc kan zetten. Ik heb de savefile vanaf mijn ps3 gehaald en op een usb gezet. Die heb ik nu alleen dat zijn meerdere bestanden (2 PNG, 1 PFD, 1 SFO en een bestand (bij type staat niet bijvoorbeeld PNG-bestand, maar gewoon Bestand)). Hoe maak ik hier een .ess file van, net als mijn pc save files? Ik heb geprobeerd SYS-DATA (dat is dat Bestand) te veranderen door savegame.ess. Als ik Skyrim dan open, zie ik hem staan, maar als ik hem wil laden, zegt hij dat mijn file van versie 0 is in plaats van versie 9. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Thanks.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef vosss het volgende:
Ik neem aan dat jullie allemaal al aan de Dragonborn DLC begonnen zijn die vandaag op Steam gereleased is?
Is het wat? Pics? Etc?
Ik moet mijn install echt helemaal opnieuw gaan doen. Heb nog van alles zitten proberen, maar krijg hem niet meer aan de gang.
En dan moet ik behalve een shitload aan mods ook weer al die initweaks doen en alles
En dan maar hopen dat mn saves niet corrupt zijn
OK jij bent hem net als mij niet aan het spelenquote:
Jup,uit pure woede maar opnieuw begonnen met Mass Effect 1, daar het een onbegonnen taak is om alles uit te zoeken qua mods. Zelfs als ik het in 2 dagen zou kunnen afhandelen zit ik alsnog met het probleem dat behoorlijk wat mods offline gehaald zijn, en ik deze niet allemaal als backup op de bak heb staan..quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
OK jij bent hem net als mij niet aan het spelen
Guess what happendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef vosss het volgende:
Tweaks om de performance te verbeteren? Heb je daar een overzicht van ergens? Ben onlangs begonnen met Skyrim en een shitload aan mods en andere zooi geïnstalleerd. Gelijk weer verslaafd. Morrowind en Oblivion heb ik ook 'grijs gespeeld'.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef vosss het volgende:
En dan moet ik behalve een shitload aan mods ook weer al die initweaks doen en alles
Ehmz performance verbeteren? Nee, juist verslechteren door veel meer details op je scherm te laten zien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Tweaks om de performance te verbeteren? Heb je daar een overzicht van ergens? Ben onlangs begonnen met Skyrim en een shitload aan mods en andere zooi geïnstalleerd. Gelijk weer verslaafd. Morrowind en Oblivion heb ik ook 'grijs gespeeld'.
Dat was niet de hoofdlijn. De hoofdlijn is met die draak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb net zo'n fucking stad uitgemoord met mijn vrinden, dan verzamel je daarna op een plein en moet je ff zo'n toespraak aanhoren. Is het dan afgelopen of is er dan nog een hoofdlijn na de sidequests? Want ik snapte er geen reet van.
Jup, de balans vinden, dat is de truuk... Misschien dat ik over een paar maanden me ertoe kan zetten om het eens uit te gaan pluizen allemaal, vooralsnog blijft de game corrupt op de bak staan zonder te spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz performance verbeteren? Nee, juist verslechteren door veel meer details op je scherm te laten zien.
Beter werd het er allemaal niet van, maar wel zo getweaked dat het prima speelbaar was en er ook nog eens zeer puik uit zag. Vanilla vond ik het eigenlijk best een teleurstelling grafisch gezien.
Waar snap je geen reet van?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb net zo'n fucking stad uitgemoord met mijn vrinden, dan verzamel je daarna op een plein en moet je ff zo'n toespraak aanhoren. Is het dan afgelopen of is er dan nog een hoofdlijn na de sidequests? Want ik snapte er geen reet van.
Die draak? Er zijn er toch ik weet niet hoeveel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat was niet de hoofdlijn. De hoofdlijn is met die draak.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die draak? Er zijn er toch ik weet niet hoeveel?
Wow...quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:30 schreef maxmit het volgende:
[..]omg
Dragonborn trouwens net binnen. Weet nog niet of ik er al zin in heb aangezien ik AC3 nog niet heb uitgespeeld...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wow...Sorry dat ik niet aan het vereiste nerdgehalte voldoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Dit heeft niks met nerd-zijn te maken, dit is gewoon full blown retardedquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik niet aan het vereiste nerdgehalte voldoe![]()
Excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
die draak dovahkinquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Moet je even op googlen. Er zijn manieren om via de commandline quests weg te halen uit je log.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:45 schreef Vermecelli het volgende:
Het enige wat ik nog steeds mis is een quest abandon optie. Mijn misc lijstje staat bomvol met allemaal zooi wat ik niet wil doen of wat gebugged is.
Voor een x aantal minuten zijn al je skills sterker. Soort van bezerker mode. Je kan het echter maar 1x per dag gebruikenquote:
Ik hoop dat je geen Engels kan waardoor je het hele verhaal niet mee hebt gekregen, want anders is het iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Een verhaallijn volgen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen Engels kan waardoor je het hele verhaal niet mee hebt gekregen, want anders is het idd
Een elderscrolls game spelen en dan de verhaallijnen niet volgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een verhaallijn volgen.Dat is voor mensen die geduld hebben. A.A.A.A close, en gáán.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een elderscrolls game spelen en dan de verhaallijnen niet volgen.
alsof de verhalen zo goed zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een elderscrolls game spelen en dan de verhaallijnen niet volgen.
Skyrim heeft wel een paar leuke, maar Morrowind en Oblivion zitten vol met meeslepende verhalen hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Snowbells het volgende:
Oblivion dark brotherhood quest voltooid.
Lucienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Die was awesomeeeeee
Die orc ook
Herkenbaar! De eerste keer was ik wel begonnen met de mainquest, maar nadat het hele landschap was omgetoverd in een portalfeest ging ik niet verder dan je gear + gratis pony ophalen bij het klooster.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Bij Oblivion stelde ik de mainquest altijd zoveel mogelijk uit. Al die lelijke poorten overal.Al is het verhaal wel goed, vooral in Morrowind. Die van Skyrim is sowieso wat minder dieper.
een van de betere van de guilds.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Verhaal van skyrim is niet zo bijzonder.
You have been summoned mortal...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:28 schreef vosss het volgende:
Ik had gisteren Morrowind in mn brievenbus liggen.
Geen idee wie dat erin gegooid heeft. Ik denk mn broer. Die SMSte eergisteren nog of ik Mass Effect 2 had liggen.
Ik weet eigenlijk ook niet meer of mijn broer die vroeger gekocht heeft of dat ik die destijds gekocht heb
In elk geval lag ie in mn brievenbus.Morrowind
Dat ken ik maar al te goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef hans1988 het volgende:
Ik had niet moeten beginnenZit nu al uren te spelen..
Zitten wel een paar pareltjes van mods ertussen tegenwoordig
Ik zoek eigenlijk 1 mod of alles in 1 pakket ofzo dus Morrowind installeren en click click next next ok ok een mod eroverheen en dat het dan klaar is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn er wel, vosssHopelijk weet iemand hier waar je ze kan vinden en zo.
Dat ziet er goed uit!quote:
"koop" ze dan op internetquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit!
Even testen. Ik lees wel dat ik beide expansions moet hebben voor ik dat installeer, maar die heb ik niet.
Gaat dat problemen geven?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef vosss het volgende:
Okay hij doeg het!!
Ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen.
Ik ben nu net in Balmora aangekomen te voet. Tijd om naar bed te gaan bijna, die tyfuswekker gaat weer veel te vroeg morgen
Binnenkort maar eens uitspelen![]()
Ok wat was het? Nog achter gekomen? Of complete reinstall toch maar gedaan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]![]()
Skyrim loopt hier overigens ook weer
Ziet er puik uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil morrowind ook wel proberen met die overhaul
Nah, totale reinstall was me teveel werk dus liggen uitpluizen: bleek een fucked up user profile in catalyst te zijn waarbij enkele regkeys niet verwijderd werden ondanks de rollback. Deze handmatig opgezocht en verwijderd -> presto!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok wat was het? Nog achter gekomen? Of complete reinstall toch maar gedaan?
Ik zou bij mij eens kunnen kijken welke regkeys die illegale versie van die DLC erin gezet heeft en die handmatig eruit kegelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nah, totale reinstall was me teveel werk dus liggen uitpluizen: bleek een fucked up user profile in catalyst te zijn waarbij enkele regkeys niet verwijderd werden ondanks de rollback. Deze handmatig opgezocht en verwijderd -> presto!
Wowquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
Paar screens van om en nabij Balmora
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dit, nu krijg ik er ook zin inquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ff wennen, maar goed te doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wow![]()
Moet ook echt een keer Morrowind kopen en dan die mod eroverheen gooien. Ben wel een beetje bang dat de besturing mij erg gaat tegenvallen
Dat is wel een groter project volgens mij. Ik heb zoiets soortgelijks, maar dan voor Fallout 3/New Vegas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef vosss het volgende:
http://morroblivion.com/
Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben
Misschien is dat ook wat?
Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.
Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter?
Morroblivion heeft uiteraard en wel wat beter combat systeem, die van Oblivion. Maar bepaalde spells en wapens zitten er niet in. crossbows, throwing knifes, darts. Ook niet alle skills uit Morrowind zitten er in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef vosss het volgende:
http://morroblivion.com/
Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben
Misschien is dat ook wat?
Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.
Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter?
Op die site lees ik dit:quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Morroblivion heeft uiteraard en wel wat beter combat systeem, die van Oblivion. Maar bepaalde spells en wapens zitten er niet in. crossbows, throwing knifes, darts. Ook niet alle skills uit Morrowind zitten er in.
Daarnaast zitten de questmarkers en fasttravel van Oblivion er wel in. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de questmarkers maar dat verschilt uiteraard per persoon.
Verder zijn voor zo ver ik weet sommige models ook niet aangepast. Glass armor/wapens hebben bijv gewoon dezelfde stijl als ze in Oblivion hadden. Dat terwijl die van Morrowind natuurlijk 10x beter is
En daarnaast zitten nog niet alle quests er volledig in geloof ik. Bij de overhaul natuurlijk wel![]()
En dit:quote:» What's changed? Last time I checked in on the project, it was a mess and nothing worked.
Today, Morroblivion is a fully playable, working game world. Quests, NPCs, creatures, items, and graphical features all have been painstakingly converted, upgraded and/or created by hand to bring a true-to-the-original experience that takes advantage of many of Oblivion's advanced features.
Dat suggereert dat alle quests er gewoon in zitten.quote:Current Status (version 053)
Completed: 100% of the main Morrowind game has been completed, and is fairly well debugged (details here). There is very little that gets in the way of a complete Morrowind experience.
In Progress: Bloodmoon and Tribunal debugging (volunteer here). Mostly playable, but you will encounter bugs.
En direct daaronder:quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Op die site lees ik dit:
[..]
Dat suggereert dat alle quests er gewoon in zitten.
Weet iemand toevallig hoe het met de speech zit in Morroblivion? Zijn daar gewoon de stemmen van Morrowind in gezet of iets?![]()
Nog iets verder op staat dat ze inderdaad bij Bloodmoon/Tirubunal nog wel werk moeten verzetten. Ik reken de expansions eigenlijk altijd bij het spel dus voor mij is het nog geen 'volle' game ervaring.quote:Current Status (version 053)
Completed: 100% of the main Morrowind game has been completed, and is fairly well debugged (details here). There is very little that gets in the way of a complete Morrowind experience.
In Progress: Bloodmoon and Tribunal debugging (volunteer here). Mostly playable, but you will encounter bugs.
Maar Two tales of wasteland werkt wel goed, aangezien het dezelfde engine is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is wel een groter project volgens mij. Ik heb zoiets soortgelijks, maar dan voor Fallout 3/New Vegas.
Volgens mij is die Morroblivion wel beter
gvd, nu wil ik dat weer spelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkt zeker goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar Two tales of wasteland werkt wel goed, aangezien het dezelfde engine is.
Ik heb alleen Requim for a capital wasteland gespeeld. maar werken de F3 mods ook in Totw?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Werkt zeker goed.Juist door die grote mod werkt Fallout 3 ook meteen veel beter. Ik gebruik hem nu al een paar manden en kan nu al niet meer zonder. Je heb nu ook Iron Sights ( en nog wel veeeeeeeel meer) in Fallout 3, omdat je gewoon met die New Vegas engine speelt.
Ik vind het echt een top project.
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb alleen Requim for a capital wasteland gespeeld. maar werken de F3 mods ook in Totw?
Je moet dan in een stadje (maakt niet uit welke) zijn en dan moet je ze tegen komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren Dragonborn gekocht en zojuist op het eiland aangekomen.
Moest wel naar Windhelm om de boot te pakken, gezien er geen cultists achter mij aankwamen (tenminste, dat hoorde toch te gebeuren?)
Anyhow, heel veel characters hebben nu meerdere dialogue opties en dat kan ik zeker wel waarderen.ben benieuwd hoe het verder loopt.
Heb een lightning mod en een texture pack erop gepleurd; ziet er erg nice uit. Heb wel last van crashes hier en daar maar daar had ik hiervoor ook wel af en toe last van.
Ja die cultists droppen een note die de quest start. Mochten ze toch niet komen dan gewoon via de console starten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
Is dat nodig om de main questline te starten? Ben nu een beetje aan het rondrennen en gastjes aan het killen met mijn legertje dawnguard soldaatjes.
Morrowind blijft toch mijn nummer 1, zeker met die grafische overhauls, vooral omdat het echt voor de doorbijters is. Je kan uren gefrustreerd zoeken naar die ene fucking cave tot je helemaal gek wordt, maar de voldoening als je hem eenmaal vindt is vele malen groter dan die "kom, ik neem je bij de hand en breng je daar" -instelling van Oblivion en Skyrim, mede veroorzaakt door de komst van de Consoles.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Schpast het volgende:
Arena.
Daggerfall.
Morrowind.![]()
Oblivion.![]()
Skyrim.![]()
Vraag me af of er over een aantal jaren een nóg betere Elder Scrolls uitkomt, Skyrim overtrof toch wel alle verwachtingen.
Klopt! Tegenwoordig is het allemaal iets meer casual. Oblivion vond ik de beste.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Morrowind blijft toch mijn nummer 1, zeker met die grafische overhauls, vooral omdat het echt voor de doorbijters is. Je kan uren gefrustreerd zoeken naar die ene fucking cave tot je helemaal gek wordt, maar de voldoening als je hem eenmaal vindt is vele malen groter dan die "kom, ik neem je bij de hand en breng je daar" -instelling van Oblivion en Skyrim, mede veroorzaakt door de komst van de Consoles.![]()
Niks fast travel, gewoon je reis plannen: hier de boot pakken, daar de silt strider, stukkie lopen etc. En veel geduld hebben...daar ontbreekt het aan tegenwoordig, geduld. Maaaanden mee zoet geweest, elke sidequest gedaan tot er echt niets meer te doen was...die game-beleving is sindsdien nooit geëvenaard, maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Dumbing down is de shit tegenwoordig, een echt moeilijke RPG maken ze echt niet meer. Jammer.
Tsja, de uitgevers willen de COD Audience hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Pek het volgende:
Dumbing down is de shit tegenwoordig, een echt moeilijke RPG maken ze echt niet meer. Jammer.
Lucien Lachance:quote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar de db quesline van oblivion is wel gaaf.
Ik heb net een hele zooi mods gedownload van de nexus. Straks maar even kijken of het wat is, en of het mijn framerate stuk maakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zijn er overigens nog must have mods uitgekomen de afgelopen 2-3 maanden voor skyrim ?
Wat een baas is dat. Doet ook de stemmen voor Hermaeus Mora en Sheogorath.quote:
Ik weiger gewoon om fast-travel te gebruiken in skyrim. Paardje erbij. Mod erbij waardoor ik moet eten, slapen, drinken op de kou moet letten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Morrowind blijft toch mijn nummer 1, zeker met die grafische overhauls, vooral omdat het echt voor de doorbijters is. Je kan uren gefrustreerd zoeken naar die ene fucking cave tot je helemaal gek wordt, maar de voldoening als je hem eenmaal vindt is vele malen groter dan die "kom, ik neem je bij de hand en breng je daar" -instelling van Oblivion en Skyrim, mede veroorzaakt door de komst van de Consoles.![]()
Niks fast travel, gewoon je reis plannen: hier de boot pakken, daar de silt strider, stukkie lopen etc. En veel geduld hebben...daar ontbreekt het aan tegenwoordig, geduld. Maaaanden mee zoet geweest, elke sidequest gedaan tot er echt niets meer te doen was...die game-beleving is sindsdien nooit geëvenaard, maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Daar heb je ook weer een mod voorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor mod is dat? Leuk!
Ik gebruik niet eens een paard, ik ren echt overal naar toeIk heb altijd een companion bij me en vind het te idioot dat ik op een paard zit en de companion er achter aan rent
Vond Oblivion toch nog leuker dan Skyrim, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Schpast het volgende:
Vraag me af of er over een aantal jaren een nóg betere Elder Scrolls uitkomt, Skyrim overtrof toch wel alle verwachtingen.
Ik wil eigenlijk niet echt veel mods gebruiken, maar het spel gewoon zo spelen zoals Bethesda het aangeboden heeftquote:
Volgens mij is dat Frostfall: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik niet eens een paard, ik ren echt overal naar toeIk heb altijd een companion bij me en vind het te idioot dat ik op een paard zit en de companion er achter aan rent
Ik wil dat zelf ook hoor, maar sommige mods kan je eigenlijk echt niet missen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet echt veel mods gebruiken, maar het spel gewoon zo spelen zoals Bethesda het aangeboden heeft
QFTquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:10 schreef vosss het volgende:
Mods
Fuck Bethesda en hoe ze het bedoelen.
De UI en map mods zijn sowieso onmisbaar op een pc.
Bethesda met hun debiele console dingen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:19 schreef DeeCruise het volgende:
Al hou ik het wel bij lorefriendly mods
Is dat positief?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef vosss het volgende:
Ik zie overigens net op nexus dat er inmiddels 26.926 mods voor Skyrim zijn en 27.956 voor Oblivion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:02 schreef summer2bird het volgende:
Die laatste bug had ik ook een keer, op uesp.net staat een code die je ergens toe moet voegen en dan doet hij het weer. Je hoort hem zeker ook niet praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die laatste bug had ik ook een keer, op uesp.net staat een code die je ergens toe moet voegen en dan doet hij het weer. Je hoort hem zeker ook niet praten?
Beetje erg breed die vraag. Wat voor mods heb je interesse in? Grafische overhauls, lighting, gameplay wijzigingen, toevoegingen (huizen, armors, npc's) etc etc..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Welke mods vallen nu onder de categorie 'die moet je domweg hebben'?
Ik heb momenteel 1 mod(klokje in laadscherm, anders vergeet ik de tijd
)
Van de Workshop:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:
)
Ftostfall: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
SkyUI!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:
)
Nou, niets wat het spel zelf verandert eigenlijk. En dan bedoel ik dus toevoegingen (huizen, quests etc). Mooier maken is prima!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef DeeCruise het volgende:
Beetje erg breed die vraag. Wat voor mods heb je interesse in? Grafische overhauls, lighting, gameplay wijzigingen, toevoegingen (huizen, armors, npc's) etc etc..
Dat verbeterd de interface (en nog wel veel meer opties hoor). Het ziet er veel beter uit en is veel gebruiksvriendelijker voor pc gebruikers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, niets wat het spel zelf verandert eigenlijk. En dan bedoel ik dus toevoegingen (huizen, quests etc). Mooier maken is prima!
Wat doet SkyUI?
Bedankt voor alle suggestiesIk ga er thuis mee aan de slag.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man mods zijn zo goed.![]()
Ik weet nog wel dat ik helemaal niet wist wat mods waren. Nu ik weet wat het is en hoe je ze installeert. Er is echt een wereld voor me op gegaan. Ik kan gewoon echt niet meer zonder mods, en dan zeker voor dit soort games.![]()
Er zit zat troep tussen, maar ook zat mods die je echt moet hebben. En zelfs mods dat ik denk, waarom hebben de makers dat niet standaard in hun game gedaan.
Dat probleem heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:35 schreef RickoKun het volgende:
Toch geven mods mij een vals gevoel van valsspelerij
Behalve die van dat je een crib kan maken maar goed.
Ja, klopt op een manier ook wel... Oblivion had ook een leukere setting (vind ik).quote:Op maandag 18 februari 2013 23:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond Oblivion toch nog leuker dan Skyrim, vraag me niet waarom.
Zo zou ik Oblivion nu weer kunnen oppakken en weer weken eraan verslaafd zijn, waar ik bij Skyrim al na 10 minuten er op uitgekeken zou zijn.
Met SkyUI verpruts je niet; daar maak je het beter mee. Sterker nog, daar maak je het mee zoals Bethesda het had moeten maken. Een zeer duidelijke UI, puur op de pc gericht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook hoorDus ik probeer ook zoveel mogelijk zonder toevoegingen te spelen. Als mij eenmaal het gevoel bekruipt dat ik het spel aan het verprutsen ben dan heb ik geen zin meer om te spelen. Ik ken mezelf
Toffe vent, heb vaak met hem gebabbeld op het Bethesda-forum, heeft de nick Turducken. Weet niet of hij nog actief isquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat een baas is dat. Doet ook de stemmen voor Hermaeus Mora en Sheogorath.
Allemachtig, wat een lelijk ding is dat zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef vosss het volgende:
Met SkyUI verpruts je niet; daar maak je het beter mee. Sterker nog, daar maak je het mee zoals Bethesda het had moeten maken. Een zeer duidelijke UI, puur op de pc gericht.
Werkt erg goed
Ik had hetzelfde probleem, maar dat komt in mijn geval ook door gewenning. Na 500 uur heeft het geen nut meer om te switchenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lelijkEn ik was erg teleurgesteld dat ik er niet mee wilde werken, want had me echt verheugd op een beter UI
Het ziet er zo...zakelijk uit.
Misschien is dat hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef DeeCruise het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, maar dat komt in mijn geval ook door gewenning. Na 500 uur heeft het geen nut meer om te switchen
Wel nog andere mods gevonden die wel de moeite waard waren?quote:
Normaal zou ik ook zeggen dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft en dat ze het zelf moeten weten maar in het geval van de verschrikkelijke standaard-ui in vergelijking met skyui die het in een keer allemaal rechtzet kan ik je alleen maar gelijk gevenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef vosss het volgende:
WTF zeg je me nou man!? Of ja, vrouw dan.
Die UI is vele malen beter dan die consolezooi!!!
Cool, welcome to the clubquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Die map mod is geweldigEn ik heb wat texture-mods geinstalleerd. Ziet er wel iets mooier uit zo.
Heb er ook weer een stuk of 10 bijquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Cool, welcome to the club
-edit-
Godver de godver, ik moet ook gewoon wegblijven van nexus.. Weer een zooi mods erop gegooid
Zijn er nog goeie updates geweest mbt HD textures ofzo ten opzichte van een half jaar of driekwart jaar geleden? Of mods die de graphics op een ander vlak beter maken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
-edit-
Godver de godver, ik moet ook gewoon wegblijven van nexus.. Weer een zooi mods erop gegooid
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef hans1988 het volgende:
http://skyrim.nexusmods.com/mods/32023![]()
Dat zijn geen mods, dat zijn trolls...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef hans1988 het volgende:
http://skyrim.nexusmods.com/mods/32023![]()
Documents:quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef vosss het volgende:
Jep, alles was via die MM geinstalleerd. Dus zal allemaal wel op to date zijn.
Ik ben het bangst dat ik dalijk al mn initweaks kwijt ben bij een reinstall. Welke moest ik ook weer pakken; die in my documents of die in de installdir?
Hangt meer van de driver af dan wat anders.. Enige vergelijking qua crossfire die ik heb zijn 2 vrienden:quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef vosss het volgende:
Hoe schaalt Skyrim overigens met crossfire? Is dat de moeite waard? Of beter gewoon een dikkere videokaart kkopen?
4x een 580 is wel overkill, dat zijn huis nog niet in de vik is gevlogenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hangt meer van de driver af dan wat anders.. Enige vergelijking qua crossfire die ik heb zijn 2 vrienden:
1 met gtx690
1 met 4 way sli evga 580 superclocked
Beetje kromme vergelijking met mijn OC 6970 black natuurlijk![]()
Anyway, ga je nu toch een complete reinstall doen dan? Is de game echt niet meer te redden?
Gaat best aardig in vergelijking met....? Is gewoon lastig om daar een waarde aan te hechten aangezien het aantal mods ook een flinke impact heeft op je framerate en temp.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef hans1988 het volgende:
gaat hier best aardig eigenlijk heb 2x 6870 draaien
Nee is niet meer te redden ben ik bang.quote:Is de game echt niet meer te redden?
Backups backups backups!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee is niet meer te redden ben ik bang.
Ik neem aan dat het met saves net als bij Oblivion geen probleem is toch om die gewoon even ergens anders te stallen en na de herinstall terug te kopieren? Toch?
In vergelijking met mn 6870 toen ie alleen wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat best aardig in vergelijking met....? Is gewoon lastig om daar een waarde aan te hechten aangezien het aantal mods ook een flinke impact heeft op je framerate en temp.
@De_Dakgoot:
Valt wel mee, hij werkt veel met videoediting en renderen, dan kun je wel wat extra power gebruiken...
Daarom doe ik dat ook niet meer. Ik neem echt puur nog maar de beste, want anders heb ik wel iets van 200 mods ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
-edit-
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef hans1988 het volgende:
[..]
In vergelijking met mn 6870 toen ie alleen was
Ik heb me ingehouden, ik wil niet teveel veranderen in 1xquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
Leef je uit zou ik zeggen. Er zitten echt toffe dingen tussen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden, ik wil niet teveel veranderen in 1xMaar ik heb al van alles gezien waar ik ook wel belangstelling voor heb
Komt dat wel als ze met een MMO komen? Ik bedoel, sinds World of Warcraft is er ook nooit meer een Warcraftgame gekomen.quote:
Heb een beetje lopen afwisselen... Met de huidige instellingen heb ik op sommige plekken 4-5 fps met 1 kaart... en ongeveer 40 met 2 kaarten in crossfirequote:
Das een behoorlijk nette framerate... Heb deze nu gemiddeld op 40/45 lopen, met max 60 vanwege vsync..quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Heb een beetje lopen afwisselen... Met de huidige instellingen heb ik op sommige plekken 4-5 fps met 1 kaart... en ongeveer 40 met 2 kaarten in crossfire
De rest van het spel zit ik altijd tegen de 60 aan
Zeker niet slecht met ultra settings. Heb alleen Anti-aliasing and die Anisotropic Filter op 24x en 16x staan via Catalyst.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Das een behoorlijk nette framerate... Heb deze nu gemiddeld op 40/45 lopen, met max 60 vanwege vsync..
Ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:38 schreef hans1988 het volgende:
Het was druk gisteren in de Bannered Mare
[ afbeelding ]
Ik had last van een schijnbaar bekend probleem m.b.t. Skyrim en Crossfire, tenminste, als je ENB mods gebruikt, flikkerend beeld en de DOF was heel verrot, dat kan je hiermee fixen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef vosss het volgende:
Hoe schaalt Skyrim overigens met crossfire? Is dat de moeite waard? Of beter gewoon een dikkere videokaart kkopen?
De 13.1 versie leverde een performance boost van 50% op bij skyrim, of dit ook voor crossfire geldt durf ik echter niet te zeggen, zou je de releaselog eens moeten nakijken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had last van een schijnbaar bekend probleem m.b.t. Skyrim en Crossfire, tenminste, als je ENB mods gebruikt, flikkerend beeld en de DOF was heel verrot, dat kan je hiermee fixen.
Voor de rest draait het wel goed met Crossfire, alhoewel de prestaties niet zo ver toenemen met een extra kaart dan ik had verwacht, viel me een beetje tegen. Maar misschien dat er met toekomstige drivers nog wat extra performance behaald kan worden.
Beter, binnenkort eens even testen dan. Heb al een tijdje geen Skyrim meer gespeeld dus nog niet met de nieuwste drivers getest. Zou leuk zijn als het ook voor Crossfire geldt, maar aan de andere kant kom ik nu ook al niet onder de 40FPS.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De 13.1 versie leverde een performance boost van 50% op bij skyrim, of dit ook voor crossfire geldt durf ik echter niet te zeggen, zou je de releaselog eens moeten nakijken.
Dat was het ook. Mensen waren bezig met kletsen, zingen, dansen, drinken. Dan nog een lekker muziekje erbij en de avond is heul gezelligquote:
De MMO is van een andere gamestudio, Zenimax online en published by Bethesda. De SP elderscrolls zijn door Bethesda zelf ontwikkeld en uitgebracht. Geloof ook dat ze hebben aangegeven hier niet mee te stoppen. Maar daar heb ik zo snel geen citaat voor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt dat wel als ze met een MMO komen? Ik bedoel, sinds World of Warcraft is er ook nooit meer een Warcraftgame gekomen.
http://uk.pc.gamespy.com/pc/elder-scrolls-online/1224995p1.htmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De MMO is van een andere gamestudio, Zenimax online en published by Bethesda. De SP elderscrolls zijn door Bethesda zelf ontwikkeld en uitgebracht. Geloof ook dat ze hebben aangegeven hier niet mee te stoppen. Maar daar heb ik zo snel geen citaat voor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef DeeCruise het volgende:
Goed nieuws, over een maand neem ik de gtx690 van een kameraad over, mooie vervanging van mijn 6970Benieuwd wat de framerate in skyrim dan doet
Zeker, alhoewel dat met deze ook erg goed gaat. Echter was het effectief al 3 jaar geleden dat ik een nieuwe videokaart gekocht had (deze is het gevolg van een defect geraakte 5870, waarvoor ik een 6970 retour heb mogen ontvangen) waardoor het toch wel tijd werd voor een upgrade.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Dat is een beest man. Daar ga je Skyrim met mods wel heel goed op spelen
dat is een betere deal dan ik destijds met mn 4870 die nog net binnen garantie stuk ging. Daar kreeg ik een 5770 voor terug die slechts marginaal beter wasquote:(deze is het gevolg van een defect geraakte 5870, waarvoor ik een 6970 retour heb mogen ontvangen
Heb ik dan ook wel ongelofelijk voor moeten zeiken..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef vosss het volgende:
[..]
dat is een betere deal dan ik destijds met mn 4870 die nog net binnen garantie stuk ging. Daar kreeg ik een 5770 voor terug die slechts marginaal beter was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Eerst de 690 in handen krijgen, dan mag de xfx weg idd...ik laat je tzt wel iets wetenquote:
Stuur maar een PM/DM tegen die tijd. Misschien kunnen we zaken doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eerst de 690 in handen krijgen, dan mag de xfx weg idd...ik laat je tzt wel iets weten
Komt goed, je woont volgens mij ook in de buurtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Stuur maar een PM/DM tegen die tijd. Misschien kunnen we zaken doen
wat is de lol hiervan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:25 schreef hans1988 het volgende:
Wat. Een. BAZENMOD is dit dan!!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=88978267
Veel beter zul je niet tegenkomen vandaag de dag
Neem aan dat er een achievement guide in zit? En DLC's niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:11 schreef vosss het volgende:
Als nog iemand een Skyrim guide zoekt, in V&A staat er 1
En binnen de kortste keren staat Fallout er weer opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ga echt dit weekend weer eens beginnen aan Skyrim. Wil toch ECHT EEN KEER nu die DLC's gaan spelen.
Zonet even Fallout 3/New Vegas verwijderdKan ik tenminste voorlopig even Skyrim gaan spelen.
Ik ook niet. Heb er al 160 uur in zitten. Weet niet eens waar het over gaat. Alduin of zo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef ems. het volgende: Skyrim heb ik de main storyline nog nooit van afgerond
Ik vergeet steeds dat ik ook een weerwolf benquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Zat er toch weer even in.
Best vet als je een weerwolf bent. Heb ook 2 mods geïnstalleerd die de geluiden en hoe je eruit ziet verandert. Best vet gedaan en veel beter dan die vanilla shit.
Mja, het wordt heel snel, heel oud. Maar is wel leuk om achter de hand te hebben in geval van noodquote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat ik ook een weerwolf ben
Iedereen sterker, maar ook jij zelf. Dus niemand schiet echt wat op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu kan je een Beta patch downloaden voor Skyrim.
New Features:
Legendary difficulty setting
Legendary Skills – Skills of 100 can be made Legendary. This will reset the skill to 15, return its Perks and allow the skill to affect leveling again. This effectively removes the overall level cap.
mwa nog niet echt veel, alleen het basisgebouwtje nog verder ben ik gewoon weer beetje gaan rondlopen en sidequests gaan doen.quote:
wat is daar het practisch nut van ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu kan je een Beta patch downloaden voor Skyrim.
New Features:
Legendary difficulty setting
Legendary Skills – Skills of 100 can be made Legendary. This will reset the skill to 15, return its Perks and allow the skill to affect leveling again. This effectively removes the overall level cap.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend zei dat ze van ellende zelfmoord plegen omdat ik zo lang met de mainquest wacht
hue hue huequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu lvl 50, krijg geen enkele vliegende draak meer, alleen maar draken die dood uit de lucht vallen en dan empty zijn(en nee, ik ben nog niet echt met de mainquest bezig geweest). Mijn vriend zei dat ze van ellende zelfmoord plegen omdat ik zo lang met de mainquest wacht
Wellicht een conflict met een geinstalleerde mod? Er waren na een paar patches op een gegeven moment ook issues (achteruitvliegende draken, geen souls meer absorben etc) echter hebben ze dat destijds ook weer met een patch verholpen. Wellicht controleren of je skyrim wel up to date is? (toegegeven, kans is erg klein)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen het nog steeds. Ik zie nooit levende draken meerZe vallen continue dood uit de lucht. Midden in Whiterun ligt er meestal ook één op het marktplaatsje of op de toegangspoort. En elke keer als ik de stad in kom of mijn huis uit kom dan valt hij opnieuw (dus er ligt er één op de poort, ik ga mijn huis in, kom er weer uit en hij valt weer op de poort). Ik loop naar de meeste plekken, dus er is op zich tijd zat om te verschijnen als ik ergens loop. Ik maak amper gebruik van fast travel.
Ik kan alleen nog dragon souls krijgen bij Dragon Lairs, maar dat is maar een beperkt aantal in het spel natuurlijk
Nah, ik heb alleen de mod met die wegen op de map draaien atm. En Skyrim is up to date.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef DeeCruise het volgende:
Wellicht een conflict met een geinstalleerde mod? Er waren na een paar patches op een gegeven moment ook issues (achteruitvliegende draken, geen souls meer absorben etc) echter hebben ze dat destijds ook weer met een patch verholpen. Wellicht controleren of je skyrim wel up to date is? (toegegeven, kans is erg klein)
Eens!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef vosss het volgende:
EVGA moet opschieten met hun nieuwe videokaart.
En dat is een terechte klacht
quote:
Multi core rendering uitzetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Brum_brum het volgende:
Waarom loopt battlefield 3 als een zonnetje en skyrim als trage poep op mijn laptop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |