Morrowind blijft toch mijn nummer 1, zeker met die grafische overhauls, vooral omdat het echt voor de doorbijters is. Je kan uren gefrustreerd zoeken naar die ene fucking cave tot je helemaal gek wordt, maar de voldoening als je hem eenmaal vindt is vele malen groter dan die "kom, ik neem je bij de hand en breng je daar" -instelling van Oblivion en Skyrim, mede veroorzaakt door de komst van de Consoles.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Schpast het volgende:
Arena.
Daggerfall.
Morrowind.![]()
Oblivion.![]()
Skyrim.![]()
Vraag me af of er over een aantal jaren een nóg betere Elder Scrolls uitkomt, Skyrim overtrof toch wel alle verwachtingen.
Klopt! Tegenwoordig is het allemaal iets meer casual. Oblivion vond ik de beste.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Morrowind blijft toch mijn nummer 1, zeker met die grafische overhauls, vooral omdat het echt voor de doorbijters is. Je kan uren gefrustreerd zoeken naar die ene fucking cave tot je helemaal gek wordt, maar de voldoening als je hem eenmaal vindt is vele malen groter dan die "kom, ik neem je bij de hand en breng je daar" -instelling van Oblivion en Skyrim, mede veroorzaakt door de komst van de Consoles.![]()
Niks fast travel, gewoon je reis plannen: hier de boot pakken, daar de silt strider, stukkie lopen etc. En veel geduld hebben...daar ontbreekt het aan tegenwoordig, geduld. Maaaanden mee zoet geweest, elke sidequest gedaan tot er echt niets meer te doen was...die game-beleving is sindsdien nooit geëvenaard, maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Dumbing down is de shit tegenwoordig, een echt moeilijke RPG maken ze echt niet meer. Jammer.
Tsja, de uitgevers willen de COD Audience hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Pek het volgende:
Dumbing down is de shit tegenwoordig, een echt moeilijke RPG maken ze echt niet meer. Jammer.
Lucien Lachance:quote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar de db quesline van oblivion is wel gaaf.
Ik heb net een hele zooi mods gedownload van de nexus. Straks maar even kijken of het wat is, en of het mijn framerate stuk maakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zijn er overigens nog must have mods uitgekomen de afgelopen 2-3 maanden voor skyrim ?
Wat een baas is dat. Doet ook de stemmen voor Hermaeus Mora en Sheogorath.quote:
Ik weiger gewoon om fast-travel te gebruiken in skyrim. Paardje erbij. Mod erbij waardoor ik moet eten, slapen, drinken op de kou moet letten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Morrowind blijft toch mijn nummer 1, zeker met die grafische overhauls, vooral omdat het echt voor de doorbijters is. Je kan uren gefrustreerd zoeken naar die ene fucking cave tot je helemaal gek wordt, maar de voldoening als je hem eenmaal vindt is vele malen groter dan die "kom, ik neem je bij de hand en breng je daar" -instelling van Oblivion en Skyrim, mede veroorzaakt door de komst van de Consoles.![]()
Niks fast travel, gewoon je reis plannen: hier de boot pakken, daar de silt strider, stukkie lopen etc. En veel geduld hebben...daar ontbreekt het aan tegenwoordig, geduld. Maaaanden mee zoet geweest, elke sidequest gedaan tot er echt niets meer te doen was...die game-beleving is sindsdien nooit geëvenaard, maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Daar heb je ook weer een mod voorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor mod is dat? Leuk!
Ik gebruik niet eens een paard, ik ren echt overal naar toeIk heb altijd een companion bij me en vind het te idioot dat ik op een paard zit en de companion er achter aan rent
Vond Oblivion toch nog leuker dan Skyrim, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Schpast het volgende:
Vraag me af of er over een aantal jaren een nóg betere Elder Scrolls uitkomt, Skyrim overtrof toch wel alle verwachtingen.
Ik wil eigenlijk niet echt veel mods gebruiken, maar het spel gewoon zo spelen zoals Bethesda het aangeboden heeftquote:
Volgens mij is dat Frostfall: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor mod is dat? Leuk!
Ik gebruik niet eens een paard, ik ren echt overal naar toeIk heb altijd een companion bij me en vind het te idioot dat ik op een paard zit en de companion er achter aan rent
Ik wil dat zelf ook hoor, maar sommige mods kan je eigenlijk echt niet missen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet echt veel mods gebruiken, maar het spel gewoon zo spelen zoals Bethesda het aangeboden heeft
QFTquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:10 schreef vosss het volgende:
Mods
Fuck Bethesda en hoe ze het bedoelen.
De UI en map mods zijn sowieso onmisbaar op een pc.
Bethesda met hun debiele console dingen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:19 schreef DeeCruise het volgende:
Al hou ik het wel bij lorefriendly mods
Is dat positief?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef vosss het volgende:
Ik zie overigens net op nexus dat er inmiddels 26.926 mods voor Skyrim zijn en 27.956 voor Oblivion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |