Onderschat Belgen over andere Belgen niet..quote:
Onderbuik van jewelste hier zeg door De Guidance. Populistische holle retoriek van de bovenste plank. Ik wil de daadwerkelijke schoppen veroordeeld zien, niet een naam. Triest jankfiguur dat je er bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
Sommigen van ons wilden ene Tom al veroordelen tot 10 jaar.. Tja
Nu ben jij nog een van de meer redelijke users uit die hoek, maar ik zou niet stellen dat enkel linksmensen die obsessie hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de linkschmensen maar klaarkomen over het feit dat het geen Marokkanen zijn. Treurig. De enige. Die de Marokkanen er steeds bijslepen zijn mensen als jij.
RACIST!!11!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
't is jammer dat het slachtoffer geen Marokkaan was eigenlijk...
Jij snapt het denk ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Alsof mensen zijn naam / gezicht nog herinneren over 1 jaar.. laat staan 5 jaar van nu
Waarom voel jij je aangesproken? Had het helemaal niet over jou.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onderbuik van jewelste hier zeg door De Guidance. Populistische holle retoriek van de bovenste plank. Ik wil de daadwerkelijke schoppen veroordeeld zien, niet een naam. Triest jankfiguur dat je er bent.
Misschien is het een andere man die ook zo heet? Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd natuurlijk. Mogelijk dat de politie daarom terughouden is? Maar goed... om volksgericht te voorkomen moeten ze natuurlijk wel beter hun best doen om mogelijke daders op te sporen. Ik neem aan dat de personen die op de foto staan ondertussen al opgepikt zijn voor verhoor door de recherche? Of zitten ze nog aan de donutsquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zegt ze niet te kennen, maar via zijn FB is die Brent L gewoon zijn maatje?
Nee man, natuurlijk kent hij hem niet
Een kat in het nauw...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heeft het slachtoffer er aan over gehouden dan?
Nee, maar daar zijn wel meerdere voorbeelden van.quote:
Ja, en dat het toevallig ook een 2e verdachte is die vrienden met hem is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien is het een andere man die ook zo heet? Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd natuurlijk. Mogelijk dat de politie daarom terughouden is? Maar goed... om volksgericht te voorkomen moeten ze natuurlijk wel beter hun best doen om mogelijke daders op te sporen. Ik neem aan dat de personen die op de foto staan ondertussen al opgepikt zijn voor verhoor door de recherche? Of zitten ze nog aan de donuts![]()
Niemand. Maar pz afdelingen maken steeds meer gebruik van internet om sollicitanten te screenen. Dit zal alleen maar meer worden. En eenmaal op het internet is altijd aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Alsof mensen zijn naam / gezicht nog herinneren over 1 jaar.. laat staan 5 jaar van nu
Dat staat los van deze gebeurtenis.quote:
Hersenschudding en nog een paar dingen dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me toch evident om te bepalen of dit ook daadwerkelijk 'zware mishandeling' is.
Denk het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef gnaeus het volgende:
Waarom is er bijvoorbeeld hier geen ophef over of uberhaupt een topic ? Omdat er geen camerabeelden zijn ?
http://www.vastelaovendin(...)al-zwaar-mishandeld/
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me toch evident om te bepalen of dit ook daadwerkelijk 'zware mishandeling' is.
Ik vond de beelden anders vrij duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kun je dat niet afleiden uit de klappen en trappen op het hoofd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En das maar goed ook... dit soort van tuig heeft een paar dagen geleden de keuze gemaakt om een willekeurig iemand in elkaar te schoppen. Er was geen reden, geen aanleiding. Dit mag ze van mij best de rest van hun leven achtervolgen, das gewoonweg de consequentie voor hun eigen gedrag. Hadden ze maar vooraf even moeten nadenken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
r pz afdelingen maken steeds meer gebruik van internet om sollicitanten te screenen. Dit zal alleen maar meer worden. En eenmaal op het internet is altijd aanwez
Hij heeft een zware hersenschudding.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |