Zouden we er even een wiskundige berekening overheen gooien en kijken wat die kans is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
Huh? Waren de daders dus blank?
Wat? Dat het in de media komt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zouden we er even een wiskundige berekening overheen gooien en kijken wat die kans is?
Tja, wat moet je daar nu van zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
KLB / Naar strand voor een lichtgetint kleurtje
NWS / Buitenland is Nederlandse relschoppers zat
Bekijk zijn topicstartgeschiedenis eens, dan weet je genoeg over deze fundi-moslim die NLers haat.
Nee, we moeten afwachten tot de politie het onderzoek af heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wat? Dat het in de media komt?
Opgelucht?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nee, was wel een belg die werd door 20 man in elkaar geslagen en geschopt, filmpje ging op facebook voorbij net voor de verzieking in belgiequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen belg, dat gebeurde in Brazilië. Als je tenminste die dude bedoelt die uit die discotheek wegrende en om 05.30 in de morgen flink werd bewerkt.
En dat is dus rare propaganda. Want ik ken dat filmpje al uit 2010 en bij mijn weten was het zeker Brazilie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, was wel een belg die werd door 20 man in elkaar geslagen en geschopt, filmpje ging op facebook voorbij net voor de verzieking in belgie
Dat is het ook. Het bericht is verstuurd door vreemdelingenhaters die de boel ophitsen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat is dus rare propaganda. Want ik ken dat filmpje al uit 2010 en bij mijn weten was het zeker Brazilie.
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het bericht is verstuurd door vreemdelingenhaters die de boel ophitsen.
Weet jij nog welk filmpje het is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het bericht is verstuurd door vreemdelingenhaters die de boel ophitsen.
Ja, Hoezo ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Weet jij nog welk filmpje het is?
Een reactie van Die_Hofstadtgruppe??quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef yvonne het volgende:
SjongejongeComments zijn ook overal hetzelfde
[..]
Ah, was al zo lang niet meer gedaan in dit topic, op de man spelen, maar gelukkig heb jij nog plichtsbesef!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Een reactie van Die_Hofstadtgruppe??
Mooie en heldere nuance. True thatquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu ben jij nog een van de meer redelijke users uit die hoek, maar ik zou niet stellen dat enkel linksmensen die obsessie hebben.
Waarom verwarren figuren als jij verklaren toch steeds met verdedigen ?quote:
Verklaar figuren als mij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Waarom verwarren figuren als jij verklaren toch steeds met verdedigen ?
Omg, blank? Dat geloof ik niet! Het MOETEN wel Marokkanen geweest zijn, kan niet anders. Een blanke nederlander zou zoiets NOOOOOOIT doen. Misschien hebben ze zichzelf eerst blank geverfd? Of hebben ze een masker op? Dit zaakje stinkt, het moet tot op de bodem worden uitgezocht, blanken zijn het in ieder geval niet, uitgesloten! Die foto zal wel geshopped zijn. Leugens zijn het!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
Welk antwoord ik ook geef, het is blijkbaar op FOK! altijd reden voor een vooroordeelquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef arjan1212 het volgende:
Ben jij wel een pool? of ben je een nederlander die doet alsof ie een pool is ?
Ah, de dosis ridiculisering is ook weer mooi op peil gebracht. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omg, blank? Dat geloof ik niet! Het MOETEN wel Marokkanen geweest zijn, kan niet anders. Een blanke nederlander zou zoiets NOOOOOOIT doen. Misschien hebben ze zichzelf eerst blank geverfd? Of hebben ze een masker op? Dit zaakje stinkt, het moet tot op de bodem worden uitgezocht, blanken zijn het in ieder geval niet, uitgesloten! Die foto zal wel geshopped zijn. Leugens zijn het!!
Ik ga mijn grote leider een brief sturen, Geert zal de onderste steen boven halen!
Best dom ook. Eerst gaan poseren voor een foto en dan even later iemand op straat in elkaar trappen. Ik vind het trouwens ook wel ironisch dat één van de hoofdtrappers de achternaam Moeskops draagt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Op internet circuleert een groepsfoto waarop vrijwel zeker alle verdachten staan. De groep liep eerder die avond langs de Pathe-bioscoop aan de Dommelstraat en poseerde daar voor een voorbijganger. Die heeft de foto vrijgegeven. Kleding en houding van de jongens laat weinig ruimte voor twijfel. Er worden ook namen aan de jongens gekoppeld.
www.ed.nl/regio/eindhoven(...)ederlander-1.3622601
Medicatie vergeten bij de lunch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omg, blank? Dat geloof ik niet! Het MOETEN wel Marokkanen geweest zijn, kan niet anders. Een blanke nederlander zou zoiets NOOOOOOIT doen. Misschien hebben ze zichzelf eerst blank geverfd? Of hebben ze een masker op? Dit zaakje stinkt, het moet tot op de bodem worden uitgezocht, blanken zijn het in ieder geval niet, uitgesloten! Die foto zal wel geshopped zijn. Leugens zijn het!!
Ik ga mijn grote leider een brief sturen, Geert zal de onderste steen boven halen!
Nee die heeft de hele groep bedreigd dat als ze niet zouden trappen hij hen helemaal kapot zou maken jonguhquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie toch echt een bontkraagje in die groep. Zal die de boel opgestookt hebben?
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie toch echt een bontkraagje in die groep. Zal die de boel opgestookt hebben?
Dus toch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee die heeft de hele groep bedreigd dat als ze niet zouden trappen hij hen helemaal kapot zou maken jonguh
Typisch dat dit nu pas aan het licht komt maar beter laat dan nooit. Om van te kotsen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee die heeft de hele groep bedreigd dat als ze niet zouden trappen hij hen helemaal kapot zou maken jonguh
WTF. Komen na een paar minuten terug en springen op z'n hoofd terwijl die al op de grond ligtquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Best dom ook. Eerst gaan poseren voor een foto en dan even later iemand op straat in elkaar trappen. Ik vind het trouwens ook wel ironisch dat één van de hoofdtrappers de achternaam Moeskops draagt...
Overigens is er inmiddels een soortgelijke mishandeling in de openbaarheid gebracht:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zichtschoppers.dhtml
Beelden van een mishandeling medio september in Nijmegen zijn nu al vrijgegeven...
De politie dacht: laten we eens voortvarend te werk gaan....
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Best dom ook. Eerst gaan poseren voor een foto en dan even later iemand op straat in elkaar trappen. Ik vind het trouwens ook wel ironisch dat één van de hoofdtrappers de achternaam Moeskops draagt...
Overigens is er inmiddels een soortgelijke mishandeling in de openbaarheid gebracht:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zichtschoppers.dhtml
Beelden van een mishandeling medio september in Nijmegen zijn nu al vrijgegeven...
De politie dacht: laten we eens voortvarend te werk gaan....
dat is toch geen zware mishandeling? dat is sportief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Dat is hier toch het geval? Ze schoppen hem meerdere keren gericht tegen het hoofd en als hij bewusteloos is gebruiken ze zijn hoofd ook nog even als voetbal.
waarom spreekt het artikel van zware mishandeling? net als bij de jochies in eindhoven zijn ze toch alleen aan het voetballen? aldus goedpratersonline.nlquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
WTF. Komen na een paar minuten terug en springen op z'n hoofd terwijl die al op de grond ligt![]()
http://www.omroepgelderla(...)n-1.htm#.UP_bWid2TeD
Wat is de oorzaak van deze vorm van gezichtschoppen?
Ja, die is onbegrijpelijk. Die heeft vast het filmpje niet gezien. Anders zeg je zoiets niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef Chahna het volgende:
[..]
dat is toch geen zware mishandeling? dat is sportief!
ik snap die gast die zegt dat dit geen zware mishandeling is ook niet hoor, ik zie hier vaak vreemde uitlatingen maar dit is toch wel een pareltje.
hij heeft het filmpje wel gezien maar wil gewoon altijd het tegenovergestelde dan 'de rest' zeggen, zal hij wel stoer vinden tegenover zijn vriendjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is onbegrijpelijk. Die heeft vast het filmpje niet gezien. Anders zeg je zoiets niet.
Er waren er wel meer die hun oordeel gaven zonder het filmpje gezien te hebben. Apart vind ik dat.
Een aantal mensen hier is zo vreselijk blij dat het een keer geen Marokkanen zijn, dat ze bijna in extase geraken, mooi om te zien welquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat maak jij er steeds van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier is zo vreselijk blij dat het een keer geen Marokkanen zijn, dat ze bijna in extase geraken, mooi om te zien wel
Er gaat al 5 topics lang een discussie over Marokkanen probleem/opvoeding en weet ik wat. Er zijn 10 sidetopics aangemaakt/getipt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier is zo vreselijk blij dat het een keer geen Marokkanen zijn, dat ze bijna in extase geraken, mooi om te zien wel
daarmee geven ze indirect in ieder geval een signaal afquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet "steeds", je ziet weer spoken, edoch ik constateer slechts en kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de aangehaalde quotequote:
Eindelijk iemand die het inzietquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er gaat al 5 topics lang een discussie over Marokkanen probleem/opvoeding en weet ik wat. Er zijn 10 sidetopics aangemaakt/getipt.
Als t Marokkanen waren lul ik er graag over mee, maar meteen die vooroordelen die zo vroeg uit de kast worden getrokken word ik zo ziek van![]()
Hah, wat zie ik nu Tom Kantelberg, die, die gasten helemaal niet kendequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haha wat een kneuzen zijn t ook.
[ afbeelding ]
Nonsens, het waren gewoon Marokkanen. Dit is duidelijk het Marokkanenprobleem waar Wilders het over had!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er gaat al 5 topics lang een discussie over Marokkanen probleem/opvoeding en weet ik wat. Er zijn 10 sidetopics aangemaakt/getipt.
Als t Marokkanen waren lul ik er graag over mee, maar meteen die vooroordelen die zo vroeg uit de kast worden getrokken word ik zo ziek van![]()
Wat een verstand ook he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, wat zie ik nu Tom Kantelberg, die, die gasten helemaal niet kende
The plot thickens!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, wat zie ik nu Tom Kantelberg, die, die gasten helemaal niet kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |