Dat is geen belg, dat gebeurde in Brazilië. Als je tenminste die dude bedoelt die uit die discotheek wegrende en om 05.30 in de morgen flink werd bewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft iemand weleens dat filmpje gezien van een Belg die mishandeld wordt door 20 man? ik kan het filmpje niet meer vinden, het is trouwens niet om aan te zien, zo erg...
Nou ja, nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je dat niet afleiden uit de klappen en trappen op het hoofd?
quote:Zware mishandeling
Wanneer de mishandeling niet ‘eenvoudig’ is en er opzettelijk zwaar lichamelijk letsel wordt toegebracht, wordt gesproken van zware mishandeling.
Er is sprake van zwaar lichamelijk letsel wanneer er na de mishandeling ziekte zonder uitzicht op volkomen genezing is, wanneer er voortdurende ongeschiktheid voor ambts- of beroepsbezigheden bestaat en wanneer een ongeboren baby wordt gedood (afdrijving of dood van de vrucht).
Zware mishandeling is iets anders dan eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel. Bij zware mishandeling moet ook de opzet van de dader op dit zwaar lichamelijk letsel gericht zijn. Bij eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel is de opzet van de dader niet gericht op het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel, maar is dit wel gebeurd.
filmpje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen belg, dat gebeurde in Brazilië. Als je tenminste die dude bedoelt die uit die discotheek wegrende en om 05.30 in de morgen flink werd bewerkt.
We moeten met alle mogelijkheden rekenschap houden alvorens we met de vinger gaan wijzen. Stel je eens voor dat er ook maar 1 onschuldige een uurtje van zijn vrije tijd ten onrechte op het bureau zou zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, en dat het toevallig ook een 2e verdachte is die vrienden met hem is.
Misschien heet die toevallig ook zo en lijkt ie gewoon verschrikkelijk veel op hem.
Het kan allemaal inderdaad
ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.quote:
Zit op mn werk, en weet geen direct link. Als je hem vanmiddag nog niet gevonden heb, stuur me een dm en ik zoek hem voor je op.quote:
bedanktquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit op mn werk, en weet geen direct link. Als je hem vanmiddag nog niet gevonden heb, stuur me een dm en ik zoek hem voor je op.
Wij van WC-eend....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef TLC het volgende:
Het klusbedrijf van Tommeke K heeft al laten weten dat het niet deze Tommeke K kan zijn want blijkbaar zou ie het noooooooooooit doen, tis zo'n brave jongen
Tja, zoiets krijgt geen topic op Geenstijl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.
Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.
bron: http://www.dichtbij.nl/ro(...)t-ziekenhuis-in.aspx
Ze hebben het er maar druk mee, die "kleine"
groep
Als je alles wilt documenteren en onder de aandacht wil brengen heb je daar denk ik zo'n 80 websites, televisiezenders etc. voor nodig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, zoiets krijgt geen topic op Geenstijl.
Dan zullen ze Tommeke waarschijnlijk niet willen missen omdat er een ander personeelslid achter de stangen zit, zo'n bedrijf zou dat dan moeten zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef TLC het volgende:
Het klusbedrijf van Tommeke K heeft al laten weten dat het niet deze Tommeke K kan zijn want blijkbaar zou ie het noooooooooooit doen, tis zo'n brave jongen
Eerst wel, daarna niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef wickedmen het volgende:
Mar het waren dus geen Marokkanen blijkbaar?
Ik heb de laatste tijd het idee dat incidenten met allochtonen eruit gefilterd worden door bepaalde websites.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je alles wilt documenteren en onder de aandacht wil brengen heb je daar denk ik zo'n 80 websites, televisiezenders etc. voor nodig.
Om alle "incidentjes" die totaal los van elkaar staan uit te zenden
Maar dat kwam niet door de trappen, maar door de botsingen met de stoep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een zware hersenschudding.
Vind ik niet eigenlijk, wanneer een groep bloedhonden op deze manier op één persoon in blijven trappen, ook nadat deze gestrekt gaat, vind ik het gewoon zware mishandeling. Dat het een stel ecto's betreft die nog geen deuk in een pakje boter slaan, is m.i. minder belangrijk. Hoe dit juridisch zit weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me toch evident om te bepalen of dit ook daadwerkelijk 'zware mishandeling' is.
Wilders baalt, zijn aanhang heeft even geen stok om mee te slaan, dit topic zal snel doodbloeden..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Aldo-MC het volgende:
Wel grappig dat het anderhalf topic over probleem-Marokkanen is gegaan en het nu gewoon (op 1 na) autochtone Belgen blijken te zijn
.......quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst wel, daarna niet meer.
Misschien bedreiging van getuigen waardoor ze van verklaring veranderen..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.
Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.
Ze hebben het er maar druk mee, die "kleine" groep
Het staat je vrij er een topic over te openen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze hebben het er maar druk mee, die "kleine" groep
quote:
Zijn dat wel "girls".quote:
Ik heb het idee dat het vroeger extra buiten de media werd gehouden en nu niet meer..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd het idee dat incidenten met allochtonen eruit gefilterd worden door bepaalde websites.
getuigen? het was maar 1 lid hoor die het beweerde (wellicht de Marokkanenhater) knulquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst wel, daarna niet meer.
Misschien bedreiging van getuigen waardoor ze van verklaring veranderen..
De discussie wordt toch hetzelfde als hier, dus zie er de noodzaak niet van in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Jareth het volgende:
[..]
Het staat je vrij er een topic over te openen.
Ja, laten we dat soort aannames erbij verzinnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
getuigen? het was maar 1 lid hoor die het beweerde (wellicht de Marokkanenhater) knul
Jij gelooft een verklaring van het slachtoffer niet eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vroeger extra buiten de media werd gehouden en nu niet meer..
Waarom wellicht de marokkanenhater, mannetje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
getuigen? het was maar 1 lid hoor die het beweerde (wellicht de Marokkanenhater) knul
Want?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij gelooft een verklaring van het slachtoffer niet eens.
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
De eerste bedreigingen worden ook al ontvangen....
http://www.nujij.nl/algem(...)gd-na.21162583.lynkx
quote:
Dat is hier toch het geval? Ze schoppen hem meerdere keren gericht tegen het hoofd en als hij bewusteloos is gebruiken ze zijn hoofd ook nog even als voetbal.quote:Wanneer de mishandeling niet ‘eenvoudig’ is en er opzettelijk zwaar lichamelijk letsel wordt toegebracht, wordt gesproken van zware mishandeling.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Zijn dat wel "girls".
je bedoet dat je eerst op het internet compleet kapot gemaakt wordt en dan eigenlijk toch onschuldig bent... tsja, eigen schuld dan maar, toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
We moeten met alle mogelijkheden rekenschap houden alvorens we met de vinger gaan wijzen. Stel je eens voor dat er ook maar 1 onschuldige een uurtje van zijn vrije tijd ten onrechte op het bureau zou zitten
Ja maar.... de zwaartekracht was medeverantwoordelijk dus we zullen nooit met zekerheid kunnen zeggen wie nu de echte dader isquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Jareth het volgende:
[..]
Maar dat kwam niet door de trappen, maar door de botsingen met de stoep.
True dat. Maar juridisch liggen die kwalificaties iets anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk, wanneer een groep bloedhonden op deze manier op één persoon in blijven trappen, ook nadat deze gestrekt gaat, vind ik het gewoon zware mishandeling. Dat het een stel ecto's betreft die nog geen deuk in een pakje boter slaan, is m.i. minder belangrijk. Hoe dit juridisch zit weet ik niet.
Edit: ah, linkje
bewust een bevolkingsgroep aanwijzen als daders dan ben je in mijn optiek een hater naar die groep toe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja, laten we dat soort aannames erbij verzinnen.
Het is natuurlijk niet 100% zeker dat het niet gewoon om een naamgenoot uit de zelfde omgeving gaat. Ik lees bijvoorbeeld nergens of hij ook herkend is op die groepsfoto.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
De eerste bedreigingen worden ook al ontvangen....
http://www.nujij.nl/algem(...)gd-na.21162583.lynkx
NWS / Man verzint beroving door Marokkanenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom wellicht de marokkanenhater, mannetje?
Nou, als dat je al een Marokkanenhater maakt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Deadre het volgende:
[..]
bewust een bevolkingsgroep aanwijzen als daders dan ben je in mijn optiek een hater naar die groep toe.
En vooral: een ánder incident.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef Deadre het volgende:
[..]
NWS / Man verzint beroving door Marokkanen
Een soortgelijke incident?
Oke, dus omdat één iemand een valse aangifte heeft gedaan zijn alle andere aangiftes tegen een bepaalde groep vals?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef Deadre het volgende:
[..]
NWS / Man verzint beroving door Marokkanen
Een soortgelijke incident?
KLB / Naar strand voor een lichtgetint kleurtjequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef Jareth het volgende:
[..]
Nou, als dat je al een Marokkanenhater maakt...![]()
![]()
Ben laatst beroofd door een Groenlander.
Oeps, nu ik dat heb gezegd zal ik wel een Groenlanderhater zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |