abonnement Unibet Coolblue
pi_122875248
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
Paar screens van om en nabij Balmora :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:)
Beter dit, nu krijg ik er ook zin in :') Maarja, geen flikker tijd ervoor natuurlijk. Het is dat ik niet echt een grote financiėle buffer op de spaarrekening heb, anders zou ik gewoon 3 maanden met onbetaald verlof gaan ofzo :')
pi_122875424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wow :o

Moet ook echt een keer Morrowind kopen en dan die mod eroverheen gooien. Ben wel een beetje bang dat de besturing mij erg gaat tegenvallen :@
Is ff wennen, maar goed te doen.

Echt bijna alles is mooier met die mod. En in beweging ziet het er een stuk beter uit dan op de screens. Dit had ik echt niet verwacht van die gouwe ouwe game hoor. Als ik dat geweten had dan had ik hem al veel eerder weer gespeeld :@

Maargoed, dikke aanrader dus!

PS: en mochten mensen Morrowind wel origineel hebben maar de uitbreidingen niet; de mod werkt niet zonder, maar wel met gepirate uitbreiding zegmaar. Alleen installeren, cracks of god weet wat is niet nodig :)

Aan de andere kant, volgens mij kost Morrowind inclusief beide uitbreidingen ook geen flikker meer vandaag :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122876086
http://morroblivion.com/

Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben :o

Misschien is dat ook wat?

Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.

Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122876386
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef vosss het volgende:
http://morroblivion.com/

Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben :o

Misschien is dat ook wat?

Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.

Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter? :)
Dat is wel een groter project volgens mij. Ik heb zoiets soortgelijks, maar dan voor Fallout 3/New Vegas.

Volgens mij is die Morroblivion wel beter :Y
pi_122876968
Ik zal eens kijken een dezer dagen of ik die aan de gang krijg. Dan kan ik mooi vergelijken.

Aan de andere kant, de release van Skywind lijkt om de hoek; dus dan kan ik daar misschien beter op wachten. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122877988
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef vosss het volgende:
http://morroblivion.com/

Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben :o

Misschien is dat ook wat?

Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.

Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter? :)
Morroblivion heeft uiteraard en wel wat beter combat systeem, die van Oblivion. Maar bepaalde spells en wapens zitten er niet in. crossbows, throwing knifes, darts. Ook niet alle skills uit Morrowind zitten er in.
Daarnaast zitten de questmarkers en fasttravel van Oblivion er wel in. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de questmarkers maar dat verschilt uiteraard per persoon.

Verder zijn voor zo ver ik weet sommige models ook niet aangepast. Glass armor/wapens hebben bijv gewoon dezelfde stijl als ze in Oblivion hadden. Dat terwijl die van Morrowind natuurlijk 10x beter is :P

En daarnaast zitten nog niet alle quests er volledig in geloof ik. Bij de overhaul natuurlijk wel :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:34:22 #132
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_122878428
Haha, hier gaat iets goed fout :D

pi_122881491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Morroblivion heeft uiteraard en wel wat beter combat systeem, die van Oblivion. Maar bepaalde spells en wapens zitten er niet in. crossbows, throwing knifes, darts. Ook niet alle skills uit Morrowind zitten er in.
Daarnaast zitten de questmarkers en fasttravel van Oblivion er wel in. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de questmarkers maar dat verschilt uiteraard per persoon.

Verder zijn voor zo ver ik weet sommige models ook niet aangepast. Glass armor/wapens hebben bijv gewoon dezelfde stijl als ze in Oblivion hadden. Dat terwijl die van Morrowind natuurlijk 10x beter is :P

En daarnaast zitten nog niet alle quests er volledig in geloof ik. Bij de overhaul natuurlijk wel :P
Op die site lees ik dit:

quote:
» What's changed? Last time I checked in on the project, it was a mess and nothing worked.
Today, Morroblivion is a fully playable, working game world. Quests, NPCs, creatures, items, and graphical features all have been painstakingly converted, upgraded and/or created by hand to bring a true-to-the-original experience that takes advantage of many of Oblivion's advanced features.
En dit:
quote:
Current Status (version 053)

Completed: 100% of the main Morrowind game has been completed, and is fairly well debugged (details here). There is very little that gets in the way of a complete Morrowind experience.
In Progress: Bloodmoon and Tribunal debugging (volunteer here). Mostly playable, but you will encounter bugs.
Dat suggereert dat alle quests er gewoon in zitten.
Weet iemand toevallig hoe het met de speech zit in Morroblivion? Zijn daar gewoon de stemmen van Morrowind in gezet of iets? :? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122881993
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Op die site lees ik dit:

[..]

Dat suggereert dat alle quests er gewoon in zitten.
Weet iemand toevallig hoe het met de speech zit in Morroblivion? Zijn daar gewoon de stemmen van Morrowind in gezet of iets? :? :@
En direct daaronder:

quote:
Current Status (version 053)

Completed: 100% of the main Morrowind game has been completed, and is fairly well debugged (details here). There is very little that gets in the way of a complete Morrowind experience.
In Progress: Bloodmoon and Tribunal debugging (volunteer here). Mostly playable, but you will encounter bugs.
Nog iets verder op staat dat ze inderdaad bij Bloodmoon/Tirubunal nog wel werk moeten verzetten. Ik reken de expansions eigenlijk altijd bij het spel dus voor mij is het nog geen 'volle' game ervaring.

Verder zijn de stemmen en muziek gewoon van Oblivion. Dat wil zeggen elke dark elf klinkt hetzelfde enz, tenzij een character wel specifieke voicefiles had in Morrowind. (Dagoth Ur, Azure etc hebben wel gewoon de Morrowind stemmen.)

Daar zijn wel weer mods voor geloof ik maar dat komt allemaal niet standaard bij het spel.

Er is een mooie serie op Youtube van een playthrough met 130+ delen. Geeft wel een mooie indruk van het spel. Ziet er imo goed uit, maar mist een beetje de atmosfeer van Oblivion.


Dat is wel al een oudere versie, wat wil je met 130+ delen. De latere delen geven wel een betere indruk, al blijft de sfeer imo uit.
pi_122887147
Dankjewel vos, nu zit ik al naar morrowind dingen te kijken :(
pi_122889900
:')

Ik ben nog steeds die Morroblivion aan het downloaden. met 80kb/s ofzo }:|

Linkje wat ik vond van google drive failed telkens :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122891119
Ik weet trouwens denk ik waarom mn broer Morrowind in mn brievenbus heeft gegooid.

Hij was jaren terug zijn Oblivion kwijt en toen heb ik hem mijn Oblivion gegeven.
Waarschijnlijk dacht ie nu owja, ik had nog een Elder Scrolls geleend van mn broer; dat zal wel Morrowind geweest zijn :')

Morrowind was van hem; Oblivion hadden we allebei :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122893227
Mochten er playstation spelers dit lezen. Hij staat nu op PSnetwork voor ¤ 7,99. Ik denk dat het een foutje is. Maar heb toch toegeslagen :D.
pi_122947705
Nog iemand must-have tips voor Danwguard-mods? Liefst retextures of HD mods.. Kan niet echt veel vinden..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_122947855
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat is wel een groter project volgens mij. Ik heb zoiets soortgelijks, maar dan voor Fallout 3/New Vegas.

Volgens mij is die Morroblivion wel beter :Y
Maar Two tales of wasteland werkt wel goed, aangezien het dezelfde engine is.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:44:56 #141
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122947929
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
Paar screens van om en nabij Balmora :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:)
gvd, nu wil ik dat weer spelen :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_122948272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Maar Two tales of wasteland werkt wel goed, aangezien het dezelfde engine is.
Werkt zeker goed. :Y Juist door die grote mod werkt Fallout 3 ook meteen veel beter. Ik gebruik hem nu al een paar manden en kan nu al niet meer zonder. Je heb nu ook Iron Sights ( en nog wel veeeeeeeel meer) in Fallout 3, omdat je gewoon met die New Vegas engine speelt.

Ik vind het echt een top project. ^O^
pi_122948438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Werkt zeker goed. :Y Juist door die grote mod werkt Fallout 3 ook meteen veel beter. Ik gebruik hem nu al een paar manden en kan nu al niet meer zonder. Je heb nu ook Iron Sights ( en nog wel veeeeeeeel meer) in Fallout 3, omdat je gewoon met die New Vegas engine speelt.

Ik vind het echt een top project. ^O^
Ik heb alleen Requim for a capital wasteland gespeeld. maar werken de F3 mods ook in Totw?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_122948884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik heb alleen Requim for a capital wasteland gespeeld. maar werken de F3 mods ook in Totw?
Ja. :Y

Alleen je moet wel met Falllout 3 mods een kleine aanpassing doen. Omdat je eigenlijk New Vegas speelt, moet je alle Fallout 3 mods veranderen qua master. Normaal is het natuurlijk Fallout 3, maar nu moet je dat dan veranderen naar FalloutNV. Het is echt maar een kleine moeite hoor en het is zo gebeurd, maar je moet het wel even doen. :)

Ik gebruik zelf deze Fallout 3 mods: Bullet Time, Run Faster en Street Lights. Heel veel andere mods van Fallout New Vegas werken ook gewoon in Fallout 3. Omdat je dus eigenlijk gewoon Fallout New Vsgas speelt.

Maar bijna elke Fallout 3 mod kan je werkend krijgen in die ToTW.
pi_122948982
Gisteren Dragonborn gekocht en zojuist op het eiland aangekomen. :D

Moest wel naar Windhelm om de boot te pakken, gezien er geen cultists achter mij aankwamen (tenminste, dat hoorde toch te gebeuren?)

Anyhow, heel veel characters hebben nu meerdere dialogue opties en dat kan ik zeker wel waarderen. :9 ben benieuwd hoe het verder loopt.

Heb een lightning mod en een texture pack erop gepleurd; ziet er erg nice uit. Heb wel last van crashes hier en daar maar daar had ik hiervoor ook wel af en toe last van.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122949081
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren Dragonborn gekocht en zojuist op het eiland aangekomen. :D

Moest wel naar Windhelm om de boot te pakken, gezien er geen cultists achter mij aankwamen (tenminste, dat hoorde toch te gebeuren?)

Anyhow, heel veel characters hebben nu meerdere dialogue opties en dat kan ik zeker wel waarderen. :9 ben benieuwd hoe het verder loopt.

Heb een lightning mod en een texture pack erop gepleurd; ziet er erg nice uit. Heb wel last van crashes hier en daar maar daar had ik hiervoor ook wel af en toe last van.

Je moet dan in een stadje (maakt niet uit welke) zijn en dan moet je ze tegen komen.
pi_122949119
Is dat nodig om de main questline te starten? Ben nu een beetje aan het rondrennen en gastjes aan het killen met mijn legertje dawnguard soldaatjes.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122949292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
Is dat nodig om de main questline te starten? Ben nu een beetje aan het rondrennen en gastjes aan het killen met mijn legertje dawnguard soldaatjes.
Ja die cultists droppen een note die de quest start. Mochten ze toch niet komen dan gewoon via de console starten.
pi_122949587
Heb wel een paar groepen cultists gekilled nu op dat eiland, die dropte alleen wat lavender e.d.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122949694
Ja volgens mij moet je op het vaste land zitten daarvoor. Ik heb even paar uur gewacht in windhelm en toen kwamen ze. Heb ze hard gebeukt jwz.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')